Ach, je hebt maar 20 min werk toch dus dat valt meequote:Op maandag 1 juli 2013 11:09 schreef Olment het volgende:
Prijs je maar gelukkig dat je vandaag vrij bent..
Ik heb hier nou niet echt de beste tijd van mijn leven
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach, je hebt maar 20 min werk toch dus dat valt mee
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, een zwaan leren vouwen voor de volgende keer, dat als de rook van de BBQ in je gezicht komt, je gelijk iets kan maken om jezelf te beschermen.
Link die shit naar Olliequote:Op maandag 1 juli 2013 11:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, een zwaan leren vouwen voor de volgende keer, dat als de rook van de BBQ in je gezicht komt, je gelijk iets kan maken om jezelf te beschermen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Nu de grote vraag: Wie draaide de mooiste en wie draaide de lelijkste joints?
Mur had een super joint gedraaid voor mequote:Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Nu de grote vraag: Wie draaide de mooiste en wie draaide de lelijkste joints?
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mur had een super joint gedraaid voor meWas voor mij de beste joint van de dag
Ik weet nietquote:Op maandag 1 juli 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
ben ook wel benieuwd hoeveel joints er doorheen zijn gegaan eigenlijk.
Ja zelf zoiets hier ookquote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet nietHeb er zelf geloof ik 'slechts' 4 of 5 gedraaid omdat ik de hele tijd een joint in m'n handen kreeg
Ja echt belachelijk, mn keel doet wel een beetje pijn nu though, dit soort dagjes kunnen echt niet te vaakquote:Op maandag 1 juli 2013 11:21 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja zelf zoiets hier ook
Kreeg heel de tijd van links of rechts er wel 1
1,3 gram ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
weet iedereen ongeveer hoeveel gram ze hebben verbruikt?
Haha. Haha. Uhm. Ik heb in mijn eentje sowieso wel een gram wiet gerookt denk ik? Die joint van jouw was ook best wel heavy ja hahaquote:Op maandag 1 juli 2013 11:25 schreef Murdera het volgende:
weet iedereen ongeveer hoeveel gram ze hebben verbruikt?
dat was sowieso al 1/3e gram ofzoquote:Op maandag 1 juli 2013 11:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Haha. Uhm. Ik heb in mijn eentje sowieso wel een gram wiet gerookt denk ik? Die joint van jouw was ook best wel heavy ja haha
teringquote:
Denk dat ik ook aardig in de buurt van 1-2 gram kom te zittenquote:
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha. Haha. Uhm. Ik heb in mijn eentje sowieso wel een gram wiet gerookt denk ik? Die joint van jouw was ook best wel heavy ja haha
3 users en al iets van 4 gram ofzo?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Denk dat ik ook aardig in de buurt van 1-2 gram kom te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |