SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
twitter:nickensimon twitterde op maandag 01-07-2013 om 23:05:10En die van Nick? SK RT @Gramulanion: @nickensimon Ik kan niet zo goed meer naar jouw nummers luisteren.. #jadatmagikzeggen reageer retweet
Een telegraaf scoup ik voel hetquote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:nickensimon twitterde op maandag 01-07-2013 om 23:05:10En die van Nick? SK RT @Gramulanion: @nickensimon Ik kan niet zo goed meer naar jouw nummers luisteren.. #jadatmagikzeggen reageer retweet
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:06 schreef Gramulanion het volgende:
de zequote:Op maandag 1 juli 2013 23:07 schreef reddevil1408 het volgende:
Ploegentijdrit is de moeilijkste discipline van de ze tour...
Als Westra top is, knalt-ie de rest uit zijn wiel, maja dat mag natuurlijk niet...quote:Op maandag 1 juli 2013 23:07 schreef Marcoss het volgende:
Vacans heeft nog nooit een fatsoenlijke ploegentijdrit gereden, volgens mij
nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ploegentijdrit wordt gewonnen door Sky.
Kwiat pakt dan geel (tenzij die gelost wordt)quote:Op maandag 1 juli 2013 23:10 schreef reddevil1408 het volgende:
Omega- Quickstep
Garmin
Sky
Chavanel in het geel...
Niki Terpstra, de Nederlandse etappe winnaarquote:Op maandag 1 juli 2013 23:10 schreef reddevil1408 het volgende:
Omega- Quickstep
Garmin
Sky
Chavanel in het geel...
Dan ken je Renske niet (het geheime wapen)quote:Op maandag 1 juli 2013 23:11 schreef Marcoss het volgende:
Oei, Knevel en vd Brink, dat moeten toch niet hebben
Rond 22:15quote:
Ik bedoelde eigenlijk de ploegentijdrit. Maar nu je het zegt wilde ik dat ook wel weten.quote:
Au revoir et bon nuit.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, dat was het weer voor vanavond.
Tot morgen
Terecht natuurlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik de enige die niet bedankt word? Onaardig hoor
Nu nog herkennen wie eraf piert en wie steeds aan kop rijdt...quote:Op maandag 1 juli 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Dijkstra en Ducrot de teams wel kunnen herkennen.
Stiekem vroeg ik daar niet naar. Maar toch bedankt hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik de enige die niet bedankt word? Onaardig hoor
twitter:LiamPayneMOFO twitterde op maandag 01-07-2013 om 23:15:22NOOO WAAROM MAAK JE WEL TIJD VOOR ZO STOM MENS DIE JE MUZIEK NIET LEUK VIND EN IK BEN EEN GROTE FAN!!❤❤❤❤ @nickensimon
Alsjeblieft reageer retweet
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:LiamPayneMOFO twitterde op maandag 01-07-2013 om 23:15:22NOOO WAAROM MAAK JE WEL TIJD VOOR ZO STOM MENS DIE JE MUZIEK NIET LEUK VIND EN IK BEN EEN GROTE FAN!!❤❤❤❤ @nickensimon
![]()
Je bent echt op dreefquote:Op maandag 1 juli 2013 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
Iddquote:Op maandag 1 juli 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Om vervolgens wel naar het ziekenhuis te gaan als het misgaat
Prachtigquote:Op maandag 1 juli 2013 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
dat is mooi manquote:Op maandag 1 juli 2013 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
![]()
En het daarna nog een keer zeggen, dus het was geen verspreking, maar gewoon een gebrek aan kennis.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef stoereboii het volgende:
BCM![]()
![]()
![]()
EN NIET EENS VERBETERD WORDEN
______
Als ie voor de rest maar z'n mond houdt met z'n BCMquote:Op maandag 1 juli 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
Zo, dat was het weer voor vanavond.
Tot morgen
Dat is nog het ergste inderdaad. Ze houden ons ook allemaal voor imbecielen daarquote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef stoereboii het volgende:
BCM![]()
![]()
![]()
EN NIET EENS VERBETERD WORDEN
______
Ach Mart heeft ons geleerd dat IEDEREEN fouten maakt. En om het ons duidelijk te maken, kregen we dat niet een keer, niet twee keer, maar drie keer te horen. Uiteraard was dit pas voor het eerst dat de beide heren zo'n fout maakten, want ze zitten altijd goed. Om vandaag gelijk weer in de fout te gaan met nota bene Irizar en Monfortquote:Op maandag 1 juli 2013 23:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste inderdaad. Ze houden ons ook allemaal voor imbecielen daar
Movistar op een parcours zo vlak als een biljartlaken? Sowieso zijn, buiten Costa de echte top rijders van de ploeg hier niet aanwezig.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Achja, hij had dan wel weer een goed punt met Movistar. Die zie ik best wel winnen morgen.
Wacht, wat? Heb je vorig jaar de Vuelta gemist? En het bestaan van Castroviejo?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Movistar op een parcours zo vlak als een biljartlaken? Sowieso zijn, buiten Costa de echte top rijders van de ploeg hier niet aanwezig.
Die TTT in de Vuelta was A) niet puur vlak, maar vooral B) een Spaans team rijdt altijd veel beter in de eigen ronde. In de Giro heeft Liquigas vaak top gereden in de TTT, terwijl ze met vergelijkbare renners er in de Tour niet aan te pas kwamen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wacht, wat? Heb je vorig jaar de Vuelta gemist? En het bestaan van Castroviejo?
In de Vuelta was wel redelijk vlak hoor, heb het net nog even opgezocht.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die TTT in de Vuelta was A) niet puur vlak, maar vooral B) een Spaans team rijdt altijd veel beter in de eigen ronde. In de Giro heeft Liquigas vaak top gereden in de TTT, terwijl ze met vergelijkbare renners er in de Tour niet aan te pas kwamen.
Wat betreft je andere punt. Ik heb een heel andere ploeg bij Movistar in mijn hoof zitten, zonder Castroviejo en PlazaDat is wel heel stom, want dan rijden drie van hun vijf beste tijdrijders uiteraard hier wel
De Giro hadden ze dan wel weer een uitstekende Dowsett (waar hier dan Castroviejo tegenover staat, dat ik vergeten was dat die wél de Tour rijdt is wel een schande van mijzelfquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de Vuelta was wel redelijk vlak hoor, heb het net nog even opgezocht.
Team is wel redelijk vergelijkbaar. Denk dat ze een aardig eind gaan komen. Dit jaar ook al tweede in de TTT van de Giro. Dat was natuurlijk een ander team, maar blijkbaar hebben ze een goed systeem ofzo.
Zal DeMart ook WhatsApp hebben?twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 00:29:07@Ponckster we hebben een Avondetappe-groepsapp. Iedereen appt dat ie in een andere bar zit. Vrij hilarisch. reageer retweet
Jazeker. Hij stuurt juist iedereen naar andere bars, zodat hij zelf alle wijn voor zichzelf heeftquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:33 schreef Pino112 het volgende:
Zal DeMart ook WhatsApp hebben?twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 00:29:07@Ponckster we hebben een Avondetappe-groepsapp. Iedereen appt dat ie in een andere bar zit. Vrij hilarisch. reageer retweet
Gastenquote:
Best goed. En plezierig om naar te kijken ook nog eensquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Gasten
Na de vierde etappe schuiven oud-renner Henk Lubberding en judoka Henk Grol aan tafel bij gastheer Mart Smeets in De Avondetappe. Vaste sidekick deze eerste Tourweek is Edwin Winkels. Oud-Tourdeelnemer Henk Lubberding is een kritische volger van grote koersen. Bij NOS Langs de Lijn zal hij dagelijks de Touretappe analyseren. Voor Europees kampioen Henk Grol is het eerste keer dat hij bij Smeets aan tafel zit.
Vind je? Hij is niet lelijk, maar meer ook niet. Nou ja, vind ik danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best goed. En plezierig om naar te kijken ook nog eens
Ik vind hem leuk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je? Hij is niet lelijk, maar meer ook niet. Nou ja, vind ik dan
Is toch niet erg. Zo gek veel valt er ook niet te analyseren aan wielrennen, of wil jij dat ze hier ook met die achterlijke piero gaan zitten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:23 schreef Syntix het volgende:
Hoeveel minuten gaat het nu daadwerkelijk over de etappe van die dagEcht alleen die samenvatting en daarna hebben ze het over randzaken, zoals Nederlanders in de tour
en boeken over de tour
Daarnaast gebruikt de NOS al jaren de archiefbeelden, puur om aan te tonen dat zij de archiefbeelden hebbenstelletje kneuzen. Zeker 5 minuten van elke show gaat op aan doelloze beelden.
Edwin doet het zeker goed en hij is leuk om te zien ..Mooie manquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:10 schreef Lavenderr het volgende:
Best goed. En plezierig om naar te kijken ook nog eens
twitter:bertwagendorp twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 10:36:30En het boek Amigo! is nóg mooier: Horrillo keek de dood in de ogen http://t.co/TRQy508Pf7 via @NOS reageer retweet
Henk doet het nog steeds goed op de fiets, een lijf als een prof.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:51 schreef eentwee het volgende:
Henk Lubberding die glashard beweert dat je bergop geen voordeel hebt van in iemands wiel zittenHet zelfs klinkklare onzin noemt. Het niveau zal hoog zijn.
En dat is niet alleen bij de NOS, maar ook gewoon bij Sporza..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:35 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is toch niet erg. Zo gek veel valt er ook niet te analyseren aan wielrennen, of wil jij dat ze hier ook met die achterlijke piero gaan zitten?
De extreme fixatie op de Nederlanders (daardoor de sport zelf uit het oog verliezend) stoort me al jaren bij de NOS, maar dat speelt niet alleen bij wielrennen.
Daar heb je het tourjournaal voor, avondetappe is oeverloos gelul in de ruimte.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:23 schreef Syntix het volgende:
Hoeveel minuten gaat het nu daadwerkelijk over de etappe van die dagEcht alleen die samenvatting en daarna hebben ze het over randzaken, zoals Nederlanders in de tour
en boeken over de tour
Daarnaast gebruikt de NOS al jaren de archiefbeelden, puur om aan te tonen dat zij de archiefbeelden hebbenstelletje kneuzen. Zeker 5 minuten van elke show gaat op aan doelloze beelden.
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 12:48:32Vanavond David Walsh in de #Avondetappe. reageer retweet
Maar wel heerlijk. Gewoon lekker over wielrennen praten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Daar heb je het tourjournaal voor, avondetappe is oeverloos gelul in de ruimte.
Akward gesprek als vanavond Sky de rest verpulvert in de tijdrit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:49 schreef Pino112 het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 12:48:32Vanavond David Walsh in de #Avondetappe. reageer retweet
Senk joe mister Walsh.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:49 schreef Pino112 het volgende:
Graag ja, ik wil analyses zien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:35 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is toch niet erg. Zo gek veel valt er ook niet te analyseren aan wielrennen, of wil jij dat ze hier ook met die achterlijke piero gaan zitten?
Die vaderlandsliefde moet eruit bij de NOS. Wij doen gewoon niet serieus mee, deal with it.quote:De extreme fixatie op de Nederlanders (daardoor de sport zelf uit het oog verliezend) stoort me al jaren bij de NOS, maar dat speelt niet alleen bij wielrennen.
Helemaal niet. Niks mis met voor je eigen renners zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Graag ja, ik wil analyses zien.
[..]
Die vaderlandsliefde moet eruit bij de NOS. Wij doen gewoon niet serieus mee, deal with it.
Ga in andere landen naar een programma kijken, dan zie ja dat ze daar net zo chauvinistisch zijn of zelfs nog meer. Het is volkomen logisch dat er veel oog is voor de Nederlanders. Sowieso zouden er veel minder mensen kijken als ze dat niet zouden doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Graag ja, ik wil analyses zien.
[..]
Die vaderlandsliefde moet eruit bij de NOS. Wij doen gewoon niet serieus mee, deal with it.
Klopt. Ik denk dat Nederland(ers) wat dat betreft nog meevalt (meevallen) qua chauvinisme. Blijven de andere argumenten staan: het schaamteloos gebruiken van archiefbeelden, omdat het kanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga in andere landen naar een programma kijken, dan zie ja dat ze daar net zo chauvinistisch zijn of zelfs nog meer. Het is volkomen logisch dat er veel oog is voor de Nederlanders. Sowieso zouden er veel minder mensen kijken als ze dat niet zouden doen.
Dat laatste is een terechte klacht die daarvoor ook nog wel, maar ook randzaken kunnen interessant zijn. Wat betreft archiefbeelden blijft mijn opmerking hiervoor staan, dat doen ze in bijna alle programma's.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat Nederland(ers) wat dat betreft nog meevalt (meevallen) qua chauvinisme. Blijven de andere argumenten staan: het schaamteloos gebruiken van archiefbeelden, omdat het kanHet praten over randzaken. Nietszeggende tafelgasten uitnodigen enz.
Welke troll posts?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste is een terechte klacht die daarvoor ook nog wel, maar ook randzaken kunnen interessant zijn. Wat betreft archiefbeelden blijft mijn opmerking hiervoor staan, dat doen ze in bijna alle programma's.
Waarbij het ook nog zo is dat de historie en de verhalen van weleer. De Tour maken tot wat die nu is. Dus zijn die archiefbeelden volkomen logisch.
En als je zo graag analyses wilt. Ga dan eens inhoudelijk in de wielertopics. En/of plaats eens wat anders dan alleen maar je troll post.
Dat is toch juist het leuke van dit programma? Mooie beelden van vroegah en allerlei randzaken mbt het wielrennen en de Tour bespreken?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat Nederland(ers) wat dat betreft nog meevalt (meevallen) qua chauvinisme. Blijven de andere argumenten staan: het schaamteloos gebruiken van archiefbeelden, omdat het kanHet praten over randzaken. Nietszeggende tafelgasten uitnodigen enz.
90% van jouw posts. Het alternatief is, dat 90% van jouw posts intens dom is. Kies maar wat je wilt.quote:
Als je totaal geen interesse voor de geschiedenis (archiefbeelden) en randzaken van de TDF hebt, waarom neem je dan de moeite om te kijken en jezelf te ergeren?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:44 schreef Syntix het volgende:
Hij kijkt alleen voor Team Sky.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je totaal geen interesse voor de geschiedenis (archiefbeelden) en randzaken van de TDF hebt, waarom neem je dan de moeite om te kijken en jezelf te ergeren?
Ga dan lekker ergens ander naar kijken?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval net zoals 'witte sneeuw', en 'de bal is rond'.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of Mart gaat tot aan z'n schouder weer de reet in om te slijmen en de felle kritiek van zaterdag goed te praten bij Walsh.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:00 schreef Zelva het volgende:
David Walsh
Dat wordt weer de hele avond geilen op het ultraschone Sky.
twitter:edwinwinkels twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 13:35:29Fit en/of gebroken voor @NOSavondetappe Geklommen op bergje van @lancearmstrong Col de la Madone, vanaf zeenivo. http://t.co/3mFkdpQAs1 reageer retweet
Nope. Ik zie veel liever analyses van de wedstrijd van die dag. Die oude beelden heeft 60% van de kijkers niks aan, omdat ze toen nog niet geboren waren of nog geen TdF keken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch juist het leuke van dit programma? Mooie beelden van vroegah en allerlei randzaken mbt het wielrennen en de Tour bespreken?
Je bedoelt dat al mijn posts super zijn en iedereen deel wilt uitmaken van #teamSyntix.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
90% van jouw posts. Het alternatief is, dat 90% van jouw posts intens dom is. Kies maar wat je wilt.
OT: beetje typisch dat ze vanavond beide Henken tegelijkertijd uitnodigen. Dat wordt gelijk een probleem voor DeMart
Ik verwacht nog steeds een uitzending waarin ze wel normaal doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je totaal geen interesse voor de geschiedenis (archiefbeelden) en randzaken van de TDF hebt, waarom neem je dan de moeite om te kijken en jezelf te ergeren?
Ga dan lekker ergens ander naar kijken?
Haha reall funny fonzie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lukt het Mart niet, dan hebben we altijd nog Edwin Winkels.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk gaat Mart hem wat betreft die Sky-ophemeling flink aan de tand voelen.
Ik vermoed dat hij niet aan tafel zit, dat Mart of een ander een interview met hem heeft. Anders zullen Henk en Henk dus ook Engels moeten spreken. In het geval het een interview is, zal het wel weinig kritisch zijn. Als het wel aan tafel is, verwacht ik ook weinig kritiek van Mart. Maar hopelijk dat Edwin dat dan wel is. We gaan het zien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
'schuift aan' las ik ergens, dus dan concludeer ik dat hij er bij zit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij niet aan tafel zit, dat Mart of een ander een interview met hem heeft. Anders zullen Henk en Henk dus ook Engels moeten spreken. In het geval het een interview is, zal het wel weinig kritisch zijn. Als het wel aan tafel is, verwacht ik ook weinig kritiek van Mart. Maar hopelijk dat Edwin dat dan wel is. We gaan het zien.
Vergeet het maar....het moet wel gezellig blijven met een quasi-kritische vraag tussendoor om de schijn op te houden dat ze "verantwoorde journalistiek" brengen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer, Genee zou zich in ieder geval een stuk kritischer opstellen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergeet het maar....het moet wel gezellig blijven met een quasi-kritische vraag tussendoor om de schijn op te houden dat ze "verantwoorde journalistiek" brengen.
Dat dacht ik eerst ook. Maar in de twee van Martijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
'schuift aan' las ik ergens, dus dan concludeer ik dat hij er bij zit.
Dat is waar. Maar dan zou Walsh na de twee keer dat Genee hem interrumpeert en een slechte vraag stelt gewoon weglopen. Het is dat Dekker en Boogerd het pikten, waardoor er een goed gesprek bleef, want de meeste mensen zullen het niet accepteren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer, Genee zou zich in ieder geval een stuk kritischer opstellen.
Mwah....Genee zoekt vooral de rel en probeert mensen op de kast te jagen en heeft sowieso al niet de benodigde achtergrondkennis qua wielrennen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer, Genee zou zich in ieder geval een stuk kritischer opstellen.
Ah gevonden:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook. Maar in de twee van MartijnHendriks staat: Walsh vanavond in Avondetappe. Dus dan zou het mij ook niet verbazen als het alleen item/interview is.
Maar ik hoop aan tafel, want anders heeft het helemaal geen zin. Mits hij wordt aangepakt, want als het alleen maar hallelujah is, dan wordt het een vreselijke uitzending.
twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 13:08:33Vanavond schuift David Walsh even aan in de #Avondetappe. reageer retweet
Ah ok. Dan gaan we zien hoe ze het oplossen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah gevonden:twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 13:08:33Vanavond schuift David Walsh even aan in de #Avondetappe. reageer retweet
Hoorde net dat hij er zou zijn en wilde dit posten maar jij was me al voor.quote:
Het mag gerust nog een keerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hoorde net dat hij er zou zijn en wilde dit posten maar jij was me al voor.
Ik heb Mart nog nooit kritisch gezien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
achteraf ja, niet toen hij Lance interviewde en ook nog eens veel verdiend aan boekjes verkopen wat over Lance ging,lolquote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij Mathijs was hij behoorlijk kritisch.
Walsh en Motoman. Topshow.twitter:NOSavondetappe twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 21:09:49Vlakbij Nice woont Philippe Maire, goede vriend van Lance. Hamilton noemt hem 'Motoman', dopingkoerier. De #Avondetappe zocht hem op. 22.10u reageer retweet
Eens kijken of ik horizon mag streamen en cappen...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
Wat zag Mart er sportief uit met zijn shirtje.
Oh ja voor in het jasjes, etc. van Mart topic.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken of ik horizon mag streamen en cappen...
Door Monique voornamelijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren was KVDB een topshow over de Biblebelt.
Oh ja zo een ding heb ik ook nog staan. Misschien maar weer eens mee beginnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook?
Ik sta al op mijn steps zodat ik iig in vorm blijf.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die toespraak van hem bij dat CDA-congres![]()
Dat een mod mijn username al verkeerd schrijft is één ding, maar dat je dat dan klakkeloos overneemt als ware het een NOS commentator is dan weer schandaligquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon negeren, doen Redifine en ik ook vanaf vanavond.
om te kotsen, iddquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die 'groet'quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Oh wachtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat een mod mijn username al verkeerd schrijft is één ding, maar dat je dat dan klakkeloos overneemt als ware het een NOS commentator is dan weer schandaligEn dan straks de samenvatting weer editten natuurlijk.
Juist, maar W8 werkt niet meer na een ip change ... Iphone nog wel ... vreemd.. Heb ze gemaild en geen antwoord nog natuurlijk..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja voor in het jasjes, etc. van Mart topic.
Ja, de ratten hebben het zinkende schip daarna gauw verlatenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Naar Maxime...bah, wat was dat weerzinwekkend.
Ik ook. Henk Westbroek en Henk ehhhhquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
henk en henk
Ik moest aan iets anders denken.
Die kent u niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:22 schreef marcodej het volgende:
Inderdaad Mart, wie is toch die Henk Lubberding?
Jaaa nu kom ik er ook niet op.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Henk Westbroek en Henk ehhhh
Temmingquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Henk Westbroek en Henk ehhhh
ja inderdaad nu je het zegt. Alleen niet het lichaamquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:24 schreef Redefine het volgende:
Henk Grol heeft eigenlijk wel de kop van een wielrenner.
Opvolger van Ulrichquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
ja inderdaad nu je het zegt. Alleen niet het lichaam
Klein hoofdje eigenlijk.
Gerrans heeft ook een klein hoofd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
ja inderdaad nu je het zegt. Alleen niet het lichaam
Klein hoofdje eigenlijk.
6 seconden is niks in de bergenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Froome weer 6 seconden voorsprong heeft op Contador.
Senk joe!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weer een aantal versprekingen van Mart turven.
Wattagemetersquote:
Jij en ik dollen wel eens, Karina snapt dat niet. Die is nu al aan haar vijfde glas wijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de Tour de France de tijd van mijn leven!
Volgens mij gewoon iets voor de aerodynamica.quote:
Ik snap dat allemaal wel hoor, mannen onder elkaar en zo. En ik zit nu water te drinken trouwens ik moet vroeg op morgen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij en ik dollen wel eens, Karina snapt dat niet. Die is nu al aan haar vijfde glas wijn.
die ziet ons nu al dubbelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij en ik dollen wel eens, Karina snapt dat niet. Die is nu al aan haar vijfde glas wijn.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:30 schreef Karelnoord het volgende:
Is er trouwens al een Mart Smeets bingo?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:30 schreef Karelnoord het volgende:
Ik doe de Mart Smeets drinking game, ik ben straalbezopen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:30 schreef Karelnoord het volgende:
Embedded kun je alvast preventief doorstrepen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:30 schreef Karelnoord het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe de Mart Smeets drinking game, ik ben straalbezopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |