Nouja was in de veronderstelling dat het allemaal vanzelf wel kwam die avond. Zo intensief contact hadden we voor die tijd nou ook weer niet, dus om dan gelijk maar al je gevoelens op tafel te gaan gooien... Maar de drank was sneller dan ik ja. Blijkbaar had zij andere gevoelens dan ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:07 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Maar dan was je dus al veel te laat als je pas nadat je haar met een ander ziet vozen durft te vertellen dat je wat voor haar voelt.
Kan je wel boos op haar worden, maar ik denk toch echt dat je het ook deels bij jezelf moet zoeken.
De huid vol schelden is weer iets wat overdreven. Maar je moet wel goed kenbaar maken dat je niet zo wenst behandeld te worden. En dat je daar best zeer boos om bent! Jij verzet je vakantie voor haar. Zij komt met het idee en puntje bij paaltje ben je niet goed genoeg meer. Ga toch wel man!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef Faxie het volgende:
Maar nogmaals... stel ik scheld d'r huid vol, en wat dan?
Ik vind het maar een beetje gek dat zij ineens vakantie afzegd... De eerst afspraak geldt toch.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De huid vol schelden is weer iets wat overdreven. Maar je moet wel goed kenbaar maken dat je niet zo wenst behandeld te worden. En dat je daar best zeer boos om bent! Jij verzet je vakantie voor haar. Zij komt met het idee en puntje bij paaltje ben je niet goed genoeg meer. Ga toch wel man!
Leuk voor haar dat ze aan de man is, maar jou zo behandelen is respectloos. En dat gaat iets verder dan "niet blij"
Ik zal echt kwaat zijn en vragen welke prinses ze denkt te zijn. En direct contact verbreken. Ik zal mij nooit zo door wie dan ook laten behandelen.
Maar goed, zelf weten.
Jij noemt het een beetje gek. Ik noem het respectloos!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind het maar een beetje gek dat zij ineens vakantie afzegd... De eerst afspraak geldt toch.
Ik snap het van het vrouwtje ook niet zo goed. Ze kan toch zeggen: voor ik jou leerde kennen heb ik Faxie ontmoet en ik ga met hem op vakantie, want dat is afgesproken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij noemt het een beetje gek. Ik noem het respectloos!
Maar inderdaad, we denken het zelfde er over
Dit dus!quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap het van het vrouwtje ook niet zo goed. Ze kan toch zeggen: voor ik jou leerde kennen heb ik Faxie ontmoet en ik ga met hem op vakantie, want dat is afgesproken.
Hoe komen twee weekdieren om het leven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je internet profiel veranderen heeft dan ook NIETS met zelfontwikkeling te maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vraag maar aan myxomatosekonijn, die heeft m'n profiel gelezen en zelfs nog wat kleine suggesties gegeven die ik dankbaar opgevolgd heb.
Ik heb ook een vakantie afgezegd met een vriend/scharrel toen ik een relatie kreeg. Zo raar is dat niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap het van het vrouwtje ook niet zo goed. Ze kan toch zeggen: voor ik jou leerde kennen heb ik Faxie ontmoet en ik ga met hem op vakantie, want dat is afgesproken.
Daar ging het ook niet overquote:Op donderdag 4 juli 2013 06:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je internet profiel veranderen heeft dan ook NIETS met zelfontwikkeling te maken.
Jammer dat je geen fobo hebt. Ik ben wel benieuwd naar jequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:17 schreef iketurnerjr het volgende:
Misschien is die kerel latente homo, zie je ook op de foto's
Hey Mystik!quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
Als Faxie er gewoon goed uit ziet, leuke hobbies en bezigheden heeft en verder niet als een sociaal gestoorde overkomt, dan ligt het 100% aan uitstraling. Gebrek aan ervaring zal ook wel meespelen, als je nooit succes hebt gehad dan weet je niet hoe je je moet gedragen. De meeste mensen leren dit veel eerder in kroegen en disco's maar als je dat helemaal niks vindt sta je natuurlijk wel met 3-0 achter.
En als je dan gaat zeggen dat je je er wel bij neerlegt en dat het niet voor jou is weggelegd...Tsja, dan kom je wel verzuurd over. Een beetje als klagen over dat iedereen kan zwemmen maar jij niet van water houdt en dus nooit zwemles hebt gehad.
Jij doet wat ook gek doet, alleen dan precies omgekeerd eigenlijk want bij jou wordt het positief gebracht zonder (veelal verkeerde) aannames.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
Als Faxie er gewoon goed uit ziet, leuke hobbies en bezigheden heeft en verder niet als een sociaal gestoorde overkomt, dan ligt het 100% aan uitstraling. Gebrek aan ervaring zal ook wel meespelen, als je nooit succes hebt gehad dan weet je niet hoe je je moet gedragen. De meeste mensen leren dit veel eerder in kroegen en disco's maar als je dat helemaal niks vindt sta je natuurlijk wel met 3-0 achter.
En als je dan gaat zeggen dat je je er wel bij neerlegt en dat het niet voor jou is weggelegd...Tsja, dan kom je wel verzuurd over. Een beetje als klagen over dat iedereen kan zwemmen maar jij niet van water houdt en dus nooit zwemles hebt gehad.
Ben jij dan wel ''spannend''quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja dat 2e stukje van je is nou iets waar ik al lang en breed aan gewerkt heb. Van 93 naar 73 gegaan, en nu stabiel op 80, waarbij dat extra gewicht 'm vooral in spier zit. Heeft geen enkel verschil gemaakt tot nu toe ook al zit ik vele malen beter in m'n vel.
En d'r worden nooit echt negatieve dingen tegen me gezegd hoor. 't Is altijd van 'je bent leuk maar niet op die manier'
En tja dat soort dingen gaan na zoveel jaar toch wel heel erg irritant worden.
Inderdaadquote:
Niet voor dit topic. Misschien weer eens doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Inderdaad
Is er nog een meet op het schema ofzo? Dan kom ik ff langsdroppen
Kijk eens in het 25-35 jarigen topicquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Inderdaad
Is er nog een meet op het schema ofzo? Dan kom ik ff langsdroppen
Ja, maar het daten gaat dus niet goed bij hem.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij doet wat ook gek doet, alleen dan precies omgekeerd eigenlijk want bij jou wordt het positief gebracht zonder (veelal verkeerde) aannames.
Ik kan mij alleen niet voorstellen dat er iets mis is aan faxie.. Hij oogt misschien iets rustiger als gemiddeld persoon? Maarja boeiend verder?
Als hij gewoon zou daten en hij zou zelf dat persoon ook leuk vinden dan zou er toch eens iets moeten uitkomen gok ik.. (zelfde geldt voor mezelf)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |