Is het de bedoeling om zo veel mogelijk gele vliegtuigjes te raken en zo punten te verzamelen?quote:Op maandag 1 juli 2013 18:54 schreef Pino112 het volgende:
Volg ze hier: http://www.flightradar24.com/AFR4007
Ja, en een oranje levert bonuspunten op.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het de bedoeling om zo veel mogelijk gele vliegtuigjes te raken en zo punten te verzamelen?
Nederlandse vliegtuigjes ftw!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, en een oranje levert bonuspunten op.
Geen idee, heb ook niks gezien.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:24 schreef maickeltje het volgende:
Helaas moest ik werken vandaag, wie heeft er gewonnen?
1. We hebben je niet gemistquote:Op maandag 1 juli 2013 19:24 schreef maickeltje het volgende:
Je kan dan wel voor de juiste club zijn maar zon grote bek is nergens voor nodig.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. We hebben je niet gemist
2. Zoek het goffetomme eens op.
Mart Smeets.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:24 schreef maickeltje het volgende:
Haha Tommetje tochquote:Op maandag 1 juli 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
"Het was geen goeie dag voor Robert Gesink.", aldus Egbers.
Er is geen speld tussen te krijgenquote:Op maandag 1 juli 2013 19:46 schreef Mani89 het volgende:
"Gesink al op ruime achterstand" aldus de sport headlines op teletekst.
*zucht*
Maar Gesink komt hier niet voor een klassement en als ze dat echt wisten dan hadden ze net zo goed "Albert Timmer al op grote achterstand" kunnen berichten, want dat is net zo relevant. Het is gewoon incompetentie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |