Gesink en Johnny zijn bij mij altijd van een basisplaats verzekerd. Ik verwacht dat ze me de overwinning gaan brengen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niels, ik heb je scorito team nog eens bekeken en ik denk dat je in de berg etappes een team om Gesink en Johnny heen moet bouwen. Als renners als Froome, Contador en Van Garderen de bidons bij Robert en Johnny afleveren zorgt dat voor veel moraal en zou je Scorito nog wel eens kunnen winnen.
Jörgen Raymann dan, die heeft vandaag weer eens om een kinderachtig iets Derksen bekritiseerd. Hij zou teveel benadrukken op de kabel bij PSV.quote:
Nee dat snap ik. Maar je moet ze omringen met het beste van het beste. Alle kwakzalvers er uit. Robert moet al die matige renners waar hij nu door omringd wordt in je team persoonlijk de berg opduwen, dat zorgt voor tijdverlies.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gesink en Johnny zijn bij mij altijd van een basisplaats verzekerd. Ik verwacht dat ze me de overwinning gaan brengen.
Denk dat Gramulanion hem even moet aanpakken op twitter, heb de redactie van de telegraaf bij voorbaat al getipt.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jörgen Raymann dan, die heeft vandaag weer eens om een kinderachtig iets Derksen bekritiseerd. Hij zou teveel benadrukken op de kabel bij PSV.
Wat een irritante etterbak is dat zeg.
Robert blijft sowiezo mijn kopman.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat snap ik. Maar je moet ze omringen met het beste van het beste. Alle kwakzalvers er uit. Robert moet al die matige renners waar hij nu door omringd wordt in je team persoonlijk de berg opduwen, dat zorgt voor tijdverlies.
Of schafttijdquote:Op maandag 1 juli 2013 21:22 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Gewoon onderweg pauze bij de supermarkt.
??quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef THEFXR het volgende:
gaat eddy of michael, leontien uitnodigen voor een drankje in de bar?
Johhny de Mol gaat Leontien uitnodigenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef THEFXR het volgende:
gaat eddy of michael, leontien uitnodigen voor een drankje in de bar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |