abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128605980
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:17 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Hij heeft wel een abonnement afgesloten. De internet kosten van 1 euro per MB zijn onderdeel van dat abonnement. Dat hij geen internetbundel heeft staat daar verder buiten, sterker nog, dat is juist de reden dat die kosten zo hoog zijn.
Oeps, wrong topic..... :+
60 HRC
pi_128606022
Wat is de telecommarkt toch verrot . Is er nu geen enkele aanbieder met fatsoen?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128606374
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef eight het volgende:
Wat is de telecommarkt toch verrot . Is er nu geen enkele aanbieder met fatsoen?
:')
Niemand sluit meer een abo af als de prijzen per MB heel laag zijn
pi_128606886
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:31 schreef ejfaar het volgende:

[..]

:')
Niemand sluit meer een abo af als de prijzen per MB heel laag zijn
Maar dan bereken je toch geen ¤1050 voor 1Gb?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128608760
Dit topic is echt briljant _O- Gewoon stug weigeren om het contract te lezen waar je voor tekent. Stug weigeren om de handleiding te lezen van een telefoon waarvan je de ballen verstand hebt. En als alles dan onvermijdelijk in chaos eindigt iemand anders de schuld geven :'). Echt... dit soort mensen :')
No amount of money ever bought a second of time.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 03:41:38 #231
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128608779
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:52 schreef eight het volgende:

[..]

je zou eigenlijk eens moeten uitzoeken wat de kostprijs daarvan is :+
pi_128608835
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef HardMetal het volgende:
Ga doet er juist alles aan om die rekening te moeten betalen. Te, je bewandelt de verkeerde weg. Jij hebt geen abonement afgesloten. Je moet zo snel mogenlijk aangifte gaan doen van fraude. Jij bent het slachtoffer, niet Ben. Ik heb eerder in dit topic van de website van de overheid gequote. VOLG DIE STAPPEN DIE DAAR GENOEMD STAAN!!
Elke andere weg die je bewandelt leidt tot een dikke, of iets minder dikke rekening. Werkt de telecomprovider of politie niet goed mee, dan help het CMI je zelf om hier onderuit te komen.
Nee, dat doet het CMI niet..

Waarom denk je dat?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 07:29:51 #233
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_128609312
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zijn geen smartphones |:( |:( |:(

Dit zijn smartphones:

[ afbeelding ]
:D
pi_128611585
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:52 schreef eight het volgende:

[..]

Dat weet je toch van tevoren?
pi_128611605
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 03:41 schreef hugecooll het volgende:

[..]

je zou eigenlijk eens moeten uitzoeken wat de kostprijs daarvan is :+
Ik zie de relevantie daarvan niet
pi_128615258
Goh Ben laat want de deadline voor uitsluitsel verloopt vandaag.
Ben het nog aan het uitzoeken zegt Ben. Schiet eens op dan Ben want ik Ben de sjaak, ik ben de lul die al 7 dagen nu niet kan bellen.

Schat mag ik je telefoon even gebruiken .... Ben niet blij .. 16:30 weer bellen, misschien Ben ik dan blij met Ben.
pi_128615304
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:54 schreef rednitro het volgende:
Ben het nog aan het uitzoeken zegt Ben. Schiet eens op dan Ben want ik Ben de sjaak, ik ben de lul die al 7 dagen nu niet kan bellen.

Schat mag ik je telefoon even gebruiken .... Ben niet blij .. 16:30 weer bellen, misschien Ben ik dan blij met Ben.
Jij bent gewoon een sukkel. Wie gaat er nou filmpjes uploaden buiten zijn bundel als de WiFi het niet doet? :') :') :')
pi_128615336
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een sukkel. Wie gaat er nou filmpjes uploaden buiten zijn bundel als de WiFi het niet doet? :') :') :')
Een onbewuste sukkel, dat Ben ik. Ja je punt is?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:56:13 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128615337
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:54 schreef rednitro het volgende:

Even een pre-paid kaartje kopen en in je telefoon stoppen was te moeilijk?
Bang dat de kosten te hoog oplopen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128615390
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Even een pre-paid kaartje kopen en in je telefoon stoppen was te moeilijk?
Bang dat de kosten te hoog oplopen?
Heb ik, maar ga er niet mee bellen, kost geld.
pi_128615394
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:56 schreef rednitro het volgende:

[..]

Een onbewuste sukkel, dat Ben ik. Ja je punt is?
Hebben je ze stemrecht al afgepakt? Ik heb namelijk begrepen dat mensen met een IQ van lager dan 50 niet meer mogen stemmen :X
pi_128615422
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:57 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Hebben je ze stemrecht al afgepakt? Ik heb namelijk begrepen dat mensen met een IQ van lager dan 50 niet meer mogen stemmen :X
Ben ik even blij dat deze Ben klant op 51 zit dan. Kan ik straks ook weer gewoon Wilders stemmen.
pi_128615522
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 11:58 schreef rednitro het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat deze Ben klant op 51 zit dan. Kan ik straks ook weer gewoon Wilders stemmen.
Heeft Wilders al kamervragen gesteld over jouw rekening bij Ben?
pi_128616363
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:01 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Dat weet je toch van tevoren?
Je mist de rode draad
pi_128616470
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:22 schreef eight het volgende:

[..]

Je mist de rode draad
Nee. Tegenwoordig denken mensen in Nederland dat alles zo goedkoop mogelijk aangeboden moet worden, 'want ze maken er bij een lagere prijs ook al dik winst op', iedereen mag een prijs vragen wat die wil. Je kunt zelf bepalen of je hier mee akkoord gaat of niet
pi_128617576
Waarom zou je uberhaubt filmpjes willen uploaden via je mobiel? Abbo of niet, het is een verspilling van data. Zeker als je gewoon thuis zit en een computer hebt om het mee te doen.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_128617692
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:25 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Nee. Tegenwoordig denken mensen in Nederland dat alles zo goedkoop mogelijk aangeboden moet worden, 'want ze maken er bij een lagere prijs ook al dik winst op', iedereen mag een prijs vragen wat die wil. Je kunt zelf bepalen of je hier mee akkoord gaat of niet
Het is onfatsoenlijk en respectloos naar je eigen klanten toe. Dat er een hogere prijs wordt berekend is logisch, je hebt immers geen abonnement afgenomen.
Dit bedrag is echter schandalig en komt dichter in de buurt van een vorm van oplichting dan een vorm van dienstverlening.

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom mensen dit soort gedrag ook nog verdedigen.
De meeste mensen lopen wel eens tegen een vergelijkbare misser aan. Denk aan bijv. de aanschaf van een 2dehands auto die achteraf verbreken vertoont of een financieel product van een bank of verzekeraar dat niet in orde is.

Allemaal voorbeelden van extra kosten die je had kunnen voorkomen als je zelf beter had opgelet, of bij een bedrijf bent geweest die ter goeder trouw is. Dat laatste zie je steeds minder maar vreemd genoeg lijkt het de goedkeuring te hebben van de meeste Nederlanders.
De gedupeerde is vervolgens een dommerik die het verdient heeft, terwijl het bedrijf alle respect krijgt omdat ze weer iemand geld afhandig hebben gemaakt :{

echt wtf is mis met dit land? ;(
pi_128617755
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 12:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Waarom zou je uberhaubt filmpjes willen uploaden via je mobiel? Abbo of niet, het is een verspilling van data. Zeker als je gewoon thuis zit en een computer hebt om het mee te doen.
Omdat de upload automatich syncd met de upload bron .... welkom in 2013 ! _O_
Oftewel je schiet een filmpje of foto en krijgt bij thuiskomst de vraag of je deze wil publiceren.
En waarom zou ik mij via de wifi druk maken om een verspilling van data?
pi_128617851
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:00 schreef eight het volgende:

[..]

Het is onfatsoenlijk en respectloos naar je eigen klanten toe. Dat er een hogere prijs wordt berekend is logisch, je hebt immers geen abonnement afgenomen.
Dit bedrag is echter schandalig en komt dichter in de buurt van een vorm van oplichting dan een vorm van dienstverlening.

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waarom mensen dit soort gedrag ook nog verdedigen.
De meeste mensen lopen wel eens tegen een vergelijkbare misser aan. Denk aan bijv. de aanschaf van een 2dehands auto die achteraf verbreken vertoont of een financieel product van een bank of verzekeraar dat niet in orde is.

Allemaal voorbeelden van extra kosten die je had kunnen voorkomen als je zelf beter had opgelet, of bij een bedrijf bent geweest die ter goeder trouw is. Dat laatste zie je steeds minder maar vreemd genoeg lijkt het de goedkeuring te hebben van de meeste Nederlanders.
De gedupeerde is vervolgens een dommerik die het verdient heeft, terwijl het bedrijf alle respect krijgt omdat ze weer iemand geld afhandig hebben gemaakt :{

echt wtf is mis met dit land? ;(
misschien is het niet de bedoeling dat je internet zonder abo? Het is meer voor noodgevallen. Dat mensen zoals TS er niet mee om kunnen gaan kan BEN niets aan doen.
Wtf is mis met jouw beredeneringsvermogen?

Je voorbeeld slaat kant nog wal. Voor verborgen gebreken kies je niet. Voor het gebruik maken van internet tegen een hoog tarief wel.
pi_128618638
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:04 schreef ejfaar het volgende:

[..]

misschien is het niet de bedoeling dat je internet zonder abo? Het is meer voor noodgevallen. Dat mensen zoals TS er niet mee om kunnen gaan kan BEN niets aan doen.
Wtf is mis met jouw beredeneringsvermogen?
Ach hou op. Dit soort bedrijven zijn gewoon lijkenpikkers.
Even gauw profiteren van een noodsituatie door exorbitante bedragen te berekenen die niet in verhouding staan van de gemaakte kosten.

quote:
Je voorbeeld slaat kant nog wal. Voor verborgen gebreken kies je niet. Voor het gebruik maken van internet tegen een hoog tarief wel.
Daarom is TS ook zo tevreden ;(
Ben zal juridisch best in het gelijk staan maar hun handelswijze is gewoon schimmig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')