Is toch niet erg. Zo gek veel valt er ook niet te analyseren aan wielrennen, of wil jij dat ze hier ook met die achterlijke piero gaan zitten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:23 schreef Syntix het volgende:
Hoeveel minuten gaat het nu daadwerkelijk over de etappe van die dagEcht alleen die samenvatting en daarna hebben ze het over randzaken, zoals Nederlanders in de tour
en boeken over de tour
Daarnaast gebruikt de NOS al jaren de archiefbeelden, puur om aan te tonen dat zij de archiefbeelden hebbenstelletje kneuzen. Zeker 5 minuten van elke show gaat op aan doelloze beelden.
Edwin doet het zeker goed en hij is leuk om te zien ..Mooie manquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:10 schreef Lavenderr het volgende:
Best goed. En plezierig om naar te kijken ook nog eens
twitter:bertwagendorp twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 10:36:30En het boek Amigo! is nóg mooier: Horrillo keek de dood in de ogen http://t.co/TRQy508Pf7 via @NOS reageer retweet
Henk doet het nog steeds goed op de fiets, een lijf als een prof.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:51 schreef eentwee het volgende:
Henk Lubberding die glashard beweert dat je bergop geen voordeel hebt van in iemands wiel zittenHet zelfs klinkklare onzin noemt. Het niveau zal hoog zijn.
En dat is niet alleen bij de NOS, maar ook gewoon bij Sporza..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:35 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is toch niet erg. Zo gek veel valt er ook niet te analyseren aan wielrennen, of wil jij dat ze hier ook met die achterlijke piero gaan zitten?
De extreme fixatie op de Nederlanders (daardoor de sport zelf uit het oog verliezend) stoort me al jaren bij de NOS, maar dat speelt niet alleen bij wielrennen.
Daar heb je het tourjournaal voor, avondetappe is oeverloos gelul in de ruimte.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:23 schreef Syntix het volgende:
Hoeveel minuten gaat het nu daadwerkelijk over de etappe van die dagEcht alleen die samenvatting en daarna hebben ze het over randzaken, zoals Nederlanders in de tour
en boeken over de tour
Daarnaast gebruikt de NOS al jaren de archiefbeelden, puur om aan te tonen dat zij de archiefbeelden hebbenstelletje kneuzen. Zeker 5 minuten van elke show gaat op aan doelloze beelden.
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 12:48:32Vanavond David Walsh in de #Avondetappe. reageer retweet
Maar wel heerlijk. Gewoon lekker over wielrennen praten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
Daar heb je het tourjournaal voor, avondetappe is oeverloos gelul in de ruimte.
Akward gesprek als vanavond Sky de rest verpulvert in de tijdrit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:49 schreef Pino112 het volgende:
twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 12:48:32Vanavond David Walsh in de #Avondetappe. reageer retweet
Senk joe mister Walsh.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:49 schreef Pino112 het volgende:
Graag ja, ik wil analyses zien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:35 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Is toch niet erg. Zo gek veel valt er ook niet te analyseren aan wielrennen, of wil jij dat ze hier ook met die achterlijke piero gaan zitten?
Die vaderlandsliefde moet eruit bij de NOS. Wij doen gewoon niet serieus mee, deal with it.quote:De extreme fixatie op de Nederlanders (daardoor de sport zelf uit het oog verliezend) stoort me al jaren bij de NOS, maar dat speelt niet alleen bij wielrennen.
Helemaal niet. Niks mis met voor je eigen renners zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Graag ja, ik wil analyses zien.
[..]
Die vaderlandsliefde moet eruit bij de NOS. Wij doen gewoon niet serieus mee, deal with it.
Ga in andere landen naar een programma kijken, dan zie ja dat ze daar net zo chauvinistisch zijn of zelfs nog meer. Het is volkomen logisch dat er veel oog is voor de Nederlanders. Sowieso zouden er veel minder mensen kijken als ze dat niet zouden doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Graag ja, ik wil analyses zien.
[..]
Die vaderlandsliefde moet eruit bij de NOS. Wij doen gewoon niet serieus mee, deal with it.
Klopt. Ik denk dat Nederland(ers) wat dat betreft nog meevalt (meevallen) qua chauvinisme. Blijven de andere argumenten staan: het schaamteloos gebruiken van archiefbeelden, omdat het kanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ga in andere landen naar een programma kijken, dan zie ja dat ze daar net zo chauvinistisch zijn of zelfs nog meer. Het is volkomen logisch dat er veel oog is voor de Nederlanders. Sowieso zouden er veel minder mensen kijken als ze dat niet zouden doen.
Dat laatste is een terechte klacht die daarvoor ook nog wel, maar ook randzaken kunnen interessant zijn. Wat betreft archiefbeelden blijft mijn opmerking hiervoor staan, dat doen ze in bijna alle programma's.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat Nederland(ers) wat dat betreft nog meevalt (meevallen) qua chauvinisme. Blijven de andere argumenten staan: het schaamteloos gebruiken van archiefbeelden, omdat het kanHet praten over randzaken. Nietszeggende tafelgasten uitnodigen enz.
Welke troll posts?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste is een terechte klacht die daarvoor ook nog wel, maar ook randzaken kunnen interessant zijn. Wat betreft archiefbeelden blijft mijn opmerking hiervoor staan, dat doen ze in bijna alle programma's.
Waarbij het ook nog zo is dat de historie en de verhalen van weleer. De Tour maken tot wat die nu is. Dus zijn die archiefbeelden volkomen logisch.
En als je zo graag analyses wilt. Ga dan eens inhoudelijk in de wielertopics. En/of plaats eens wat anders dan alleen maar je troll post.
Dat is toch juist het leuke van dit programma? Mooie beelden van vroegah en allerlei randzaken mbt het wielrennen en de Tour bespreken?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk dat Nederland(ers) wat dat betreft nog meevalt (meevallen) qua chauvinisme. Blijven de andere argumenten staan: het schaamteloos gebruiken van archiefbeelden, omdat het kanHet praten over randzaken. Nietszeggende tafelgasten uitnodigen enz.
90% van jouw posts. Het alternatief is, dat 90% van jouw posts intens dom is. Kies maar wat je wilt.quote:
Als je totaal geen interesse voor de geschiedenis (archiefbeelden) en randzaken van de TDF hebt, waarom neem je dan de moeite om te kijken en jezelf te ergeren?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:44 schreef Syntix het volgende:
Hij kijkt alleen voor Team Sky.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je totaal geen interesse voor de geschiedenis (archiefbeelden) en randzaken van de TDF hebt, waarom neem je dan de moeite om te kijken en jezelf te ergeren?
Ga dan lekker ergens ander naar kijken?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval net zoals 'witte sneeuw', en 'de bal is rond'.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval net zoals 'witte sneeuw', en 'de bal is rond'.
Of Mart gaat tot aan z'n schouder weer de reet in om te slijmen en de felle kritiek van zaterdag goed te praten bij Walsh.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:00 schreef Zelva het volgende:
David Walsh
Dat wordt weer de hele avond geilen op het ultraschone Sky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |