abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128618715
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef ejfaar het volgende:

[..]

misschien is het niet de bedoeling dat je internet zonder abo? Het is meer voor noodgevallen. Dat mensen zoals TS er niet mee om kunnen gaan kan BEN niets aan doen.
Wtf is mis met jouw beredeneringsvermogen?

Je voorbeeld slaat kant nog wal. Voor verborgen gebreken kies je niet. Voor het gebruik maken van internet tegen een hoog tarief wel.
Dt is niet waar, ja ik heb de data gebruikt.
Maar Ben heeft een waarschuwings systeem dat gefaald heeft.
En dan ben ik van mening dat ik deels schuldig ben, maar nooit schuldig aan dat hele hoge bedrag.
Maar ik ga pas roepen wat ik acceptabel vind om te betalen als ik wat van Ben heb gehoord.
Voorlopig zitten ze 2 en een half uur af van hun eigen deadline. Bijna weekend, en dan is die club weer dicht na vijven, en zit ik straks 2 weken zonder telefoon. (ja ik heb een pre paid, maar daar ga ik niet te veel mee bellen).
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:40:23 #252
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_128619067
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:26 schreef eight het volgende:
Ach hou op. Dit soort bedrijven zijn gewoon lijkenpikkers.
Even gauw profiteren van een noodsituatie door exorbitante bedragen te berekenen die niet in verhouding staan van de gemaakte kosten.
Wat voor noodsituatie?

TS heeft bewust gekozen voor een abonnement zonder een tegoed aan dataverkeer.
TS heeft bewust gekozen om zijn dataverkeer via WiFi te laten verlopen.
TS had geen WiFi en heeft bewust het dataverkeer op zijn toestel aangezet.

Ik zie geen enkele noodsituatie, alleen een gebruiker die zijn contract en handleiding niet goed gelezen heeft.

Het is nu afwachten op de coulance van de aanbieder.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:45:06 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128619213
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:57 schreef rednitro het volgende:

[..]

Heb ik, maar ga er niet mee bellen, kost geld.
Die instelling had je ook moeten hebben toen je het dataverkeer van je mobieltje aanzette.... omdat je een filmpje "moest" uploaden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128619245
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:40 schreef FF het volgende:

[..]

Wat voor noodsituatie?

Ik zie geen enkele noodsituatie, alleen een gebruiker die zijn contract en handleiding niet goed gelezen heeft.

Een vergissing

fout (zn) : abuis, afwijking, defect, erratum, euvel, feil, flater, gebrek, gebrekkigheid, imperfectie, karakterfout, kemel, lapsus, mankement, ongerechtigheid, onjuistheid, onvolkomenheid, onvolmaaktheid, schuiver, tekortkoming, vergissing, weeffout
blunder (zn) : bok, domheid, flater, kemel, miskleun, misser, stommiteit, uitglijder, vergissing
misslag (zn) : dwaling, flater, fout, misgreep, mislukking, misser, misstap, vergissing
flater (zn) : blunder, fout, kemel, misslag, stommiteit, uitglijder, vergissing
misvatting (zn) : abuis, dwaling, malentendu, misgreep, misverstand, vergissing
abuis (zn) : dwaling, fout, misgreep, misslag, misvatting, vergissing
misgreep (zn) : dwaling, flater, fout, miskleun, misslag, vergissing
bok (zn) : blunder, flater, misslag, stommiteit, vergissing
kemel (zn) : blunder, bok, flater, fout, misstap, vergissing
afdwaling (zn) : aberratie, deviatie, fout, lapsus, vergissing
dwaling (zn) : fout, misslag, misvatting, vergissing, waan
misrekening (zn) : fout, vergissing

Oftewel een foutje bedankt!
Dat doe je dus niet bewust maar per ongeluk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die instelling had je ook moeten hebben toen je het dataverkeer van je mobieltje aanzette.... omdat je een filmpje "moest" uploaden.
Ehm ja ... een paar pagina's terug heb ik al uitgelegd dat dat een vergissing was ...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 5 juli 2013 @ 13:48:54 #255
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_128619341
Lekker makkelijk... Het is geen vergissing, maar een stomme actie die is uitgevoerd zonder fatsoenlijk na te denken. En ja, soms zijn de consequenties van ondoordachte acties best vervelend...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_128619366
Een vergissing die voorkomen had kunnen worden door gewoon de handleiding te lezen en niet zomaar dingen aan te nemen terwijl je er geen verstand van hebt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_128619379
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:40 schreef FF het volgende:

[..]

Wat voor noodsituatie?

Waar zie jij staan dat ik beweer dat dit een noodsituatie is?
Ik reageer enkel op de opmerking van elfjaar dat deze service meer voor noodgevallen is.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128619437
Hij had er wel verstand van want had het al eens eerder met T-Mobile meegemaakt. Dus hij wist vast wel het verschil tussen mobiel internet en wifi.
Meestal staan die twee ook apart vermeld in het instellingen menu.

Dus zo'n vergissing vind ik het aanklikken van mobiel internet niet als je bezig bent met online proberen te komen.
Ik zou het eerder als een vergissing zien als hij niet door had dat hij daarop had geklikt.

Ben is bovendien niet verplicht om te waarschuwen, dus wat dat betreft staat TS ook niet sterk in zijn schoenen. Maar ben toch benieuwd hoe dit afloopt :)
pi_128619456
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef Markeerstift het volgende:
Hij had er wel verstand van want had het al eens eerder met T-Mobile meegemaakt. Dus hij wist vast wel het verschil tussen mobiel internet en wifi.

Dus zo'n vergissing vind ik het aanklikken van mobiel internet niet als je bezig bent met online proberen te komen.
Ik zou het eerder als een vergissing zien als hij niet door had dat hij daarop had geklikt.

Ben is bovendien niet verplicht om te waarschuwen, dus wat dat betreft staat TS ook niet sterk in zijn schoenen. Maar ben toch benieuwd hoe dit afloopt :)
Dat stond in je tekst, 'even gauw profiteren van een noodsituatie' ;)
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:52:41 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128619461
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef eight het volgende:

[..]

Het is onfatsoenlijk en respectloos naar je eigen klanten toe. Dat er een hogere prijs wordt berekend is logisch, je hebt immers geen abonnement afgenomen.
Dit bedrag is echter schandalig en komt dichter in de buurt van een vorm van oplichting dan een vorm van dienstverlening.

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom mensen dit soort gedrag ook nog verdedigen.
De meeste mensen lopen wel eens tegen een vergelijkbare misser aan. Denk aan bijv. de aanschaf van een 2dehands auto die achteraf verbreken vertoont of een financieel product van een bank of verzekeraar dat niet in orde is.

Allemaal voorbeelden van extra kosten die je had kunnen voorkomen als je zelf beter had opgelet, of bij een bedrijf bent geweest die ter goeder trouw is. Dat laatste zie je steeds minder maar vreemd genoeg lijkt het de goedkeuring te hebben van de meeste Nederlanders.
De gedupeerde is vervolgens een dommerik die het verdient heeft, terwijl het bedrijf alle respect krijgt omdat ze weer iemand geld afhandig hebben gemaakt :{

echt wtf is mis met dit land? ;(
Als TS wat normaal geïnternet had op z'n mobiel was er nog weinig aan de hand geweest, ik check FOK! regelmatig buiten de deur, en ook whatsapp gaat ook gewoon door, en eigenlijk zit ik maandelijks aan mobiel dataverkeer altijd rond de 60-70 MB, met een uitschieter naar 243 MB toen we op vakantie waren en ik geen beschikking had over wifi.

Als TS het dan presteert om 1 GB te gebruiken, dan komt dat omdat hij het gebruikt heeft om een filmpje (keer op keer) te uploaden.... Dat heeft niets te maken met "oplichting" omdat de provider een "te hoge prijs" zou berekenen, dat is gewoon dom.

M'n wifi gebruik komt trouwens wel boven de 1GB per maand uit, maar dat komt omdat ik regelmatig met Airdroid foto's en flimpjes overzet van m'n telefoon naar m'n laptop.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_128619530
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef Markeerstift het volgende:

Ben is bovendien niet verplicht om te waarschuwen
, dus wat dat betreft staat TS ook niet sterk in zijn schoenen. Maar ben toch benieuwd hoe dit afloopt :)
Volgens de medewerker aan de telefoon wel. Wij hebben een fout gemaakt waren haar letterlijke woorden. Sta je toch ineens een stuk sterker in je schoenen.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:56:09 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128619577
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:54 schreef rednitro het volgende:

[..]

Volgens de medewerker aan de telefoon wel. Wij hebben een fout gemaakt waren haar letterlijke woorden. Sta je toch ineens een stuk sterker in je schoenen.
Ik hoop dat je op het moment dat je dat gesprek voerde de opnamemogelijkheid van je telefoon al gevonden had en gebruikte....
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 5 juli 2013 @ 13:59:51 #263
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_128619715
quote:

[..]

Inderdaad. Kan je ook bewijzen dat ze dat zei? Anders is het haar woord tegen het jouwe.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128619855
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:48 schreef Sjeen het volgende:
Lekker makkelijk... Het is geen vergissing, maar een stomme actie die is uitgevoerd zonder fatsoenlijk na te denken. En ja, soms zijn de consequenties van ondoordachte acties best vervelend...
Leg eens uit waarom zoiets nou vervelend zou moeten zijn?
Als de aanbieder nu gewoon zijn prijs voor internet zonder abonnement zou beperken tot bijv. 5-10 keer de normale prijs van een abonnement dan is het toch ook goed? Waarom zo'n schandalig hoog bedrag vragen voor een service die hun weinig geld kost terwijl dit voor een ander hele vervelende gevolgen kan hebben?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:04:55 #265
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_128619921
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef eight het volgende:

[..]

Als de aanbieder nu gewoon zijn prijs voor internet zonder abonnement zou beperken tot bijv. 5-10 keer de normale prijs van een abonnement dan is het toch ook goed? Waarom zo'n schandalig hoog bedrag vragen voor een service die hun weinig geld kost terwijl dit voor een ander hele vervelende gevolgen kan hebben?
Omdat het kan, omdat het mag en omdat iedereen die kosten kan voorkomen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128619961
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als TS wat normaal geïnternet had op z'n mobiel was er nog weinig aan de hand geweest, ik check FOK! regelmatig buiten de deur, en ook whatsapp gaat ook gewoon door, en eigenlijk zit ik maandelijks aan mobiel dataverkeer altijd rond de 60-70 MB, met een uitschieter naar 243 MB toen we op vakantie waren en ik geen beschikking had over wifi.

Als TS het dan presteert om 1 GB te gebruiken, dan komt dat omdat hij het gebruikt heeft om een filmpje (keer op keer) te uploaden.... Dat heeft niets te maken met "oplichting" omdat de provider een "te hoge prijs" zou berekenen, dat is gewoon dom.

M'n wifi gebruik komt trouwens wel boven de 1GB per maand uit, maar dat komt omdat ik regelmatig met Airdroid foto's en flimpjes overzet van m'n telefoon naar m'n laptop.
Mee eens, ik vind het ook een knappe prestatie van TS. Ik beweer ook nergens dat het oplichting is, maar het heeft ook helemaal niets met een klantvriendelijke dienstverlening te maken.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:07:06 #267
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128619995
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef eight het volgende:

[..]

Omdat mensen dan geen abonnement meer nemen, de meesten hebben immers een abo voor een veelvoud van de hoeveelheid MB die ze gebruiken, dus ze betalen al 5-10 keer die hoeveelheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_128620772
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat het kan, omdat het mag en omdat iedereen die kosten kan voorkomen.
Exact. Maar het is toch treurig dat deze mentaliteit door onze samenleving volledig omarmd wordt?
Bij een fatsoenlijke marktwerking krijgen dit soort bedrijven een slechte reputatie en verliezen ze klanten. Echter in Nederland kun je als klant zijnde vaak geen kant op omdat de paar concurrenten die er zijn een vergelijkbaar beleid hebben die op elkaar is afgestemd.
Het gevolg is dat we hieraan wennen en het normaal beginnen te vinden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat mensen dan geen abonnement meer nemen, de meesten hebben immers een abo voor een veelvoud van de hoeveelheid MB die ze gebruiken, dus ze betalen al 5-10 keer die hoeveelheid.
Dat laatste klopt maar desondanks zijn ze vele malen goedkoper uit met abonnement.
Als TS slechts 10% had moeten betalen van die 1050 euro, dan nóg is een abonnement veel goedkoper, ook als je slechts de helft van je MB's verbruikt.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:30:17 #269
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_128620863
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:27 schreef eight het volgende:

[..]

Exact. Maar het is toch treurig dat deze mentaliteit door onze samenleving volledig omarmd wordt?
Bij een fatsoenlijke marktwerking krijgen dit soort bedrijven een slechte reputatie en verliezen ze klanten. Echter in Nederland kun je als klant zijnde vaak geen kant op omdat de paar concurrenten die er zijn een vergelijkbaar beleid hebben die op elkaar is afgestemd.
Het gevolg is dat we hieraan wennen en het normaal beginnen te vinden.
Ik vind het niet meer dan normaal. Zoals Leandra zegt: als je per MB niet zoveel hoeft te betalen, dan zou ik liever betalen voor elke MB ipv voor een bundel.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 5 juli 2013 @ 14:32:09 #270
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_128620944
Welkom op Fok. Fokkers maken nooit fouten en áls ze die al maken dan vinden ze het volkomen normaal om dan vrolijk en zonder mopperen 1000 over te maken.

Fokkers zijn erg goed in het zich verplaatsen in de schoenen van een ander.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:35:16 #271
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_128621038
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:32 schreef Kreator het volgende:
Welkom op Fok. Fokkers maken nooit fouten en áls ze die al maken dan vinden ze het volkomen normaal om dan vrolijk en zonder mopperen 1000 over te maken.

Fokkers zijn erg goed in het zich verplaatsen in de schoenen van een ander.
Welkom op Fok, waar users niet goed zijn in lezen en maar meteen wat roepen zonder zelf inhoudelijk te kunnen reageren. En als ze inhoudelijk reageren dan klopt het vaak nog niet.

Fokkers zijn erg goed in het niet lezen en toch reageren.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:37:32 #272
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128621119
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:02 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik zie de relevantie daarvan niet
Nee, vind ik gewoon zelf leuk om te weten. Zal rond de cent liggen :D

Bellen buiten je bundel: ¤15/minuut
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:43:26 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128621365
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:27 schreef eight het volgende:
Dat laatste klopt maar desondanks zijn ze vele malen goedkoper uit met abonnement.
Als TS slechts 10% had moeten betalen van die 1050 euro, dan nóg is een abonnement veel goedkoper, ook als je slechts de helft van je MB's verbruikt.
Klopt, conclusie: TS dacht el cheapo een abonnement zonder data te nemen, terwijl met data voor iemand met zijn gebrek aan kennis van mobiele telefoons veel verstandiger is, want hij weet kennelijk het verschil tussen wifi en mobiel dataverkeer niet.

Plus dat ik dan nog niet begrijp dat als je denkt dat er een probleem met je wifi is, dat je dan begint de instellingen van je telefoon te veranderen, ipv je modem/router te controleren.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_128622044
quote:

[..]

Whahaha alsof zo'n callcentermiep daar iets over te zeggen heeft.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 15:18:11 #275
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128622783
quote:

[..]

Ze hadden je eerder moeten afsluiten volgens hun regels. Context van de fout svp.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')