abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:35:16 #271
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_128621038
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:32 schreef Kreator het volgende:
Welkom op Fok. Fokkers maken nooit fouten en áls ze die al maken dan vinden ze het volkomen normaal om dan vrolijk en zonder mopperen 1000 over te maken.

Fokkers zijn erg goed in het zich verplaatsen in de schoenen van een ander.
Welkom op Fok, waar users niet goed zijn in lezen en maar meteen wat roepen zonder zelf inhoudelijk te kunnen reageren. En als ze inhoudelijk reageren dan klopt het vaak nog niet.

Fokkers zijn erg goed in het niet lezen en toch reageren.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:37:32 #272
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128621119
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:02 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik zie de relevantie daarvan niet
Nee, vind ik gewoon zelf leuk om te weten. Zal rond de cent liggen :D

Bellen buiten je bundel: ¤15/minuut
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:43:26 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_128621365
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:27 schreef eight het volgende:
Dat laatste klopt maar desondanks zijn ze vele malen goedkoper uit met abonnement.
Als TS slechts 10% had moeten betalen van die 1050 euro, dan nóg is een abonnement veel goedkoper, ook als je slechts de helft van je MB's verbruikt.
Klopt, conclusie: TS dacht el cheapo een abonnement zonder data te nemen, terwijl met data voor iemand met zijn gebrek aan kennis van mobiele telefoons veel verstandiger is, want hij weet kennelijk het verschil tussen wifi en mobiel dataverkeer niet.

Plus dat ik dan nog niet begrijp dat als je denkt dat er een probleem met je wifi is, dat je dan begint de instellingen van je telefoon te veranderen, ipv je modem/router te controleren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_128622044
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:54 schreef rednitro het volgende:

[..]

Volgens de medewerker aan de telefoon wel. Wij hebben een fout gemaakt waren haar letterlijke woorden. Sta je toch ineens een stuk sterker in je schoenen.
Whahaha alsof zo'n callcentermiep daar iets over te zeggen heeft.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 15:18:11 #275
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128622783
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:54 schreef rednitro het volgende:

[..]

Volgens de medewerker aan de telefoon wel. Wij hebben een fout gemaakt waren haar letterlijke woorden. Sta je toch ineens een stuk sterker in je schoenen.
Ze hadden je eerder moeten afsluiten volgens hun regels. Context van de fout svp.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_128622859
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:26 schreef eight het volgende:

[..]

Ach hou op. Dit soort bedrijven zijn gewoon lijkenpikkers.
Even gauw profiteren van een noodsituatie door exorbitante bedragen te berekenen die niet in verhouding staan van de gemaakte kosten.

[..]

Daarom is TS ook zo tevreden ;(
Ben zal juridisch best in het gelijk staan maar hun handelswijze is gewoon schimmig.
irrelevant. In Rome kost een flesje water ¤5. Kostprijs is een paar cent. Dit weet je als consument. Koop je het toch? Niet klagen dan
pi_128622895
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 13:29 schreef rednitro het volgende:

[..]

Dt is niet waar, ja ik heb de data gebruikt.
Maar Ben heeft een waarschuwings systeem dat gefaald heeft.
En dan ben ik van mening dat ik deels schuldig ben, maar nooit schuldig aan dat hele hoge bedrag.
Maar ik ga pas roepen wat ik acceptabel vind om te betalen als ik wat van Ben heb gehoord.
Voorlopig zitten ze 2 en een half uur af van hun eigen deadline. Bijna weekend, en dan is die club weer dicht na vijven, en zit ik straks 2 weken zonder telefoon. (ja ik heb een pre paid, maar daar ga ik niet te veel mee bellen).
ze hoeven je niet te waarschuwen, dus ook dat is in deze kwestie irrelevant
pi_128622998
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:03 schreef eight het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom zoiets nou vervelend zou moeten zijn?
Als de aanbieder nu gewoon zijn prijs voor internet zonder abonnement zou beperken tot bijv. 5-10 keer de normale prijs van een abonnement dan is het toch ook goed? Waarom zo'n schandalig hoog bedrag vragen voor een service die hun weinig geld kost terwijl dit voor een ander hele vervelende gevolgen kan hebben?
Omdat het doel winst maken is. Wat boeit het nou? Al vragen ze een miljoen euro per Mb. Je kiest er zelf voor om het te gebruiken. Vind je het te duur dan koop je het niet.
pi_128623006
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik vind het niet meer dan normaal. Zoals Leandra zegt: als je per MB niet zoveel hoeft te betalen, dan zou ik liever betalen voor elke MB ipv voor een bundel.
Logisch, niets mis mee om dit duurder te maken maar je mag als klant van Ben toch wel verwachten dat hier een grens aanzit? Nu betaal je voor een internetabonnement bij Ben 10 euro voor 1 GB.
Dat je hier dan 50 of 100 euro in rekening brengt voor degene die geen abonnement hebben lijkt mij vrij normaal, maar toch geen 1050 euro? Dat is 105 x zoveel!
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128623073
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:23 schreef eight het volgende:

[..]

Logisch, niets mis mee om dit duurder te maken maar je mag als klant van Ben toch wel verwachten dat hier een grens aanzit? Nu betaal je voor een internetabonnement bij Ben 10 euro voor 1 GB.
Dat je hier dan 50 of 100 euro in rekening brengt voor degene die geen abonnement hebben lijkt mij vrij normaal, maar toch geen 1050 euro? Dat is 105 x zoveel!
Nogmaals, if you can't do the time, don't do the time
  vrijdag 5 juli 2013 @ 15:25:15 #281
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_128623114
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:23 schreef eight het volgende:

[..]

Logisch, niets mis mee om dit duurder te maken maar je mag als klant van Ben toch wel verwachten dat hier een grens aanzit? Nu betaal je voor een internetabonnement bij Ben 10 euro voor 1 GB.
Dat je hier dan 50 of 100 euro in rekening brengt voor degene die geen abonnement hebben lijkt mij vrij normaal, maar toch geen 1050 euro? Dat is 105 x zoveel!
Ja, je kan contractueel veel doen he. TS had ook gewoon voor een euro of 5 wat MB's in z'n pakket kunnen nemen, maar dat heeft hij niet gedaan. Dit heeft hij gewoon zo afgesproken met Ben, en daar dient hij zich ook aan te houden, of het netjes is of niet.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128623205
Door de prijs per MB zo hoog te maken, verplicht je iemand met een laag tot geen gebruik ook een abo te nemen. Als je dan toch geen abo neemt en wel internet ben je al snel evenveel kwijt als een abo. Een enkeling tekent (en is dus 18+), maar kan niet met deze verantwoordelijkheid omgaan en gaat alsnog als een gek internet gebruiken. Eigen schuld dan.
pi_128623316
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:19 schreef ejfaar het volgende:

[..]

irrelevant. In Rome kost een flesje water ¤5. Kostprijs is een paar cent. Dit weet je als consument. Koop je het toch? Niet klagen dan
Een bedrijf hoort gewoon z'n prijs duidelijk zichtbaar te vermelden zodat een consument voor zichzelf kan beslissen of dit het waard is.
Dat is niet of onvoldoende gebeurd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128623380
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:22 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Omdat het doel winst maken is. Wat boeit het nou? Al vragen ze een miljoen euro per Mb. Je kiest er zelf voor om het te gebruiken. Vind je het te duur dan koop je het niet.
Jij vindt normen en waarden in een bedrijfscultuur onbelangrijk?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128623383
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:29 schreef eight het volgende:

[..]

Een bedrijf hoort gewoon z'n prijs duidelijk zichtbaar te vermelden zodat een consument voor zichzelf kan beslissen of dit het waard is.
Dat is niet of onvoldoende gebeurd.
_O- Ok, je hebt nu bewezen ongeloofwaardig te zijn, de prijs is namelijk duidelijk op zowel de site als in het contract vermeld
pi_128623421
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:31 schreef ejfaar het volgende:

[..]

_O- Ok, je hebt nu bewezen ongeloofwaardig te zijn, de prijs is namelijk duidelijk op zowel de site als in het contract vermeld
Laat eens zien aub
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128623426
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:31 schreef eight het volgende:

[..]

Jij vindt normen en waarden in een bedrijfscultuur onbelangrijk?
De normen en waarden zijn prima. TS kon middels een abo goedkoop internetten. Hij wilde dit niet en betaalt liever per Mb omdat hij er amper gebruik van maakt. Ben kan er niets aan doen dat TS besluit gewoon een Gb te gebruiken
pi_128623474
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:32 schreef eight het volgende:

[..]

Laat eens zien aub
link tarieven zelfs onderverdeeld naar datum van afsluiten
pi_128623491
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:32 schreef eight het volgende:

[..]

Laat eens zien aub
http://www.ben.nl/doc_con(...)bonnees_20130701.pdf
No amount of money ever bought a second of time.
pi_128624301
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:32 schreef ejfaar het volgende:

[..]

De normen en waarden zijn prima. TS kon middels een abo goedkoop internetten. Hij wilde dit niet en betaalt liever per Mb omdat hij er amper gebruik van maakt. Ben kan er niets aan doen dat TS besluit gewoon een Gb te gebruiken
.
quote:
Dank, van kleine lettertjes is dus geen sprake. Toch is best schimmig om voorwaarden van andere producten/diensten te verstrekken die TS op dat moment niet koopt.
Dit hoor je te doen op het moment dat je van de dienst gebruik gaat maken.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_128624410
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:55 schreef eight het volgende:

[..]

.

[..]

Dank, van kleine lettertjes is dus geen sprake. Toch is best schimmig om voorwaarden van andere producten/diensten te verstrekken die TS op dat moment niet koopt.
Dit hoor je te doen op het moment dat je van de dienst gebruik gaat maken.
Je krijgt die mogelijkheid er dus automatisch bij en daarom worden de tarieven vermeld. TS wil laten overkomen dat BEN een grote boze organisatie is, maar zoals je kunt zien is alles duidelijk vermeld. Die link die ik gaf kon je direct via de homepage komen (onderaan staat een kopje 'tarieven', niets schimmigs aan dus inderdaad)
pi_128625725
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 15:57 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Je krijgt die mogelijkheid er dus automatisch bij en daarom worden de tarieven vermeld. TS wil laten overkomen dat BEN een grote boze organisatie is, maar zoals je kunt zien is alles duidelijk vermeld. Die link die ik gaf kon je direct via de homepage komen (onderaan staat een kopje 'tarieven', niets schimmigs aan dus inderdaad)
Nee, dat de informatie vrij gemakkelijk voorhanden is wil nog niet zeggen dat Ben de klant duidelijk informeert want dat is zeker niet het geval. Het is pas duidelijk als Ben naar de voorwaarden verwijst op het moment dat je voor de eerste keer gebruik gaat maken van die dienst.

Nu is het zo dat zodra je een product/dienst van Ben afneemt je niet alleen de voorwaarden krijgt van de dienst die je afneemt, maar ook ongevraagd de voorwaarden krijgt van de diensten die je niet afneemt. Omdat je die diensten niet afneemt kijk je daar logischerwijs ook niet naar.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 16:33:02 #293
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_128625941
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:27 schreef eight het volgende:

[..]

Nee, dat de informatie vrij gemakkelijk voorhanden is wil nog niet zeggen dat Ben de klant duidelijk informeert want dat is zeker niet het geval. Het is pas duidelijk als Ben naar de voorwaarden verwijst op het moment dat je voor de eerste keer gebruik gaat maken van die dienst.

Nu is het zo dat zodra je een product/dienst van Ben afneemt je niet alleen de voorwaarden krijgt van de dienst die je afneemt, maar ook ongevraagd de voorwaarden krijgt van de diensten die je niet afneemt. Omdat je die diensten niet afneemt kijk je daar logischerwijs ook niet naar.
Het staat in je contract, dus je kan het weten. Ook is het algemene kennis dat je van die diensten gebruik kan maken, ook al heb je geen abo, en dat dit erg duur is.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128627425
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 16:27 schreef eight het volgende:

[..]

Nee, dat de informatie vrij gemakkelijk voorhanden is wil nog niet zeggen dat Ben de klant duidelijk informeert want dat is zeker niet het geval. Het is pas duidelijk als Ben naar de voorwaarden verwijst op het moment dat je voor de eerste keer gebruik gaat maken van die dienst.

Nu is het zo dat zodra je een product/dienst van Ben afneemt je niet alleen de voorwaarden krijgt van de dienst die je afneemt, maar ook ongevraagd de voorwaarden krijgt van de diensten die je niet afneemt. Omdat je die diensten niet afneemt kijk je daar logischerwijs ook niet naar.
Je kan BEN niet verantwoordelijk houden voor het feit dat een klant het contract niet leest. De informatievoorziening is zeer goed bij BEN, alleen als je iets tekent zonder dat je weet waarvoor je tekent moet je niet klagen over consequenties. BEN geeft de mogelijkheid te internetten met betaling per MB, dit staat ook in het contract. Indien er dus daadwerkelijk gebruik gemaakt wordt, hoeft BEN dit niet opnieuw te lezen, omdat de klant er al voor getekend heeft

Je neemt die dienst dus wel af. Je neemt namelijk een dienst af dat je de mogelijkheid tot internet hebt voor een bepaald bedrag
pi_128627477
Dubbel
  vrijdag 5 juli 2013 @ 17:22:39 #296
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128627578
Het zou overigens geen kwaad kunnen om een limiet te zetten op het 'buiten je pakket internetten'
pi_128627648
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:22 schreef hugecooll het volgende:
Het zou overigens geen kwaad kunnen om een limiet te zetten op het 'buiten je pakket internetten'
Dit is hiervoor al besproken. De mogelijkheid schijnt te bestaan. Ik ben van mening dat de provider dit niet standaard hoeft te doen
  vrijdag 5 juli 2013 @ 17:25:12 #298
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128627669
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:24 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat de provider dit niet standaard hoeft te doen
Want?
pi_128627732
quote:
6s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Want?
Om de redenen die al eerder besproken zijn. Als je namelijk het wel nodig hebt moet je hier gewoon gebruik van kunnen maken. Wil je niet voor verrassingen komen te staan, laat je er een limiet op zetten
  vrijdag 5 juli 2013 @ 17:29:30 #300
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_128627829
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 17:26 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Om de redenen die al eerder besproken zijn. Als je namelijk het wel nodig hebt moet je hier gewoon gebruik van kunnen maken. Wil je niet voor verrassingen komen te staan, laat je er een limiet op zetten
Ja, of andersom hè.
Sowieso is het natuurlijk al bezopen om de prijs van je product met 5000% te verhogen zodra je een bepaalde limiet overschrijdt. Om dat dan ook nog eens limietloos door te laten tikken vind ik gewoon alle perken te buiten gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')