Van waar ik opgelet had zaten klo en ollie ook nonstop te draaienquote:Op maandag 1 juli 2013 11:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 users en al iets van 4 gram ofzo?
Was ook wel aan ze te zien.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Van waar ik opgelet had zaten klo en ollie ook nonstop te draaien
Die heb jij nog in je handen gehad.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Nu de grote vraag: Wie draaide de mooiste en wie draaide de lelijkste joints?
Ik heb wel lelijkere joints in mn handen gehad tho, die tip was alleen te grootquote:Op maandag 1 juli 2013 11:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Die heb jij nog in je handen gehad.
De prijs voor de schattigste joints gaat sowieso naar Onorigineelquote:Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Vaseline_ het volgende:
Nu de grote vraag: Wie draaide de mooiste en wie draaide de lelijkste joints?
Ik had in het begin niks mee, ik dacht dat we daar in Utrecht makkelijk wat konden halen. Maar goed, toen ik eenmaal had vond ik dat ik wel wat terug mocht doen voor de groep en ben ik lekker aan het draaien gegaan. Alleen waren de meesten toen al zo stoned dat ik echt moest zoeken naar mensen die 'em aan wilde pakken.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet nietHeb er zelf geloof ik 'slechts' 4 of 5 gedraaid omdat ik de hele tijd een joint in m'n handen kreeg
Kloon-alert?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Die heb jij nog in je handen gehad.
Was zo'n stukje karton van achteruit een pakje vloei. Had beter ook even om een normaal tipje kunnen vragen.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb wel lelijkere joints in mn handen gehad tho, die tip was alleen te groot
Vertelquote:Op maandag 1 juli 2013 11:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
De prijs voor de schattigste joints gaat sowieso naar Onorigineel
[/quote]quote:Op maandag 1 juli 2013 11:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Was zo'n stukje karton van achteruit een pakje vloei. Had beter ook even om een normaal tipje kunnen vragen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef Klojo120 het volgende:
'Morgen
Ik ben nog steeds echt wasted man. Ik ga zo maar een joint draaien.
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef Klojo120 het volgende:
'Morgen
Whehe goed bezigquote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef Klojo120 het volgende:
'Morgen
Wie weet heb ik wel een kennis ingehuurd.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef BaasBanaan het volgende:
Op zich wel fijn om te weten dat jullie echt zijn wie jullie zijn.
En dat niet eens iedereen een zolderautist isquote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef BaasBanaan het volgende:
Op zich wel fijn om te weten dat jullie echt zijn wie jullie zijn.
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Olment het volgende:
[..]
En dat niet eens iedereen een zolderautist is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |