Ja dat word helemaal niets, maar toch.quote:
Tactiek. Hun gaan vol, zodat de kopman in het wiel mee kan. Zodra ze leeg zijn heeft de kopman nog over en zet de punten op de i.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:38 schreef Travel. het volgende:
Waarom remmen sommige af vlak voor de finish? Waarom gaan ze niet zelf voor de winst? Moeten ze van hun team een bepaald persoon voorlaten?
Volgens mij heeft Gesink nog last van z'n ribben, hij laat echt niet zomaar bewust lopen in zo'n klim.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee.
Laten lopen ook vandaag. Qua Nederlanders zaten Mollema, Poels, Tankink, Ten Dam en Dumoulin in de 1e groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal ook wel combinatie van zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gesink nog last van z'n ribben, hij laat echt niet zomaar bewust lopen in zo'n klim.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef Momo... het volgende:
't is wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welk strijdplan? kan het nergens vinden hoe team belkin in elkaar zit.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Volgens het strijdplan is hij meesterknecht.
Ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:42 schreef JimboSlice het volgende:
Hadden Herberto en Ducrot het wel goed vandaag?
Volgens mij ook geen enkele vorm.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Gesink nog last van z'n ribben, hij laat echt niet zomaar bewust lopen in zo'n klim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |