SPOILER: De bazen die aanwezig waren:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt zijn op de stonermeet waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket, zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
De inlogcodes van de www.photobucket.com account zijn per DM verkrijgbaar voor bazenstoners/aanwezigen.
De OP vind je hier.Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentSPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 5% gewijzigd door Moira op 01-07-2013 01:03:05 ]Fuck the EBU.
En snel. Deze zomer nog als het aan mij ligt. Fuck ik ben serieus blij dat ik jullie allemaal ontmoet hebquote:Op maandag 1 juli 2013 00:51 schreef Onorgineel het volgende:
Boh doen we 't nog een keer, met Stu er ook bij
So truequote:Op maandag 1 juli 2013 00:53 schreef OllieWilliams het volgende:
"we zijn de auto kwijt"
komisch was dat
quote:Op maandag 1 juli 2013 00:51 schreef Onorgineel het volgende:
Ik prik 2 augustusquote:Op maandag 1 juli 2013 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En snel. Deze zomer nog als het aan mij ligt. Fuck ik ben serieus blij dat ik jullie allemaal ontmoet heb
Je hebt aan de telefoon nog even tussen mono's beentjes gelegen trouwensquote:
geilquote:Op maandag 1 juli 2013 00:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je hebt aan de telefoon nog even tussen mono's beentjes gelegen trouwens
OP
Dat was Olment, mijn chauffeurquote:Op maandag 1 juli 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben de username kwijt van de baas die me naar het station heeft gebracht, wie was dat? Ik schaam me nu beetje haha. Meeste mensen die ik allemaal herken die heb ik allemaal veel op TC gezien enz
godver iddquote:Op maandag 1 juli 2013 00:53 schreef OllieWilliams het volgende:
"we zijn de auto kwijt"
komisch was dat
Dat was Olmentquote:Op maandag 1 juli 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben de username kwijt van de baas die me naar het station heeft gebracht, wie was dat? Ik schaam me nu beetje haha. Meeste mensen die ik allemaal herken die heb ik allemaal veel op TC gezien enz
Succes morgenochtendquote:Op maandag 1 juli 2013 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga lekker liggen en draaien in bed
Gr gr bedankt voor de toffe dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zal ik ff doenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
Kan de cupcake foto elders geupload worden? Link komt uit op het fotoalbum namelijk
Man, dan spring je jankend bij je ouders in bedquote:Op maandag 1 juli 2013 01:00 schreef Onorgineel het volgende:
Ik wil monopauw als wekker, misschien word ik dan wel wakker
HAHA hij deed dat toen ik A. opbelde. Godver die jongen zijn humeur sloeg meteen om door de telefoon, echt te geniaal gewoon haha! Ik wou zo hard lachen hahahaquote:Op maandag 1 juli 2013 01:00 schreef Onorgineel het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:00 schreef Onorgineel het volgende:
Haha jezus wat, ben ik helemaal de rest van de dag chaggo met dat in de ochtendquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HAHA hij deed dat toen ik A. opbelde. Godver die jongen zijn humeur sloeg meteen om door de telefoon, echt te geniaal gewoon haha! Ik wou zo hard lachen hahaha
gaan wij een keer prankcallenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Haha jezus wat, ben ik helemaal de rest van de dag chaggo met dat in de ochtend
Ik wilde nog prankcallen man
Haha stel je voor. 'Ja je belde want je moest iets van de shop?' *mono doet vet hard een pauw na naast de telefoon*quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha stel je voor. 'Ja je belde want je moest iets van de shop?' *mono doet vet hard een pauw na naast de telefoon*Hij zat echt maar een halve meter van me vandaan dus dat moet die echt vies hard gehoord hebben haha. Ik pis bijna weer in mn broek van het lachen. Mooie actie's zijn er gebeurd vandaag
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha stel je voor. 'Ja je belde want je moest iets van de shop?' *mono doet vet hard een pauw na naast de telefoon*Hij zat echt maar een halve meter van me vandaan dus dat moet die echt vies hard gehoord hebben haha. Ik pis bijna weer in mn broek van het lachen. Mooie actie's zijn er gebeurd vandaag
Haha hahaha ik was zo op het ergste voorbereidquote:Op maandag 1 juli 2013 01:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]liever dat dan die zeikgrappen natuurlijk
Dit soort dagen zijn wel echt slopend voor je lichaamquote:Op maandag 1 juli 2013 00:51 schreef Onorgineel het volgende:
Ik probeerde net los te gaan op hardstyle maar mijn lichaam wilt nietquote:Op maandag 1 juli 2013 01:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit soort dagen zijn wel echt slopend voor je lichaam
Ja, volgende keer neem ik gewoon een opblaasbed mee ofzo op op de zitten/liggen/chillenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit soort dagen zijn wel echt slopend voor je lichaam
Ik zat aan een campingstoeltje te denkenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja, volgende keer neem ik gewoon een opblaasbed mee ofzo op op de zitten/liggen/chillen
Dat bedoelde ik niet, maar alle shit die genuttigd isquote:Op maandag 1 juli 2013 01:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja, volgende keer neem ik gewoon een opblaasbed mee ofzo op op de zitten/liggen/chillen
Ook weer zoiets om mee te moeten slepenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zat aan een campingstoeltje te denken!
!
Ja maar je hebt ook van die kleine campingkrukjes en die kun je makkelijk in een strandtas kwijt. Doe ik toch niet ofzo maar de volgende keer gaat er sowieso een fleecedeken mee!quote:Op maandag 1 juli 2013 01:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ook weer zoiets om mee te moeten slepen
Ik vond mijn dolfijnenfleecedeken ook wel passend voor een ONZ stoner meetquote:Op maandag 1 juli 2013 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook van die kleine campingkrukjes en die kun je makkelijk in een strandtas kwijt. Doe ik toch niet ofzo maar de volgende keer gaat er sowieso een fleecedeken mee!
Zat ik ook aan te denken ja. Is wel een stuk chillerquote:Op maandag 1 juli 2013 01:13 schreef Moira. het volgende:
Beter houden we de volgende meet gewoon bij iemand thuis ofzo als diegene een beetje ruimte/een tuin heeft
Gewoon 20 mensen in je huis is nog wel te doen toch
Nja bij mij nietmaar vast wel bij één van de 20 mensen
da's nog veel chiller stonen
Het is dat me ma mij vanmorgen wakker belde,, anders lag ik nog op een oorquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef Olment het volgende:
[..]
Het is dat me ma mij vanmorgen wakker belde,, anders lag ik nog op een oor
Niet eens meer gesmoked toen ik thuis was
quote:Op maandag 1 juli 2013 08:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]klinkt als een geslaagde stonermeet.
Goedemorgen.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 08:55 schreef Ugjerke het volgende:
Ik moet zeggen dat ik betere ochtenden heb gekend.
Ik denk dat het tegen 11 uur was dat we op Utrecht CS stonden. Ik had de laatste trein vanuit Zwolle naar Kampen.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 08:55 schreef Ugjerke het volgende:
Ik moet zeggen dat ik betere ochtenden heb gekend.
Gief linkquote:Op maandag 1 juli 2013 09:20 schreef Murdera het volgende:
overigens mooi om te zien dat de fotos steeds minder scherp en recht zijn
Soo truequote:Op maandag 1 juli 2013 09:20 schreef Murdera het volgende:
overigens mooi om te zien dat de fotos steeds minder scherp en recht zijn
Ik weet ook niet eens meer waarom. FL_Freak zei dat ik je ergens over moest spreken, maar weet het niet eens meerquote:Op maandag 1 juli 2013 08:32 schreef LompeHork het volgende:
Hallon hoe was de meet?
Ik zag dat Mono me nog had gebeld, maar m'n telefoon lag thuis
quote:Op maandag 1 juli 2013 09:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet ook niet eens meer waarom. FL_Freak zei dat ik je ergens over moest spreken, maar weet het niet eens meer
Ditquote:Op maandag 1 juli 2013 09:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik weet ook niet eens meer waarom. FL_Freak zei dat ik je ergens over moest spreken, maar weet het niet eens meer
Ik voel jequote:Op maandag 1 juli 2013 09:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb mij ook wel eens beter gevoeld op de maandagochtend
Volgende bazenmeet wordt nog baziger. Dan kunnen we meteen gaan bazen zonder zo'n fase van "wie zijn deze bazen?".quote:Op maandag 1 juli 2013 09:53 schreef Monopoly het volgende:
Was echt een geslaagde bazenmeet
Chille mensen, chille vibe
Moira ligt nog in coma, en gisteravond bij thuiskomst was ik echt zo zwaar naar de klote hahaha. Viel als een blok beton in slaap
quote:
Klopt maar dat had ik al doorgegeven.quote:
Nou en. Alsnog was je er niet bij..quote:Op maandag 1 juli 2013 10:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt maar dat had ik al doorgegeven.
Volgende keer meetje doen als ik echt in Nederland benquote:
Ah je was niet in NL. Goeie reden welquote:Op maandag 1 juli 2013 10:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgende keer meetje doen als ik echt in Nederland ben
Hoezo, gewoon privéjet pakken en terugvliegen voor de stonermeet, en dan weer weg weetje. YOLOquote:Op maandag 1 juli 2013 10:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah je was niet in NL. Goeie reden wel
Oh, met een zonnebril?quote:
Nog de treinen allemaal gehaald?quote:
Ja gelukkig wel zeg! In Utrecht was er ineens 7 minuten vertraging en ik had ook maar 7 minuten in Zwolle om de laatste trein te halen.. Dus ik al helemaal para dat ik in Zwolle zou stranden haha maar de mensen naast mij moesten ook naar Emmen en gingen ook al para doen bij de conducteur en toen bleken we het allemaal makkelijk te halen. Alsnog 100x dank voor het brengen naar het stationquote:
DANSEN DANSENquote:Op maandag 1 juli 2013 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ubergroot bord van HOERA PINTJES van Humo gespot.
Al lang blij dat je het allemaal gehaald hebtquote:Op maandag 1 juli 2013 10:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel zeg! In Utrecht was er ineens 7 minuten vertraging en ik had ook maar 7 minuten in Zwolle om de laatste trein te halen.. Dus ik al helemaal para dat ik in Zwolle zou stranden haha maar de mensen naast mij moesten ook naar Emmen en gingen ook al para doen bij de conducteur en toen bleken we het allemaal makkelijk te halen. Alsnog 100x dank voor het brengen naar het station![]()
Na ik had met mijn laatste restje batterij nog snel gewhatsappt naar iemand en zijn chick zou naar Zwolle komen rijden met de auto maar net op tijd hoorde ik dus dat we in Amersfoort tijd hadden gewonnenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Al lang blij dat je het allemaal gehaald hebt![]()
Zou een bummer zijn als je in Zwolle zou staan te kijken
ditquote:Op maandag 1 juli 2013 09:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgende bazenmeet wordt nog baziger. Dan kunnen we meteen gaan bazen zonder zo'n fase van "wie zijn deze bazen?".
En ik stik bijna in een ontbijtkoek.
Vieze junks inderdaad. Overmatig softdrugs innames en gebruik van alcoholische dranken. Het is werkelijk waar een verpaupering van de maatschappijquote:Op maandag 1 juli 2013 10:33 schreef Murdera het volgende:
Ik vond het wel naar dat bepaalde mensen het nodig vonden om publiekelijk softdrugs te gebruiken.
Dit had ik niet verwacht en stuitte me erg tegen de borst. Als ik eerder had geweten dat dit soort praktijken aan de orde zouden zijn was ik wellicht niet gekomen. Ik had deze mensen graag aan willen spreken op hun gedrag, maar om de sfeer niet in negatieve zin te veranderen heb ik dat voor deze keer maar niet gedaan. Maar dezen en genen kunnen er op rekenen dat ik de volgende keer een hartig woordje zal spreken wanneer zij van mening zijn dat dit normaal en geaccepteerd gedrag is.
De volgende keer zal ik ze op een strenge doch redelijke manier aanspreken.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vieze junks inderdaad. Overmatig softdrugs innames en gebruik van alcoholische dranken. Het is werkelijk waar een verpaupering van de maatschappij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonge wat loop je nou de sfeer een beetje te verzieken godverdulleme. We zitten hier gewoon lekker chill te na praten over een gezellige meet en jij moet weer komen zeuren over de meest pietluttige dingetjes. Als je het niet bevalt, blijft dan maar lekker wegquote:Op maandag 1 juli 2013 10:33 schreef Murdera het volgende:
Ik vond het wel naar dat bepaalde mensen het nodig vonden om publiekelijk softdrugs te gebruiken.
Dit had ik niet verwacht en stuitte me erg tegen de borst. Als ik eerder had geweten dat dit soort praktijken aan de orde zouden zijn was ik wellicht niet gekomen. Ik had deze mensen graag aan willen spreken op hun gedrag, maar om de sfeer niet in negatieve zin te veranderen heb ik dat voor deze keer maar niet gedaan. Maar dezen en genen kunnen er op rekenen dat ik de volgende keer een hartig woordje zal spreken wanneer zij van mening zijn dat dit normaal en geaccepteerd gedrag is.
Proestte bij godverdullemequote:Op maandag 1 juli 2013 10:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jonge wat loop je nou de sfeer een beetje te verzieken godverdulleme. We zitten hier gewoon lekker chill te na praten over een gezellige meet en jij moet weer komen zeuren over de meest pietluttige dingetjes. Als je het niet bevalt, blijft dan maar lekker weg
Ik ben het hier volkomen mee eens, één van de daders schijnt ook ooit een meisje achter te hebben gelaten terwijl ze de park aan het checken waren, ik kan hier niet mee omgaan en vind deze omgangsvormen dan ook verre van acceptabel.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:33 schreef Murdera het volgende:
Verblijvers blijven verblijven.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben het hier volkomen mee eens, één van de daders schijnt ook ooit een meisje achter te hebben gelaten terwijl ze de park aan het checken waren, ik kan hier niet mee omgaan en vind deze omgangsvormen dan ook verre van acceptabel.
Hopende u hiermede van dienst te zijn, verblijf ik.
Die meet is ter sprake gekomen jaquote:Op maandag 1 juli 2013 10:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben het hier volkomen mee eens, één van de daders schijnt ook ooit een meisje achter te hebben gelaten terwijl ze de park aan het checken waren, ik kan hier niet mee omgaan en vind deze omgangsvormen dan ook verre van acceptabel.
Hopende u hiermede van dienst te zijn, verblijf ik.
Ik heb jou wel te weinig gesproken bij de meet.quote:
En met jou nog 17 anderequote:Op maandag 1 juli 2013 10:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb jou wel te weinig gesproken bij de meet.
Maar nou heb ik ook hele vlagen van tijd zo voor me uit zitten chillen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb jou wel te weinig gesproken bij de meet.
Maar nou heb ik ook hele vlagen van tijd zo voor me uit zitten chillen.
[ afbeelding ]
Nee, totaal niet, was ik nog wel even bang voor toen Mono met z'n vuur aan kwam zetten. Zal in Utrecht wel normaal zijn ofzo.quote:
Ditquote:Op maandag 1 juli 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat je veel hyperactiever zou zijn.
Niet als ik stoned bent. Er wordt wel eens aan me gevraagd wat ik allemaal gebruik, maar dat vraagt men juist als ik nuchter ben.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat je veel hyperactiever zou zijn.
Whehehehe, kleine vuurtjes zijn nooit zo'n probleem volgens mij. Zolang ze maar zien dat je het kleinschalig houdt zeggen ze hooguit dat je hem uit moet makenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, was ik nog wel even bang voor toen Mono met z'n vuur aan kwam zetten. Zal in Utrecht wel normaal zijn ofzo.
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet als ik stoned bent. Er wordt wel eens aan me gevraagd wat ik allemaal gebruik, maar dat vraagt men juist als ik nuchter ben.
Nope en dat terwijl ik er op ingesteld was dat we weg gekickt zouden wouden worden na Mono zijn fikkiequote:
In deze bible belt gemeente genaamd Kampen zaten we allang op het bureau.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehehe, kleine vuurtjes zijn nooit zo'n probleem volgens mij. Zolang ze maar zien dat je het kleinschalig houdt zeggen ze hooguit dat je hem uit moet maken
18 stonende mensen die ineens allemaal voor zich uit starenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]logische verklaring.
Vond het wel echt te grappig dat het afentoe echt helemaal stil viel, om dan al die koppen te bekijken.
Dat vind ik altijd prachtig ja, vooral als er een aantal joints doorheen zijn gegaanquote:Op maandag 1 juli 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]logische verklaring.
Vond het wel echt te grappig dat het afentoe echt helemaal stil viel, om dan al die koppen te bekijken.
Ja en omdat iedereen gewoon steeds stoneder werd en dan word je nou eenmaal ook gewoon steeds stillerquote:Op maandag 1 juli 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]logische verklaring.
ja check die foto's van klojo danquote:Op maandag 1 juli 2013 10:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd prachtig ja, vooral als er een aantal joints doorheen zijn gegaan
ik snap nog steeds niet waarom ik mee moestquote:Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Olment het volgende:
Even eten en wiet halen... 2 uur later terug
laat nooit Augurk navigeren
Route volgens Google: 7 minuten.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Olment het volgende:
laat nooit Augurk navigeren
Ja fuck haha!quote:Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Olment het volgende:
Ik snap niet eens waarom ik mee ging.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waarom ik mee moest
Jij had het lijstjequote:Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waarom ik mee moest
Gedeelde pijn JWZquote:Op maandag 1 juli 2013 10:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waarom ik mee ging.Ik had m'n boodschappenlijstje al aan Olment gegeven.
Wat een liefdequote:Op maandag 1 juli 2013 10:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga je geld opnemen en het in mijn poeperd stoppen. Zo ben je toch dichtbij me
da's wel chill jaquote:Op maandag 1 juli 2013 10:56 schreef Amarantha het volgende:
Wat tof dat ik nu een echt persoon voor de dag kan halen in mijn hoofd bij de meeste usernamesEn geen webcambeeld of enkel alleen forumberichtjes
Ben erg blij dat de baas er niet is.quote:
Ja idd.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:59 schreef Moira. het volgende:
oh ik hoop voor jou dattie niet meer komt dan
nou idd whehehequote:
Prijs je maar gelukkig dat je vandaag vrij bent..quote:Op maandag 1 juli 2013 11:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
nou idd whehehe
mono zou nog ff een jointje voor me klaarleggen (of nja ik draai hem dan dicht) en dan wake & bake
even mijn brakheid wegblowen.
En dan vanavond niet meer doen want morgen moet ik werken
Kijk eens wat leukquote:Op maandag 1 juli 2013 11:10 schreef LompeHork het volgende:
Ik verveel me de touwtyfus, niet normaal.
Haha aahquote:Op maandag 1 juli 2013 11:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Prijs je maar gelukkig dat je vandaag vrij bent..
Ik heb hier nou niet echt de beste tijd van mijn leven
Ach, een zwaan leren vouwen voor de volgende keer, dat als de rook van de BBQ in je gezicht komt, je gelijk iets kan maken om jezelf te beschermen.quote:
Ach, je hebt maar 20 min werk toch dus dat valt meequote:Op maandag 1 juli 2013 11:09 schreef Olment het volgende:
Prijs je maar gelukkig dat je vandaag vrij bent..
Ik heb hier nou niet echt de beste tijd van mijn leven
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, je hebt maar 20 min werk toch dus dat valt mee
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, een zwaan leren vouwen voor de volgende keer, dat als de rook van de BBQ in je gezicht komt, je gelijk iets kan maken om jezelf te beschermen.
Link die shit naar Olliequote:Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, een zwaan leren vouwen voor de volgende keer, dat als de rook van de BBQ in je gezicht komt, je gelijk iets kan maken om jezelf te beschermen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Nu de grote vraag: Wie draaide de mooiste en wie draaide de lelijkste joints?
Mur had een super joint gedraaid voor mequote:Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mur had een super joint gedraaid voor meWas voor mij de beste joint van de dag
Ik weet nietquote:Op maandag 1 juli 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
ben ook wel benieuwd hoeveel joints er doorheen zijn gegaan eigenlijk.
Ja zelf zoiets hier ookquote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet nietHeb er zelf geloof ik 'slechts' 4 of 5 gedraaid omdat ik de hele tijd een joint in m'n handen kreeg
Ja echt belachelijk, mn keel doet wel een beetje pijn nu though, dit soort dagjes kunnen echt niet te vaakquote:Op maandag 1 juli 2013 11:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja zelf zoiets hier ook
Kreeg heel de tijd van links of rechts er wel 1
1,3 gram ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
weet iedereen ongeveer hoeveel gram ze hebben verbruikt?
Haha. Haha. Uhm. Ik heb in mijn eentje sowieso wel een gram wiet gerookt denk ik? Die joint van jouw was ook best wel heavy ja hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
weet iedereen ongeveer hoeveel gram ze hebben verbruikt?
dat was sowieso al 1/3e gram ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 11:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Haha. Uhm. Ik heb in mijn eentje sowieso wel een gram wiet gerookt denk ik? Die joint van jouw was ook best wel heavy ja haha
teringquote:
Denk dat ik ook aardig in de buurt van 1-2 gram kom te zittenquote:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Haha. Uhm. Ik heb in mijn eentje sowieso wel een gram wiet gerookt denk ik? Die joint van jouw was ook best wel heavy ja haha
3 users en al iets van 4 gram ofzo?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk dat ik ook aardig in de buurt van 1-2 gram kom te zitten
Van waar ik opgelet had zaten klo en ollie ook nonstop te draaienquote:Op maandag 1 juli 2013 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 users en al iets van 4 gram ofzo?
Was ook wel aan ze te zien.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van waar ik opgelet had zaten klo en ollie ook nonstop te draaien
Die heb jij nog in je handen gehad.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb wel lelijkere joints in mn handen gehad tho, die tip was alleen te grootquote:Op maandag 1 juli 2013 11:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Die heb jij nog in je handen gehad.
De prijs voor de schattigste joints gaat sowieso naar Onorigineelquote:Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik had in het begin niks mee, ik dacht dat we daar in Utrecht makkelijk wat konden halen. Maar goed, toen ik eenmaal had vond ik dat ik wel wat terug mocht doen voor de groep en ben ik lekker aan het draaien gegaan. Alleen waren de meesten toen al zo stoned dat ik echt moest zoeken naar mensen die 'em aan wilde pakken.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet nietHeb er zelf geloof ik 'slechts' 4 of 5 gedraaid omdat ik de hele tijd een joint in m'n handen kreeg
Kloon-alert?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Die heb jij nog in je handen gehad.
Was zo'n stukje karton van achteruit een pakje vloei. Had beter ook even om een normaal tipje kunnen vragen.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb wel lelijkere joints in mn handen gehad tho, die tip was alleen te groot
Vertelquote:Op maandag 1 juli 2013 11:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De prijs voor de schattigste joints gaat sowieso naar Onorigineel
[/quote]quote:Op maandag 1 juli 2013 11:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Was zo'n stukje karton van achteruit een pakje vloei. Had beter ook even om een normaal tipje kunnen vragen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef Klojo120 het volgende:
'Morgen
Ik ben nog steeds echt wasted man. Ik ga zo maar een joint draaien.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef Klojo120 het volgende:
'Morgen
Whehe goed bezigquote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef Klojo120 het volgende:
'Morgen
Wie weet heb ik wel een kennis ingehuurd.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef BaasBanaan het volgende:
Op zich wel fijn om te weten dat jullie echt zijn wie jullie zijn.
En dat niet eens iedereen een zolderautist isquote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef BaasBanaan het volgende:
Op zich wel fijn om te weten dat jullie echt zijn wie jullie zijn.
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Olment het volgende:
[..]
En dat niet eens iedereen een zolderautist is
Impossibruuuuu!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie weet heb ik wel een kennis ingehuurd.
Iedereen dacht hetquote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.
Oh ja ik zie hetquote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die waren zowat kleiner dan peuken![]()
Staat ook een foto van in de emmer.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef LompeHork het volgende:
Weet je wat me echt lekker lijkt nu? Banaan met augurk![]()
Volgens mij heb jij gewoon zo'n gladde scheiding en zet je die pruik op om hip te doen ofzo. Zo eentje ben jij welquote:Op maandag 1 juli 2013 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was vooral lastig een goede pruik te vinden.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou het op een pannenkoek doenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef LompeHork het volgende:
Normaal kam ik het met veel te veel gel achterover.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon zo'n gladde scheiding en zet je die pruik op om hip te doen ofzo. Zo eentje ben jij wel
Ik denk dat het antwoord ver in de tientallen ligtquote:Op maandag 1 juli 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
ben ook wel benieuwd hoeveel joints er doorheen zijn gegaan eigenlijk.
Volgende keer moette gij ook komme Horkyquote:
Kwam gewoon door je cakejesquote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik was gisteravond nog super misselijk geworden, zoveel troep door elkaar gegeten
Double penetration.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik was gisteravond nog super misselijk geworden, zoveel troep door elkaar gegeten
Als het uitkomt kom ik, maar zondag is sowieso kut voor mijquote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Volgende keer moette gij ook komme Horky
Dan gewoon door feestenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als het uitkomt kom ik, maar zondag is sowieso kut voor mij(05:30 op elke dag)
Ik heb zelf geteld, en gisteravond, met mijn afterparty meegeteld, heb ik er +- 24 gerookt.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat het antwoord ver in de tientallen ligt
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee joh die waren tering lekker
Ik heb vanmorgen ook iets monsterlijks op de WC achtergelaten. Maar ook zoveel random meuk gegeten. Die zak bugles met roomkaas en al die autodrop tussen de hamburgers en vleeslapjes door.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef krullenbolletje het volgende:
same herequote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef Klojo120 het volgende:
'Morgen
Het spijt me.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:14 schreef Monopoly het volgende:
Stu en Sardu ook niet
Verslapen voor een bazenmeet_!!
Zou je zeggen.. Maar niks hierquote:Op maandag 1 juli 2013 12:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eerste maandag van de maand shit
Wij blijven gewoon altijd bestaanquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook iets monsterlijks op de WC achtergelaten. Maar ook zoveel random meuk gegeten. Die zak bugles met roomkaas en al die autodrop tussen de hamburgers en vleeslapjes door.
En daarbij nog een mooie hoeveelheid thc er tussendoorquote:Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]Ja ik heb ook echt chips, hamburgers, cupcakes, vleeslapjes, snoep, koekjes en mergpijpen door elkaar gegeten
Ik dacht eerst dat jij Olment was, was alweer vergeten hoe hij eruitzag en hij kwam het meest in de buurt van jouw foto's, al klopte het niet helemaal maar tochquote:Op maandag 1 juli 2013 12:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het spijt me.
Wel een bazenweekend gehad though. Kut dat ik de meet helemaal gemist heb.
Jep en wijnquote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef Olment het volgende:
[..]
En daarbij nog een mooie hoeveelheid thc er tussendoor
Mweh. Had die avond ervoor een momentje van dit kan een heel goed idee worden of een hele slechte. Uiteindelijk wel een awesome avond gehad maar ten koste van de meet.quote:
whehe toch niet van de wiet he?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Het zal zeker hebben geholpen xDquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij Olment was, was alweer vergeten hoe hij eruitzag en hij kwam het meest in de buurt van jouw foto's, al klopte het niet helemaal maar toch
holy shitquote:Op maandag 1 juli 2013 12:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geteld, en gisteravond, met mijn afterparty meegeteld, heb ik er +- 24 gerookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |