wat?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ben je vergeten wie ik ben?
Hint: Je hebt uitvoerig beschreven hoe hard je me zou geven omdat ik squat
DROMMEL AANDACHTquote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wist ik veelquote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja laten we dat NOG een keer helemaal gaan ophalen
dat doet hij bij iedereenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij bent de developer hier, dus vertel het ons maar.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Faux. het volgende:
kan ik niet met de search omgaan of is het gm-adoratietopique verdwenen?
Nee, ik zit nu heel brak in de trein naar huis. Ben compleet naar de tering.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe gaat het verhuizen? Je bent nu toch al in Rotterdam?
Wat heb je gedaan? En spannend hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu heel brak in de trein naar huis. Ben compleet naar de tering.
Morgen verhuizen
Cristus ik heb echt medelijden met de volgende jongen die jouw vriend gaat worden. Jij hebt echt meer aandacht nodig dan een kudde jonge puppy's.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cristus ik heb echt medelijden met de volgende jongen die jouw vriend gaat worden. Jij hebt echt meer aandacht nodig dan een kudde jonge puppy's.
lekker naar Roffaquote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu heel brak in de trein naar huis. Ben compleet naar de tering.
Morgen verhuizen
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Cristus ik heb echt medelijden met de volgende jongen die jouw vriend gaat worden. Jij hebt echt meer aandacht nodig dan een kudde jonge puppy's.
Voor dit soort reacties doe ik het!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef arachide. het volgende:
Ik irriteer de persoon naast mij. Die stomme luie loeder moest per se naast me zitten en begint dan te klagen omdat mijn schoenen vies zijn.
Echt, rot dan op luie tokkie. Met je dikke spekreet en je vette vulva en meer pandapunten dan de gemiddelde pukkelnerd van de TU.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef arachide. het volgende:
Ik irriteer de persoon naast mij. Die stomme luie loeder moest per se naast me zitten en begint dan te klagen omdat mijn schoenen vies zijn.
Echt, rot dan op luie tokkie. Met je dikke spekreet en je vette vulva en meer pandapunten dan de gemiddelde pukkelnerd van de TU.
Terechte klacht.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef arachide. het volgende:
Echt, rot dan op luie tokkie. Met je dikke spekreet en je vette vulva en meer pandapunten dan Rezania
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |