Gerrans heeft ook een klein hoofd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
ja inderdaad nu je het zegt. Alleen niet het lichaam
Klein hoofdje eigenlijk.
6 seconden is niks in de bergenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Froome weer 6 seconden voorsprong heeft op Contador.
Senk joe!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weer een aantal versprekingen van Mart turven.
Wattagemetersquote:
Jij en ik dollen wel eens, Karina snapt dat niet. Die is nu al aan haar vijfde glas wijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de Tour de France de tijd van mijn leven!
Volgens mij gewoon iets voor de aerodynamica.quote:
Ik snap dat allemaal wel hoor, mannen onder elkaar en zo. En ik zit nu water te drinken trouwens ik moet vroeg op morgen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij en ik dollen wel eens, Karina snapt dat niet. Die is nu al aan haar vijfde glas wijn.
die ziet ons nu al dubbelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij en ik dollen wel eens, Karina snapt dat niet. Die is nu al aan haar vijfde glas wijn.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:30 schreef Karelnoord het volgende:
Is er trouwens al een Mart Smeets bingo?
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:30 schreef Karelnoord het volgende:
Ik doe de Mart Smeets drinking game, ik ben straalbezopen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:30 schreef Karelnoord het volgende:
Embedded kun je alvast preventief doorstrepen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:30 schreef Karelnoord het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe de Mart Smeets drinking game, ik ben straalbezopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |