Ja, dat was de bedoeling, waarom ga je dan huilen?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja ik zat net gewoon lachend achter m'n pc door jouw reactie
Huilen van het lachenquote:Op zondag 30 juni 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, dat was de bedoeling, waarom ga je dan huilen?
Je bedoelt vroegquote:Op zondag 30 juni 2013 19:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar misschien moeten we het wel iets minder laat maken dan afgelopen nacht
quote:Op zondag 30 juni 2013 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
Maar LMI, ik weet niet of je het al wist, maar ik was weekend met familie weg in een hotel in Almelo ofzo, met je waar is spatieloos topic
Nee gewoon weer 6:00quote:Op zondag 30 juni 2013 19:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar misschien moeten we het wel iets minder laat maken dan afgelopen nacht
Had ff laten weten dat je in de buurt was dan, gingen we chillen neger.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
Maar LMI, ik weet niet of je het al wist, maar ik was weekend met familie weg in een hotel in Almelo ofzo, met je waar is spatieloos topic
bedoel je met fok, FOK!? of Fok-itquote:Op zondag 30 juni 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
Spatieloos snapt fok niet en Etsu is een clown
Hoi koekwausquote:Op zondag 30 juni 2013 19:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Had ff laten weten dat je in de buurt was dan, gingen we chillen neger.
Woon je daar, cool. Ken je dat, Preston Palace?quote:Op zondag 30 juni 2013 19:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Had ff laten weten dat je in de buurt was dan, gingen we chillen neger.
Preston Palace is 10 minuten fietsen ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Woon je daar, cool. Ken je dat, Preston Palace?
Oneindig gratis drankjes
En mijn moeder had Whisky voor me besteld
Wel een lief clowntje hequote:Op zondag 30 juni 2013 19:05 schreef xcachet het volgende:
Spatieloos snapt fok niet en Etsu is een clown
hey mausquote:Op zondag 30 juni 2013 19:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even met de pup lopen en spelen, hijs al weer wakker.Tot over een uurtje of zo.
Pics van je pupquote:Op zondag 30 juni 2013 19:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even met de pup lopen en spelen, hijs al weer wakker.Tot over een uurtje of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |