SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All
En foto's van dezelfde groep: Flickr
Muziek van de Avondetappe 2012: Spotify
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
jij post net dat je TdJ spannender vind...quote:
Hoe minder hij z'n bek opentrekt hoe beter.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef alors het volgende:
Enige goede verhaal van hem en dan kappen ze hem af
Ja. Ploert.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
Mart kapt ff een verhaal af over de dood van Wouter Weylandt![]()
![]()
Oude koeien, sloot. Weinig tijd.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
![]()
Hij liet dat gelul over amigo al veel te lang durenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef chufi het volgende:
![]()
dat natuurlijk welquote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Telegraafmannetjes moet je afkappen.
Zal wel een scharreltje zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 23:47 schreef stoereboii het volgende:
Jeej Cippolini kust zijn vrouw lekker boeiend zeg
Grappig toch wanneer die toevallig langs komt?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:47 schreef stoereboii het volgende:
Jeej Cippolini kust zijn vrouw lekker boeiend zeg
Voor Ray vind ik dat beter.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Telegraafmannetjes moet je opknopen.
Konfeddereetjens kup.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Straks de finale van de altijd belangrijke Koekebakkers Cup.
Nee maar.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Met commentaar van Jeroen Grueter, die heeft een schitterende en natuurlijke Braziliaanse tongval.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Met doping-Spanjaarden.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:48 schreef marcodej het volgende:
Dan kijk ik al helemaal niet. Wat een in en in trieste commentator is dat zeg.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met commentaar van Jeroen Grueter, die heeft een schitterende en natuurlijke Braziliaanse tongval.
Is de finale in Bjeljo Hjorizontzje?quote:
Ja maar laat die man zn privacy hebbenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Grappig toch wanneer die toevallig langs komt?
Charlie Chaplin en een voetbaldoeltje.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat waren de aanwijzingen voor de rebus?
Charlie en een doelquote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat waren de aanwijzingen voor de rebus?
WELKOM IN HET MAAARAAAAKAAANJAAAA STADION HIER IN BRAZILIE. BUITEN ZIJN ER WEER DEEEJMONSTRAAATSIESquote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe hij dit uitspreekt wil ik absoluut niet missen.
Dat zal Grueter er wel van maken.quote:
Ja idd, wat een pedant mannetje is dat.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de schwalbeshow van Neymar, genietuhhhh.
De vorige keer zei hij dat de rellen wel zouden ophouden omdat Japan - Italië zo'n leuke wedstrijd was geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 23:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
WELKOM IN HET MAAARAAAAKAAANJAAAA STADION HIER IN BRAZILIE. BUITEN ZIJN ER WEER DEEEJMONSTRAAATSIES
Ik deed net al een suggestie.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe hij dit uitspreekt wil ik absoluut niet missen.
Is toch fijn op tijd te weten dat Irizar gewonnen heeft.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jeej lekker je laten volspammen door de NOS
hehe was wel mooi jaquote:Op zondag 30 juni 2013 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is toch fijn op tijd te weten dat Irizar gewonnen heeft.
Ik denk alleen als je wint. Maar wat is je antwoord dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een persoonlijke mail terug of ik het goed heb?
Ik kom zelf uit op dhr Charly Gaul, winnaar van de Tour in 58.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk alleen als je wint. Maar wat is je antwoord dan?
Dat wel, maar daarna hoor je die supporters niet meer.quote:
Dan heb je iig van de NOS geen mail meer nodig dat je je antwoord goed hebtquote:Op zondag 30 juni 2013 23:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit op dhr Charly Gaul, winnaar van de Tour in 58.
Ja voor mij ook. Geen zin om 90 minuten naar schwalbe voetbal te kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij redenen om naar bed te gaan.
Veldkamp was juist gisteren bij TdJ heel belangrijk bij de discussie over doping, dus is het onzin dat die daar beter zou kunnen zitten dan Thijs op dat gebied.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:31 schreef SomaliMan het volgende:
Zodra Mart over doping begint, krijg ik een ongemakkelijk gevoel. Want al ben ik een grote fan van Mart Smeets, hij is wat mij betreft de laatste persoon die in dezelfde zin "Armstrong" en "doping" kan uitspreken. Na alles wat er gebeurt is in het afgelopen jaar, heeft Mart geen recht meer van spreken als het om doping aan gaat. Want wat was hij zo heilig overtuigd dat zijn "maat" Armstrong schoon reed en elke vorm van critic werd snel afgestempeld als nijd.
Nu Mart al zijn geloofwaardigheid heeft verloren, wordt er Thijs Zonneveld erbij gehaald. Om dat even op te krikken. Maar hoe je het wendt of keert aan Mart's geloofwaardigheid kan je niks aandoen en de Avondetappe is niet het Achtuur journaal dus voor mij hoeft Thijs niet aan te schuiven, doe mij maar een Bart Veldkamp of dergelijks, gewoon iemand die aardig goed kan ouwehoeren over het wielerrennen
Boeiend? Of gewoon omdat er wat mensen op vakantie zijn nu.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijkcijfers duikelen iets, denk vanwege het tijdstip
827.000
Logisch, niemand wil luisteren naar het gezwam van en kijken naar de kop van Raymond.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijkcijfers duikelen iets, denk vanwege het tijdstip
827.000
En het vooral zelf ook even retweetentwitter:TheoSikkema twitterde op maandag 01-07-2013 om 09:18:30Nu ook feitelijk aangetoond @pimsiegers. @raykerckhoffs is de belangrijkste wielerjournalist in NL. #eens http://t.co/kePC0XeaB1 reageer retweet
Onderzoek onder 30 journalisten was datquote:Op maandag 1 juli 2013 09:32 schreef baggerbaas het volgende:
En het vooral zelf ook even retweetentwitter:TheoSikkema twitterde op maandag 01-07-2013 om 09:18:30Nu ook feitelijk aangetoond @pimsiegers. @raykerckhoffs is de belangrijkste wielerjournalist in NL. #eens http://t.co/kePC0XeaB1 reageer retweet
I knowquote:Op maandag 1 juli 2013 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onderzoek onder 30 journalisten was dat__.
Ja dat zal best, ik had het meer over Raymond die dat blijkbaar als een representatief onderzoek zietquote:
Marianne Vos op nummer 2.....mevrouw van Zetten uit Tiel op nummer 3?quote:Op maandag 1 juli 2013 09:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Onderzoek onder 30 journalisten was dat__.
Met Bakelants, maar het was niet speciaal gisteren slecht, ik vind het gewoon een drol van een interviewer, dat wilde ik even kwijt.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:17 schreef Slobeend het volgende:
Nog even eenvoor één van de slechtste interviewers van de Nederlandse televisie, Jeroen Stekelenburg. Laat die man lekker bij het schaatsen blijven.
twitter:NOSavondetappe twitterde op maandag 01-07-2013 om 15:39:49Vanavond om 22.10 zitten renner @bobbietraksel en wielerschrijfster @rose_mentink aan tafel. Vaste gast deze week is @edwinwinkels. reageer retweet
Waar was Edwin gisteren?!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:41 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOSavondetappe twitterde op maandag 01-07-2013 om 15:39:49Vanavond om 22.10 zitten renner @bobbietraksel en wielerschrijfster @rose_mentink aan tafel. Vaste gast deze week is @edwinwinkels. reageer retweet
Ik was in slaap gevallen die Joost Prinsen heb ik nog gezien maar niet de rebus quiz.quote:Op maandag 1 juli 2013 08:34 schreef Ambrosius het volgende:
Boeiend? Of gewoon omdat er wat mensen op vakantie zijn nu.
Werd eerlijk gezegd ook een beetje slaperig, maar ik heb nog wel Dalida gehoord.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen die Joost Prinsen heb ik nog gezien maar niet de rebus quiz.
twitter:NOSavondetappe twitterde op maandag 01-07-2013 om 19:50:36De Avondetappe is vanavond opgenomen. Waarom? Omdat we de boot naar Nice moeten halen! We 'beginnen' om 22.10u, NL1. http://t.co/IFuf3a7sym reageer retweet
ik lag al in bed en ging tv kijken naar avondetappe dus viel in slaap! Dalida heb ik ook niet gehoord werd wakker toen was reclame geloof ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:30 schreef miep63 het volgende:
Werd eerlijk gezegd ook een beetje slaperig, maar ik heb nog wel Dalida gehoord.
Zet je hem op het dekquote:Op maandag 1 juli 2013 21:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Iets met regiewagen met een grote schotel op het dak en geen bereik in een schip.
Dat laten we Hendriks wel doen danquote:Op maandag 1 juli 2013 21:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Zorg er dan wel voor dat er iemand constant de schotel naar de satelliet blijft draaien.
Was je handen!quote:Op maandag 1 juli 2013 21:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik heb een topic geopend in de TdJ reeks. Ik voel me nu vies alsDeMart
aanhanger.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik heb een topic geopend in de TdJ reeks. Ik voel me nu vies alsDeMart
aanhanger.
Als ik hem ooit tegenkom op mijn racefiets (hij woont niet wat dorpjes verderop) ga ik hem toch eens flink demareren.quote:
twitter:kozz201 twitterde op maandag 01-07-2013 om 21:07:47Straks in de #avondetappe collega's Dijkstra en @maduc over hun nachtmerrie die Jan Bakelants heet. #NOS mooi http://t.co/D9RHLKK8Xc reageer retweet
Bij de Belg hadden ze van de week een bloemenmeisje die heel veel kusjes uitdeeldequote:
Whahaquote:Op maandag 1 juli 2013 22:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
twitter:kozz201 twitterde op maandag 01-07-2013 om 21:07:47Straks in de #avondetappe collega's Dijkstra en @maduc over hun nachtmerrie die Jan Bakelants heet. #NOS mooi http://t.co/D9RHLKK8Xc reageer retweet
Nederlanders doen het goed, bedoel: Er zijn jaren geweest dat ze zich niet in de finale lieten zien.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:18 schreef De_Fietser het volgende:
Ik ben benieuwd, laten we het niet te veel hebben over de mislukte pogingen van de Nederlanders vandaag.
Die mening deel ik, maar ik wil wat meer interessante diepte zien.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:18 schreef reddevil1408 het volgende:
[..]
Nederlanders doen het goed, bedoel: Er zijn jaren geweest dat ze zich niet in de finale lieten zien.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:16 schreef reddevil1408 het volgende:
Daar zijn we weer.....zit er klaar voor! De eerste vrouw aan tafel in de avondetappe....
Is ook niet live, hé. Al eerder opgenomen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:21 schreef Remzz het volgende:
Met ondergaande zon, weer een keer wat anders
Ja, ik ben er weer.quote:
Schiermonnikoog.quote:
Wie zou dat nu doen? Dan moeten wij verder zonder de avondetappe.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:23 schreef Pedroso het volgende:
Dus als er een moordaanslag op Mart is dan is dat niet in beeld.
In vergelijking met Mart ben je al snel jong.quote:
Hopelijk is dit niet de kapitein.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mart heeft een topavond op de boot straks
Nee Mart gaat mee met de Loveboat en Captain Stubing.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk is dit niet de kapitein.
[ afbeelding ]
Friesland. Er reden immers bussen van 'Frysk Ferfier Arriva'.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Schiermonnikoog hoort bij de provincie ... ?
Je mag eventueel een ABC inzetten.
Scherpquote:Op maandag 1 juli 2013 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sommige fragmenten worden zelfs heropgenomen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:26 schreef marcodej het volgende:
Alles is tegenwoordig opgenomen bij de NOS.
Nee ze komt uit Deventerquote:Op maandag 1 juli 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mart is God dus je zal wel engel bedoelen
Etappe van vanmiddag was ook opgenomen. Herbert en Maarten hebben het nadien ingesproken.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:26 schreef marcodej het volgende:
Alles is tegenwoordig opgenomen bij de NOS.
Zwarte wuppiequote:Op maandag 1 juli 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Er zit een zwart beest op het hemd van Mart.
Ik vond ze al opvallend weinig fouten maken.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Etappe van vanmiddag was ook opgenomen. Herbert en Maarten hebben het nadien ingesproken.
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:27 schreef De_Fietser het volgende:
De enige echte Captain is deze gozer:
[ afbeelding ]
Is de nieuwe wuppie van de AH....quote:Op maandag 1 juli 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Er zit een zwart beest op het hemd van Mart.
Die vent kan ook gewoon de tour winnen.quote:
Daar had van Muiswinkel het nog over in zn nieuwe preshow voorstelling in Vondelparkquote:Op maandag 1 juli 2013 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dat met een 'jonge'dame aan tafel.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
En een sexuel getinte opmerking van Mart
Ik mis 'm inderdaad.quote:
Goss trok 'm aan. Kan niet eens winnen. Die kan er niks van.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Irizar en Goss zijn mooie etappewinnaars deze tour
twitter:kristoffervabo twitterde op maandag 01-07-2013 om 22:23:46Orica-GreenEdge bus had some troubles getting of the ferry from Corsica to Nice tonight. #justkidding http://t.co/A6clKRGrTm reageer retweet
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:kristoffervabo twitterde op maandag 01-07-2013 om 22:23:46Orica-GreenEdge bus had some troubles getting of the ferry from Corsica to Nice tonight. #justkidding http://t.co/A6clKRGrTm reageer retweet
Dat is trouwens Afrikaans voor autogarage.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 22:32 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:kristoffervabo twitterde op maandag 01-07-2013 om 22:23:46Orica-GreenEdge bus had some troubles getting of the ferry from Corsica to Nice tonight. #justkidding http://t.co/A6clKRGrTm reageer retweet
Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Waar hebben ze het nou over, hij gaat niet voor het klassement![]()
![]()
Inderdaad. Die wil je toch niet in je ploeg hebben als sponsorquote:Op maandag 1 juli 2013 22:34 schreef Remzz het volgende:
Gesink is ook echt wel de anti-held ook in zijn gedrag naar de media toe
Dat is niet voor het eerst.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:34 schreef De_Fietser het volgende:
Ik weet wat er aan de hand is: Gesink is niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |