Oké oké, sorry. Ik hou al op en ik ga wel weg.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef arachide. het volgende:
Ik irriteer de persoon naast mij. Die stomme luie loeder moest per se naast me zitten en begint dan te klagen omdat mijn schoenen vies zijn.
Echt, rot dan op luie tokkie. Met je dikke spekreet en je vette vulva en meer pandapunten dan de gemiddelde pukkelnerd van de TU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef arachide. het volgende:
Ik irriteer de persoon naast mij. Die stomme luie loeder moest per se naast me zitten en begint dan te klagen omdat mijn schoenen vies zijn.
Echt, rot dan op luie tokkie. Met je dikke spekreet en je vette vulva en meer pandapunten dan de gemiddelde pukkelnerd van de TU.
Jij hebt toch een tijdlang onder een andere naam in Relatie SC gepost of heb ik het nu grandioos misquote:
Dat laatste.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hebt toch een tijdlang onder een andere naam in Relatie SC gepost of heb ik het nu grandioos mis
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké oké, sorry. Ik hou al op en ik ga wel weg.Ik wist gewoon dat jij het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
5 euro per maand, zwerver.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
Andrélon is er ook voor mannen!
Spotify is best goed enzo, maar om nou telkens deze lange reclame te horen :/
Die hoor ik ook steeds jaquote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
Andrélon is er ook voor mannen!
Spotify is best goed enzo, maar om nou telkens deze lange reclame te horen :/
Hoooi Dinnetjequote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, ik kan het wel gaan ontkennen maar je hebt me al door.
Alles draait om mijn kuiten die ondertussen groot genoeg zijn om hun eigen zwaartekrachtveld te hebben.quote:
Is niet slow! Is gewoon snelchat!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef Nikonlover het volgende:
Wajooo!!! Dit lijkt wel een slowchatZoveel reacties in een korte tijd...
Ja, we zijn een beetje in de was hier. Die SC in de topictitel staat natuurlijk voor Stomme Chatquote:Op zondag 30 juni 2013 21:19 schreef Nikonlover het volgende:
Wajooo!!! Dit lijkt wel een slowchatZoveel reacties in een korte tijd...
nah, niet echtquote:
wat zeg jij nou weerquote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alles draait om mijn kuiten die ondertussen groot genoeg zijn om hun eigen zwaartekrachtveld te hebben.
Hunten?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Je kan niet eens hunten in dit topic man, teringveel posts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |