Omdat hij meeging met de uitvaart, van die vent. terwijl heel het CIA gebouw in puin lag, en hij Arabisch praat in de slotscene?quote:
wat was de eerste keerquote:Op zondag 30 juni 2013 01:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De eerste keer was het grappig. Nu klaar, oké?
Dat was in DM. Ik vind het niet zo grappig. En naar mijn mening is dit ook geen overtreding van de policy.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat was de eerste keer
maar sowieso geen TR ben geen NSB ahaha
Nah, ik vind het niet zo heel vreemd dat iemand meegaat om te kijken hoe het gaat. En dat hij Arabisch sprak, dat was vanwege de ceremonie.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat hij meeging met de uitvaart, van die vent. terwijl heel het CIA gebouw in puin lag, en hij Arabisch praat in de slotscene?
wat maak je je druk, sorry.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat was in DM. Ik vind het niet zo grappig. En naar mijn mening is dit ook geen overtreding van de policy.
Nee, toen Carrie naar hem toe kwam lopen, bij al die lijken. Dan ga je toch niet Arabisch praten? Als een Moslim net een aanslag heeft gepleegdquote:Op zondag 30 juni 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, ik vind het niet zo heel vreemd dat iemand meegaat om te kijken hoe het gaat. En dat hij Arabisch sprak, dat was vanwege de ceremonie.
Is het niet, dat is niet aan jou om te beoordelen namelijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat maak je je druk, sorry.
maar is het wel maar maak je niet druk krijg je geen ban voor alleen als je van vbl bent.
Ik weet niet of dat onder het bespreken van een ban valt, dus daar doe ik geen uitspraken over.quote:
is welquote:Op zondag 30 juni 2013 02:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is het niet, dat is niet aan jou om te beoordelen namelijk.
Gast, dat bepaal jij helemaal niet. Dat bepaalt een moderator wel. Jij maakt dat hier niet uit hoor. En nu kappen.quote:
wiequote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Zolang ze maar niet weer zo uber-vervelend gaat lopen doen hier
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat onder het bespreken van een ban valt, dus daar doe ik geen uitspraken over.
O, dat herinner ik mij even niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, toen Carrie naar hem toe kwam lopen, bij al die lijken. Dan ga je toch niet Arabisch praten? Als een Moslim net een aanslag heeft gepleegd
Ik weet niet waar je je druk om maakt.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gast, dat bepaal jij helemaal niet. Dat bepaalt een moderator wel. Jij maakt dat hier niet uit hoor. En nu kappen.
Waar we het over hebben hequote:
Dat weet ik eigenlijk ook niet. Nou goed, we zien het wel danquote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat onder het bespreken van een ban valt, dus daar doe ik geen uitspraken over.
doe ik wel 48 uurquote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je je druk om maakt.
De laatste scenequote:Op zondag 30 juni 2013 02:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat herinner ik mij even niet.Maar ik denk dat hij wel ok is.
Wat was er aan de hand dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Zolang ze maar niet weer zo uber-vervelend gaat lopen doen hier
Oh, ze draafde nogal door over iets onbenulligs, beetje provoceren enzo. erg kinderachtig. maargoed. Never mindquote:
Oooh, nou ja, geloof dat we allemaal wel eens wat kinderachtig zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ze draafde nogal door over iets onbenulligs, beetje provoceren enzo. erg kinderachtig. maargoed. Never mind
Nee, laat je billen maar zienquote:Op zondag 30 juni 2013 02:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
Al draag ik die nu stiekem ook al. Is dat erg?
Ik wil je billahh ziennnquote:
Jij doet biggie want je blijft de hele tijd reageren. Ik ben duidelijk geweest.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet echt niet wat je biggie doet op deze manier
helemaal niet duidelijk, want dit is tamelijk idioot hoe je reageert.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij doet biggie want je blijft de hele tijd reageren. Ik ben duidelijk geweest.
Doe maar niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
zou bijna een tc aanmaken voor adora's billen
Ik reageer niet idioot. Jij probeert grappig te doen door mij te beschuldigen van iets wat niet mag op het forum.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
helemaal niet duidelijk, want dit is tamelijk idioot hoe je reageert.
Aanvallen op het forum met iets totaal onpersoonlijks, jaja big dealquote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Als jij me aanvalt en beschuldigt dan reageer ik serieus
gebruik dan adblock srsquote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
wtf, youtube11 advertenties op 1 pagina, really
Het zit je diep hequote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aanvallen op het forum met iets totaal onpersoonlijks, jaja big deal
TR dan nog maar gemaakt, krijg je toch geen ban voor.quote:
Wat een kinderachtig ventje ben jij ookquote:Op zondag 30 juni 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TR dan nog maar gemaakt, krijg je toch geen ban voor.
Dat mag geeneens van Google ADSensequote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
wtf, youtube11 advertenties op 1 pagina, really
ik ben tegen bans maar als jij zo idioot reageert om zo'n kleine opmerking alsof ik je wel ga aangeven bij de stasiquote:Op zondag 30 juni 2013 02:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig ventje ben jij ook.
Beetje TR maken omdat je je zin niet krijgt.
Hou zelf dan ook lekker je bek dicht tegen hem en negeer het gewoon? Jij moet serieus echt overal op doorgaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig ventje ben jij ook.
Beetje TR maken omdat je je zin niet krijgt.
Waarom?quote:
That's what she said.quote:
Ik heb het niet over die TR maar blijkbaar kun jij niet lezen:quote:Op zondag 30 juni 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben tegen bans maar als jij zo idioot reageert om zo'n kleine opmerking alsof ik je wel ga aangeven bij de stasi
en wat maakt t, mod leest t en vind het idiote melding
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik reageer niet idioot. Jij probeert grappig te doen door mij te beschuldigen van iets wat niet mag op het forum.
Ik geef aan dat dat niet aan jou om te bepalen is maar aan een moderator. En dan ga jij roepen dat ik niet serieus moet reageren.
Als jij me aanvalt en beschuldigt dan reageer ik serieus. Als je dat niet snapt dan ben je knap onnozel.
banaan pindakaas mimangquote:Op zondag 30 juni 2013 02:15 schreef Rozzje het volgende:
Tosti met nutella en banaan blijft voor mij het lekkerste weet iemand nog wat lekkere combinaties?
ik beschuldig je van niet, als ik iets doe is het het met vlagen idiote beleid wat hier wordt gevoerd. wat is nou de big deal aan een TR die in eerste instantie niet eens verstuurd werdquote:Op zondag 30 juni 2013 02:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die TR maar blijkbaar kun jij niet lezen:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:16 schreef hazmat88 het volgende:
Oh en als ik de sfeer zo proef: vrede op aarde mensen
Waarom kom jij eigenlijk trollen in andere SC's? Zo was het ook jouw idee om in de KSC deel 6000 te kapen en vervolgens vind je het dan vreemd als mensen daar iets van zeggen.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben tegen bans maar als jij zo idioot reageert om zo'n kleine opmerking alsof ik je wel ga aangeven bij de stasi
en wat maakt t, mod leest t en vind het idiote melding
ait wanneer ga je makenquote:Op zondag 30 juni 2013 02:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Thnx ga deze wel ff fixen en dan geef ik het een cijfer 1/10
Laat haar maar johquote:Op zondag 30 juni 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik beschuldig je van niet, als ik iets doe is het het met vlagen idiote beleid wat hier wordt gevoerd. wat is nou de big deal aan een TR die in eerste instantie niet eens verstuurd werd
Ik heb geen zin meer in jouw gezeur hoe blijkbaar alles aan mij zou liggen.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
Eerst haat-dm sturen en daarna mij blokkeren Adora?
Volwassen hoor![]()
Intens
Triest
Kind
Waar troll ik , post gisteravond al en vandaag normaal alleen adorabella gaat opeens zo reageren tegen mij.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk trollen in andere SC's? Zo was het ook jouw idee om in de KSC deel 6000 te kapen en vervolgens vind je het dan vreemd als mensen daar iets van zeggen.
Ik drink Stella en dat is Belgischquote:
Ik had het dus niet over die TR, hou daar nou eens over op oké?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik beschuldig je van niet, als ik iets doe is het het met vlagen idiote beleid wat hier wordt gevoerd. wat is nou de big deal aan een TR die in eerste instantie niet eens verstuurd werd
Dan ben ik eerlijk waar benieuwd waar ik je aanviel want dat was niet mijn bedoeling. Zou ook niet weten waaorm.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik had het dus niet over die TR, hou daar nou eens over op oké?
ja tuurlijk, snel even mij een probleem aanpraten. Makkelijk ookquote:Op zondag 30 juni 2013 02:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer in jouw gezeur hoe blijkbaar alles aan mij zou liggen.
Niemand heeft problemen met mijn manier van posten, alleen jij. Ik haal volgens jou het bloed onder je nagels vandaan en jij irriteert je aan me. Vraag dat eens aan andere users hier in dit topic, die hebben daar geen last van.
Jij hebt serieus een probleem en ik vind het jammer dat je dat zelf niet in wilt zien.
Je lijkt uit te zijn op het plaatsen van TR's. Je oproep in VBL om topic 6000 te pakken in de KSC is toch wel een duidelijk genoeg voorbeeld met wat ik bedoel. Maar goed, het zal wel jouw manier van vermaak zijn. Laat maar verderquote:Op zondag 30 juni 2013 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar troll ik , post gisteravond al en vandaag normaal alleen adorabella gaat opeens zo reageren tegen mij.
ook lekkerquote:
Jij hebt zelf een hele post in R&P gewijd aan je psychologische en lichamelijke problemen. Hoezo praat ik je dan wat aan?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja tuurlijk, snel even mij een probleem aanpraten. Makkelijk ook
En dat heeft hier mee te maken omdat?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij hebt zelf een hele post in R&P gewijd aan je psychologische en lichamelijke problemen. Hoezo praat ik je dan wat aan?
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je lijkt uit te zijn op het plaatsen van TR's. Je oproep in VBL om topic 6000 te pakken in de KSC is toch wel een duidelijk genoeg voorbeeld met wat ik bedoel. Maar goed, het zal wel jouw manier van vermaak zijn. Laat maar verder
Zo kan het ook. Een domme stelling neergooien omdat je geen antwoord kunt of wilt geven op een gestelde vraag. Maar goed, ik was er al klaar mee hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
stuart, je bent op moment gewoon aan het moraalridderen gister trollde ik toch ook niet en net ook niet en nu ook niet.
welke vraagquote:Op zondag 30 juni 2013 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo kan het ook. Een domme stelling neergooien omdat je geen antwoord kunt of wilt geven op een gestelde vraag. Maar goed, ik was er al klaar mee hoor
Als jij mij gaat beschuldigen dan houd ik jou graag even de spiegel voor. Jij bent de enige die zo verschrikkelijk hapt op mijn posts en zich zo ergert aan mij. Dan kan ik niet anders concluderen dan dat het aan jou ligt.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat heeft hier mee te maken omdat?
Trouwens snap ik ook echt niet waarom je dit naar boven haalt hoor, walgelijk gewoon.
Als het maar gezellig is tochquote:Op zondag 30 juni 2013 02:20 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ook lekkerik houd het bij de hertog jan en grolsch vanavond. Helaas is de kroeg dicht dus verder drinken bij een vriend
Waar beschuldig ik je van dan? Ik geef mijn mening over je. Ik heb je nergens van beschuldigd.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij mij gaat beschuldigen dan houd ik jou graag even de spiegel voor. Jij bent de enige die zo verschrikkelijk hapt op mijn posts en zich zo ergert aan mij. Dan kan ik niet anders concluderen dan dat het aan jou ligt.
ik heb popcorn hier wel zoetequote:Op zondag 30 juni 2013 02:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Genieten dit, maar zonder popcorn helaas
Goeie tijden slechte tijden meets FOK!-forumquote:Op zondag 30 juni 2013 02:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Genieten dit, maar zonder popcorn helaas
Geen idee. Wat ik wel weet is dat door dat leuke plan er een ban kwam voor een user die boos reageerde en dat was na een TR. Maar goed, het is mij verder om het even. Ik heb hier verder geen zin in namelijkquote:Op zondag 30 juni 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Denk je nou echt dat ik dat meen van die TRs
bios is tortilla`s of doritosquote:Op zondag 30 juni 2013 02:25 schreef Rozzje het volgende:
Altijd als ik bios pak is het soieso gemixed
Een dom geintje waar jij toe had opgeroepen thoughquote:Op zondag 30 juni 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
en dat van KSC was gewoon geintje waar door sommige veel te fel op werd reageerd, waardoor ruzie ontstond.
ja, had van mij niet gehoeven, ik zeg je eerlijk, maak me daar niet druk over op een forum. wij liepen 5 bans op, maar no big deal. hadden er van mij van beide kanten 0 mogen zijn. en je moet mij niet zomaar van dingen gaan beschuldigen want ik post hier gewoon normaal altijd.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Wat ik wel weet is dat door dat leuke plan er een ban kwam voor een user die boos reageerde en dat was na een TR. Maar goed, het is mij verder om het even. Ik heb hier verder geen zin in namelijk
ja, maar van mij had niemand ban gehoeven vind dat zo overdreven op een forumquote:Op zondag 30 juni 2013 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een dom geintje waar jij toe had opgeroepen though
Lees eens terug. Dan zou je kunnen zien dat ik wel klaar ben met deze non discussiequote:Op zondag 30 juni 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Stuart, ik wacht nog steeds waar ik troll want er was echt niets aan de hand tot 5 minuten geleden.
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
lol tortilla`swat zeg ik, taco`s bedoel ik
had je m niet aan moeten gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lees eens terug. Dan zou je kunnen zien dat ik wel klaar ben met deze non discussie
Had het nog verkeerd ookquote:
Is dat zo? Ik kom je hier anders nooit tegenquote:Op zondag 30 juni 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, had van mij niet gehoeven, ik zeg je eerlijk, maak me daar niet druk over op een forum. wij liepen 5 bans op, maar no big deal. hadden er van mij van beide kanten 0 mogen zijn. en je moet mij niet zomaar van dingen gaan beschuldigen want ik post hier gewoon normaal altijd.
Jij komt nog niet lang genoeg op het forum blijkbaar om te weten wat er zoal her en der speelt, dat blijkt welquote:Op zondag 30 juni 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, maar van mij had niemand ban gehoeven vind dat zo overdreven op een forum
Daar valt niets meer in te zien hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 02:27 schreef d4v1d het volgende:
Iemand linkje naar dat ksc topic? ( 6000 dus)
Goed, dit was mijn laatste reactie op je. Bekijk het maar lekker met je gezeurquote:
Hij zit er langer op dan ABquote:Op zondag 30 juni 2013 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij komt nog niet lang genoeg op het forum blijkbaar om te weten wat er zoal her en der speelt, dat blijkt wel
Hoezo is dat van TR nu weer een trollquote:Op zondag 30 juni 2013 02:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kom je hier anders nooit tegen
En je reacties nu naar Adora en het dreigen van je TR's is niet trollen zeker? Hou toch op man.
Mja, tortillachips is iets anders dan tortilla's.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had het nog verkeerd ookhet is wel tortilla chips
Ik haal dat nooit uit elkaar
net als burrito`s die heb je ook nog
Slushie?
roodquote:
"her en der speelt" het is een internet forum man. En ik weet dat sommige mensen dat veel te serieus nemen, zoals iemand die een virtueel 6000e topic paktquote:Op zondag 30 juni 2013 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij komt nog niet lang genoeg op het forum blijkbaar om te weten wat er zoal her en der speelt, dat blijkt wel
oh slushpuppies, had er laatst weer eentje opquote:Op zondag 30 juni 2013 02:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, tortillachips is iets anders dan tortilla's.En ja, slushiesssss.
[..]
rood
Zo veel bijzonders was het ook niet, posts over en weer zonder dat iemand echt wat ergs deed en toen kregen mensen banquote:
Daar ging het mij in deze even niet om eigenlijkquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh slushpuppies, had er laatst weer eentje opSinds dat ik kind was ofzo
![]()
krijg je altijd zo`n koala veel hoofdpijn van
Maar ik zeg je eerlijk, het zijn bij mij altijd geintjes. Je zal mij nooit iemand persoonlijk zien aanvallen ofzo. Dat versta ik als trollen.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ging het mij in deze even niet om eigenlijk
ja lief synoniem voor wat anders tochquote:
Welnee joh. Ik ben al opgehouden met reagerenquote:Op zondag 30 juni 2013 02:31 schreef d4v1d het volgende:
Als het zo doorgaat moet er straks nog een disclaimer in de op.
lekker makkelijk van je. nog steeds geen troll van mijn kant gezien.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh. Ik ben al opgehouden met reageren
is voor mensen die veel moeten aankomen in korte tijd op gezonde manierquote:
Ik deed gewoon een poging om grappig te zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh. Ik ben al opgehouden met reageren
Waz dezequote:Op zondag 30 juni 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is voor mensen die veel moeten aankomen in korte tijd op gezonde manier
Hij heeft wel gelijk hoor. Banaan en pindakaas zijn goeie koolhydraten en gezonde vetten.quote:
Sorry, ik had het niet doorquote:Op zondag 30 juni 2013 02:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik deed gewoon een poging om grappig te zijn
welke?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:36 schreef LETMEIN het volgende:
Moet ik deze serie nu zien als horror/documantaire/comedy/adventure?
Wat kijk je uberhaupt?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:36 schreef LETMEIN het volgende:
Moet ik deze serie nu zien als horror/documantaire/comedy/adventure?
huh, synoniem voor wat?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja lief synoniem voor wat anders toch
Sowieso koala`s
Oh dat is erotiekquote:
verander de a en o eens van plaats.quote:
Neequote:Op zondag 30 juni 2013 02:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, ik dacht dat je de brain freeze bedoelde
jah manggquote:Op zondag 30 juni 2013 02:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeDie is wel erg trouwens
Ga je door de grond man
wij hebben gewoon andere definitie van trollen.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:40 schreef Stuart het volgende:
Sommige mensen hebben niet slechts een bord voor hun kop maar werkelijk een enorme plaat voor hun smoel
Gewoon sixpack bier de bios in #yoloquote:
ja oke, sixpack fristi danquote:
Jaja we weten je meningquote:
trustenquote:Op zondag 30 juni 2013 02:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten mensen![]()
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:45 schreef Stuart het volgende:
Trustenquote:Op zondag 30 juni 2013 02:45 schreef Stuart het volgende:
gezellig is het altijd in mijn kroeg. Jammer dat ze gisteren een boete hebben gehad voor het te lang open zijnquote:
sowieso laatste jaren stuk duurder gewordenquote:
Man als ik ga dan is het al 30-40 EU voor 2 personen maar je weet hoe ik me zaken regelquote:Op zondag 30 juni 2013 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
sowieso laatste jaren stuk duurder geworden
vroeger rond 5 euro nu 10 vaak
Ik zie altijd alleen mocro`s met een slushpuppie lopen dusquote:
ja sowieso, ga niet echt vaak meer bios tegenwoordig though.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Man als ik ga dan is het al 30-40 EU voor 2 personen maar je weet hoe ik me zaken regel![]()
Met matties is het 10-12 eu per persoon
is helemaal niet alleen voor mocro'squote:Op zondag 30 juni 2013 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie altijd alleen mocro`s met een slushpuppie lopen dus
mja, weet ik veelquote:
Iemand achter mij liet laatst zijn hele zak met m&ms vallen. hoor je al die dingen dor de zaal heen rollendquote:Op zondag 30 juni 2013 02:51 schreef Rozzje het volgende:
Altijd he zet ik me popcorn op de grond schop ik die hele zak omver
Ezell is onwetende tattaquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 juni 2013 02:45 schreef Stuart het volgende:
Hahaquote:Op zondag 30 juni 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand achter mij liet laatst zijn hele zak met m&ms vallen. hoor je al die dingen dor de zaal heen rollend
14 ja?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
toen ik nog kleine jongen was, jaartje of 14-15, nam ik wel eens blikken bier mee naar bios. deed ik dan in jaszak zodat ze niet zagen, maar dat gaat schudden. doe je blik open midden in bioscoop zaal
Lol ja man of je kon je bottle niet open krijgen omdat het te donker was in de zaal en ga je lopen fluisteren dit datquote:Op zondag 30 juni 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
toen ik nog kleine jongen was, jaartje of 14-15, nam ik wel eens blikken bier mee naar bios. deed ik dan in jaszak zodat ze niet zagen, maar dat gaat schudden. doe je blik open midden in bioscoop zaal
dan moet je aan de zijkant tikken of zoquote:Op zondag 30 juni 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lustte nog geen bier op mijn 14dequote:Op zondag 30 juni 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
viel wel mee, maar was stoer toch op die leeftijd
amateurquote:Op zondag 30 juni 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lustte nog geen bier op mijn 14deblikjes passoa halen in de supermarkt in de pauze
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lustte nog geen bier op mijn 14deblikjes passoa halen in de supermarkt in de pauze
Nu nog best lekker hoorquote:
Ja kloptquote:
Voor deze ene keer danquote:Op zondag 30 juni 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kloptBegon pas later bier te waarderen
Maar dat drinkt zo lekker weg en dan met een citroen schijfje erbij oehh maar gelijk heb je als ik echt bier drink is het alleen Amstel/Heineken/Grolschquote:Op zondag 30 juni 2013 03:01 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ga je schamen. Corona kan je geen bier noemen
quote:Op zondag 30 juni 2013 03:08 schreef AdoraBelle het volgende:
Die stomme xcachet verveelt zich geloof ik. Ze zit me de hele tijd te DM'en. Kunnen jullie haar niet even bezig houden zodat ze stopt met mij te DM'en?
quote:Op zondag 30 juni 2013 03:09 schreef AdoraBelle het volgende:
Zo, nu weer een poging om normaal de trap af te gaan met m'n Uggjes aan en niet op m'n kont.
niks mis mee, lekker warm.quote:Op zondag 30 juni 2013 03:15 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben trouwens wel vergeten om uggs te emo.gif'en
Nou zeg ;{ .quote:Op zondag 30 juni 2013 03:15 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben trouwens wel vergeten om uggs te emo.gif'en
quote:Op zondag 30 juni 2013 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mij krijg je niet klein met een emogif
wat deze man zegtquote:Op zondag 30 juni 2013 03:17 schreef Rozzje het volgende:
Uggs zitten heerlijk haters gonna hate de ideale sloffen
zitten ook zachtquote:Op zondag 30 juni 2013 03:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als het je echt gaat om de warmte dan zijn er waarschijnlijk betere keuzes.
Daarom heb ik ze ook aanquote:Op zondag 30 juni 2013 03:17 schreef Rozzje het volgende:
Uggs zitten heerlijk haters gonna hate de ideale sloffen
ik zag het wel maar ik wist niet goed wat ik er mee moestquote:Op zondag 30 juni 2013 03:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zag je dat die kleiner was
WEer een mislukte grap dus.
ben je nog boos op mij?quote:Op zondag 30 juni 2013 03:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Daarom heb ik ze ook aan. Zitten heerlijk
.
Zet hem in je trofee kast.quote:Op zondag 30 juni 2013 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zag het wel maar ik wist niet goed wat ik er mee moest
porno kijkenquote:Op zondag 30 juni 2013 03:22 schreef d4v1d het volgende:
Wat ga ik doen met 400 mb mobiele data..
Moet voor morgen op
Noem een mobiele porno site die je niet limiteert tot eenmalig kijken en dan moeten betalenquote:
tegenwoordig wel jaquote:Op zondag 30 juni 2013 03:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Noem een mobiele porno site die je niet limiteert tot eentalig kijken en dan moeten betalen
Geen idee.quote:Op zondag 30 juni 2013 03:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Noem een mobiele porno site die je niet limiteert tot eenmalig kijken en dan moeten betalen
Oh meer omdat ik nooit porno kijk op een mobiele telefoonquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 03:28 schreef d4v1d het volgende:
Adora, kijk jij porno of vind je dat "vies"?zoja deel je bronnen
Dat gedicht van jou in VBLquote:Op zondag 30 juni 2013 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zoiets vraag je niet aan vrouwen mattie
In je sigquote:
Nee, gatver. Ik kijk geen pornoquote:Op zondag 30 juni 2013 03:28 schreef d4v1d het volgende:
Adora, kijk jij porno of vind je dat "vies"?zoja deel je bronnen
Oh oops, dacht dat hij in jouwe stondquote:
Thanks anyway, had opeens dichterlijke inspiratiequote:Op zondag 30 juni 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh oops, dacht dat hij in jouwe stondJa in die van Tjacka ja
ben je dronken?quote:Op zondag 30 juni 2013 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh oops, dacht dat hij in jouwe stondJa in die van Tjacka ja
ik heb ook weleens een FOK!-gedicht gemaakt, maar ben hem kwijtquote:Op zondag 30 juni 2013 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thanks anyway, had opeens dichterlijke inspiratie
Sherlockquote:Op zondag 30 juni 2013 03:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik heb ook weleens een FOK!-gedicht gemaakt, maar ben hem kwijt
Nah is alweer van vorig jaar dusquote:
waarom ben je nog geen mod?quote:
Serieus? Nicequote:
Hij is de enige kandidaat die niet voor een aanzienlijke tijd gebanned isquote:
Stijn is altijd heel objectief in live-topics.quote:Op zondag 30 juni 2013 03:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij is de enige kandidaat die niet voor een aanzienlijke tijd gebanned is
Stijn is sowieso te jong.quote:Op zondag 30 juni 2013 03:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stijn is altijd heel objectief in live-topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |