En ook jij staat niet onder de naam ejfaar in het medewerkers bestand van Ben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:25 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Beste rednitro,
U staat inderdaad niet zo bij ons geregistreerd, maar u zult begrijpen dat er maar weinig sukkels zijn die ¤1.050 moeten betalen met precies de data die u noemt in de eerste post van dit topic.
Met vriendelijke groet,
Sjaak van BEN-webcare

Nou nou, haal nog eens diep ademquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef rednitro het volgende:
[..]
[..]
En ook jij staat niet onder de naam ejfaar in het medewerkers bestand van Ben.
Maar daar gezien er maar 1 medewerker aan deze case heeft gewerkt zult u morgen vroeg uw ontslag brief op uw bureau vinden.
Reden: Het beledigen van een klant.
Gaarne uw bureau leegruimen voordat uw het gebouw verlaat.

Nou dan. 100 euro is toch genoeg draai om de oren?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig mensen zijn die hopen dat hij die ¤ 1.050 moet aftikken, zo'n dure les heeft zoveel domheid niet nodig, echter.... mocht Ben besluiten dat hij het wel moet afrekenen dan is dat pech voor TS, en meer niet, het blijft immers dat wat hij gebruikt heeft.

Hij heeft wel een abonnement afgesloten. De internet kosten van 1 euro per MB zijn onderdeel van dat abonnement. Dat hij geen internetbundel heeft staat daar verder buiten, sterker nog, dat is juist de reden dat die kosten zo hoog zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef HardMetal het volgende:
Ga doet er juist alles aan om die rekening te moeten betalen. Te, je bewandelt de verkeerde weg. Jij hebt geen abonement afgesloten. Je moet zo snel mogenlijk aangifte gaan doen van fraude. Jij bent het slachtoffer, niet Ben. Ik heb eerder in dit topic van de website van de overheid gequote. VOLG DIE STAPPEN DIE DAAR GENOEMD STAAN!!
Elke andere weg die je bewandelt leidt tot een dikke, of iets minder dikke rekening. Werkt de telecomprovider of politie niet goed mee, dan help het CMI je zelf om hier onderuit te komen.

Honger?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:17 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Hij heeft wel een abonnement afgesloten. De internet kosten van 1 euro per MB zijn onderdeel van dat abonnement. Dat hij geen internetbundel heeft staat daar verder buiten, sterker nog, dat is juist de reden dat die kosten zo hoog zijn.

Op zich wel, en ik wens TS ook echt geen 1000 euro toe met dit gedoe. De motivatie van Ben zal alleen niet zijn om TS een draai om de oren te geven. Zal mij niet verbazen als de kosten hoger uitvallen dan die 100 euro, maar lijkt me ook sterk dat ze het gehele bedrag willen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:37 schreef tsjakka het volgende:
[..]
Nou dan. 100 euro is toch genoeg draai om de oren?

quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:32 schreef rednitro het volgende:
[..]
En ook jij staat niet onder de naam ejfaar in het medewerkers bestand van Ben.
Maar daar gezien er maar 1 medewerker aan deze case heeft gewerkt zult u morgen vroeg uw ontslag brief op uw bureau vinden.
Reden: Het beledigen van een klant.
Gaarne uw bureau leegruimen voordat uw het gebouw verlaat.

Beste konijn,quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Wees nou verstandig en blijf vriendelijk in je overleg met BEN.
Coulance is echt het ènige waar je op kunt hopen in dit geval, het is niet anders.

Beste Efaar, daar ik niet gediend ben van uw toon heb ik een opzeg brief geschreven.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Beste konijn,
Gezien de toon van rednitro zullen wij van BEN niet coulant zijn.
Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd,
Sjaak van BEN-webcare

Kun je deze brief niet gewoon over typen en van toepassing maken op je eigen situatie. Vervolgens in plaats van de voucher je telefoon erbij leveren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef rednitro het volgende:
[..]
Beste Efaar, daar ik niet gediend ben van uw toon heb ik een opzeg brief geschreven.
Ik heb vast de moeite genomen hem op te rollen zodat uw hem makkelijker in uw reet kunt steken.
Mvg Rednitro
[ afbeelding ]

Ja toedeledoki nog een gratis telefoon erbij zekerquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef Arduino het volgende:
[..]
Kun je deze brief niet gewoon over typen en van toepassing maken op je eigen situatie. Vervolgens in plaats van de voucher je telefoon erbij leveren.

Dat zijn geen smartphonesquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef rednitro het volgende:
[..]
Ja toedeledoki nog een gratis telefoon erbij zeker
Voor dat geld heb je 20 abbo's met gratis smartphone's.
[ afbeelding ]

Dure woorden in die brief, maar inspiratie is toch wel lastig om goed te spellenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef rednitro het volgende:
[..]
Beste Efaar, daar ik niet gediend ben van uw toon heb ik een opzeg brief geschreven.
Ik heb vast de moeite genomen hem op te rollen zodat uw hem makkelijker in uw reet kunt steken.
Mvg Rednitro
[ afbeelding ]

Oeps, wrong topic.....quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:17 schreef BankAardappel het volgende:
[..]
Hij heeft wel een abonnement afgesloten. De internet kosten van 1 euro per MB zijn onderdeel van dat abonnement. Dat hij geen internetbundel heeft staat daar verder buiten, sterker nog, dat is juist de reden dat die kosten zo hoog zijn.

quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef eight het volgende:
Wat is de telecommarkt toch verrot . Is er nu geen enkele aanbieder met fatsoen?

Maar dan bereken je toch geen ¤1050 voor 1Gb?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Niemand sluit meer een abo af als de prijzen per MB heel laag zijn

Gewoon stug weigeren om het contract te lezen waar je voor tekent. Stug weigeren om de handleiding te lezen van een telefoon waarvan je de ballen verstand hebt. En als alles dan onvermijdelijk in chaos eindigt iemand anders de schuld geven
  Gewoon stug weigeren om het contract te lezen waar je voor tekent. Stug weigeren om de handleiding te lezen van een telefoon waarvan je de ballen verstand hebt. En als alles dan onvermijdelijk in chaos eindigt iemand anders de schuld geven  . Echt... dit soort mensen
. Echt... dit soort mensen  

je zou eigenlijk eens moeten uitzoeken wat de kostprijs daarvan isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:52 schreef eight het volgende:
[..]
Maar dan bereken je toch geen ¤1050 voor 1Gb?

Nee, dat doet het CMI niet..quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:56 schreef HardMetal het volgende:
Ga doet er juist alles aan om die rekening te moeten betalen. Te, je bewandelt de verkeerde weg. Jij hebt geen abonement afgesloten. Je moet zo snel mogenlijk aangifte gaan doen van fraude. Jij bent het slachtoffer, niet Ben. Ik heb eerder in dit topic van de website van de overheid gequote. VOLG DIE STAPPEN DIE DAAR GENOEMD STAAN!!
Elke andere weg die je bewandelt leidt tot een dikke, of iets minder dikke rekening. Werkt de telecomprovider of politie niet goed mee, dan help het CMI je zelf om hier onderuit te komen.

quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn geen smartphones

Dit zijn smartphones:
[ afbeelding ]

Dat weet je toch van tevoren?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:52 schreef eight het volgende:
[..]
Maar dan bereken je toch geen ¤1050 voor 1Gb?

Ik zie de relevantie daarvan nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
je zou eigenlijk eens moeten uitzoeken wat de kostprijs daarvan is

Jij bent gewoon een sukkel. Wie gaat er nou filmpjes uploaden buiten zijn bundel als de WiFi het niet doet?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:54 schreef rednitro het volgende:
Goh Ben laat want de deadline voor uitsluitsel verloopt vandaag.
Ben het nog aan het uitzoeken zegt Ben. Schiet eens op dan Ben want ik Ben de sjaak, ik ben de lul die al 7 dagen nu niet kan bellen.
Schat mag ik je telefoon even gebruiken .... Ben niet blij .. 16:30 weer bellen, misschien Ben ik dan blij met Ben.

Een onbewuste sukkel, dat Ben ik. Ja je punt is?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een sukkel. Wie gaat er nou filmpjes uploaden buiten zijn bundel als de WiFi het niet doet?

Even een pre-paid kaartje kopen en in je telefoon stoppen was te moeilijk?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:54 schreef rednitro het volgende:
Goh Ben laat want de deadline voor uitsluitsel verloopt vandaag.
Ben het nog aan het uitzoeken zegt Ben. Schiet eens op dan Ben want ik Ben de sjaak, ik ben de lul die al 7 dagen nu niet kan bellen.
Schat mag ik je telefoon even gebruiken .... Ben niet blij .. 16:30 weer bellen, misschien Ben ik dan blij met Ben.

Heb ik, maar ga er niet mee bellen, kost geld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Even een pre-paid kaartje kopen en in je telefoon stoppen was te moeilijk?
Bang dat de kosten te hoog oplopen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |