quote:Op maandag 1 juli 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HAHA hij deed dat toen ik A. opbelde. Godver die jongen zijn humeur sloeg meteen om door de telefoon, echt te geniaal gewoon haha! Ik wou zo hard lachen hahaha
gaan wij een keer prankcallenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Haha jezus wat, ben ik helemaal de rest van de dag chaggo met dat in de ochtend
Ik wilde nog prankcallen man
Haha stel je voor. 'Ja je belde want je moest iets van de shop?' *mono doet vet hard een pauw na naast de telefoon*quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha stel je voor. 'Ja je belde want je moest iets van de shop?' *mono doet vet hard een pauw na naast de telefoon*Hij zat echt maar een halve meter van me vandaan dus dat moet die echt vies hard gehoord hebben haha. Ik pis bijna weer in mn broek van het lachen. Mooie actie's zijn er gebeurd vandaag
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha stel je voor. 'Ja je belde want je moest iets van de shop?' *mono doet vet hard een pauw na naast de telefoon*Hij zat echt maar een halve meter van me vandaan dus dat moet die echt vies hard gehoord hebben haha. Ik pis bijna weer in mn broek van het lachen. Mooie actie's zijn er gebeurd vandaag
Haha hahaha ik was zo op het ergste voorbereidquote:Op maandag 1 juli 2013 01:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]liever dat dan die zeikgrappen natuurlijk
Dit soort dagen zijn wel echt slopend voor je lichaamquote:Op maandag 1 juli 2013 00:51 schreef Onorgineel het volgende:
Boh doen we 't nog een keer, met Stu er ook bij
Ik probeerde net los te gaan op hardstyle maar mijn lichaam wilt nietquote:Op maandag 1 juli 2013 01:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit soort dagen zijn wel echt slopend voor je lichaam
Ja, volgende keer neem ik gewoon een opblaasbed mee ofzo op op de zitten/liggen/chillenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit soort dagen zijn wel echt slopend voor je lichaam
Ik zat aan een campingstoeltje te denkenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja, volgende keer neem ik gewoon een opblaasbed mee ofzo op op de zitten/liggen/chillen
Dat bedoelde ik niet, maar alle shit die genuttigd isquote:Op maandag 1 juli 2013 01:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja, volgende keer neem ik gewoon een opblaasbed mee ofzo op op de zitten/liggen/chillen
Ook weer zoiets om mee te moeten slepenquote:Op maandag 1 juli 2013 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zat aan een campingstoeltje te denken!
!
Ja maar je hebt ook van die kleine campingkrukjes en die kun je makkelijk in een strandtas kwijt. Doe ik toch niet ofzo maar de volgende keer gaat er sowieso een fleecedeken mee!quote:Op maandag 1 juli 2013 01:12 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ook weer zoiets om mee te moeten slepen
Ik vond mijn dolfijnenfleecedeken ook wel passend voor een ONZ stoner meetquote:Op maandag 1 juli 2013 01:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook van die kleine campingkrukjes en die kun je makkelijk in een strandtas kwijt. Doe ik toch niet ofzo maar de volgende keer gaat er sowieso een fleecedeken mee!
Zat ik ook aan te denken ja. Is wel een stuk chillerquote:Op maandag 1 juli 2013 01:13 schreef Moira. het volgende:
Beter houden we de volgende meet gewoon bij iemand thuis ofzo als diegene een beetje ruimte/een tuin heeft
Gewoon 20 mensen in je huis is nog wel te doen toch
Nja bij mij nietmaar vast wel bij één van de 20 mensen
da's nog veel chiller stonen
Het is dat me ma mij vanmorgen wakker belde,, anders lag ik nog op een oorquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 08:43 schreef Olment het volgende:
[..]
Het is dat me ma mij vanmorgen wakker belde,, anders lag ik nog op een oor
Niet eens meer gesmoked toen ik thuis was
quote:Op maandag 1 juli 2013 08:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]klinkt als een geslaagde stonermeet.
Goedemorgen.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 08:55 schreef Ugjerke het volgende:
Ik moet zeggen dat ik betere ochtenden heb gekend.
Ik denk dat het tegen 11 uur was dat we op Utrecht CS stonden. Ik had de laatste trein vanuit Zwolle naar Kampen.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 08:55 schreef Ugjerke het volgende:
Ik moet zeggen dat ik betere ochtenden heb gekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |