Moet ik een van al die posts waarin je zegt dat je op kleuters valt opzoeken of ga je me gelijk geven?quote:
Die knak hoor ik ook altijd als ik mijn kaak van links naar rechts verplaats.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Mn kaak blijft steeds hangen heb ik het idee. Dat je zo'n knakje hoort en dat ie ook wat sloomer mee gaat ofzo. Weet iemand wat ik bedoel?
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet ik een van al die posts waarin je zegt dat je op kleuters valt opzoeken of ga je me gelijk geven?
ALDOquote:
Rez geeft je toch geen gelijk. Het heeft bij mij ook even geduurd voordat hij mij gelijk gaf, dus zoek maar op.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet ik een van al die posts waarin je zegt dat je op kleuters valt opzoeken of ga je me gelijk geven?
Hoe gaat het hier?quote:
Ja, dat heb ik nu dus ook. Maar het voelt dus alsof ie door die knak loskomt zeg maarquote:Op zondag 30 juni 2013 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die knak hoor ik ook altijd als ik mijn kaak van links naar rechts verplaats.
Gaat goedquote:
Pure jaloezie.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:54 schreef Rezania het volgende:
Crack, tuig je vriendje eens af, dank, gr.
heeeeeeeeeeeeey BLquote:
Lang geledenquote:
Nee, dat niet, zit nog goed vast hier. Je wordt oud.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu dus ook. Maar het voelt dus alsof ie door die knak loskomt zeg maar. Hebbie dat ook?
Ja, het is pure jaloezie dat hij me ervan beschuldigt pedo te zijn.quote:
Gelukkig wel.. anders zou er iets niet kloppen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat niet, zit nog goed vast hier. Je wordt oud.
Je snapt het weer niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, het is pure jaloezie dat hij me ervan beschuldigt pedo te zijn.
Gewoon een raar jochie die Tchock, valt weinig aan te snappen.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon een raar jochie die Tchock, valt weinig aan te snappen.
Dat is lang geledenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, laatste keer was Xbox One hè?
Nee je snapt het wel. Je had mn toevoeging nog niet gelezen alleen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
serieus?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
amandelen eruit.
ga ik overmorgen ook doen.
Wacht, Tchock is een man?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat we het hier allemaal wel over eens zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft het vast een paar dagen geleden ook eens aan mij gevraagd ofzo :/quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want lmi vroeg in het vorige topic hoe het ging
Die ik gemist heb. Schande.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat is lang geleden [ afbeelding ]
We hebben al een hele E3 achter de rug
10 dagenquote:Op zondag 30 juni 2013 20:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
serieus?![]()
Lijkt me kei eng! En 10 dagen thuiszitten
! Verder, ik had ze er al uit
Stond op internetquote:Op zondag 30 juni 2013 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
10 dagen![]()
hoogstens 3 dagen koorts en dan is t kwestie van herstellen.
Sorry, maar ik was toen spatieloos, en om nou een nieuw account aan te maken omdat ik nu wel een spatiebalk heb is best wel stom want dan verlies ik mijn postcount en accountstatus!quote:
sorry, ik heb dat echt niet gewetenquote:
Het maakt je geil?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vraag maar aan Rez hoe ik over internet denk.
Alleen Microsoft? Of gewoon de hele E3?quote:
Welke status?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sorry, maar ik was toen spatieloos, en om nou een nieuw account aan te maken omdat ik nu wel een spatiebalk heb is best wel stom want dan verlies ik mijn postcount en accountstatus!
Ga toch een boom rukken. Ik ken je al eeuwen uit andere SC's en ik heb nooit gedaan/gezegd dat ik een vrouw was of een vrouwelijke UI gehad of zo.quote:
Awwwquote:Op zondag 30 juni 2013 20:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hai.
[..]
Oke, maar hier is die nog een beetje moe.
[ afbeelding ]
Oh, in dat geval kan je beter met Etsu gaan praten.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Status van een retarded FOK!autist die te vaak praat over piemels ofzo.
Is nep!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vraag maar aan Rez hoe ik over internet denk.
Nee, want ik ben geen hommo!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kan je beter met Etsu gaan praten.
Nee weet ikquote:Op zondag 30 juni 2013 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga toch een boom rukken. Ik ken je al eeuwen uit andere SC's en ik heb nooit gedaan/gezegd dat ik een vrouw was of een vrouwelijke UI gehad of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |