quote:Op maandag 1 juli 2013 16:52 schreef freaky40 het volgende:
De website is aangepast: http://www.rtl.nl/sport/rtl7/tourdujour/nieuws/index.xml
Was niet voor jou bedoeld ouwe reusquote:Op maandag 1 juli 2013 16:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger vriendelijke vriend.
Jammer, ik had ook gehoopt op Johan vanavondquote:
Van mij hoeft het niet over wielrennen te gaan, VI gaat vaak ook niet over voetbal.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:12 schreef Aguero het volgende:
Waarom zou je in godsnaam Derksen bij een programma over wielrennen willen zien?
quote:
Ik denk dat er nu een rtl7 redactievergadering is belegd naar aanleiding van mijn kritische tweet.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
Goede tweet Johannes, vooral dat broekie uit gedeelte
Er wordt nu achter de schermen koortsachtig vergaderd om deze minachting van de kijker te herstellen.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu een rtl7 redactievergadering is belegd naar aanleiding van mijn kritische tweet.
quote:
Maher naar PSV, Spanje gesloopt door Brazilië, Louis van Gaal ter plekke in het Maracana stadion, etc.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:05 schreef Marcoss het volgende:
Waarschijnlijk is er niet genoeg voetbalnieuws
Voor Sierd de Vos zou het geen enkel probleem zijn als er hier wat minder voetbal is, die stapt moeiteloos over naar het Amerikaanse voetbal. Helaas lijkt deze stap voor Johan wat te groot.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maher naar PSV, Spanje gesloopt door Brazilië, Louis van Gaal ter plekke in het Maracana stadion, etc.
Schat?quote:Op maandag 1 juli 2013 07:21 schreef Karina het volgende:
[..]
In de OP schatStaan linkjes naar 1 en 2.
Beetje vriendelijkheid af en toe kan geen kwaadquote:Op maandag 1 juli 2013 19:06 schreef Nober het volgende:
Die Nederland - België competitie wint België want die zijn gewoon beter en dan maakt het niet eens uit dat ze 5 renners minder hebben.
[..]
Schat?![]()
![]()
![]()
Heb kennelijk niet goed gekeken in de OP.
Johan komt vrijdag pas.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:08 schreef TLC het volgende:
o o Gesink krijgt er van langs vanavond van Johan
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
On a positive note.....ze weegt geen 35 kilo meer!
Kan jij het bij je blik op voetbal laten?quote:
I'll keep moving towards that finishlineeeequote:Op maandag 1 juli 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
Ik heb die stomme begintune al de hele middag in mijn hoofd
dat is niet rullevantquote:Op maandag 1 juli 2013 16:49 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dit is gewoon minachting van de kijker
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 07:48 schreef Ajacied422 het volgende:
447.000 kijkers dit keer. In de top 20 van meest bekeken programma's gisteren.
Kom kom beetje behulpzaam zijn is heul niet erg Stijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stiekem heb ik een hekel aan die vragen die je binnen 10 seconden zelf opgelost hebt.
Heb ze vandaag weer langs zien komen: ''Hoe laat begint de etappe'', ''Ik schakel net in, praat me bij''. Dat soort dingen heb je een liveticker voor.. ze zijn er niet voor niets denk ik dan.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom kom beetje behulpzaam zijn is heul niet erg Stijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |