Ik heb jou wel te weinig gesproken bij de meet.quote:
En met jou nog 17 anderequote:Op maandag 1 juli 2013 10:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb jou wel te weinig gesproken bij de meet.
Maar nou heb ik ook hele vlagen van tijd zo voor me uit zitten chillen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb jou wel te weinig gesproken bij de meet.
Maar nou heb ik ook hele vlagen van tijd zo voor me uit zitten chillen.
[ afbeelding ]
Nee, totaal niet, was ik nog wel even bang voor toen Mono met z'n vuur aan kwam zetten. Zal in Utrecht wel normaal zijn ofzo.quote:
Ditquote:Op maandag 1 juli 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat je veel hyperactiever zou zijn.
Niet als ik stoned bent. Er wordt wel eens aan me gevraagd wat ik allemaal gebruik, maar dat vraagt men juist als ik nuchter ben.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat je veel hyperactiever zou zijn.
Whehehehe, kleine vuurtjes zijn nooit zo'n probleem volgens mij. Zolang ze maar zien dat je het kleinschalig houdt zeggen ze hooguit dat je hem uit moet makenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, was ik nog wel even bang voor toen Mono met z'n vuur aan kwam zetten. Zal in Utrecht wel normaal zijn ofzo.
quote:Op maandag 1 juli 2013 10:41 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Niet als ik stoned bent. Er wordt wel eens aan me gevraagd wat ik allemaal gebruik, maar dat vraagt men juist als ik nuchter ben.
Nope en dat terwijl ik er op ingesteld was dat we weg gekickt zouden wouden worden na Mono zijn fikkiequote:
In deze bible belt gemeente genaamd Kampen zaten we allang op het bureau.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Whehehehe, kleine vuurtjes zijn nooit zo'n probleem volgens mij. Zolang ze maar zien dat je het kleinschalig houdt zeggen ze hooguit dat je hem uit moet maken
18 stonende mensen die ineens allemaal voor zich uit starenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]logische verklaring.
Vond het wel echt te grappig dat het afentoe echt helemaal stil viel, om dan al die koppen te bekijken.
Dat vind ik altijd prachtig ja, vooral als er een aantal joints doorheen zijn gegaanquote:Op maandag 1 juli 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]logische verklaring.
Vond het wel echt te grappig dat het afentoe echt helemaal stil viel, om dan al die koppen te bekijken.
Ja en omdat iedereen gewoon steeds stoneder werd en dan word je nou eenmaal ook gewoon steeds stillerquote:Op maandag 1 juli 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]logische verklaring.
ja check die foto's van klojo danquote:Op maandag 1 juli 2013 10:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd prachtig ja, vooral als er een aantal joints doorheen zijn gegaan
ik snap nog steeds niet waarom ik mee moestquote:Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Olment het volgende:
Even eten en wiet halen... 2 uur later terug
laat nooit Augurk navigeren
Route volgens Google: 7 minuten.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Olment het volgende:
laat nooit Augurk navigeren
Ja fuck haha!quote:Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Olment het volgende:
Ik snap niet eens waarom ik mee ging.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waarom ik mee moest
Jij had het lijstjequote:Op maandag 1 juli 2013 10:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waarom ik mee moest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |