SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
[ Bericht 2% gewijzigd door Karina op 01-07-2013 19:12:56 ]
Ik watertand nog steeds als ik aan zijn gerechten denk.quote:
Wel een mooie discussie vandaag hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:09 schreef Ferdii het volgende:
blijft wel een mindere show ten opzichte van de avondetappe.
Ondanks dat utrecht een leuke stad is, blijft het geen enkele sfeer uitstralen onder zo'n plastic tent
Doping, doping en een klein beetje fietsen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:43 schreef Evertjan het volgende:
heeft iemand een samenvatting van de uitzending van vanavond?
Alleen jammer dat Genee alleen van snelle gelikte gesprekken houd en dus snel afkaptquote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef Ereinion het volgende:
Topshow vanavond, Dekker en Boogerd praatten voor het eerst op een niet-rancuneuze manier over wat ze gedaan hebben. Meestal is dit programma gewoon onderbroekenlol, en dat is leuk naast de plechtstatigheid van Smeets, maar mooi dat er ook een keer ruimte is voor een goed gesprek.
In de OP schatquote:Op maandag 1 juli 2013 02:48 schreef Nober het volgende:
Doen we niet aan mp4 links?
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c09-75772e1c069b.mp4
Heb de eerste 2 afleveringen gemist, maar als er niet eens links gepost zijn hoef ik ook niet te zoeken.
Het is zonder meer waar dat er gisteren goed en veel gepraat werd over doping. Dat kwam uiteraard ook door de kritische vragen van Gene e. Maar dat het zo heeft kunnen gaan, kwam dan uiteindelijk weer door de gasten zelf.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef Ereinion het volgende:
Topshow vanavond, Dekker en Boogerd praatten voor het eerst op een niet-rancuneuze manier over wat ze gedaan hebben. Meestal is dit programma gewoon onderbroekenlol, en dat is leuk naast de plechtstatigheid van Smeets, maar mooi dat er ook een keer ruimte is voor een goed gesprek.
Als je dit met die schaatsshow vergelijkt, dan is dit helemaal niet slecht. Als ze kunnen doorgroeien naar 600k, dan zal de directie van RTL7 dik tevreden zijn. Die hebben niet zoveel programma's die een half miljoen mensen trekken.quote:Op maandag 1 juli 2013 07:48 schreef Ajacied422 het volgende:
447.000 kijkers dit keer. In de top 20 van meest bekeken programma's gisteren.
Daarover gesproken: binnenkort zal de onvermijdelijke Ben van den Burg ook wel weer een keertje opduiken... Of Erik Hulzebosch...quote:Op maandag 1 juli 2013 08:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je dit met die schaatsshow vergelijkt, dan is dit helemaal niet slecht. Als ze kunnen doorgroeien naar 600k, dan zal de directie van RTL7 dik tevreden zijn. Die hebben niet zoveel programma's die een half miljoen mensen trekken.
quote:"With that little climb about 10km from the finish - I knew the descent was tricky and dangerous. I was on the front with Richie and I thought it might be a good time, just to push on a little bit, get ahead and take the descent at my own pace and stay out of trouble.
"It's always good to keep people on their toes," he added with a smile.
Vorig jaar was het beter:quote:Op maandag 1 juli 2013 08:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je dit met die schaatsshow vergelijkt, dan is dit helemaal niet slecht. Als ze kunnen doorgroeien naar 600k, dan zal de directie van RTL7 dik tevreden zijn. Die hebben niet zoveel programma's die een half miljoen mensen trekken.
Dat was wel op RTL4 hequote:Op maandag 1 juli 2013 11:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorig jaar was het beter:
Aflevering 1: 608.000
Aflevering 2: 641.000
Aflevering 3: 557.000
Zie hier voor de kijkcijfers van alle afleveringen.
Ja dat wel, zou dat dan echt zoveel uitmaken? Ik let er zelf echt nooit op welke zender iets is.quote:
De discussie na het 1e reclameblok was wel van een goed niveauquote:
Op RTL4 heb je een betere lead-in. Het scheelt zeker als je na "Bonje met de buren" i.p.v. "Ice Road Truckers" staat geprogrammeerd. VI Oranje won vorig jaar van Studio Sportzomer omdat ze op RTL4 zaten.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel, zou dat dan echt zoveel uitmaken? Ik let er zelf echt nooit op welke zender iets is.
Nou zeg dat. Die zat gewoon te trollen. Maar er kwam wel een mooie discussie uit voort.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
De discussie na het 1e reclameblok was wel van een goed niveau![]()
Genee zou je het liefst neerslaan
Ja ik begrijp je punt, zelf kijk ik niet op die manier, ik zoek op wat ik wil zien en zet dan die zender op. Maar heel veel mensen blijven natuurlijk hangen na een bepaald programma, zoals bijv. GTSTquote:Op maandag 1 juli 2013 12:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op RTL4 heb je een betere lead-in. Het scheelt zeker als je na "Bonje met de buren" i.p.v. "Ice Road Truckers" staat geprogrammeerd. VI Oranje won vorig jaar van Studio Sportzomer omdat ze op RTL4 zaten.
Zegt trouwens wel iets dat er zowaar een item werd overgeslagen (Gert) en het wielrenclubje op de achtergrond tussendoor helemaal niets werd gevraagd, zo goed liep de discussie.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg dat. Die zat gewoon te trollen. Maar er kwam wel een mooie discussie uit voort.
Inderdaad. Inhoudelijk en er werden harde noten gekraakt.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Zegt trouwens wel iets dat er zowaar een item werd overgeslagen (Gert) en het wielrenclubje op de achtergrond tussendoor helemaal niets werd gevraagd, zo goed liep de discussie.
quote:Op maandag 1 juli 2013 02:48 schreef Nober het volgende:
Doen we niet aan mp4 links?
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)c09-75772e1c069b.mp4
Heb de eerste 2 afleveringen gemist, maar als er niet eens links gepost zijn hoef ik ook niet te zoeken.
Hoezo vond hij dat moeilijkquote:Op maandag 1 juli 2013 13:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
In de oude constructie raakte ik geregeld verzeild in discussies die niet echt over wielrennen gingen en dat vond ik soms moeilijk.
twitter:rtl7tourdujour twitterde op maandag 01-07-2013 om 11:10:10Vanavond zijn te gast in #tourdujour: Steven Rooks en Leontien van Moorsel!(@LeontienNL) 20.30 uur, @RTL7nl reageer retweet
Iemand had hier een foto gepost met alle gasten van week 1. Johan staat op 1 Juli met Leontien van Moorselquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:52 schreef freaky40 het volgende:
De website is aangepast: http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/nieuws/index.xml
Was niet voor jou bedoeld ouwe reusquote:Op maandag 1 juli 2013 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger vriendelijke vriend.
Jammer, ik had ook gehoopt op Johan vanavondquote:
Van mij hoeft het niet over wielrennen te gaan, VI gaat vaak ook niet over voetbal.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:12 schreef Aguero het volgende:
Waarom zou je in godsnaam Derksen bij een programma over wielrennen willen zien?
quote:
Ik denk dat er nu een rtl7 redactievergadering is belegd naar aanleiding van mijn kritische tweet.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
Goede tweet Johannes, vooral dat broekie uit gedeelte
Er wordt nu achter de schermen koortsachtig vergaderd om deze minachting van de kijker te herstellen.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu een rtl7 redactievergadering is belegd naar aanleiding van mijn kritische tweet.
quote:
Maher naar PSV, Spanje gesloopt door Brazilië, Louis van Gaal ter plekke in het Maracana stadion, etc.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:05 schreef Marcoss het volgende:
Waarschijnlijk is er niet genoeg voetbalnieuws
Voor Sierd de Vos zou het geen enkel probleem zijn als er hier wat minder voetbal is, die stapt moeiteloos over naar het Amerikaanse voetbal. Helaas lijkt deze stap voor Johan wat te groot.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maher naar PSV, Spanje gesloopt door Brazilië, Louis van Gaal ter plekke in het Maracana stadion, etc.
Schat?quote:Op maandag 1 juli 2013 07:21 schreef Karina het volgende:
[..]
In de OP schatStaan linkjes naar 1 en 2.
Beetje vriendelijkheid af en toe kan geen kwaadquote:Op maandag 1 juli 2013 19:06 schreef Nober het volgende:
Die Nederland - België competitie wint België want die zijn gewoon beter en dan maakt het niet eens uit dat ze 5 renners minder hebben.
[..]
Schat?![]()
![]()
![]()
Heb kennelijk niet goed gekeken in de OP.
Johan komt vrijdag pas.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:08 schreef TLC het volgende:
o o Gesink krijgt er van langs vanavond van Johan
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
On a positive note.....ze weegt geen 35 kilo meer!
Kan jij het bij je blik op voetbal laten?quote:
I'll keep moving towards that finishlineeeequote:Op maandag 1 juli 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Ik heb die stomme begintune al de hele middag in mijn hoofd
dat is niet rullevantquote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dit is gewoon minachting van de kijker
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 07:48 schreef Ajacied422 het volgende:
447.000 kijkers dit keer. In de top 20 van meest bekeken programma's gisteren.
Kom kom beetje behulpzaam zijn is heul niet erg Stijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik een hekel aan die vragen die je binnen 10 seconden zelf opgelost hebt.
Heb ze vandaag weer langs zien komen: ''Hoe laat begint de etappe'', ''Ik schakel net in, praat me bij''. Dat soort dingen heb je een liveticker voor.. ze zijn er niet voor niets denk ik dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom kom beetje behulpzaam zijn is heul niet erg Stijn.
Jij bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind Leontien nou niet echt erg aantrekkelijk.
Jij bent ook een soort livetickerquote:Op maandag 1 juli 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ze vandaag weer langs zien komen: ''Hoe laat begint de etappe'', ''Ik schakel net in, praat me bij''. Dat soort dingen heb je een liveticker voor.. ze zijn er niet voor niets denk ik dan.
de haren kunnen beter,jaquote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind Leontien nou niet echt erg aantrekkelijk.
Dat hele topic is sowieso een liveticker. Alleen nemen mensen de moeite niet om zelf dingen op te zoeken, erg storend.quote:
tis wat.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hele topic is sowieso een liveticker. Alleen nemen mensen de moeite niet om zelf dingen op te zoeken, erg storend.
Als je hem wilt leren kennen moet je snel zijn.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je hem wilt leren kennen moet je snel zijn.
Oh die is heel oud?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je hem wilt leren kennen moet je snel zijn.
en ogen als schotelsquote:Op maandag 1 juli 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
Teunissen was wel een flamboyante figuur met zijn haren.
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:42 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Iedereen die tegelijk een slok neemt.
Neu, 51.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Longkanker in een vergevorderd stadium.
Maar goed, dat is verder off-topic.twitter:lammert twitterde op maandag 01-07-2013 om 20:36:04Hier het persbericht over de vandaag overleden Maarten van Roozendaal die ongeneeslijk ziek was. http://t.co/UkDFDYG036 reageer retweet
Uiteraard...ben benieuwd of Genee haar ook aan de tand gaat voelen.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Leontien zal ook wel gedoped hebben trouwens?
Oh, het is al gebeurd zie ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neu, 51.
[..]Maar goed, dat is verder off-topic.twitter:lammert twitterde op maandag 01-07-2013 om 20:36:04Hier het persbericht over de vandaag overleden Maarten van Roozendaal die ongeneeslijk ziek was. http://t.co/UkDFDYG036 reageer retweet
Owquote:Op maandag 1 juli 2013 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neu, 51.
[..]Maar goed, dat is verder off-topic.twitter:lammert twitterde op maandag 01-07-2013 om 20:36:04Hier het persbericht over de vandaag overleden Maarten van Roozendaal die ongeneeslijk ziek was. http://t.co/UkDFDYG036 reageer retweet
je moet gewoon eerst lezenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:46 schreef Pedroso het volgende:
Dacht dat Derksen er bij zou zijn vanavond ?
Had me al voorbereid op een avondje Gesink bashen.
Jij denkt dat ik ff alles terug ga lezen ? Heb wel wat beters te doen.quote:
Zes bladzijdes scannen moet geen moeite zijn, toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik ff alles terug ga lezen ? Heb wel wat beters te doen.
Jaja ik heb het ook niet gelezenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zes bladzijdes scannen moet geen moeite zijn, toch?
luierikquote:Op maandag 1 juli 2013 20:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik ff alles terug ga lezen ? Heb wel wat beters te doen.
Ze heeft geen kind(eren), dus in je dromenquote:
Niet in mijn dromen hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft geen kind(eren), dus in je dromen
Leontien lacht mee alsof ze het begrijpt.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
Eddy gaat weer een verhaaltje vertellen zonder clou.
Ik dacht het welquote:Op maandag 1 juli 2013 20:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze heeft geen kind(eren), dus in je dromen
Die komt zodirect nog wel...quote:Op maandag 1 juli 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
Eddy gaat weer een verhaaltje vertellen zonder clou.
Die van vrijdag, en van zaterdag moet ook nog komen.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die komt zodirect nog wel...![]()
En anders morgen
Je hebt gelijk, ik zie dat ze een dochter heeft.quote:
Oke, jij bent de grote expert op dit gebiedquote:Op maandag 1 juli 2013 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog eerder dat dit een shemale is dan dat Leontien dat is.
Met d'r roze jurkje en krullen welquote:Op maandag 1 juli 2013 20:56 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Dus elk blond meisje is een 'barbie'.
Reclame maken voor zijn wedstrijd a.s. woensdag om 18.45 te zien op RTL7.quote:
Moet wel een beetje niveau zijn he. Wie kun je dan beter uitnodigen dan één van de boegbeelden van de beste en grootste club van Nederland.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Trap die ajacied de tent uit a.u.b.
Welke etappe is dat?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:59 schreef TLC het volgende:
2 keer Alpe d'Huez, dat gaat geweldig worden om het topic waar is Gesink te volgen die dag
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Trap die ajacied de tent uit a.u.b.
Het is een wieler-programma.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet wel een beetje niveau zijn he. Wie kun je dan beter uitnodigen dan één van de boegbeelden van de beste en grootste club van Nederland.
We missen vooral Diekstra.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:02 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Dit programma mist iets: Gert Jacobs!
Dat haalt hij makkelijk denk ik.quote:
Wie niet ? Merckx stond ook stijf van de dope.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Hinault heeft ook gebruikt, sowieso.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Waar is de ondertiteling, ik snap er werkelijk geen kut van...
Insinueer je nu dat je liever Gert Jacobs hebt dan Eddy Planckaert?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan Gertje's anekdotes beter volgen dan die van Eddy.
Wie niet?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat je liever Gert Jacobs hebt dan Eddy Planckaert?
Nee, zeg alleen dat Gertje iets makkelijker is te volgen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat je liever Gert Jacobs hebt dan Eddy Planckaert?
Meer voordeel meer Marktplaats.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Die marktplaatsreclame ben ik nu alweer zat.
Niels, ik heb je scorito team nog eens bekeken en ik denk dat je in de berg etappes een team om Gesink en Johnny heen moet bouwen. Als renners als Froome, Contador en Van Garderen de bidons bij Robert en Johnny afleveren zorgt dat voor veel moraal en zou je Scorito nog wel eens kunnen winnen.quote:
Eddy lijkt me een beetje de Cor Pot van het wielrennen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eddy lijkt een beetje op
[ afbeelding ]
Gesink en Johnny zijn bij mij altijd van een basisplaats verzekerd. Ik verwacht dat ze me de overwinning gaan brengen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niels, ik heb je scorito team nog eens bekeken en ik denk dat je in de berg etappes een team om Gesink en Johnny heen moet bouwen. Als renners als Froome, Contador en Van Garderen de bidons bij Robert en Johnny afleveren zorgt dat voor veel moraal en zou je Scorito nog wel eens kunnen winnen.
Jörgen Raymann dan, die heeft vandaag weer eens om een kinderachtig iets Derksen bekritiseerd. Hij zou teveel benadrukken op de kabel bij PSV.quote:
Nee dat snap ik. Maar je moet ze omringen met het beste van het beste. Alle kwakzalvers er uit. Robert moet al die matige renners waar hij nu door omringd wordt in je team persoonlijk de berg opduwen, dat zorgt voor tijdverlies.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gesink en Johnny zijn bij mij altijd van een basisplaats verzekerd. Ik verwacht dat ze me de overwinning gaan brengen.
Denk dat Gramulanion hem even moet aanpakken op twitter, heb de redactie van de telegraaf bij voorbaat al getipt.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jörgen Raymann dan, die heeft vandaag weer eens om een kinderachtig iets Derksen bekritiseerd. Hij zou teveel benadrukken op de kabel bij PSV.
Wat een irritante etterbak is dat zeg.
Robert blijft sowiezo mijn kopman.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar je moet ze omringen met het beste van het beste. Alle kwakzalvers er uit. Robert moet al die matige renners waar hij nu door omringd wordt in je team persoonlijk de berg opduwen, dat zorgt voor tijdverlies.
Of schafttijdquote:Op maandag 1 juli 2013 21:22 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Gewoon onderweg pauze bij de supermarkt.
??quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef THEFXR het volgende:
gaat eddy of michael, leontien uitnodigen voor een drankje in de bar?
Johhny de Mol gaat Leontien uitnodigenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef THEFXR het volgende:
gaat eddy of michael, leontien uitnodigen voor een drankje in de bar?
Nou moet je kappenquote:
Dat mocht Dries willen.quote:
jaquote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Tweets na elke etappe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze bevolken in ieder geval dezelfde tanningsaloonsquote:Op maandag 1 juli 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat dries er ook zo uitziet als hij 75 is
Ik heb er wel eentje: ik zag Sjakie altijd patat bakken als ik ging schaatsen bij de Jaap Edenbaan.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:29 schreef TLC het volgende:
Huh, geen Tong80 nu met een mooie anekdote over Sjaak Swart ?
ik is teleurgesteld
Bij de Scheve Schaets?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje: ik zag Sjakie altijd patat bakken als ik ging schaatsen bij de Jaap Edenbaan.
Hij kwam bij mij wel eens koffie brengen als ik daar tentamens had.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje: ik zag Sjakie altijd patat bakken als ik ging schaatsen bij de Jaap Edenbaan.
Oh verrek dat heb je al eens verteldquote:Op maandag 1 juli 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kwam bij mij wel eens koffie brengen als ik daar tentamens had.
Wat is daarquote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Tweets na elke etappe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:32 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Wat is daar [ afbeelding ] aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |