Impossibruuuuu!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie weet heb ik wel een kennis ingehuurd.
Iedereen dacht hetquote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.
Oh ja ik zie hetquote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die waren zowat kleiner dan peuken![]()
Staat ook een foto van in de emmer.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef LompeHork het volgende:
Weet je wat me echt lekker lijkt nu? Banaan met augurk![]()
Volgens mij heb jij gewoon zo'n gladde scheiding en zet je die pruik op om hip te doen ofzo. Zo eentje ben jij welquote:Op maandag 1 juli 2013 11:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Was vooral lastig een goede pruik te vinden.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou het op een pannenkoek doenquote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef LompeHork het volgende:
Normaal kam ik het met veel te veel gel achterover.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij gewoon zo'n gladde scheiding en zet je die pruik op om hip te doen ofzo. Zo eentje ben jij wel
Ik denk dat het antwoord ver in de tientallen ligtquote:Op maandag 1 juli 2013 11:18 schreef Murdera het volgende:
ben ook wel benieuwd hoeveel joints er doorheen zijn gegaan eigenlijk.
Volgende keer moette gij ook komme Horkyquote:
Kwam gewoon door je cakejesquote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik was gisteravond nog super misselijk geworden, zoveel troep door elkaar gegeten
Double penetration.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik was gisteravond nog super misselijk geworden, zoveel troep door elkaar gegeten
Als het uitkomt kom ik, maar zondag is sowieso kut voor mijquote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Volgende keer moette gij ook komme Horky
Dan gewoon door feestenquote:Op maandag 1 juli 2013 12:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als het uitkomt kom ik, maar zondag is sowieso kut voor mij(05:30 op elke dag)
Ik heb zelf geteld, en gisteravond, met mijn afterparty meegeteld, heb ik er +- 24 gerookt.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat het antwoord ver in de tientallen ligt
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee joh die waren tering lekker
Ik heb vanmorgen ook iets monsterlijks op de WC achtergelaten. Maar ook zoveel random meuk gegeten. Die zak bugles met roomkaas en al die autodrop tussen de hamburgers en vleeslapjes door.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef krullenbolletje het volgende:
same herequote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef Klojo120 het volgende:
'Morgen
Ik ben nog steeds echt wasted man. Ik ga zo maar een joint draaien.
Het spijt me.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:14 schreef Monopoly het volgende:
Stu en Sardu ook niet
Verslapen voor een bazenmeet_!!
Zou je zeggen.. Maar niks hierquote:Op maandag 1 juli 2013 12:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eerste maandag van de maand shit
Wij blijven gewoon altijd bestaanquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:01 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook iets monsterlijks op de WC achtergelaten. Maar ook zoveel random meuk gegeten. Die zak bugles met roomkaas en al die autodrop tussen de hamburgers en vleeslapjes door.
En daarbij nog een mooie hoeveelheid thc er tussendoorquote:Op maandag 1 juli 2013 12:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]Ja ik heb ook echt chips, hamburgers, cupcakes, vleeslapjes, snoep, koekjes en mergpijpen door elkaar gegeten
Ik dacht eerst dat jij Olment was, was alweer vergeten hoe hij eruitzag en hij kwam het meest in de buurt van jouw foto's, al klopte het niet helemaal maar tochquote:Op maandag 1 juli 2013 12:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het spijt me.
Wel een bazenweekend gehad though. Kut dat ik de meet helemaal gemist heb.
Jep en wijnquote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef Olment het volgende:
[..]
En daarbij nog een mooie hoeveelheid thc er tussendoor
Mweh. Had die avond ervoor een momentje van dit kan een heel goed idee worden of een hele slechte. Uiteindelijk wel een awesome avond gehad maar ten koste van de meet.quote:
whehe toch niet van de wiet he?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef krullenbolletje het volgende:
Het zal zeker hebben geholpen xDquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij Olment was, was alweer vergeten hoe hij eruitzag en hij kwam het meest in de buurt van jouw foto's, al klopte het niet helemaal maar toch
holy shitquote:Op maandag 1 juli 2013 12:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb zelf geteld, en gisteravond, met mijn afterparty meegeteld, heb ik er +- 24 gerookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |