quote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Baal altijd zo van die massasprints.
Zit je 130 km in de aanval, wint er zo'n kerel die 150 hard rijdt en de rest in de luwte zit.
Dit inderdaad, net voor de laatste kilometer bijv.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dumoulin had toch wat later moeten gaan.
Misschien wil men liever dat er een underdog wint. Is volgens mij geen antipathie jegens Sagan.quote:
Dus ook anti Cavendish?quote:
Dat is nou precies mijn punt tegen die oortjes.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Baal altijd zo van die massasprints.
Zit je 130 km in de aanval, wint er zo'n kerel die 150 hard rijdt en de rest in de luwte zit.
Dat is toch het grote verschil met de giro of vuelta. Daar ligt de finish op het klimmetje.quote:
Dit was helemaal geen aankomst voor de sprinters. Zie niet in waarom Cav, Greipel en Kittel hier gefaald hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan heeft Sagan eens geluk dat echt alle grote sprinters falen....
Dit.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien wil men liever dat er een underdog wint. Is volgens mij geen antipathie jegens Sagan.
Noem ik Kittel, Cav en Greipel alleen? Ook Boasson Hagen, Kristoff, Degenkolb, Bouhanni, etc.... kortom renners die hier nog wel horen bij te zitten, rijden allemaal minder dan je zou mogen verwachten.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit was helemaal geen aankomst voor de sprinters. Zie niet in waarom Cav, Greipel en Kittel hier gefaald hebben.
Goed gedaan. Als hij maar in dat peleton zat.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Bauke beste Nederlander vandaag met plek 44.
Bouhanni cav en greipelquote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Noem ik Kittel, Cav en Greipel alleen? Ook Boasson Hagen, Kristoff, Degenkolb, Bouhanni, etc.... kortom renners die hier nog wel horen bij te zitten, rijden allemaal minder dan je zou mogen verwachten.
Morgen ploegentijdrit. :/quote:Op maandag 1 juli 2013 16:39 schreef Remzz het volgende:
Alle 3 de Nederlandse ploegen doen het de eerste 3 dagen wel leuk, elke dag wel in beeld.
Nee.quote:
Moe of het gaat te hard.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef Travel. het volgende:
Waarom remmen sommige af vlak voor de finish? Waarom gaan ze niet zelf voor de winst? Moeten ze van hun team een bepaald persoon voorlaten?
Omdat ze zelf wel weten dat ze nooit zo'n sprint gaan winnen?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef Travel. het volgende:
Waarom remmen sommige af vlak voor de finish? Waarom gaan ze niet zelf voor de winst? Moeten ze van hun team een bepaald persoon voorlaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |