Ieh, een negerlul.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben 9.
[ afbeelding ]
hihihihihihihihihih kijk een lul hihihih.
Gr gr.
Wil niet racistisch klinken hoor, maar iel bah.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben 9.
[ afbeelding ]
hihihihihihihihihih kijk een lul hihihih.
Gr gr.
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil niet racistisch klinken hoor, maar iel bah.
dus ik ben jong, dus wat lult die drommeldaris nou.quote:
DROMMEL IK ZAG HELEMAAL NIET DAT JIJ HET WASquote:Op zondag 30 juni 2013 20:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Etsu gast, jij bent helemaal niet jong
[..]
Moest even deze post quoten, echt een goede post
Teken dat je gebit eruit gaat vallen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Mn kaak blijft steeds hangen heb ik het idee. Dat je zo'n knakje hoort en dat ie ook wat sloomer mee gaat ofzo. Weet iemand wat ik bedoel?
Rustig maar meisje.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
Mn kaak blijft steeds hangen heb ik het idee. Dat je zo'n knakje hoort en dat ie ook wat sloomer mee gaat ofzo. Weet iemand wat ik bedoel?
Moet ik een van al die posts waarin je zegt dat je op kleuters valt opzoeken of ga je me gelijk geven?quote:
Die knak hoor ik ook altijd als ik mijn kaak van links naar rechts verplaats.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:51 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet ik een van al die posts waarin je zegt dat je op kleuters valt opzoeken of ga je me gelijk geven?
ALDOquote:
Rez geeft je toch geen gelijk. Het heeft bij mij ook even geduurd voordat hij mij gelijk gaf, dus zoek maar op.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet ik een van al die posts waarin je zegt dat je op kleuters valt opzoeken of ga je me gelijk geven?
Hoe gaat het hier?quote:
Ja, dat heb ik nu dus ook. Maar het voelt dus alsof ie door die knak loskomt zeg maarquote:Op zondag 30 juni 2013 20:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die knak hoor ik ook altijd als ik mijn kaak van links naar rechts verplaats.
Gaat goedquote:
Pure jaloezie.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:54 schreef Rezania het volgende:
Crack, tuig je vriendje eens af, dank, gr.
heeeeeeeeeeeeey BLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |