Reclame maken voor zijn wedstrijd a.s. woensdag om 18.45 te zien op RTL7.quote:
Moet wel een beetje niveau zijn he. Wie kun je dan beter uitnodigen dan één van de boegbeelden van de beste en grootste club van Nederland.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Trap die ajacied de tent uit a.u.b.
Welke etappe is dat?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:59 schreef TLC het volgende:
2 keer Alpe d'Huez, dat gaat geweldig worden om het topic waar is Gesink te volgen die dag
quote:Op maandag 1 juli 2013 20:57 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Trap die ajacied de tent uit a.u.b.
Het is een wieler-programma.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moet wel een beetje niveau zijn he. Wie kun je dan beter uitnodigen dan één van de boegbeelden van de beste en grootste club van Nederland.
We missen vooral Diekstra.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:02 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Dit programma mist iets: Gert Jacobs!
Dat haalt hij makkelijk denk ik.quote:
Wie niet ? Merckx stond ook stijf van de dope.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:04 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Hinault heeft ook gebruikt, sowieso.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Waar is de ondertiteling, ik snap er werkelijk geen kut van...
Insinueer je nu dat je liever Gert Jacobs hebt dan Eddy Planckaert?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kan Gertje's anekdotes beter volgen dan die van Eddy.
Wie niet?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat je liever Gert Jacobs hebt dan Eddy Planckaert?
Nee, zeg alleen dat Gertje iets makkelijker is te volgen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat je liever Gert Jacobs hebt dan Eddy Planckaert?
Meer voordeel meer Marktplaats.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Die marktplaatsreclame ben ik nu alweer zat.
Niels, ik heb je scorito team nog eens bekeken en ik denk dat je in de berg etappes een team om Gesink en Johnny heen moet bouwen. Als renners als Froome, Contador en Van Garderen de bidons bij Robert en Johnny afleveren zorgt dat voor veel moraal en zou je Scorito nog wel eens kunnen winnen.quote:
Eddy lijkt me een beetje de Cor Pot van het wielrennen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eddy lijkt een beetje op
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |