Weer? Sagan wint geenzins.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:28 schreef Remzz het volgende:
Als dit bij elkaar komt, wint Sagan idd weer...
Mijn favoquote:
zijn er allemaal al af geloof ik hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 16:31 schreef Ferdii het volgende:
allemaal eraan
Sagan afmaken maar
toch jammer dat ik cav en greipel en kittel niet in mijn poultje had zitten
quote:
oh tochquote:Op maandag 1 juli 2013 16:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
zijn er allemaal al af geloof ik hoor
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Baal altijd zo van die massasprints.
Zit je 130 km in de aanval, wint er zo'n kerel die 150 hard rijdt en de rest in de luwte zit.
Dit inderdaad, net voor de laatste kilometer bijv.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dumoulin had toch wat later moeten gaan.
Misschien wil men liever dat er een underdog wint. Is volgens mij geen antipathie jegens Sagan.quote:
Dus ook anti Cavendish?quote:
Dat is nou precies mijn punt tegen die oortjes.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Baal altijd zo van die massasprints.
Zit je 130 km in de aanval, wint er zo'n kerel die 150 hard rijdt en de rest in de luwte zit.
Dat is toch het grote verschil met de giro of vuelta. Daar ligt de finish op het klimmetje.quote:
Dit was helemaal geen aankomst voor de sprinters. Zie niet in waarom Cav, Greipel en Kittel hier gefaald hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan heeft Sagan eens geluk dat echt alle grote sprinters falen....
Dit.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien wil men liever dat er een underdog wint. Is volgens mij geen antipathie jegens Sagan.
Noem ik Kittel, Cav en Greipel alleen? Ook Boasson Hagen, Kristoff, Degenkolb, Bouhanni, etc.... kortom renners die hier nog wel horen bij te zitten, rijden allemaal minder dan je zou mogen verwachten.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit was helemaal geen aankomst voor de sprinters. Zie niet in waarom Cav, Greipel en Kittel hier gefaald hebben.
Goed gedaan. Als hij maar in dat peleton zat.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Bauke beste Nederlander vandaag met plek 44.
Bouhanni cav en greipelquote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Noem ik Kittel, Cav en Greipel alleen? Ook Boasson Hagen, Kristoff, Degenkolb, Bouhanni, etc.... kortom renners die hier nog wel horen bij te zitten, rijden allemaal minder dan je zou mogen verwachten.
Morgen ploegentijdrit. :/quote:Op maandag 1 juli 2013 16:39 schreef Remzz het volgende:
Alle 3 de Nederlandse ploegen doen het de eerste 3 dagen wel leuk, elke dag wel in beeld.
Nee.quote:
Moe of het gaat te hard.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef Travel. het volgende:
Waarom remmen sommige af vlak voor de finish? Waarom gaan ze niet zelf voor de winst? Moeten ze van hun team een bepaald persoon voorlaten?
Omdat ze zelf wel weten dat ze nooit zo'n sprint gaan winnen?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef Travel. het volgende:
Waarom remmen sommige af vlak voor de finish? Waarom gaan ze niet zelf voor de winst? Moeten ze van hun team een bepaald persoon voorlaten?
Ja dat word helemaal niets, maar toch.quote:
Tactiek. Hun gaan vol, zodat de kopman in het wiel mee kan. Zodra ze leeg zijn heeft de kopman nog over en zet de punten op de i.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef Travel. het volgende:
Volgens mij heeft Gesink nog last van z'n ribben, hij laat echt niet zomaar bewust lopen in zo'n klim.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee.
Laten lopen ook vandaag. Qua Nederlanders zaten Mollema, Poels, Tankink, Ten Dam en Dumoulin in de 1e groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ook wel combinatie van zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gesink nog last van z'n ribben, hij laat echt niet zomaar bewust lopen in zo'n klim.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef Momo... het volgende:
't is wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welk strijdplan? kan het nergens vinden hoe team belkin in elkaar zit.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volgens het strijdplan is hij meesterknecht.
Ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:42 schreef JimboSlice het volgende:
Hadden Herberto en Ducrot het wel goed vandaag?
Volgens mij ook geen enkele vorm.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gesink nog last van z'n ribben, hij laat echt niet zomaar bewust lopen in zo'n klim.
Luxemburg was prima. Als je helemaal geen vorm hebt, rij je daar ook niet zo goed in dienst van Martens.quote:
Aangezien Sky in de breedte nogal serieus door het ijs zakt, lijkt het me sterk dat ze de ploegentijdrit winnen.quote:
Jij denkt niet dat, dat schijn is? Waarom zouden ze sterk over moeten komen in die eerste 3 etappes?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt te betwijfelen, vind Sky niet zo sterk overkomen tot nu toe.
Ja, want die eerste 3 ritjes waren echt belangrijk voor Skyquote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Aangezien Sky in de breedte nogal serieus door het ijs zakt, lijkt het me sterk dat ze de ploegentijdrit winnen.
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Aangezien Sky in de breedte nogal serieus door het ijs zakt, lijkt het me sterk dat ze de ploegentijdrit winnen.
Is ie ook, kwam binnen in een grotere groep met Leezer.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
via nos.nl zie ik dat Gesink is gelost ofzo? update?
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat, dat schijn is? Waarom zouden ze sterk over moeten komen in die eerste 3 etappes?
vermeend doping gebruik bespreken, ban!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Maar misschien gaat vanavond het geplande bloedzakje erin en komt alles weer goed morgen.
Maakte hij een slechte indruk?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is ie ook, kwam binnen in een grotere groep met Leezer.
Heeft nog last van een val.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
via nos.nl zie ik dat Gesink is gelost ofzo? update?
Ja, die zijn belangrijk, want als Froome per ongeluk lekt rijdt en nauwelijks nog ploegmaats heeft, dan zit hij in de problemen.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, want die eerste 3 ritjes waren echt belangrijk voor Sky
Het is maar een knecht het draait om Mollemaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakte hij een slechte indruk?
Gewoon nog in pole position voor het podium in Parijs. Laten we niet paniekeren.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakte hij een slechte indruk?
Laatste restantje van de Giro-vorm, daarnaast, het niveau voor behoorlijk knechtenwerk doen in Luxemburg staat ongeveer gelijk met een 60e plaats in de Tour.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Luxemburg was prima. Als je helemaal geen vorm hebt, rij je daar ook niet zo goed in dienst van Martens.
Maar je wilt toch zelf winnen ipv je kopmanquote:Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Tactiek. Hun gaan vol, zodat de kopman in het wiel mee kan. Zodra ze leeg zijn heeft de kopman nog over en zet de punten op de i.
Biddonnen halen ja ja. Maar Bram Tankink kan dat ook en die zat wel in het voorste peloton zie ik nos.nlquote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is maar een knecht het draait om Mollema
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon nog in pole position voor het podium in Parijs. Laten we niet paniekeren.
Niet dus. Morgen zullen we het zien. Ik heb vertrouwen in de sky-train.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, die zijn belangrijk, want als Froome per ongeluk lekt rijdt en nauwelijks nog ploegmaats heeft, dan zit hij in de problemen.
Hoe zit het met de mannen van Gewiss-Ballan?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon nog in pole position voor het podium in Parijs. Laten we niet paniekeren.
Kijk je voor het eerst?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:48 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar je wilt toch zelf winnen ipv je kopman
Donderdagquote:Op maandag 1 juli 2013 16:43 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wanneer kunnen we een strijd verwachten tussen Kittel Greipel Sagan Cav Bouhanni & Goss ?
Haha klopt, je hebt er echt geen verstand van. Bedankt.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet dus. Morgen zullen we het zien. Ik heb vertrouwen in de sky-train.
Volgensmij ga je me voorbij, ik verdenk je inmiddels ook van doping gebruik.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe zit het met de mannen van Gewiss-Ballan?
Zonder een goede Martin zal dat lastig worden.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:50 schreef sausagin het volgende:
Omega pharma Quickstep wint de tijdrit morgen
KWIATKOWSKI Michal pakt dan Geel
Kwiatowski = heldquote:Op maandag 1 juli 2013 16:50 schreef sausagin het volgende:
Omega pharma Quickstep wint de tijdrit morgen
KWIATKOWSKI Michal pakt dan Geel
Die zat vandaag wel weer in het 1ste peloton, lijkt heel snel te herstellen.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder een goede Martin zal dat lastig worden.
Martin wel in groep 1 vandaag. Zit al verbetering in.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Herbert moet je niet serieus nemen, joh.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:52 schreef TheArt het volgende:
Hij zat nooit met een klassement in zijn hoofd Herbert
Zag er vandaag toch al beter uit , zelfs nog op kop zitten slepen aan het eindequote:Op maandag 1 juli 2013 16:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom zijn hier zoveel mensen zonder verstand van wielrennen? Men oh men.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:53 schreef LDS het volgende:
Als je denkt dat gesink die nu al 8 min krijgt kan domineren op alp d'huez dan ben je volgens mij niet goed snik
Bekijk het profiel voor woensdag dan maar even. Kittel sprint daar niet mee.quote:
Als je het goed bekijkt zie je dat er in de finale alleen wat klimmetjes van 2 tot 3% zijn, gewoon wat vals plat dat er door een overdreven y-as nogal indrukwekkend uitziet, maar weinig voorstelt.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:54 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bekijk het profiel voor woensdag dan maar even. Kittel sprint daar niet mee.
Dat begrijpt het gros nie.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:55 schreef Fox-McCloud het volgende:
Gesink gewoon ondersteuning voor Mollema in een vrije rol. Al aangegeven voor het begin.
Wat een onzin, téring.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:56 schreef Remzz het volgende:
Mollema rijd wel een eerste week die Gesink als kopman nooit had gereden. Gesink had al bij 2 valpartijen gelegen al 4x in de verkeerde waaier gekomen en 5x bijna gelost zijn.
Ja, maar als je je in zo'n klim laat lossen is een etappezege nog ver weg. Gelukkig heeft 'ie nog even.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:52 schreef Marcoss het volgende:
Gesink gaat voor een ritzege, dat heeft hij voor de Tour al aangegeven
Haha, real funny fonziequote:Op maandag 1 juli 2013 16:50 schreef Reljem het volgende:
[..]
Haha klopt, je hebt er echt geen verstand van. Bedankt.
Mollema is ook al onderuit gegaan hoooorrr.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:56 schreef Remzz het volgende:
Mollema rijd wel een eerste week die Gesink als kopman nooit had gereden. Gesink zou al bij 2 valpartijen hebben gelegen al 4x in de verkeerde waaier zijn gekomen en 5x bijna zijn gelost zijn.
Als hij zich "laat lossen", is er nog niet zoveel aan de hand. Als hij niet beter kan, heeft hij wel een groot probleem.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar als je je in zo'n klim laat lossen is een etappezege nog ver weg. Gelukkig heeft 'ie nog even.
Liet ie zich aan het begin al met opzet lossen, had hij het al wat lastig en besloot daarna pas te laten lopen of kon ie niet beter. Dat laatste lijkt me sterk, anders zit je in de groep bij Boom of Boy van Poppel en niet bij Leezer.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar als je je in zo'n klim laat lossen is een etappezege nog ver weg. Gelukkig heeft 'ie nog even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |