Dan kijk ik al helemaal niet. Wat een in en in trieste commentator is dat zeg.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met commentaar van Jeroen Grueter, die heeft een schitterende en natuurlijke Braziliaanse tongval.
Is de finale in Bjeljo Hjorizontzje?quote:
Ja maar laat die man zn privacy hebbenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Grappig toch wanneer die toevallig langs komt?
Charlie Chaplin en een voetbaldoeltje.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat waren de aanwijzingen voor de rebus?
Charlie en een doelquote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat waren de aanwijzingen voor de rebus?
WELKOM IN HET MAAARAAAAKAAANJAAAA STADION HIER IN BRAZILIE. BUITEN ZIJN ER WEER DEEEJMONSTRAAATSIESquote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe hij dit uitspreekt wil ik absoluut niet missen.
Dat zal Grueter er wel van maken.quote:
Ja idd, wat een pedant mannetje is dat.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de schwalbeshow van Neymar, genietuhhhh.
De vorige keer zei hij dat de rellen wel zouden ophouden omdat Japan - Italië zo'n leuke wedstrijd was geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 23:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
WELKOM IN HET MAAARAAAAKAAANJAAAA STADION HIER IN BRAZILIE. BUITEN ZIJN ER WEER DEEEJMONSTRAAATSIES
Ik deed net al een suggestie.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe hij dit uitspreekt wil ik absoluut niet missen.
Is toch fijn op tijd te weten dat Irizar gewonnen heeft.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jeej lekker je laten volspammen door de NOS
hehe was wel mooi jaquote:Op zondag 30 juni 2013 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is toch fijn op tijd te weten dat Irizar gewonnen heeft.
Ik denk alleen als je wint. Maar wat is je antwoord dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een persoonlijke mail terug of ik het goed heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |