Hier zijn de dorpen ook niet groot, maar er zijn wel kroegjes te vinden waar het gezellig is, en ja dan heb je inderdaad ook de scooterjeugd en de arbeiders binnen, maar ook het andere volk, maar je moet ze natuurlijk al niet bij voorbaat over 1 kam scheren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hallo, in deze hoek zitten dorpjes van hooguit 5000 inwoners. Je hebt de lokale kroeg waar het scootertuig en de arbeiders zitten, en meer niet
En ik ga niet een half uur rijden om een kroeg te zoeken, wat niet eens zo mijn ding is (afgezien van Fok meets, lol )
Vermaak me prima met de andere dingen.
Dat vermoeden is vrij correct hoor. Mijn broertje is de grootste jazz-event-organisator in Nederland en de opkomst is meer dan 65% 40+.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja .. daar ga je al helemaal de mist in dus..
Nou ik heb genoeg gezien om te weten dat ik daar echt niet mijn grote liefde ga tegenkomen. (quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier zijn de dorpen ook niet groot, maar er zijn wel kroegjes te vinden waar het gezellig is, en ja dan heb je inderdaad ook de scooterjeugd en de arbeiders binnen, maar ook het andere volk, maar je moet ze natuurlijk al niet bij voorbaat over 1 kam scheren.
Zuipen ben ik sowieso niet van plan. Op een avondje Renesse (lol) na.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het gaat om "makkelijker" met vrouwen omgaan gaat maakt de omgeving niet uit. Als je maar vrouwen aanspreekt
[..]
Spannend, ben benieuwd wat je allemaal gaat mee maken! Miss elke dag een klein verslagje met plus of min punten?
Elke dag stappen is de eerste week zwaar, alles er na gaat een ritme worden. Tip van mijn kant.... Niet teveel zuipen want dat sloopt je helemaal! Ik ben vroeger zeer lang elke dag op stap geweest. Je leert in een korte tijd zeer veel mensen kennen. Onthoud wel dat het horeca vrienden zijn en vaak meer niet.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Zuipen ben ik sowieso niet van plan. Op een avondje Renesse (lol) na. Wil deze vakantie 5 kilo aankomen, daar draagt bier niet echt aan bij.
Als ik leuke dingen meemaak wil ik ze hier best opzetten. Al betwijfel ik dat mensen willen horen hoeveel chicks ik gezoend heb.
Haalde hem al weg, lol. Als ik bier drink train ik de ochtend/middag erna kut. Gezond veel eten werkt beter als je meer spiermassa wil.quote:
Nee je moet ook niet iets doen waar je niks aan vind. Maar zolang ik met vrienden ben vind ik het vaak al gezellig, maakt de tent me niet zo veel uit. En dan ontmoet je vaak ook wel vrouwen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik heb genoeg gezien om te weten dat ik daar echt niet mijn grote liefde ga tegenkomen. ()
En wat moet ik daar doen anders dan hopen dat er ooit een leuke dame langs komt? Ten eerste vind ik dat wel heel erg kansloos, ten tweede zal ik mij daar in andere toch niet vermaken.
Nah ik doe liever dingen die me wel leuk lijken.
Overigens heb ik me vroeger een lange periode behoorlijk shit gevoeld, en ik ben daar mede van af gekomen door te stoppen met dingen doen die ik eigenlijk niet zo leuk vond, oa de stad in gaan na het poolen. Ik vond dat toen al niks, ik vind het nu niks, en ik zal het nooit iets vinden.
Nah zo werkt dat niet voor mij. Ik ben nogal gevoelig voor de omgeving. Kan het voor een paar uur negeren, maar dan gaat het opeens wringen...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee je moet ook niet iets doen waar je niks aan vind. Maar zolang ik met vrienden ben vind ik het vaak al gezellig, maakt de tent me niet zo veel uit. En dan ontmoet je vaak ook wel vrouwen.
http://www.bierdieet.nl/quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Haalde hem al weg, lol. Als ik bier drink train ik de ochtend/middag erna kut. Gezond veel eten werkt beter als je meer spiermassa wil.
Klote sfeertjes die je belemmeren in je doen en laten... Bleh... Werkt niet goed voor je gemoedstoestand nee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah zo werkt dat niet voor mij. Ik ben nogal gevoelig voor de omgeving. Kan het voor een paar uur negeren, maar dan gaat het opeens wringen...
Raad eensquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klote sfeertjes die je belemmeren in je doen en laten... Bleh... Werkt niet goed voor je gemoedstoestand nee.
Tis alleen de vraag of dat door je eigen doemdenken komt of echt door de situatie dat je de indruk hebt dat er een klote sfeer heerst.
Leuke manier om af te vallen. Jammergenoeg wil ik aankomenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
http://www.bierdieet.nl/
The only way for pope of dope.
Beetje van beide, waarbij dat eerste een gevolg is van het tweede is geworden op de lange termijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Klote sfeertjes die je belemmeren in je doen en laten... Bleh... Werkt niet goed voor je gemoedstoestand nee.
Tis alleen de vraag of dat door je eigen doemdenken komt of echt door de situatie dat je de indruk hebt dat er een klote sfeer heerst.
Geen bier drinken dan maar hequote:Op woensdag 3 juli 2013 00:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Leuke manier om af te vallen. Jammergenoeg wil ik aankomen
Ik zal vooral je arrogante en gesloten houding eens laten varen om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje van beide, waarbij dat eerste een gevolg is van het tweede is geworden op de lange termijn.
Dit. Hoe oud is Faxie eig?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:25 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zal vooral je arrogante en gesloten houding eens laten varen om eerlijk te zijn.
Alles is stom en minderwaardig en er komen alleen maar boeren en arbeiders. Vrijwel allemaal vooroordelen. Kom al sinds mijn 17e veelvuldig in kroegen omdat ik clubs met te harde muziek niet echt wat vindt. En geloof me er komt enorm gevarieerd publiek op af.
Oud/jong laaggeschoold/hooggeschoold bimbo/muurbloem en alle variaties er tussen in. Daarnaast meer dan genoeg activiteiten die je sneller in contact brengen met andere mensen. Kaartspelen, darten, pubquizes etc.
Nou heel leuk voor je dat jij je er wel weet te vermakenquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:25 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zal vooral je arrogante en gesloten houding eens laten varen om eerlijk te zijn.
Alles is stom en minderwaardig en er komen alleen maar boeren en arbeiders. Vrijwel allemaal vooroordelen. Kom al sinds mijn 17e veelvuldig in kroegen omdat ik clubs met te harde muziek niet echt wat vindt. En geloof me er komt enorm gevarieerd publiek op af.
Oud/jong laaggeschoold/hooggeschoold bimbo/muurbloem en alle variaties er tussen in. Daarnaast meer dan genoeg activiteiten die je sneller in contact brengen met andere mensen. Kaartspelen, darten, pubquizes etc.
Dit is Fok, hier kan ik lekker m'n gal spugenquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit. Hoe oud is Faxie eig?
Je komt als een ouwe zuurpruim van 50 over, maar in je FoBo zie je er jonger uit..
Kan zijn, maar de negativiteit druipt er vanaf.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit is Fok, hier kan ik lekker m'n gal spugen
Ik doe liever dingen waar ik wel blij van word.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:42 schreef Faxie het volgende:
Overigens heb ik me vroeger een lange periode behoorlijk shit gevoeld, en ik ben daar mede van af gekomen door te stoppen met dingen doen die ik eigenlijk niet zo leuk vond, oa de stad in gaan na het poolen. Ik vond dat toen al niks, ik vind het nu niks, en ik zal het nooit iets vinden.
Dat zou niet eens nodig moeten zijn. Mijn profielen zijn redelijk volledig ingevuld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan zijn, maar de negativiteit druipt er vanaf.
Daarbij geef je geen antwoord op mijn vraag.
Absoluut is het toegestaan, maar ik denk dat het vooral komt vanwege je eigen ietwat arrogante houding. En waarschijnlijk is dat stukken minder in real-life dan op FOK! (tekst kent weinig nuance).quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou heel leuk voor je dat jij je er wel weet te vermaken![]()
Is het misschien toegestaan om iets gewoon niet leuk te vinden of wat?
Okey, meer of minder dan 10?quote:En het zijn geen vooroordelen, het zijn oordelen naar ervaring. Je mag gerust eens langskomen om te komen kijken hoor
Ok, 30 jaar.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:45 schreef Faxie het volgende:
En wat voor bullshit met gesloten?Vaak zat opengesteld voor dingen die me eigenlijk niks leken, om gezellig met de groep te zijn. Nou ik vond die dingen stuk voor stuk niks aan. 'Uitgaan' vind ik gewoon niks, mag het?
Of moet ik maar als een kip zonder kop door blijven gaan met die dingen, omdat jullie het zo geweldig vinden? Dacht het niet dus. Misschien dat jullie een stukje tekst van daarnet gemist hebben? :
[..]
Ik doe liever dingen waar ik wel blij van word.
[..]
Dat zou niet eens nodig moeten zijn. Mijn profielen zijn redelijk volledig ingevuld.
Cafe's? Een heel stuk minder. Nog geen 5 denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Absoluut is het toegestaan, maar ik denk dat het vooral komt vanwege je eigen ietwat arrogante houding. En waarschijnlijk is dat stukken minder in real-life dan op FOK! (tekst kent weinig nuance).
Maar het vormt wel vaak een schild over mensen
[..]
Okey, meer of minder dan 10?
Als je in 5 cafétjes bent geweest heb je dus flauw idee van het aanbod. Zelfs in een Rotdorp Emmen hebben we er al 5+quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Cafe's? Een heel stuk minder. Nog geen 5 denk ik.
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die ik ken die me arrogant zou noemen. Een van m'n beste maten omschreef me zelfs als bescheiden. Maar ik kan me voorstellen dat als je iets waar je een hekel aan hebt benoemt op internet, dat snel als arrogant over zal komen ja. Care.
Redelijk fanatiek bezoeker van optredens, elke vrijdagavond poolen met de maten, sowieso poolen als sport, kitesurfen, automeetings/toertochten, en dan nog de normale dingen die bij een sociaal leven horen. Dat zijn de grote lijnen wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ok, 30 jaar.
Welke blije dingen doe je dan?
Ow in totaliteit? Pff weet ik veel, Heb er wel 100 van binnen gezien hoor in de jaren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:59 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als je in 5 cafétjes bent geweest heb je dus flauw idee van het aanbod. Zelfs in een Rotdorp Emmen hebben we er al 5+
Als ik je verhaal zo lees, ben je niet het type wat iemand tegen zal komen in het uitgaansleven, laat staan aanspreken. Wat lijkt je wel leuk om te doen wat je nog niet doet? Denk aan een sport, hobby, vereniging whatever. Dat zijn toch de beste manieren om IRL nieuwe mensen te leren kennen. Probeer anders eens wat datingsites ofzo uit, dit hoef je niet meteen serieus op te pakken, maar is een ideale manier om in contact te komen met nieuwe mensen, gewoon wat chatten etc. en je weet nooit waartoe het leidt!quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Redelijk fanatiek bezoeker van optredens, elke vrijdagavond poolen met de maten, sowieso poolen als sport, kitesurfen, automeetings/toertochten, en dan nog de normale dingen die bij een sociaal leven horen. Dat zijn de grote lijnen wel.
Lijkt me weinig mis mee eigenlijk.
Maar dit riedeltje is al vaak zat langsgeweest... ik ga lekker slapen
Flikker nou toch eens op, ik hoef toch niet alles maar leuk te vinden of wel dan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:53 schreef firefly3 het volgende:
Zelfvermaak. Je moet jezelf overal kunnen vermaken. Als je emotioneel zo gevoelig bent voor je omgeving en dat je gemoedsstand daar zo door bepaald wordt, heb je iets om te fixem. Probeer meditatie en wees gelukkig in het moment.
Ik snap dat je dat soort tenten niet leuk vind. Maar meer dan de helft van de tenten die ik ken hebben daar geen last van.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:15 schreef Faxie het volgende:
Nee ik heb het niet naar m'n zin in een donker hol dat stinkt naar bier en sigaretten, wat vol zit met halfdronken luidruchtige mensen, waar de muziek als een hamer op m'n oren timmert, waar je niet fatsoenlijk rond kan lopen en waar je een half jaar moet wachten op een drankje.
Heb ongeveer 1,5 jaar op datingssites gezeten en heb al die profielen paar weken terug definitief verwijderd. De betaalde periode heeft 1 date, en wat contacten opgeleverd die op niks uitliepen. Daarna zag ik een betaald lidmaatschap niet meer zitten, en heeft het verder ook niks meer opgeleverd. Da's het nadeel van een gemiddelde kerel zijn op een datingssite. Als je niet lapt, gebeurt er niet veel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:25 schreef iScream. het volgende:
[..]
Als ik je verhaal zo lees, ben je niet het type wat iemand tegen zal komen in het uitgaansleven, laat staan aanspreken. Wat lijkt je wel leuk om te doen wat je nog niet doet? Denk aan een sport, hobby, vereniging whatever. Dat zijn toch de beste manieren om IRL nieuwe mensen te leren kennen. Probeer anders eens wat datingsites ofzo uit, dit hoef je niet meteen serieus op te pakken, maar is een ideale manier om in contact te komen met nieuwe mensen, gewoon wat chatten etc. en je weet nooit waartoe het leidt!
Nee daar zit geen hond, behalve een paar ouwelui die aan het biljarten zijn, en de plaatselijke drankorgel aan de bar. Dorpskernen met vergrijzing enzo he.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat soort tenten niet leuk vind. Maar meer dan de helft van de tenten die ik ken hebben daar geen last van.
Snap niet dat er altijd naar dergelijke extremen moeten worden verwezen. Een simpele kroeg is al snel niet zoals jij het omschrijft.
Tja de 'doe wat je leuk vindt en je komt vanzelf iemand tegen' tip lijkt hier niet bepaald te werken...quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik snap ook niet waarom iemand uit moet gaan in een gelegenheid die hem niet past, de kans is groot dat daar personen aanwezig zijn die hem niet passen.. Althans, ik kan mij er wel in vinden, ik ben ook niet het uitgaans type, die tijd heb ik wel gehad.
Faxie is ondernemend zat, dat hij er geen vrouwen vindt is zijn pech maar toch totaal aan hem, om een andere weg te kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |