Oké oké, sorry. Ik hou al op en ik ga wel weg.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef arachide. het volgende:
Ik irriteer de persoon naast mij. Die stomme luie loeder moest per se naast me zitten en begint dan te klagen omdat mijn schoenen vies zijn.
Echt, rot dan op luie tokkie. Met je dikke spekreet en je vette vulva en meer pandapunten dan de gemiddelde pukkelnerd van de TU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef arachide. het volgende:
Ik irriteer de persoon naast mij. Die stomme luie loeder moest per se naast me zitten en begint dan te klagen omdat mijn schoenen vies zijn.
Echt, rot dan op luie tokkie. Met je dikke spekreet en je vette vulva en meer pandapunten dan de gemiddelde pukkelnerd van de TU.
Jij hebt toch een tijdlang onder een andere naam in Relatie SC gepost of heb ik het nu grandioos misquote:
Dat laatste.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hebt toch een tijdlang onder een andere naam in Relatie SC gepost of heb ik het nu grandioos mis
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké oké, sorry. Ik hou al op en ik ga wel weg.Ik wist gewoon dat jij het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |