Hey, geschikte datequote:Op woensdag 3 juli 2013 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een gebitch op Faxie zeg. Ik zag zo'n beetje alle cliché's wel voorbijkomen, waaronder de topper "negatieve uitstraling" want een negatieve uitstraling heeft Faxie zeker niet.
Dat is een beetje hetzelfde als dit: Stel Faxie stoot zijn teen en zegt "auw!", dan is de reactie van veel fokkers in dit forum "jij hebt ook altijd pijn", de reactie van veel fokkers hier slaan werkelijk nergens op.
Als er al negatieve mensen in dit topic zijn, dan zijn het wel de mensen die Faxie ervan betichten niks te kunnen vinden omdat hij eens een keertje z'n gal spuwt.
Het zegt niks over de pijn die Faxie ervaart als hij niet z'n teen gestoten heeft, om het maar even bij mijn voorbeeld te houden.
TL:DR: Faxie komt 1 keer klagen en meteen is zijn falen te danken omdat hij volgens de helft van de fokkers hier dus altijd loopt te klagen cq altijd negatief is.
Ok, dus als hij eens komt vertellen op een notabene neutrale, maar ge-ergerde manier over zijn ervaringen, dan is hij dus altijd zo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:29 schreef Pvoesss het volgende:
Ik lees in dit topic en in het andere topic al minstens een jaar mee![]()
Doe toch niet zo stom. Het is niet alleen deze keer en het is niet eens zijn uitstraling wat mij betreft maar de manier hoe hij er in staat en hoe hij er mee om gaat.
Volgens mij werden er van verschillende kanten allemaal dingen voorgesteld die hem zouden kunnen helpen, kroegen, andere insteek datingsites, nieuwe hobbies, vakanties etc etc etc. Als dit allemaal wordt afgedaan met "been there, done that, niks voor mij, kansloos" dan rest ons dus niks anders tegen Faxie te zeggen dan "geef het maar op, het wordt niks"?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dus als hij eens komt vertellen op een notabene neutrale, maar ge-ergerde manier over zijn ervaringen, dan is hij dus altijd zo?
Het doet er niet toe hoe of hij nou 1 keer z'n mening geeft of 10 keer, dat maakt al zijn posts op fok zeker ook negatief? Dacht het niet!
Misschien is 1% van al zijn posts over zijn slechte ervaringen wat betreft daten en gelijk wordt geinsinueerd dat hij altijd zo is, goh wat slecht man
Edit:Zelf vind ik het volkomen normaal om aan te geven dat iets niet lukt en Faxie heeft heel duidelijk aangegeven wat voor hem niet werkt. Ik zie niet in waarom zijn hele houding dan gelijk de oorzaak is van zijn slechte ervaringen op dategebied, maar das dus wat hier nu wordt geinsinueerd.
Dat is het punt waar Faxie op dit moment staat. Hij heeft zo'n beetje alle klassieke manieren al uitgeput, zonder resultaat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:49 schreef iScream. het volgende:
[..]
Volgens mij werden er van verschillende kanten allemaal dingen voorgesteld die hem zouden kunnen helpen, kroegen, andere insteek datingsites, nieuwe hobbies, vakanties etc etc etc. Als dit allemaal wordt afgedaan met "been there, done that, niks voor mij, kansloos" dan rest ons dus niks anders tegen Faxie te zeggen dan "geef het maar op, het wordt niks"?
Wat insinueren jullie dan wel?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:47 schreef Pvoesss het volgende:
Je gaat compleet voorbij aan wat mensen hier bedoelen.![]()
Het gaat niet om het niet lukken en dat aangeven.
Het gaat niet om hoe hij het brengt het gaat om wat hij brengt
En dat is ook niet wat wij insinueren
In dit topic zijn vaak meningsverschillen. Vooral tussen probleemdenkers, en mensen die in oplossingen denken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, dus als hij eens komt vertellen op een notabene neutrale, maar ge-ergerde manier over zijn ervaringen, dan is hij dus altijd zo?
Het doet er niet toe hoe of hij nou 1 keer z'n mening geeft of 10 keer, dat maakt al zijn posts op fok zeker ook negatief? Dacht het niet!
Misschien is 1% van al zijn posts over zijn slechte ervaringen wat betreft daten en gelijk wordt geinsinueerd dat hij altijd zo is, goh wat slecht man
Edit:Zelf vind ik het volkomen normaal om aan te geven dat iets niet lukt en Faxie heeft heel duidelijk aangegeven wat voor hem niet werkt. Ik zie niet in waarom zijn hele houding dan gelijk de oorzaak is van zijn slechte ervaringen op dategebied, maar das dus wat hier nu wordt geinsinueerd.
Die keiharde waarheid is er niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is het punt waar Faxie op dit moment staat. Hij heeft zo'n beetje alle klassieke manieren al uitgeput, zonder resultaat.
De keiharde waarheid uitspreken is altijd nog beter dan liegen dat het dus maar aan zijn negatieve houding () moet liggen, zachte heelmeesters maken stinkende wonden
Dus voorstellen om hem wellicht op andere inzichten te brengen is "liegen" in jouw ogen? Hmm in dat geval: Je zult niemand ontmoeten in je dagelijkse leven, je zult niemand ontmoeten via een datingsite, have fun als single.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is het punt waar Faxie op dit moment staat. Hij heeft zo'n beetje alle klassieke manieren al uitgeput, zonder resultaat.
De keiharde waarheid uitspreken is altijd nog beter dan liegen dat het dus maar aan zijn negatieve houding () moet liggen, zachte heelmeesters maken stinkende wonden
Goed dat je dat alleen maar afvraagt en niet gelijk als waarheid aanneemt. Echter, alleen al het feit dat je met deze vraag komt, vind ik al getuigen van een negatieve houdingquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
In dit topic zijn vaak meningsverschillen. Vooral tussen probleemdenkers, en mensen die in oplossingen denken.
Je maakt je er trouwens wel erg druk om. Ben je altijd zo?
Amen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Joanne35 het volgende:
Sorry hoor, maar de negativiteit druipt er nu eenmaal van af hier bij sommige mensen, en je maakt mij niet wijs dat die negativiteit in het dagelijks leven ook niet doorsijpelt. Je moet toch echt goed in je vel zitten om diepere contacten te kunnen leggen met mensen, mensen zijn nl. heel erg goed in het oppikken van negatieve signalen, hoe goed je ook denkt ze te kunnen verbergen.
Daar komt nog bij dat sommige van die negatievelingen alleen maar in excuses lijken te kunnen denken. "Cafés zijn kut". "Dating sites werken toch niet". "De vijver is te klein in deze omgeving". Of wat ik ook wel eens gelezen hebt: "... dan en dan ga ik veranderen, maar nu lukt dat nog niet want <voeg hier weer een willekeurig excuus in>"
Met zo'n instelling ga je gewoon niet ver komen, en ik vind het dan ook volledig terecht dat mensen er hier op worden aangesproken als ze die instelling tentoonstellen. Het komt af en toe misschien een beetje bot over, maar het is toch echt goed bedoeld.
Ah, daar hebben we nog zo'n cliché, de onvermijdelijke slachtofferrol!quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:53 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Die keiharde waarheid is er niet.
Jullie zijn gewoon echt goed in de slachtofferrol
Dit forum is vooral een plek om je treurige leven te delen met andere treurige mensen, zodat je in ieder geval niet alleen bent. Veel users hier willen niet eens veranderen, ze zijn verslaafd aan hun slechte emoties.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Joanne35 het volgende:
Sorry hoor, maar de negativiteit druipt er nu eenmaal van af hier bij sommige mensen, en je maakt mij niet wijs dat die negativiteit in het dagelijks leven ook niet doorsijpelt. Je moet toch echt goed in je vel zitten om diepere contacten te kunnen leggen met mensen, mensen zijn nl. heel erg goed in het oppikken van negatieve signalen, hoe goed je ook denkt ze te kunnen verbergen.
Daar komt nog bij dat sommige van die negatievelingen alleen maar in excuses lijken te kunnen denken. "Cafés zijn kut". "Dating sites werken toch niet". "De vijver is te klein in deze omgeving". Of wat ik ook wel eens gelezen hebt: "... dan en dan ga ik veranderen, maar nu lukt dat nog niet want <voeg hier weer een willekeurig excuus in>"
Met zo'n instelling ga je gewoon niet ver komen, en ik vind het dan ook volledig terecht dat mensen er hier op worden aangesproken als ze die instelling tentoonstellen. Het komt af en toe misschien een beetje bot over, maar het is toch echt goed bedoeld.
Ik wou eigenlijk alle belangrijke fouten in jouw post vetgedrukt en onderstreept hebben, maar er zijn zoveel foute aannames in jouw post, dat ik er niet eens aan ga beginnen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:
En je mag best negatief zijn en alles even kut vinden. De mensen pikken het er hier echt wel uit of je een kutdag/week/periode hebt of gewoon altijd zo post.
Daarbij gaat het ook om de inhoud. Faxie post veel algemeenheden / vooroordelen. Het kan natuurlijk zijn dat hij gewoon echt pech heeft (gehad). Maar het kan niet zijn dat de rest van nederland iets wel lukt en hem alleen niet.
Dan betekent het toch dat ie het bij zichzelf moet zoeken lijkt me.
Dat ie in een klein kutdorp woont, ja dat is lastig, maar dan moet ie het verder van huis zoeken. simpel zat. Als ie dat niet wil, geen probleem, maar dan weet je dat er gewoon een stuk minder mogelijkheden zijn.
Dat hij elk cafe kut vind, kan ik ook haast niet begrijpen, er is altijd wel eentje waar beetje 'normale' mensen komen. Misschien moet je er 2 of 3x heen voordat je het doorhebt, maar dat moet je er evt voor over hebben.
Dat je het vervolgens niets vind, geen probleem, kan. Maar ga dan niet zeggen dat alles kut is, want er lopen allemaal sjapies (of welk hokje je dan wordt ingestort) rond. Want dat zal vast wel meevallen.
Nounou, dat valt allemaal wel mee hoorquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dit forum is vooral een plek om je treurige leven te delen met andere treurige mensen, zodat je in ieder geval niet alleen bent. Veel users hier willen niet eens veranderen, ze zijn verslaafd aan hun slechte emoties.
Faxie meldt gewoon zijn ervaringen, niet zijn houding. Die houding naaien jullie hem aan de broek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:00 schreef Pvoesss het volgende:
Hoezo is dat een cliche?
Alles is negatief het ligt aan het feit dat hij brad pitt niet is.
Dat vrouwen alleen maar ... zoeken dat hij ... is en niet ... is.
Hij heeft de verkeerde schoenen, auto, woonplaats, rechteroor, linkerteen whatever.
En die houding is gewoon zo enorm verkeerd.
Klopt man, ik ben echt kneiter negatief, de hele wereld is kut. Het komt allemaal door m'n ouders. Als zij gewoon wat knapper waren geweest had ik nu een harem gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed dat je dat alleen maar afvraagt en niet gelijk als waarheid aanneemt. Echter, alleen al het feit dat je met deze vraag komt, vind ik al getuigen van een negatieve houding
Mijn persoonlijkheid af kunnen leiden uit 2 of 3 posts
Schijnbaar ben jij de enige die Faxie zijn houding begrijpt, sta je open voor een date?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Faxie meldt gewoon zijn ervaringen, niet zijn houding. Die houding naaien jullie hem aan de broek.
Daarom reageerde hij ook zo ge-ergerd op jullie reacties, maar dat zien jullie niet.
Hier weer een paar van die kortzichtige aannames. Je komt zelf met aannames zonder zelfs ook maar te verivieren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:54 schreef Joanne35 het volgende:
Over een paar uur vertrekt mijn vliegtuig, dus mijn hoofd staat eventjes niet naar daten om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:04 schreef iScream. het volgende:
[..]
Schijnbaar ben jij de enige die Faxie zijn houding begrijpt, sta je open voor een date?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |