Ah je was niet in NL. Goeie reden welquote:Op maandag 1 juli 2013 10:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgende keer meetje doen als ik echt in Nederland ben
Hoezo, gewoon privéjet pakken en terugvliegen voor de stonermeet, en dan weer weg weetje. YOLOquote:Op maandag 1 juli 2013 10:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah je was niet in NL. Goeie reden wel
Oh, met een zonnebril?quote:
Nog de treinen allemaal gehaald?quote:
Ja gelukkig wel zeg! In Utrecht was er ineens 7 minuten vertraging en ik had ook maar 7 minuten in Zwolle om de laatste trein te halen.. Dus ik al helemaal para dat ik in Zwolle zou stranden haha maar de mensen naast mij moesten ook naar Emmen en gingen ook al para doen bij de conducteur en toen bleken we het allemaal makkelijk te halen. Alsnog 100x dank voor het brengen naar het stationquote:
DANSEN DANSENquote:Op maandag 1 juli 2013 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ubergroot bord van HOERA PINTJES van Humo gespot.
Al lang blij dat je het allemaal gehaald hebtquote:Op maandag 1 juli 2013 10:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel zeg! In Utrecht was er ineens 7 minuten vertraging en ik had ook maar 7 minuten in Zwolle om de laatste trein te halen.. Dus ik al helemaal para dat ik in Zwolle zou stranden haha maar de mensen naast mij moesten ook naar Emmen en gingen ook al para doen bij de conducteur en toen bleken we het allemaal makkelijk te halen. Alsnog 100x dank voor het brengen naar het station![]()
Na ik had met mijn laatste restje batterij nog snel gewhatsappt naar iemand en zijn chick zou naar Zwolle komen rijden met de auto maar net op tijd hoorde ik dus dat we in Amersfoort tijd hadden gewonnenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Al lang blij dat je het allemaal gehaald hebt![]()
Zou een bummer zijn als je in Zwolle zou staan te kijken
ditquote:Op maandag 1 juli 2013 09:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Volgende bazenmeet wordt nog baziger. Dan kunnen we meteen gaan bazen zonder zo'n fase van "wie zijn deze bazen?".
En ik stik bijna in een ontbijtkoek.
Vieze junks inderdaad. Overmatig softdrugs innames en gebruik van alcoholische dranken. Het is werkelijk waar een verpaupering van de maatschappijquote:Op maandag 1 juli 2013 10:33 schreef Murdera het volgende:
Ik vond het wel naar dat bepaalde mensen het nodig vonden om publiekelijk softdrugs te gebruiken.
Dit had ik niet verwacht en stuitte me erg tegen de borst. Als ik eerder had geweten dat dit soort praktijken aan de orde zouden zijn was ik wellicht niet gekomen. Ik had deze mensen graag aan willen spreken op hun gedrag, maar om de sfeer niet in negatieve zin te veranderen heb ik dat voor deze keer maar niet gedaan. Maar dezen en genen kunnen er op rekenen dat ik de volgende keer een hartig woordje zal spreken wanneer zij van mening zijn dat dit normaal en geaccepteerd gedrag is.
De volgende keer zal ik ze op een strenge doch redelijke manier aanspreken.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vieze junks inderdaad. Overmatig softdrugs innames en gebruik van alcoholische dranken. Het is werkelijk waar een verpaupering van de maatschappij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonge wat loop je nou de sfeer een beetje te verzieken godverdulleme. We zitten hier gewoon lekker chill te na praten over een gezellige meet en jij moet weer komen zeuren over de meest pietluttige dingetjes. Als je het niet bevalt, blijft dan maar lekker wegquote:Op maandag 1 juli 2013 10:33 schreef Murdera het volgende:
Ik vond het wel naar dat bepaalde mensen het nodig vonden om publiekelijk softdrugs te gebruiken.
Dit had ik niet verwacht en stuitte me erg tegen de borst. Als ik eerder had geweten dat dit soort praktijken aan de orde zouden zijn was ik wellicht niet gekomen. Ik had deze mensen graag aan willen spreken op hun gedrag, maar om de sfeer niet in negatieve zin te veranderen heb ik dat voor deze keer maar niet gedaan. Maar dezen en genen kunnen er op rekenen dat ik de volgende keer een hartig woordje zal spreken wanneer zij van mening zijn dat dit normaal en geaccepteerd gedrag is.
Proestte bij godverdullemequote:Op maandag 1 juli 2013 10:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jonge wat loop je nou de sfeer een beetje te verzieken godverdulleme. We zitten hier gewoon lekker chill te na praten over een gezellige meet en jij moet weer komen zeuren over de meest pietluttige dingetjes. Als je het niet bevalt, blijft dan maar lekker weg
Ik ben het hier volkomen mee eens, één van de daders schijnt ook ooit een meisje achter te hebben gelaten terwijl ze de park aan het checken waren, ik kan hier niet mee omgaan en vind deze omgangsvormen dan ook verre van acceptabel.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:33 schreef Murdera het volgende:
Verblijvers blijven verblijven.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben het hier volkomen mee eens, één van de daders schijnt ook ooit een meisje achter te hebben gelaten terwijl ze de park aan het checken waren, ik kan hier niet mee omgaan en vind deze omgangsvormen dan ook verre van acceptabel.
Hopende u hiermede van dienst te zijn, verblijf ik.
Die meet is ter sprake gekomen jaquote:Op maandag 1 juli 2013 10:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben het hier volkomen mee eens, één van de daders schijnt ook ooit een meisje achter te hebben gelaten terwijl ze de park aan het checken waren, ik kan hier niet mee omgaan en vind deze omgangsvormen dan ook verre van acceptabel.
Hopende u hiermede van dienst te zijn, verblijf ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |