Dat is nog het ergste inderdaad. Ze houden ons ook allemaal voor imbecielen daarquote:Op maandag 1 juli 2013 23:32 schreef stoereboii het volgende:
BCM![]()
![]()
![]()
EN NIET EENS VERBETERD WORDEN
______
Ach Mart heeft ons geleerd dat IEDEREEN fouten maakt. En om het ons duidelijk te maken, kregen we dat niet een keer, niet twee keer, maar drie keer te horen. Uiteraard was dit pas voor het eerst dat de beide heren zo'n fout maakten, want ze zitten altijd goed. Om vandaag gelijk weer in de fout te gaan met nota bene Irizar en Monfortquote:Op maandag 1 juli 2013 23:46 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste inderdaad. Ze houden ons ook allemaal voor imbecielen daar
Movistar op een parcours zo vlak als een biljartlaken? Sowieso zijn, buiten Costa de echte top rijders van de ploeg hier niet aanwezig.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Achja, hij had dan wel weer een goed punt met Movistar. Die zie ik best wel winnen morgen.
Wacht, wat? Heb je vorig jaar de Vuelta gemist? En het bestaan van Castroviejo?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Movistar op een parcours zo vlak als een biljartlaken? Sowieso zijn, buiten Costa de echte top rijders van de ploeg hier niet aanwezig.
Die TTT in de Vuelta was A) niet puur vlak, maar vooral B) een Spaans team rijdt altijd veel beter in de eigen ronde. In de Giro heeft Liquigas vaak top gereden in de TTT, terwijl ze met vergelijkbare renners er in de Tour niet aan te pas kwamen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wacht, wat? Heb je vorig jaar de Vuelta gemist? En het bestaan van Castroviejo?
In de Vuelta was wel redelijk vlak hoor, heb het net nog even opgezocht.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die TTT in de Vuelta was A) niet puur vlak, maar vooral B) een Spaans team rijdt altijd veel beter in de eigen ronde. In de Giro heeft Liquigas vaak top gereden in de TTT, terwijl ze met vergelijkbare renners er in de Tour niet aan te pas kwamen.
Wat betreft je andere punt. Ik heb een heel andere ploeg bij Movistar in mijn hoof zitten, zonder Castroviejo en PlazaDat is wel heel stom, want dan rijden drie van hun vijf beste tijdrijders uiteraard hier wel
De Giro hadden ze dan wel weer een uitstekende Dowsett (waar hier dan Castroviejo tegenover staat, dat ik vergeten was dat die wél de Tour rijdt is wel een schande van mijzelfquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de Vuelta was wel redelijk vlak hoor, heb het net nog even opgezocht.
Team is wel redelijk vergelijkbaar. Denk dat ze een aardig eind gaan komen. Dit jaar ook al tweede in de TTT van de Giro. Dat was natuurlijk een ander team, maar blijkbaar hebben ze een goed systeem ofzo.
Zal DeMart ook WhatsApp hebben?twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 00:29:07@Ponckster we hebben een Avondetappe-groepsapp. Iedereen appt dat ie in een andere bar zit. Vrij hilarisch. reageer retweet
Jazeker. Hij stuurt juist iedereen naar andere bars, zodat hij zelf alle wijn voor zichzelf heeftquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:33 schreef Pino112 het volgende:
Zal DeMart ook WhatsApp hebben?twitter:hendriksmj twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 00:29:07@Ponckster we hebben een Avondetappe-groepsapp. Iedereen appt dat ie in een andere bar zit. Vrij hilarisch. reageer retweet
Gastenquote:
Best goed. En plezierig om naar te kijken ook nog eensquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Gasten
Na de vierde etappe schuiven oud-renner Henk Lubberding en judoka Henk Grol aan tafel bij gastheer Mart Smeets in De Avondetappe. Vaste sidekick deze eerste Tourweek is Edwin Winkels. Oud-Tourdeelnemer Henk Lubberding is een kritische volger van grote koersen. Bij NOS Langs de Lijn zal hij dagelijks de Touretappe analyseren. Voor Europees kampioen Henk Grol is het eerste keer dat hij bij Smeets aan tafel zit.
Vind je? Hij is niet lelijk, maar meer ook niet. Nou ja, vind ik danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Best goed. En plezierig om naar te kijken ook nog eens
Ik vind hem leuk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind je? Hij is niet lelijk, maar meer ook niet. Nou ja, vind ik dan
Is toch niet erg. Zo gek veel valt er ook niet te analyseren aan wielrennen, of wil jij dat ze hier ook met die achterlijke piero gaan zitten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:23 schreef Syntix het volgende:
Hoeveel minuten gaat het nu daadwerkelijk over de etappe van die dagEcht alleen die samenvatting en daarna hebben ze het over randzaken, zoals Nederlanders in de tour
en boeken over de tour
Daarnaast gebruikt de NOS al jaren de archiefbeelden, puur om aan te tonen dat zij de archiefbeelden hebbenstelletje kneuzen. Zeker 5 minuten van elke show gaat op aan doelloze beelden.
Edwin doet het zeker goed en hij is leuk om te zien ..Mooie manquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:10 schreef Lavenderr het volgende:
Best goed. En plezierig om naar te kijken ook nog eens
twitter:bertwagendorp twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 10:36:30En het boek Amigo! is nóg mooier: Horrillo keek de dood in de ogen http://t.co/TRQy508Pf7 via @NOS reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |