quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 07:48 schreef Ajacied422 het volgende:
447.000 kijkers dit keer. In de top 20 van meest bekeken programma's gisteren.
Kom kom beetje behulpzaam zijn is heul niet erg Stijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik een hekel aan die vragen die je binnen 10 seconden zelf opgelost hebt.
Heb ze vandaag weer langs zien komen: ''Hoe laat begint de etappe'', ''Ik schakel net in, praat me bij''. Dat soort dingen heb je een liveticker voor.. ze zijn er niet voor niets denk ik dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom kom beetje behulpzaam zijn is heul niet erg Stijn.
Jij bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind Leontien nou niet echt erg aantrekkelijk.
Jij bent ook een soort livetickerquote:Op maandag 1 juli 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ze vandaag weer langs zien komen: ''Hoe laat begint de etappe'', ''Ik schakel net in, praat me bij''. Dat soort dingen heb je een liveticker voor.. ze zijn er niet voor niets denk ik dan.
de haren kunnen beter,jaquote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Ik vind Leontien nou niet echt erg aantrekkelijk.
Dat hele topic is sowieso een liveticker. Alleen nemen mensen de moeite niet om zelf dingen op te zoeken, erg storend.quote:
tis wat.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat hele topic is sowieso een liveticker. Alleen nemen mensen de moeite niet om zelf dingen op te zoeken, erg storend.
Als je hem wilt leren kennen moet je snel zijn.quote:
Hoezo?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je hem wilt leren kennen moet je snel zijn.
Oh die is heel oud?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als je hem wilt leren kennen moet je snel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |