abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128578347
Goedenmiddag,

U spreekt met de BEN-webcare. Ik vind het heel vervelend voor u dat de rekening wat hoog uitgevallen is. Helaas heeft u dit aan uzelf te wijten. U heeft namelijk zelf de MB's gebruikt en het tarief was vooraf bekend.
Gelieve het bedrag vóór 6 juli 2013 over te maken, anders zien wij ons genoodzaakt een incassobureau in te schakelen.

Met vriendelijke groet,
Sjaak van de BEN-webcare
pi_128586696
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 10:44 schreef Markeerstift het volgende:
En is er al nieuws van Ben, TS?
Nope, nog niks.
Ze hebben lang nodig schijnbaar.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef ejfaar het volgende:
Daarnaast heeft TS willens en wetens getekend voor zijn contract, waar het tarief in vermeld is. Hij kan dus niet zeggen dat hij het tarief niet wist
Heb ik ook nooit gezegd.
pi_128586910
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:09 schreef rednitro het volgende:

[..]

Nope, nog niks.
Ze hebben lang nodig schijnbaar.

[..]

Heb ik ook nooit gezegd.

Beste rednitro,

Ik ben blij dat u het er mee eens bent en akkoord gaat met de betaaldatum.

Met vriendelijke groet,
Sjaak van BEN-webcare
pi_128587130
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:13 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Beste rednitro,

Ik ben blij dat u het er mee eens bent en akkoord gaat met de betaaldatum.

Met vriendelijke groet,
Sjaak van BEN-webcare
Wist niet dat ik bij Ben geregistreerd stond als rednitro .... vaag ....
pi_128587282
In elk geval hoop ik voor TS dat de rekening later uitvalt dan gehoopt wordt door de gemiddelde user in dit topic :)
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:22:27 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128587391
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:20 schreef tsjakka het volgende:
In elk geval hoop ik voor TS dat de rekening later uitvalt dan gehoopt wordt door de gemiddelde user in dit topic :)
Ik denk dat er weinig mensen zijn die hopen dat hij die ¤ 1.050 moet aftikken, zo'n dure les heeft zoveel domheid niet nodig, echter.... mocht Ben besluiten dat hij het wel moet afrekenen dan is dat pech voor TS, en meer niet, het blijft immers dat wat hij gebruikt heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128587495
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:17 schreef rednitro het volgende:

[..]

Wist niet dat ik bij Ben geregistreerd stond als rednitro .... vaag ....
Beste rednitro,

U staat inderdaad niet zo bij ons geregistreerd, maar u zult begrijpen dat er maar weinig sukkels zijn die ¤1.050 moeten betalen met precies de data die u noemt in de eerste post van dit topic.

Met vriendelijke groet,
Sjaak van BEN-webcare
pi_128587670
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:17 schreef rednitro het volgende:

[..]

Wist niet dat ik bij Ben geregistreerd stond als rednitro .... vaag ....
:o :{ ;(
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:29:38 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128587701
Toch netjes van Sjaak dat hij je hier niet met je echte naam aanspreekt ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128587732
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:29 schreef Leandra het volgende:
Toch netjes van Sjaak dat hij je hier niet met je echte naam aanspreekt ^O^
Beste Leandra,

Bescherming van persoonsgegevens staat bij BEN hoog in het vaandel.

Met vriendelijke groet,
Sjaak van BEN-webcare
pi_128587795
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:25 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Beste rednitro,

U staat inderdaad niet zo bij ons geregistreerd, maar u zult begrijpen dat er maar weinig sukkels zijn die ¤1.050 moeten betalen met precies de data die u noemt in de eerste post van dit topic.

Met vriendelijke groet,
Sjaak van BEN-webcare
En ook jij staat niet onder de naam ejfaar in het medewerkers bestand van Ben.
Maar daar gezien er maar 1 medewerker aan deze case heeft gewerkt zult u morgen vroeg uw ontslag brief op uw bureau vinden.

Reden: Het beledigen van een klant.

Gaarne uw bureau leegruimen voordat uw het gebouw verlaat.
pi_128587836
Wat een geweldig topic.
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:33:26 #213
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128587869
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef rednitro het volgende:

[..]

[..]

En ook jij staat niet onder de naam ejfaar in het medewerkers bestand van Ben.
Maar daar gezien er maar 1 medewerker aan deze case heeft gewerkt zult u morgen vroeg uw ontslag brief op uw bureau vinden.

Reden: Het beledigen van een klant.

Gaarne uw bureau leegruimen voordat uw het gebouw verlaat.
Nou nou, haal nog eens diep adem
pi_128588058
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat er weinig mensen zijn die hopen dat hij die ¤ 1.050 moet aftikken, zo'n dure les heeft zoveel domheid niet nodig, echter.... mocht Ben besluiten dat hij het wel moet afrekenen dan is dat pech voor TS, en meer niet, het blijft immers dat wat hij gebruikt heeft.
Nou dan. 100 euro is toch genoeg draai om de oren?
pi_128588688
Ga doet er juist alles aan om die rekening te moeten betalen. Te, je bewandelt de verkeerde weg. Jij hebt geen abonement afgesloten. Je moet zo snel mogenlijk aangifte gaan doen van fraude. Jij bent het slachtoffer, niet Ben. Ik heb eerder in dit topic van de website van de overheid gequote. VOLG DIE STAPPEN DIE DAAR GENOEMD STAAN!!
Elke andere weg die je bewandelt leidt tot een dikke, of iets minder dikke rekening. Werkt de telecomprovider of politie niet goed mee, dan help het CMI je zelf om hier onderuit te komen.
60 HRC
pi_128589276
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef HardMetal het volgende:
Ga doet er juist alles aan om die rekening te moeten betalen. Te, je bewandelt de verkeerde weg. Jij hebt geen abonement afgesloten. Je moet zo snel mogenlijk aangifte gaan doen van fraude. Jij bent het slachtoffer, niet Ben. Ik heb eerder in dit topic van de website van de overheid gequote. VOLG DIE STAPPEN DIE DAAR GENOEMD STAAN!!
Elke andere weg die je bewandelt leidt tot een dikke, of iets minder dikke rekening. Werkt de telecomprovider of politie niet goed mee, dan help het CMI je zelf om hier onderuit te komen.
Hij heeft wel een abonnement afgesloten. De internet kosten van 1 euro per MB zijn onderdeel van dat abonnement. Dat hij geen internetbundel heeft staat daar verder buiten, sterker nog, dat is juist de reden dat die kosten zo hoog zijn.
pi_128589323
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:17 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Hij heeft wel een abonnement afgesloten. De internet kosten van 1 euro per MB zijn onderdeel van dat abonnement. Dat hij geen internetbundel heeft staat daar verder buiten, sterker nog, dat is juist de reden dat die kosten zo hoog zijn.
Honger?
pi_128589412
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef tsjakka het volgende:

[..]

Nou dan. 100 euro is toch genoeg draai om de oren?
Op zich wel, en ik wens TS ook echt geen 1000 euro toe met dit gedoe. De motivatie van Ben zal alleen niet zijn om TS een draai om de oren te geven. Zal mij niet verbazen als de kosten hoger uitvallen dan die 100 euro, maar lijkt me ook sterk dat ze het gehele bedrag willen.
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:10:17 #219
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_128602456
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef rednitro het volgende:

[..]

En ook jij staat niet onder de naam ejfaar in het medewerkers bestand van Ben.
Maar daar gezien er maar 1 medewerker aan deze case heeft gewerkt zult u morgen vroeg uw ontslag brief op uw bureau vinden.

Reden: Het beledigen van een klant.

Gaarne uw bureau leegruimen voordat uw het gebouw verlaat.
:')

Wees nou verstandig en blijf vriendelijk in je overleg met BEN.
Coulance is echt het ènige waar je op kunt hopen in dit geval, het is niet anders.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_128602572
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

:')

Wees nou verstandig en blijf vriendelijk in je overleg met BEN.
Coulance is echt het ènige waar je op kunt hopen in dit geval, het is niet anders.
Beste konijn,

Gezien de toon van rednitro zullen wij van BEN niet coulant zijn.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd,
Sjaak van BEN-webcare
pi_128603861
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Beste konijn,

Gezien de toon van rednitro zullen wij van BEN niet coulant zijn.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd,
Sjaak van BEN-webcare
Beste Efaar, daar ik niet gediend ben van uw toon heb ik een opzeg brief geschreven.
Ik heb vast de moeite genomen hem op te rollen zodat uw hem makkelijker in uw reet kunt steken.

Mvg Rednitro _O_

pi_128604028
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef rednitro het volgende:

[..]

Beste Efaar, daar ik niet gediend ben van uw toon heb ik een opzeg brief geschreven.
Ik heb vast de moeite genomen hem op te rollen zodat uw hem makkelijker in uw reet kunt steken.

Mvg Rednitro _O_

[ afbeelding ]
Kun je deze brief niet gewoon over typen en van toepassing maken op je eigen situatie. Vervolgens in plaats van de voucher je telefoon erbij leveren. :) })
pi_128604483
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef Arduino het volgende:

[..]

Kun je deze brief niet gewoon over typen en van toepassing maken op je eigen situatie. Vervolgens in plaats van de voucher je telefoon erbij leveren. :) })
Ja toedeledoki nog een gratis telefoon erbij zeker :W
Voor dat geld heb je 20 abbo's met gratis smartphone's.

  donderdag 4 juli 2013 @ 23:53:39 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128604895
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef rednitro het volgende:

[..]

Ja toedeledoki nog een gratis telefoon erbij zeker :W
Voor dat geld heb je 20 abbo's met gratis smartphone's.

[ afbeelding ]
Dat zijn geen smartphones |:( |:( |:(

Dit zijn smartphones:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128604899
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef rednitro het volgende:

[..]

Beste Efaar, daar ik niet gediend ben van uw toon heb ik een opzeg brief geschreven.
Ik heb vast de moeite genomen hem op te rollen zodat uw hem makkelijker in uw reet kunt steken.

Mvg Rednitro _O_

[ afbeelding ]
Dure woorden in die brief, maar inspiratie is toch wel lastig om goed te spellen :')
pi_128605980
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:17 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Hij heeft wel een abonnement afgesloten. De internet kosten van 1 euro per MB zijn onderdeel van dat abonnement. Dat hij geen internetbundel heeft staat daar verder buiten, sterker nog, dat is juist de reden dat die kosten zo hoog zijn.
Oeps, wrong topic..... :+
60 HRC
pi_128606022
Wat is de telecommarkt toch verrot . Is er nu geen enkele aanbieder met fatsoen?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128606374
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef eight het volgende:
Wat is de telecommarkt toch verrot . Is er nu geen enkele aanbieder met fatsoen?
:')
Niemand sluit meer een abo af als de prijzen per MB heel laag zijn
pi_128606886
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:31 schreef ejfaar het volgende:

[..]

:')
Niemand sluit meer een abo af als de prijzen per MB heel laag zijn
Maar dan bereken je toch geen ¤1050 voor 1Gb?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128608760
Dit topic is echt briljant _O- Gewoon stug weigeren om het contract te lezen waar je voor tekent. Stug weigeren om de handleiding te lezen van een telefoon waarvan je de ballen verstand hebt. En als alles dan onvermijdelijk in chaos eindigt iemand anders de schuld geven :'). Echt... dit soort mensen :')
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 03:41:38 #231
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128608779
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:52 schreef eight het volgende:

[..]

Maar dan bereken je toch geen ¤1050 voor 1Gb?
je zou eigenlijk eens moeten uitzoeken wat de kostprijs daarvan is :+
pi_128608835
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef HardMetal het volgende:
Ga doet er juist alles aan om die rekening te moeten betalen. Te, je bewandelt de verkeerde weg. Jij hebt geen abonement afgesloten. Je moet zo snel mogenlijk aangifte gaan doen van fraude. Jij bent het slachtoffer, niet Ben. Ik heb eerder in dit topic van de website van de overheid gequote. VOLG DIE STAPPEN DIE DAAR GENOEMD STAAN!!
Elke andere weg die je bewandelt leidt tot een dikke, of iets minder dikke rekening. Werkt de telecomprovider of politie niet goed mee, dan help het CMI je zelf om hier onderuit te komen.
Nee, dat doet het CMI niet..

Waarom denk je dat?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 07:29:51 #233
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_128609312
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zijn geen smartphones |:( |:( |:(

Dit zijn smartphones:

[ afbeelding ]
:D
pi_128611585
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:52 schreef eight het volgende:

[..]

Maar dan bereken je toch geen ¤1050 voor 1Gb?
Dat weet je toch van tevoren?
pi_128611605
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 03:41 schreef hugecooll het volgende:

[..]

je zou eigenlijk eens moeten uitzoeken wat de kostprijs daarvan is :+
Ik zie de relevantie daarvan niet
pi_128615258
Goh Ben laat want de deadline voor uitsluitsel verloopt vandaag.
Ben het nog aan het uitzoeken zegt Ben. Schiet eens op dan Ben want ik Ben de sjaak, ik ben de lul die al 7 dagen nu niet kan bellen.

Schat mag ik je telefoon even gebruiken .... Ben niet blij .. 16:30 weer bellen, misschien Ben ik dan blij met Ben.
pi_128615304
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:54 schreef rednitro het volgende:
Goh Ben laat want de deadline voor uitsluitsel verloopt vandaag.
Ben het nog aan het uitzoeken zegt Ben. Schiet eens op dan Ben want ik Ben de sjaak, ik ben de lul die al 7 dagen nu niet kan bellen.

Schat mag ik je telefoon even gebruiken .... Ben niet blij .. 16:30 weer bellen, misschien Ben ik dan blij met Ben.
Jij bent gewoon een sukkel. Wie gaat er nou filmpjes uploaden buiten zijn bundel als de WiFi het niet doet? :') :') :')
pi_128615336
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een sukkel. Wie gaat er nou filmpjes uploaden buiten zijn bundel als de WiFi het niet doet? :') :') :')
Een onbewuste sukkel, dat Ben ik. Ja je punt is?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:56:13 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128615337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:54 schreef rednitro het volgende:
Goh Ben laat want de deadline voor uitsluitsel verloopt vandaag.
Ben het nog aan het uitzoeken zegt Ben. Schiet eens op dan Ben want ik Ben de sjaak, ik ben de lul die al 7 dagen nu niet kan bellen.

Schat mag ik je telefoon even gebruiken .... Ben niet blij .. 16:30 weer bellen, misschien Ben ik dan blij met Ben.
Even een pre-paid kaartje kopen en in je telefoon stoppen was te moeilijk?
Bang dat de kosten te hoog oplopen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128615390
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Even een pre-paid kaartje kopen en in je telefoon stoppen was te moeilijk?
Bang dat de kosten te hoog oplopen?
Heb ik, maar ga er niet mee bellen, kost geld.
pi_128615394
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:56 schreef rednitro het volgende:

[..]

Een onbewuste sukkel, dat Ben ik. Ja je punt is?
Hebben je ze stemrecht al afgepakt? Ik heb namelijk begrepen dat mensen met een IQ van lager dan 50 niet meer mogen stemmen :X
pi_128615422
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:57 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Hebben je ze stemrecht al afgepakt? Ik heb namelijk begrepen dat mensen met een IQ van lager dan 50 niet meer mogen stemmen :X
Ben ik even blij dat deze Ben klant op 51 zit dan. Kan ik straks ook weer gewoon Wilders stemmen.
pi_128615522
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:58 schreef rednitro het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat deze Ben klant op 51 zit dan. Kan ik straks ook weer gewoon Wilders stemmen.
Heeft Wilders al kamervragen gesteld over jouw rekening bij Ben?
pi_128616363
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:01 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Dat weet je toch van tevoren?
Je mist de rode draad
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128616470
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:22 schreef eight het volgende:

[..]

Je mist de rode draad
Nee. Tegenwoordig denken mensen in Nederland dat alles zo goedkoop mogelijk aangeboden moet worden, 'want ze maken er bij een lagere prijs ook al dik winst op', iedereen mag een prijs vragen wat die wil. Je kunt zelf bepalen of je hier mee akkoord gaat of niet
pi_128617576
Waarom zou je uberhaubt filmpjes willen uploaden via je mobiel? Abbo of niet, het is een verspilling van data. Zeker als je gewoon thuis zit en een computer hebt om het mee te doen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_128617692
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:25 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Nee. Tegenwoordig denken mensen in Nederland dat alles zo goedkoop mogelijk aangeboden moet worden, 'want ze maken er bij een lagere prijs ook al dik winst op', iedereen mag een prijs vragen wat die wil. Je kunt zelf bepalen of je hier mee akkoord gaat of niet
Het is onfatsoenlijk en respectloos naar je eigen klanten toe. Dat er een hogere prijs wordt berekend is logisch, je hebt immers geen abonnement afgenomen.
Dit bedrag is echter schandalig en komt dichter in de buurt van een vorm van oplichting dan een vorm van dienstverlening.

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom mensen dit soort gedrag ook nog verdedigen.
De meeste mensen lopen wel eens tegen een vergelijkbare misser aan. Denk aan bijv. de aanschaf van een 2dehands auto die achteraf verbreken vertoont of een financieel product van een bank of verzekeraar dat niet in orde is.

Allemaal voorbeelden van extra kosten die je had kunnen voorkomen als je zelf beter had opgelet, of bij een bedrijf bent geweest die ter goeder trouw is. Dat laatste zie je steeds minder maar vreemd genoeg lijkt het de goedkeuring te hebben van de meeste Nederlanders.
De gedupeerde is vervolgens een dommerik die het verdient heeft, terwijl het bedrijf alle respect krijgt omdat ze weer iemand geld afhandig hebben gemaakt :{

echt wtf is mis met dit land? ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128617755
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom zou je uberhaubt filmpjes willen uploaden via je mobiel? Abbo of niet, het is een verspilling van data. Zeker als je gewoon thuis zit en een computer hebt om het mee te doen.
Omdat de upload automatich syncd met de upload bron .... welkom in 2013 ! _O_
Oftewel je schiet een filmpje of foto en krijgt bij thuiskomst de vraag of je deze wil publiceren.
En waarom zou ik mij via de wifi druk maken om een verspilling van data?
pi_128617851
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef eight het volgende:

[..]

Het is onfatsoenlijk en respectloos naar je eigen klanten toe. Dat er een hogere prijs wordt berekend is logisch, je hebt immers geen abonnement afgenomen.
Dit bedrag is echter schandalig en komt dichter in de buurt van een vorm van oplichting dan een vorm van dienstverlening.

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom mensen dit soort gedrag ook nog verdedigen.
De meeste mensen lopen wel eens tegen een vergelijkbare misser aan. Denk aan bijv. de aanschaf van een 2dehands auto die achteraf verbreken vertoont of een financieel product van een bank of verzekeraar dat niet in orde is.

Allemaal voorbeelden van extra kosten die je had kunnen voorkomen als je zelf beter had opgelet, of bij een bedrijf bent geweest die ter goeder trouw is. Dat laatste zie je steeds minder maar vreemd genoeg lijkt het de goedkeuring te hebben van de meeste Nederlanders.
De gedupeerde is vervolgens een dommerik die het verdient heeft, terwijl het bedrijf alle respect krijgt omdat ze weer iemand geld afhandig hebben gemaakt :{

echt wtf is mis met dit land? ;(
misschien is het niet de bedoeling dat je internet zonder abo? Het is meer voor noodgevallen. Dat mensen zoals TS er niet mee om kunnen gaan kan BEN niets aan doen.
Wtf is mis met jouw beredeneringsvermogen?

Je voorbeeld slaat kant nog wal. Voor verborgen gebreken kies je niet. Voor het gebruik maken van internet tegen een hoog tarief wel.
pi_128618638
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef ejfaar het volgende:

[..]

misschien is het niet de bedoeling dat je internet zonder abo? Het is meer voor noodgevallen. Dat mensen zoals TS er niet mee om kunnen gaan kan BEN niets aan doen.
Wtf is mis met jouw beredeneringsvermogen?
Ach hou op. Dit soort bedrijven zijn gewoon lijkenpikkers.
Even gauw profiteren van een noodsituatie door exorbitante bedragen te berekenen die niet in verhouding staan van de gemaakte kosten.

quote:
Je voorbeeld slaat kant nog wal. Voor verborgen gebreken kies je niet. Voor het gebruik maken van internet tegen een hoog tarief wel.
Daarom is TS ook zo tevreden ;(
Ben zal juridisch best in het gelijk staan maar hun handelswijze is gewoon schimmig.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128618715
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef ejfaar het volgende:

[..]

misschien is het niet de bedoeling dat je internet zonder abo? Het is meer voor noodgevallen. Dat mensen zoals TS er niet mee om kunnen gaan kan BEN niets aan doen.
Wtf is mis met jouw beredeneringsvermogen?

Je voorbeeld slaat kant nog wal. Voor verborgen gebreken kies je niet. Voor het gebruik maken van internet tegen een hoog tarief wel.
Dt is niet waar, ja ik heb de data gebruikt.
Maar Ben heeft een waarschuwings systeem dat gefaald heeft.
En dan ben ik van mening dat ik deels schuldig ben, maar nooit schuldig aan dat hele hoge bedrag.
Maar ik ga pas roepen wat ik acceptabel vind om te betalen als ik wat van Ben heb gehoord.
Voorlopig zitten ze 2 en een half uur af van hun eigen deadline. Bijna weekend, en dan is die club weer dicht na vijven, en zit ik straks 2 weken zonder telefoon. (ja ik heb een pre paid, maar daar ga ik niet te veel mee bellen).
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:40:23 #252
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_128619067
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:26 schreef eight het volgende:
Ach hou op. Dit soort bedrijven zijn gewoon lijkenpikkers.
Even gauw profiteren van een noodsituatie door exorbitante bedragen te berekenen die niet in verhouding staan van de gemaakte kosten.
Wat voor noodsituatie?

TS heeft bewust gekozen voor een abonnement zonder een tegoed aan dataverkeer.
TS heeft bewust gekozen om zijn dataverkeer via WiFi te laten verlopen.
TS had geen WiFi en heeft bewust het dataverkeer op zijn toestel aangezet.

Ik zie geen enkele noodsituatie, alleen een gebruiker die zijn contract en handleiding niet goed gelezen heeft.

Het is nu afwachten op de coulance van de aanbieder.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:45:06 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128619213
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:57 schreef rednitro het volgende:

[..]

Heb ik, maar ga er niet mee bellen, kost geld.
Die instelling had je ook moeten hebben toen je het dataverkeer van je mobieltje aanzette.... omdat je een filmpje "moest" uploaden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128619245
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:40 schreef FF het volgende:

[..]

Wat voor noodsituatie?

TS heeft bewust gekozen voor een abonnement zonder een tegoed aan dataverkeer.
TS heeft bewust gekozen om zijn dataverkeer via WiFi te laten verlopen.
TS had geen WiFi en heeft bewust het dataverkeer op zijn toestel aangezet.


Ik zie geen enkele noodsituatie, alleen een gebruiker die zijn contract en handleiding niet goed gelezen heeft.

Het is nu afwachten op de coulance van de aanbieder.
Een vergissing

fout (zn) : abuis, afwijking, defect, erratum, euvel, feil, flater, gebrek, gebrekkigheid, imperfectie, karakterfout, kemel, lapsus, mankement, ongerechtigheid, onjuistheid, onvolkomenheid, onvolmaaktheid, schuiver, tekortkoming, vergissing, weeffout
blunder (zn) : bok, domheid, flater, kemel, miskleun, misser, stommiteit, uitglijder, vergissing
misslag (zn) : dwaling, flater, fout, misgreep, mislukking, misser, misstap, vergissing
flater (zn) : blunder, fout, kemel, misslag, stommiteit, uitglijder, vergissing
misvatting (zn) : abuis, dwaling, malentendu, misgreep, misverstand, vergissing
abuis (zn) : dwaling, fout, misgreep, misslag, misvatting, vergissing
misgreep (zn) : dwaling, flater, fout, miskleun, misslag, vergissing
bok (zn) : blunder, flater, misslag, stommiteit, vergissing
kemel (zn) : blunder, bok, flater, fout, misstap, vergissing
afdwaling (zn) : aberratie, deviatie, fout, lapsus, vergissing
dwaling (zn) : fout, misslag, misvatting, vergissing, waan
misrekening (zn) : fout, vergissing

Oftewel een foutje bedankt!
Dat doe je dus niet bewust maar per ongeluk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die instelling had je ook moeten hebben toen je het dataverkeer van je mobieltje aanzette.... omdat je een filmpje "moest" uploaden.
Ehm ja ... een paar pagina's terug heb ik al uitgelegd dat dat een vergissing was ...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 5 juli 2013 @ 13:48:54 #255
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_128619341
Lekker makkelijk... Het is geen vergissing, maar een stomme actie die is uitgevoerd zonder fatsoenlijk na te denken. En ja, soms zijn de consequenties van ondoordachte acties best vervelend...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_128619366
Een vergissing die voorkomen had kunnen worden door gewoon de handleiding te lezen en niet zomaar dingen aan te nemen terwijl je er geen verstand van hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_128619379
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:40 schreef FF het volgende:

[..]

Wat voor noodsituatie?

TS heeft bewust gekozen voor een abonnement zonder een tegoed aan dataverkeer.
TS heeft bewust gekozen om zijn dataverkeer via WiFi te laten verlopen.
TS had geen WiFi en heeft bewust het dataverkeer op zijn toestel aangezet.

Ik zie geen enkele noodsituatie, alleen een gebruiker die zijn contract en handleiding niet goed gelezen heeft.

Het is nu afwachten op de coulance van de aanbieder.
Waar zie jij staan dat ik beweer dat dit een noodsituatie is?
Ik reageer enkel op de opmerking van elfjaar dat deze service meer voor noodgevallen is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128619437
Hij had er wel verstand van want had het al eens eerder met T-Mobile meegemaakt. Dus hij wist vast wel het verschil tussen mobiel internet en wifi.
Meestal staan die twee ook apart vermeld in het instellingen menu.

Dus zo'n vergissing vind ik het aanklikken van mobiel internet niet als je bezig bent met online proberen te komen.
Ik zou het eerder als een vergissing zien als hij niet door had dat hij daarop had geklikt.

Ben is bovendien niet verplicht om te waarschuwen, dus wat dat betreft staat TS ook niet sterk in zijn schoenen. Maar ben toch benieuwd hoe dit afloopt :)
pi_128619456
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef Markeerstift het volgende:
Hij had er wel verstand van want had het al eens eerder met T-Mobile meegemaakt. Dus hij wist vast wel het verschil tussen mobiel internet en wifi.
Meestal staan die twee ook apart vermeld in het instellingen menu.

Dus zo'n vergissing vind ik het aanklikken van mobiel internet niet als je bezig bent met online proberen te komen.
Ik zou het eerder als een vergissing zien als hij niet door had dat hij daarop had geklikt.

Ben is bovendien niet verplicht om te waarschuwen, dus wat dat betreft staat TS ook niet sterk in zijn schoenen. Maar ben toch benieuwd hoe dit afloopt :)
Dat stond in je tekst, 'even gauw profiteren van een noodsituatie' ;)
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:52:41 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128619461
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef eight het volgende:

[..]

Het is onfatsoenlijk en respectloos naar je eigen klanten toe. Dat er een hogere prijs wordt berekend is logisch, je hebt immers geen abonnement afgenomen.
Dit bedrag is echter schandalig en komt dichter in de buurt van een vorm van oplichting dan een vorm van dienstverlening.

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom mensen dit soort gedrag ook nog verdedigen.
De meeste mensen lopen wel eens tegen een vergelijkbare misser aan. Denk aan bijv. de aanschaf van een 2dehands auto die achteraf verbreken vertoont of een financieel product van een bank of verzekeraar dat niet in orde is.

Allemaal voorbeelden van extra kosten die je had kunnen voorkomen als je zelf beter had opgelet, of bij een bedrijf bent geweest die ter goeder trouw is. Dat laatste zie je steeds minder maar vreemd genoeg lijkt het de goedkeuring te hebben van de meeste Nederlanders.
De gedupeerde is vervolgens een dommerik die het verdient heeft, terwijl het bedrijf alle respect krijgt omdat ze weer iemand geld afhandig hebben gemaakt :{

echt wtf is mis met dit land? ;(
Als TS wat normaal geïnternet had op z'n mobiel was er nog weinig aan de hand geweest, ik check FOK! regelmatig buiten de deur, en ook whatsapp gaat ook gewoon door, en eigenlijk zit ik maandelijks aan mobiel dataverkeer altijd rond de 60-70 MB, met een uitschieter naar 243 MB toen we op vakantie waren en ik geen beschikking had over wifi.

Als TS het dan presteert om 1 GB te gebruiken, dan komt dat omdat hij het gebruikt heeft om een filmpje (keer op keer) te uploaden.... Dat heeft niets te maken met "oplichting" omdat de provider een "te hoge prijs" zou berekenen, dat is gewoon dom.

M'n wifi gebruik komt trouwens wel boven de 1GB per maand uit, maar dat komt omdat ik regelmatig met Airdroid foto's en flimpjes overzet van m'n telefoon naar m'n laptop.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128619530
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef Markeerstift het volgende:
Hij had er wel verstand van want had het al eens eerder met T-Mobile meegemaakt. Dus hij wist vast wel het verschil tussen mobiel internet en wifi.
Meestal staan die twee ook apart vermeld in het instellingen menu.

Dus zo'n vergissing vind ik het aanklikken van mobiel internet niet als je bezig bent met online proberen te komen.
Ik zou het eerder als een vergissing zien als hij niet door had dat hij daarop had geklikt.

Ben is bovendien niet verplicht om te waarschuwen
, dus wat dat betreft staat TS ook niet sterk in zijn schoenen. Maar ben toch benieuwd hoe dit afloopt :)
Volgens de medewerker aan de telefoon wel. Wij hebben een fout gemaakt waren haar letterlijke woorden. Sta je toch ineens een stuk sterker in je schoenen.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:56:09 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128619577
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:54 schreef rednitro het volgende:

[..]

Volgens de medewerker aan de telefoon wel. Wij hebben een fout gemaakt waren haar letterlijke woorden. Sta je toch ineens een stuk sterker in je schoenen.
Ik hoop dat je op het moment dat je dat gesprek voerde de opnamemogelijkheid van je telefoon al gevonden had en gebruikte....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:59:51 #263
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_128619715
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:54 schreef rednitro het volgende:

[..]

Volgens de medewerker aan de telefoon wel. Wij hebben een fout gemaakt waren haar letterlijke woorden. Sta je toch ineens een stuk sterker in je schoenen.
Inderdaad. Kan je ook bewijzen dat ze dat zei? Anders is het haar woord tegen het jouwe.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128619855
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:48 schreef Sjeen het volgende:
Lekker makkelijk... Het is geen vergissing, maar een stomme actie die is uitgevoerd zonder fatsoenlijk na te denken. En ja, soms zijn de consequenties van ondoordachte acties best vervelend...
Leg eens uit waarom zoiets nou vervelend zou moeten zijn?
Als de aanbieder nu gewoon zijn prijs voor internet zonder abonnement zou beperken tot bijv. 5-10 keer de normale prijs van een abonnement dan is het toch ook goed? Waarom zo'n schandalig hoog bedrag vragen voor een service die hun weinig geld kost terwijl dit voor een ander hele vervelende gevolgen kan hebben?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:04:55 #265
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_128619921
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef eight het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom zoiets nou vervelend zou moeten zijn?
Als de aanbieder nu gewoon zijn prijs voor internet zonder abonnement zou beperken tot bijv. 5-10 keer de normale prijs van een abonnement dan is het toch ook goed? Waarom zo'n schandalig hoog bedrag vragen voor een service die hun weinig geld kost terwijl dit voor een ander hele vervelende gevolgen kan hebben?
Omdat het kan, omdat het mag en omdat iedereen die kosten kan voorkomen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128619961
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als TS wat normaal geïnternet had op z'n mobiel was er nog weinig aan de hand geweest, ik check FOK! regelmatig buiten de deur, en ook whatsapp gaat ook gewoon door, en eigenlijk zit ik maandelijks aan mobiel dataverkeer altijd rond de 60-70 MB, met een uitschieter naar 243 MB toen we op vakantie waren en ik geen beschikking had over wifi.

Als TS het dan presteert om 1 GB te gebruiken, dan komt dat omdat hij het gebruikt heeft om een filmpje (keer op keer) te uploaden.... Dat heeft niets te maken met "oplichting" omdat de provider een "te hoge prijs" zou berekenen, dat is gewoon dom.

M'n wifi gebruik komt trouwens wel boven de 1GB per maand uit, maar dat komt omdat ik regelmatig met Airdroid foto's en flimpjes overzet van m'n telefoon naar m'n laptop.
Mee eens, ik vind het ook een knappe prestatie van TS. Ik beweer ook nergens dat het oplichting is, maar het heeft ook helemaal niets met een klantvriendelijke dienstverlening te maken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:07:06 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128619995
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef eight het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom zoiets nou vervelend zou moeten zijn?
Als de aanbieder nu gewoon zijn prijs voor internet zonder abonnement zou beperken tot bijv. 5-10 keer de normale prijs van een abonnement dan is het toch ook goed? Waarom zo'n schandalig hoog bedrag vragen voor een service die hun weinig geld kost terwijl dit voor een ander hele vervelende gevolgen kan hebben?
Omdat mensen dan geen abonnement meer nemen, de meesten hebben immers een abo voor een veelvoud van de hoeveelheid MB die ze gebruiken, dus ze betalen al 5-10 keer die hoeveelheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128620772
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat het kan, omdat het mag en omdat iedereen die kosten kan voorkomen.
Exact. Maar het is toch treurig dat deze mentaliteit door onze samenleving volledig omarmd wordt?
Bij een fatsoenlijke marktwerking krijgen dit soort bedrijven een slechte reputatie en verliezen ze klanten. Echter in Nederland kun je als klant zijnde vaak geen kant op omdat de paar concurrenten die er zijn een vergelijkbaar beleid hebben die op elkaar is afgestemd.
Het gevolg is dat we hieraan wennen en het normaal beginnen te vinden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat mensen dan geen abonnement meer nemen, de meesten hebben immers een abo voor een veelvoud van de hoeveelheid MB die ze gebruiken, dus ze betalen al 5-10 keer die hoeveelheid.
Dat laatste klopt maar desondanks zijn ze vele malen goedkoper uit met abonnement.
Als TS slechts 10% had moeten betalen van die 1050 euro, dan nóg is een abonnement veel goedkoper, ook als je slechts de helft van je MB's verbruikt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:30:17 #269
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_128620863
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:27 schreef eight het volgende:

[..]

Exact. Maar het is toch treurig dat deze mentaliteit door onze samenleving volledig omarmd wordt?
Bij een fatsoenlijke marktwerking krijgen dit soort bedrijven een slechte reputatie en verliezen ze klanten. Echter in Nederland kun je als klant zijnde vaak geen kant op omdat de paar concurrenten die er zijn een vergelijkbaar beleid hebben die op elkaar is afgestemd.
Het gevolg is dat we hieraan wennen en het normaal beginnen te vinden.
Ik vind het niet meer dan normaal. Zoals Leandra zegt: als je per MB niet zoveel hoeft te betalen, dan zou ik liever betalen voor elke MB ipv voor een bundel.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 juli 2013 @ 14:32:09 #270
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_128620944
Welkom op Fok. Fokkers maken nooit fouten en áls ze die al maken dan vinden ze het volkomen normaal om dan vrolijk en zonder mopperen 1000 over te maken.

Fokkers zijn erg goed in het zich verplaatsen in de schoenen van een ander.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:35:16 #271
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_128621038
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:32 schreef Kreator het volgende:
Welkom op Fok. Fokkers maken nooit fouten en áls ze die al maken dan vinden ze het volkomen normaal om dan vrolijk en zonder mopperen 1000 over te maken.

Fokkers zijn erg goed in het zich verplaatsen in de schoenen van een ander.
Welkom op Fok, waar users niet goed zijn in lezen en maar meteen wat roepen zonder zelf inhoudelijk te kunnen reageren. En als ze inhoudelijk reageren dan klopt het vaak nog niet.

Fokkers zijn erg goed in het niet lezen en toch reageren.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:37:32 #272
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128621119
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:02 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik zie de relevantie daarvan niet
Nee, vind ik gewoon zelf leuk om te weten. Zal rond de cent liggen :D

Bellen buiten je bundel: ¤15/minuut
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:43:26 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128621365
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:27 schreef eight het volgende:
Dat laatste klopt maar desondanks zijn ze vele malen goedkoper uit met abonnement.
Als TS slechts 10% had moeten betalen van die 1050 euro, dan nóg is een abonnement veel goedkoper, ook als je slechts de helft van je MB's verbruikt.
Klopt, conclusie: TS dacht el cheapo een abonnement zonder data te nemen, terwijl met data voor iemand met zijn gebrek aan kennis van mobiele telefoons veel verstandiger is, want hij weet kennelijk het verschil tussen wifi en mobiel dataverkeer niet.

Plus dat ik dan nog niet begrijp dat als je denkt dat er een probleem met je wifi is, dat je dan begint de instellingen van je telefoon te veranderen, ipv je modem/router te controleren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128622044
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:54 schreef rednitro het volgende:

[..]

Volgens de medewerker aan de telefoon wel. Wij hebben een fout gemaakt waren haar letterlijke woorden. Sta je toch ineens een stuk sterker in je schoenen.
Whahaha alsof zo'n callcentermiep daar iets over te zeggen heeft.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 15:18:11 #275
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128622783
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:54 schreef rednitro het volgende:

[..]

Volgens de medewerker aan de telefoon wel. Wij hebben een fout gemaakt waren haar letterlijke woorden. Sta je toch ineens een stuk sterker in je schoenen.
Ze hadden je eerder moeten afsluiten volgens hun regels. Context van de fout svp.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_128622859
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:26 schreef eight het volgende:

[..]

Ach hou op. Dit soort bedrijven zijn gewoon lijkenpikkers.
Even gauw profiteren van een noodsituatie door exorbitante bedragen te berekenen die niet in verhouding staan van de gemaakte kosten.

[..]

Daarom is TS ook zo tevreden ;(
Ben zal juridisch best in het gelijk staan maar hun handelswijze is gewoon schimmig.
irrelevant. In Rome kost een flesje water ¤5. Kostprijs is een paar cent. Dit weet je als consument. Koop je het toch? Niet klagen dan
pi_128622895
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:29 schreef rednitro het volgende:

[..]

Dt is niet waar, ja ik heb de data gebruikt.
Maar Ben heeft een waarschuwings systeem dat gefaald heeft.
En dan ben ik van mening dat ik deels schuldig ben, maar nooit schuldig aan dat hele hoge bedrag.
Maar ik ga pas roepen wat ik acceptabel vind om te betalen als ik wat van Ben heb gehoord.
Voorlopig zitten ze 2 en een half uur af van hun eigen deadline. Bijna weekend, en dan is die club weer dicht na vijven, en zit ik straks 2 weken zonder telefoon. (ja ik heb een pre paid, maar daar ga ik niet te veel mee bellen).
ze hoeven je niet te waarschuwen, dus ook dat is in deze kwestie irrelevant
pi_128622998
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef eight het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom zoiets nou vervelend zou moeten zijn?
Als de aanbieder nu gewoon zijn prijs voor internet zonder abonnement zou beperken tot bijv. 5-10 keer de normale prijs van een abonnement dan is het toch ook goed? Waarom zo'n schandalig hoog bedrag vragen voor een service die hun weinig geld kost terwijl dit voor een ander hele vervelende gevolgen kan hebben?
Omdat het doel winst maken is. Wat boeit het nou? Al vragen ze een miljoen euro per Mb. Je kiest er zelf voor om het te gebruiken. Vind je het te duur dan koop je het niet.
pi_128623006
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind het niet meer dan normaal. Zoals Leandra zegt: als je per MB niet zoveel hoeft te betalen, dan zou ik liever betalen voor elke MB ipv voor een bundel.
Logisch, niets mis mee om dit duurder te maken maar je mag als klant van Ben toch wel verwachten dat hier een grens aanzit? Nu betaal je voor een internetabonnement bij Ben 10 euro voor 1 GB.
Dat je hier dan 50 of 100 euro in rekening brengt voor degene die geen abonnement hebben lijkt mij vrij normaal, maar toch geen 1050 euro? Dat is 105 x zoveel!
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128623073
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:23 schreef eight het volgende:

[..]

Logisch, niets mis mee om dit duurder te maken maar je mag als klant van Ben toch wel verwachten dat hier een grens aanzit? Nu betaal je voor een internetabonnement bij Ben 10 euro voor 1 GB.
Dat je hier dan 50 of 100 euro in rekening brengt voor degene die geen abonnement hebben lijkt mij vrij normaal, maar toch geen 1050 euro? Dat is 105 x zoveel!
Nogmaals, if you can't do the time, don't do the time
  vrijdag 5 juli 2013 @ 15:25:15 #281
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_128623114
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:23 schreef eight het volgende:

[..]

Logisch, niets mis mee om dit duurder te maken maar je mag als klant van Ben toch wel verwachten dat hier een grens aanzit? Nu betaal je voor een internetabonnement bij Ben 10 euro voor 1 GB.
Dat je hier dan 50 of 100 euro in rekening brengt voor degene die geen abonnement hebben lijkt mij vrij normaal, maar toch geen 1050 euro? Dat is 105 x zoveel!
Ja, je kan contractueel veel doen he. TS had ook gewoon voor een euro of 5 wat MB's in z'n pakket kunnen nemen, maar dat heeft hij niet gedaan. Dit heeft hij gewoon zo afgesproken met Ben, en daar dient hij zich ook aan te houden, of het netjes is of niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128623205
Door de prijs per MB zo hoog te maken, verplicht je iemand met een laag tot geen gebruik ook een abo te nemen. Als je dan toch geen abo neemt en wel internet ben je al snel evenveel kwijt als een abo. Een enkeling tekent (en is dus 18+), maar kan niet met deze verantwoordelijkheid omgaan en gaat alsnog als een gek internet gebruiken. Eigen schuld dan.
pi_128623316
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:19 schreef ejfaar het volgende:

[..]

irrelevant. In Rome kost een flesje water ¤5. Kostprijs is een paar cent. Dit weet je als consument. Koop je het toch? Niet klagen dan
Een bedrijf hoort gewoon z'n prijs duidelijk zichtbaar te vermelden zodat een consument voor zichzelf kan beslissen of dit het waard is.
Dat is niet of onvoldoende gebeurd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128623380
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:22 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Omdat het doel winst maken is. Wat boeit het nou? Al vragen ze een miljoen euro per Mb. Je kiest er zelf voor om het te gebruiken. Vind je het te duur dan koop je het niet.
Jij vindt normen en waarden in een bedrijfscultuur onbelangrijk?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128623383
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:29 schreef eight het volgende:

[..]

Een bedrijf hoort gewoon z'n prijs duidelijk zichtbaar te vermelden zodat een consument voor zichzelf kan beslissen of dit het waard is.
Dat is niet of onvoldoende gebeurd.
_O- Ok, je hebt nu bewezen ongeloofwaardig te zijn, de prijs is namelijk duidelijk op zowel de site als in het contract vermeld
pi_128623421
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:31 schreef ejfaar het volgende:

[..]

_O- Ok, je hebt nu bewezen ongeloofwaardig te zijn, de prijs is namelijk duidelijk op zowel de site als in het contract vermeld
Laat eens zien aub
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128623426
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:31 schreef eight het volgende:

[..]

Jij vindt normen en waarden in een bedrijfscultuur onbelangrijk?
De normen en waarden zijn prima. TS kon middels een abo goedkoop internetten. Hij wilde dit niet en betaalt liever per Mb omdat hij er amper gebruik van maakt. Ben kan er niets aan doen dat TS besluit gewoon een Gb te gebruiken
pi_128623474
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:32 schreef eight het volgende:

[..]

Laat eens zien aub
link tarieven zelfs onderverdeeld naar datum van afsluiten
pi_128623491
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:32 schreef eight het volgende:

[..]

Laat eens zien aub
http://www.ben.nl/doc_con(...)bonnees_20130701.pdf
No amount of money ever bought a second of time.
pi_128624301
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:32 schreef ejfaar het volgende:

[..]

De normen en waarden zijn prima. TS kon middels een abo goedkoop internetten. Hij wilde dit niet en betaalt liever per Mb omdat hij er amper gebruik van maakt. Ben kan er niets aan doen dat TS besluit gewoon een Gb te gebruiken
.
quote:
Dank, van kleine lettertjes is dus geen sprake. Toch is best schimmig om voorwaarden van andere producten/diensten te verstrekken die TS op dat moment niet koopt.
Dit hoor je te doen op het moment dat je van de dienst gebruik gaat maken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128624410
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:55 schreef eight het volgende:

[..]

.

[..]

Dank, van kleine lettertjes is dus geen sprake. Toch is best schimmig om voorwaarden van andere producten/diensten te verstrekken die TS op dat moment niet koopt.
Dit hoor je te doen op het moment dat je van de dienst gebruik gaat maken.
Je krijgt die mogelijkheid er dus automatisch bij en daarom worden de tarieven vermeld. TS wil laten overkomen dat BEN een grote boze organisatie is, maar zoals je kunt zien is alles duidelijk vermeld. Die link die ik gaf kon je direct via de homepage komen (onderaan staat een kopje 'tarieven', niets schimmigs aan dus inderdaad)
pi_128625725
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:57 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Je krijgt die mogelijkheid er dus automatisch bij en daarom worden de tarieven vermeld. TS wil laten overkomen dat BEN een grote boze organisatie is, maar zoals je kunt zien is alles duidelijk vermeld. Die link die ik gaf kon je direct via de homepage komen (onderaan staat een kopje 'tarieven', niets schimmigs aan dus inderdaad)
Nee, dat de informatie vrij gemakkelijk voorhanden is wil nog niet zeggen dat Ben de klant duidelijk informeert want dat is zeker niet het geval. Het is pas duidelijk als Ben naar de voorwaarden verwijst op het moment dat je voor de eerste keer gebruik gaat maken van die dienst.

Nu is het zo dat zodra je een product/dienst van Ben afneemt je niet alleen de voorwaarden krijgt van de dienst die je afneemt, maar ook ongevraagd de voorwaarden krijgt van de diensten die je niet afneemt. Omdat je die diensten niet afneemt kijk je daar logischerwijs ook niet naar.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:33:02 #293
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_128625941
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:27 schreef eight het volgende:

[..]

Nee, dat de informatie vrij gemakkelijk voorhanden is wil nog niet zeggen dat Ben de klant duidelijk informeert want dat is zeker niet het geval. Het is pas duidelijk als Ben naar de voorwaarden verwijst op het moment dat je voor de eerste keer gebruik gaat maken van die dienst.

Nu is het zo dat zodra je een product/dienst van Ben afneemt je niet alleen de voorwaarden krijgt van de dienst die je afneemt, maar ook ongevraagd de voorwaarden krijgt van de diensten die je niet afneemt. Omdat je die diensten niet afneemt kijk je daar logischerwijs ook niet naar.
Het staat in je contract, dus je kan het weten. Ook is het algemene kennis dat je van die diensten gebruik kan maken, ook al heb je geen abo, en dat dit erg duur is.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128627425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:27 schreef eight het volgende:

[..]

Nee, dat de informatie vrij gemakkelijk voorhanden is wil nog niet zeggen dat Ben de klant duidelijk informeert want dat is zeker niet het geval. Het is pas duidelijk als Ben naar de voorwaarden verwijst op het moment dat je voor de eerste keer gebruik gaat maken van die dienst.

Nu is het zo dat zodra je een product/dienst van Ben afneemt je niet alleen de voorwaarden krijgt van de dienst die je afneemt, maar ook ongevraagd de voorwaarden krijgt van de diensten die je niet afneemt. Omdat je die diensten niet afneemt kijk je daar logischerwijs ook niet naar.
Je kan BEN niet verantwoordelijk houden voor het feit dat een klant het contract niet leest. De informatievoorziening is zeer goed bij BEN, alleen als je iets tekent zonder dat je weet waarvoor je tekent moet je niet klagen over consequenties. BEN geeft de mogelijkheid te internetten met betaling per MB, dit staat ook in het contract. Indien er dus daadwerkelijk gebruik gemaakt wordt, hoeft BEN dit niet opnieuw te lezen, omdat de klant er al voor getekend heeft

Je neemt die dienst dus wel af. Je neemt namelijk een dienst af dat je de mogelijkheid tot internet hebt voor een bepaald bedrag
pi_128627477
Dubbel
  vrijdag 5 juli 2013 @ 17:22:39 #296
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128627578
Het zou overigens geen kwaad kunnen om een limiet te zetten op het 'buiten je pakket internetten'
pi_128627648
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:22 schreef hugecooll het volgende:
Het zou overigens geen kwaad kunnen om een limiet te zetten op het 'buiten je pakket internetten'
Dit is hiervoor al besproken. De mogelijkheid schijnt te bestaan. Ik ben van mening dat de provider dit niet standaard hoeft te doen
  vrijdag 5 juli 2013 @ 17:25:12 #298
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128627669
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:24 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat de provider dit niet standaard hoeft te doen
Want?
pi_128627732
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Want?
Om de redenen die al eerder besproken zijn. Als je namelijk het wel nodig hebt moet je hier gewoon gebruik van kunnen maken. Wil je niet voor verrassingen komen te staan, laat je er een limiet op zetten
  vrijdag 5 juli 2013 @ 17:29:30 #300
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128627829
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:26 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Om de redenen die al eerder besproken zijn. Als je namelijk het wel nodig hebt moet je hier gewoon gebruik van kunnen maken. Wil je niet voor verrassingen komen te staan, laat je er een limiet op zetten
Ja, of andersom hè.
Sowieso is het natuurlijk al bezopen om de prijs van je product met 5000% te verhogen zodra je een bepaalde limiet overschrijdt. Om dat dan ook nog eens limietloos door te laten tikken vind ik gewoon alle perken te buiten gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')