in de mc sc flipte ze helemaal toen ik #300 namquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
in de mc sc flipte ze helemaal toen ik #300 nam![]()
Bij de AH? (Dit zou ik eigenlijk moeten wetenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:42 schreef TienVingers het volgende:
Donut eten
Zijn tegenwoordig vaker in de aanbieding dan normale prijs
Jaquote:Op zondag 30 juni 2013 20:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij de AH? (Dit zou ik eigenlijk moeten weten)
Weet niet of dat voor zondag ook telt, denk het niet. Is gisteren gekocht.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mooi. Dan weet ik wat ik morgen als ontbijt heb
Gaat hij dan op mijn zitten?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pas maar op je woorden, anders stuur ik Krabs op je af.
Is toch gewoon hamsteren? Voor zover ik weet gelden die ook op zondagquote:Op zondag 30 juni 2013 20:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Weet niet of dat voor zondag ook telt, denk het niet. Is gisteren gekocht.
yesssquote:Op zondag 30 juni 2013 20:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is toch gewoon hamsteren? Voor zover ik weet gelden die ook op zondag
Moest even deze post quoten, echt een goede postquote:Op zondag 30 juni 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar hoe dan ook nu wel goede body ben trots op je
squat je ook
Wie the f ben jij nu weer?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Etsu gast, jij bent helemaal niet jong
[..]
Moest even deze post quoten, echt een goede post
Hai.quote:
Oke, maar hier is die nog een beetje moe.quote:
Bijna niemand is hier echt jong.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die veters van je zusjequote:Op zondag 30 juni 2013 20:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hai.
[..]
Oke, maar hier is die nog een beetje moe.
http://www.imgdumper.nl/u(...)5bb3d47-IMAG0439.jpg
Slap hemquote:Op zondag 30 juni 2013 20:49 schreef Tchock het volgende:
Mijn neefje huilt omdat hij naar huis moet. Hij is daar echt veeeel te oud voor.
Ieh, een negerlul.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben 9.
[ afbeelding ]
hihihihihihihihihih kijk een lul hihihih.
Gr gr.
Wil niet racistisch klinken hoor, maar iel bah.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben 9.
[ afbeelding ]
hihihihihihihihihih kijk een lul hihihih.
Gr gr.
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil niet racistisch klinken hoor, maar iel bah.
dus ik ben jong, dus wat lult die drommeldaris nou.quote:
DROMMEL IK ZAG HELEMAAL NIET DAT JIJ HET WASquote:Op zondag 30 juni 2013 20:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Teken dat je gebit eruit gaat vallen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Mn kaak blijft steeds hangen heb ik het idee. Dat je zo'n knakje hoort en dat ie ook wat sloomer mee gaat ofzo. Weet iemand wat ik bedoel?
Rustig maar meisje.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Mn kaak blijft steeds hangen heb ik het idee. Dat je zo'n knakje hoort en dat ie ook wat sloomer mee gaat ofzo. Weet iemand wat ik bedoel?
Moet ik een van al die posts waarin je zegt dat je op kleuters valt opzoeken of ga je me gelijk geven?quote:
Die knak hoor ik ook altijd als ik mijn kaak van links naar rechts verplaats.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet ik een van al die posts waarin je zegt dat je op kleuters valt opzoeken of ga je me gelijk geven?
ALDOquote:
Rez geeft je toch geen gelijk. Het heeft bij mij ook even geduurd voordat hij mij gelijk gaf, dus zoek maar op.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet ik een van al die posts waarin je zegt dat je op kleuters valt opzoeken of ga je me gelijk geven?
Hoe gaat het hier?quote:
Ja, dat heb ik nu dus ook. Maar het voelt dus alsof ie door die knak loskomt zeg maarquote:Op zondag 30 juni 2013 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die knak hoor ik ook altijd als ik mijn kaak van links naar rechts verplaats.
Gaat goedquote:
Pure jaloezie.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:54 schreef Rezania het volgende:
Crack, tuig je vriendje eens af, dank, gr.
heeeeeeeeeeeeey BLquote:
Lang geledenquote:
Nee, dat niet, zit nog goed vast hier. Je wordt oud.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu dus ook. Maar het voelt dus alsof ie door die knak loskomt zeg maar. Hebbie dat ook?
Ja, het is pure jaloezie dat hij me ervan beschuldigt pedo te zijn.quote:
Gelukkig wel.. anders zou er iets niet kloppen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat niet, zit nog goed vast hier. Je wordt oud.
Je snapt het weer niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, het is pure jaloezie dat hij me ervan beschuldigt pedo te zijn.
Gewoon een raar jochie die Tchock, valt weinig aan te snappen.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon een raar jochie die Tchock, valt weinig aan te snappen.
Dat is lang geledenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, laatste keer was Xbox One hè?
Nee je snapt het wel. Je had mn toevoeging nog niet gelezen alleen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
serieus?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
amandelen eruit.
ga ik overmorgen ook doen.
Wacht, Tchock is een man?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat we het hier allemaal wel over eens zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft het vast een paar dagen geleden ook eens aan mij gevraagd ofzo :/quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want lmi vroeg in het vorige topic hoe het ging
Die ik gemist heb. Schande.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat is lang geleden [ afbeelding ]
We hebben al een hele E3 achter de rug
10 dagenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
serieus?![]()
Lijkt me kei eng! En 10 dagen thuiszitten
! Verder, ik had ze er al uit
Stond op internetquote:Op zondag 30 juni 2013 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
10 dagen![]()
hoogstens 3 dagen koorts en dan is t kwestie van herstellen.
Sorry, maar ik was toen spatieloos, en om nou een nieuw account aan te maken omdat ik nu wel een spatiebalk heb is best wel stom want dan verlies ik mijn postcount en accountstatus!quote:
sorry, ik heb dat echt niet gewetenquote:
Het maakt je geil?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vraag maar aan Rez hoe ik over internet denk.
Alleen Microsoft? Of gewoon de hele E3?quote:
Welke status?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sorry, maar ik was toen spatieloos, en om nou een nieuw account aan te maken omdat ik nu wel een spatiebalk heb is best wel stom want dan verlies ik mijn postcount en accountstatus!
Ga toch een boom rukken. Ik ken je al eeuwen uit andere SC's en ik heb nooit gedaan/gezegd dat ik een vrouw was of een vrouwelijke UI gehad of zo.quote:
Awwwquote:Op zondag 30 juni 2013 20:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hai.
[..]
Oke, maar hier is die nog een beetje moe.
[ afbeelding ]
Oh, in dat geval kan je beter met Etsu gaan praten.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Status van een retarded FOK!autist die te vaak praat over piemels ofzo.
Is nep!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vraag maar aan Rez hoe ik over internet denk.
Nee, want ik ben geen hommo!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kan je beter met Etsu gaan praten.
Nee weet ikquote:Op zondag 30 juni 2013 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga toch een boom rukken. Ik ken je al eeuwen uit andere SC's en ik heb nooit gedaan/gezegd dat ik een vrouw was of een vrouwelijke UI gehad of zo.
Alsof krabben geen nerds kunnen zijn!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik ben eigenlijk geen krab maar een nerd ok
Crack heeft in ieder geval de broek aan jaquote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
Vroegâh dacht ik dat dat Crack een man was en Tchock een meid.
Niet?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga toch een boom rukken. Ik ken je al eeuwen uit andere SC's en ik heb nooit gedaan/gezegd dat ik een vrouw was of een vrouwelijke UI gehad of zo.
Weet ik niet meer, eigenlijk. UDOWU? Nachtbagger? Jij was toen echt nog vet jong, en die blonde gast die in Scandinavië woonde en nooit een chick scoorde postte toen ook vet veel.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee weet ikGeen belediging of zo verder, ik moet het ooit lang geleden bedacht hebben en heb het sindsdien gedacht, sorry
Welke SC's trouwens?
Of met Rezania.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kan je beter met Etsu gaan praten.
Ohja, dit weet ik nog wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dit weet ik nog wel.
Je vond me echt super leuk. Helemaal daten enzo.
gogosweden ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, eigenlijk. UDOWU? Nachtbagger? Jij was toen echt nog vet jong, en die blonde gast die in Scandinavië woonde en nooit een chick scoorde postte toen ook vet veel.
Wat?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Faux. het volgende:
Ik weet 't weer, Tchock had ooit als status "Secratresse van GM" toch of zo? Daardoor dacht ik 't
Misschien ben ik heel lichtelijk biseksueel, maar ik val gewoon op vrouwen hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Misschien moet je eens even gaan nadenken.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
UDOWU niet, nachtbagger is drie jaar geleden maar kan inderdaad, samen met gogoquote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, eigenlijk. UDOWU? Nachtbagger? Jij was toen echt nog vet jong, en die blonde gast die in Scandinavië woonde en nooit een chick scoorde postte toen ook vet veel.
gogoquote:Op zondag 30 juni 2013 21:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
UDOWU niet, nachtbagger is drie jaar geleden maar kan inderdaad, samen met gogo
He wie was dat dan?quote:
Gogo.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had je ooit enige status met GM?quote:
Toen deed ik nog niet aan FOK!-daten.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien mannen die op vrouwen lijken?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien ben ik heel lichtelijk biseksueel, maar ik val gewoon op vrouwen hoor.
Ja, want ik val op iedere vent die ik ken.quote:
Nouuuu.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Rezania is niet echt een homo, hij houdt niet van mannen in korset.
nohquote:Op zondag 30 juni 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil steeds grappen maken en dan bedenk ik dat ik daadwerkelijk op haar ben gevallen
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want ik val op iedere vent die ik ken.
Ehhhhhh, ik denk het nietquote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Misschien mannen die op vrouwen lijken?
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Renesite het volgende:
Die Whatsappjes die ík heb van Rezania liegen er niet om
Dat doet elke homo.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want ik val op iedere vent die ik ken.
zienquote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Renesite het volgende:
Die Whatsappjes die ík heb van Rezania liegen er niet om
Dan heb ik je daarmee altijd in de war gehaaldquote:
Ik ken Rez door en door en weet waar hij op valt. Zojuist vroeg hij om een foto van mij in korset op WA.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Test maar, hij negeert je meteen als je die gaat posten.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zie je wel, eigenlijk ben je gewoon een keiharde homo.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken Rez door en door en weet waar hij op valt. Zojuist vroeg hij om een foto van mij in korset op WA.
Geen idee. Ik ken GM in elk geval niet afgezien van incidenteel in Eredivisie verslagentopic.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dan heb ik je daarmee altijd in de war gehaald
Status staat trouwens ook niet in de database. Zou ik 't me ingebeeld hebben?
Echt?!quote:
Ik ook.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind pener een beetje een raar woord voor je lul.
Is geen probleem hoor. Aanraken mag.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt?!
Zou ik eigenlijk wel willen, maar ik wil niet verder dan dat, dat is vies. Maar het is wel een soort van eer.
Nee, als je vaak valt ben je gewoon een kluns.quote:
Homo.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, als je vaak valt ben je gewoon een kluns.
Winterpeen, peen, pener, duh.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Haha, wat een homo!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken Rez door en door en weet waar hij op valt. Zojuist vroeg hij om een foto van mij in korset op WA.
Mja, is het ook. Deed mij een beetje denken aan toner.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Mij aan wortel. Peen en zo.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, is het ook. Deed mij een beetje denken aan toner.
Toner, whutquote:Op zondag 30 juni 2013 21:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, is het ook. Deed mij een beetje denken aan toner.
gm-gatequote:
Ben je vergeten wie ik ben?quote:
wat?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben je vergeten wie ik ben?
Hint: Je hebt uitvoerig beschreven hoe hard je me zou geven omdat ik squat
DROMMEL AANDACHTquote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wist ik veelquote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja laten we dat NOG een keer helemaal gaan ophalen
dat doet hij bij iedereenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij bent de developer hier, dus vertel het ons maar.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Faux. het volgende:
kan ik niet met de search omgaan of is het gm-adoratietopique verdwenen?
Nee, ik zit nu heel brak in de trein naar huis. Ben compleet naar de tering.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe gaat het verhuizen? Je bent nu toch al in Rotterdam?
Wat heb je gedaan? En spannend hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu heel brak in de trein naar huis. Ben compleet naar de tering.
Morgen verhuizen
Cristus ik heb echt medelijden met de volgende jongen die jouw vriend gaat worden. Jij hebt echt meer aandacht nodig dan een kudde jonge puppy's.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cristus ik heb echt medelijden met de volgende jongen die jouw vriend gaat worden. Jij hebt echt meer aandacht nodig dan een kudde jonge puppy's.
lekker naar Roffaquote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu heel brak in de trein naar huis. Ben compleet naar de tering.
Morgen verhuizen
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cristus ik heb echt medelijden met de volgende jongen die jouw vriend gaat worden. Jij hebt echt meer aandacht nodig dan een kudde jonge puppy's.
Voor dit soort reacties doe ik het!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef arachide. het volgende:
Ik irriteer de persoon naast mij. Die stomme luie loeder moest per se naast me zitten en begint dan te klagen omdat mijn schoenen vies zijn.
Echt, rot dan op luie tokkie. Met je dikke spekreet en je vette vulva en meer pandapunten dan de gemiddelde pukkelnerd van de TU.
Ik irriteer de persoon naast mij. Die stomme luie loeder moest per se naast me zitten en begint dan te klagen omdat mijn schoenen vies zijn.
Echt, rot dan op luie tokkie. Met je dikke spekreet en je vette vulva en meer pandapunten dan de gemiddelde pukkelnerd van de TU.
Terechte klacht.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef arachide. het volgende:
Echt, rot dan op luie tokkie. Met je dikke spekreet en je vette vulva en meer pandapunten dan Rezania
Oké oké, sorry. Ik hou al op en ik ga wel weg.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef arachide. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt toch een tijdlang onder een andere naam in Relatie SC gepost of heb ik het nu grandioos misquote:
Dat laatste.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hebt toch een tijdlang onder een andere naam in Relatie SC gepost of heb ik het nu grandioos mis
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké oké, sorry. Ik hou al op en ik ga wel weg.Ik wist gewoon dat jij het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
5 euro per maand, zwerver.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
Andrélon is er ook voor mannen!
Spotify is best goed enzo, maar om nou telkens deze lange reclame te horen :/
Die hoor ik ook steeds jaquote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
Andrélon is er ook voor mannen!
Spotify is best goed enzo, maar om nou telkens deze lange reclame te horen :/
Hoooi Dinnetjequote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik kan het wel gaan ontkennen maar je hebt me al door.
Alles draait om mijn kuiten die ondertussen groot genoeg zijn om hun eigen zwaartekrachtveld te hebben.quote:
Is niet slow! Is gewoon snelchat!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef Nikonlover het volgende:
Wajooo!!! Dit lijkt wel een slowchatZoveel reacties in een korte tijd...
Ja, we zijn een beetje in de was hier. Die SC in de topictitel staat natuurlijk voor Stomme Chatquote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef Nikonlover het volgende:
Wajooo!!! Dit lijkt wel een slowchatZoveel reacties in een korte tijd...
Lol mag ookquote:
nah, niet echtquote:
wat zeg jij nou weerquote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alles draait om mijn kuiten die ondertussen groot genoeg zijn om hun eigen zwaartekrachtveld te hebben.
Hunten?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Je kan niet eens hunten in dit topic man, teringveel posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |