Alsof krabben geen nerds kunnen zijn!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik ben eigenlijk geen krab maar een nerd ok
Crack heeft in ieder geval de broek aan jaquote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef #ANONIEM het volgende:
Vroegâh dacht ik dat dat Crack een man was en Tchock een meid.
Niet?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga toch een boom rukken. Ik ken je al eeuwen uit andere SC's en ik heb nooit gedaan/gezegd dat ik een vrouw was of een vrouwelijke UI gehad of zo.
Weet ik niet meer, eigenlijk. UDOWU? Nachtbagger? Jij was toen echt nog vet jong, en die blonde gast die in Scandinavië woonde en nooit een chick scoorde postte toen ook vet veel.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee weet ikGeen belediging of zo verder, ik moet het ooit lang geleden bedacht hebben en heb het sindsdien gedacht, sorry
Welke SC's trouwens?
Of met Rezania.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kan je beter met Etsu gaan praten.
Ohja, dit weet ik nog wel.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef #ANONIEM het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef #ANONIEM het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dit weet ik nog wel.
Je vond me echt super leuk. Helemaal daten enzo.
gogosweden ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, eigenlijk. UDOWU? Nachtbagger? Jij was toen echt nog vet jong, en die blonde gast die in Scandinavië woonde en nooit een chick scoorde postte toen ook vet veel.
Wat?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Faux. het volgende:
Ik weet 't weer, Tchock had ooit als status "Secratresse van GM" toch of zo? Daardoor dacht ik 't
Misschien ben ik heel lichtelijk biseksueel, maar ik val gewoon op vrouwen hoor.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Misschien moet je eens even gaan nadenken.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
UDOWU niet, nachtbagger is drie jaar geleden maar kan inderdaad, samen met gogoquote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, eigenlijk. UDOWU? Nachtbagger? Jij was toen echt nog vet jong, en die blonde gast die in Scandinavië woonde en nooit een chick scoorde postte toen ook vet veel.
gogoquote:Op zondag 30 juni 2013 21:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
UDOWU niet, nachtbagger is drie jaar geleden maar kan inderdaad, samen met gogo
He wie was dat dan?quote:
Gogo.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had je ooit enige status met GM?quote:
Toen deed ik nog niet aan FOK!-daten.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, daarom bleef 't bij dm's jaquote:Op zondag 30 juni 2013 21:04 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Toen deed ik nog niet aan FOK!-daten.
Misschien mannen die op vrouwen lijken?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien ben ik heel lichtelijk biseksueel, maar ik val gewoon op vrouwen hoor.
Nouuuu.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Rezania is niet echt een homo, hij houdt niet van mannen in korset.
nohquote:Op zondag 30 juni 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil steeds grappen maken en dan bedenk ik dat ik daadwerkelijk op haar ben gevallen
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, want ik val op iedere vent die ik ken.
Ehhhhhh, ik denk het nietquote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Misschien mannen die op vrouwen lijken?
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Renesite het volgende:
Die Whatsappjes die ík heb van Rezania liegen er niet om
Dat doet elke homo.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:05 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja, want ik val op iedere vent die ik ken.
zienquote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Renesite het volgende:
Die Whatsappjes die ík heb van Rezania liegen er niet om
Dan heb ik je daarmee altijd in de war gehaaldquote:
Ik ken Rez door en door en weet waar hij op valt. Zojuist vroeg hij om een foto van mij in korset op WA.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Test maar, hij negeert je meteen als je die gaat posten.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zie je wel, eigenlijk ben je gewoon een keiharde homo.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ken Rez door en door en weet waar hij op valt. Zojuist vroeg hij om een foto van mij in korset op WA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |