Luxemburg was prima. Als je helemaal geen vorm hebt, rij je daar ook niet zo goed in dienst van Martens.quote:
Aangezien Sky in de breedte nogal serieus door het ijs zakt, lijkt het me sterk dat ze de ploegentijdrit winnen.quote:
Jij denkt niet dat, dat schijn is? Waarom zouden ze sterk over moeten komen in die eerste 3 etappes?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt te betwijfelen, vind Sky niet zo sterk overkomen tot nu toe.
Ja, want die eerste 3 ritjes waren echt belangrijk voor Skyquote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Aangezien Sky in de breedte nogal serieus door het ijs zakt, lijkt het me sterk dat ze de ploegentijdrit winnen.
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Aangezien Sky in de breedte nogal serieus door het ijs zakt, lijkt het me sterk dat ze de ploegentijdrit winnen.
Is ie ook, kwam binnen in een grotere groep met Leezer.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
via nos.nl zie ik dat Gesink is gelost ofzo? update?
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij denkt niet dat, dat schijn is? Waarom zouden ze sterk over moeten komen in die eerste 3 etappes?
vermeend doping gebruik bespreken, ban!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Maar misschien gaat vanavond het geplande bloedzakje erin en komt alles weer goed morgen.
Maakte hij een slechte indruk?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Is ie ook, kwam binnen in een grotere groep met Leezer.
Heeft nog last van een val.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
via nos.nl zie ik dat Gesink is gelost ofzo? update?
Ja, die zijn belangrijk, want als Froome per ongeluk lekt rijdt en nauwelijks nog ploegmaats heeft, dan zit hij in de problemen.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:46 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, want die eerste 3 ritjes waren echt belangrijk voor Sky
Het is maar een knecht het draait om Mollemaquote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakte hij een slechte indruk?
Gewoon nog in pole position voor het podium in Parijs. Laten we niet paniekeren.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakte hij een slechte indruk?
Laatste restantje van de Giro-vorm, daarnaast, het niveau voor behoorlijk knechtenwerk doen in Luxemburg staat ongeveer gelijk met een 60e plaats in de Tour.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Luxemburg was prima. Als je helemaal geen vorm hebt, rij je daar ook niet zo goed in dienst van Martens.
Maar je wilt toch zelf winnen ipv je kopmanquote:Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Tactiek. Hun gaan vol, zodat de kopman in het wiel mee kan. Zodra ze leeg zijn heeft de kopman nog over en zet de punten op de i.
Biddonnen halen ja ja. Maar Bram Tankink kan dat ook en die zat wel in het voorste peloton zie ik nos.nlquote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is maar een knecht het draait om Mollema
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon nog in pole position voor het podium in Parijs. Laten we niet paniekeren.
Niet dus. Morgen zullen we het zien. Ik heb vertrouwen in de sky-train.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, die zijn belangrijk, want als Froome per ongeluk lekt rijdt en nauwelijks nog ploegmaats heeft, dan zit hij in de problemen.
Hoe zit het met de mannen van Gewiss-Ballan?quote:Op maandag 1 juli 2013 16:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon nog in pole position voor het podium in Parijs. Laten we niet paniekeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |