Hou zelf dan ook lekker je bek dicht tegen hem en negeer het gewoon? Jij moet serieus echt overal op doorgaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig ventje ben jij ook.
Beetje TR maken omdat je je zin niet krijgt.
Waarom?quote:
That's what she said.quote:
Ik heb het niet over die TR maar blijkbaar kun jij niet lezen:quote:Op zondag 30 juni 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben tegen bans maar als jij zo idioot reageert om zo'n kleine opmerking alsof ik je wel ga aangeven bij de stasi
en wat maakt t, mod leest t en vind het idiote melding
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik reageer niet idioot. Jij probeert grappig te doen door mij te beschuldigen van iets wat niet mag op het forum.
Ik geef aan dat dat niet aan jou om te bepalen is maar aan een moderator. En dan ga jij roepen dat ik niet serieus moet reageren.
Als jij me aanvalt en beschuldigt dan reageer ik serieus. Als je dat niet snapt dan ben je knap onnozel.
banaan pindakaas mimangquote:Op zondag 30 juni 2013 02:15 schreef Rozzje het volgende:
Tosti met nutella en banaan blijft voor mij het lekkerste weet iemand nog wat lekkere combinaties?
ik beschuldig je van niet, als ik iets doe is het het met vlagen idiote beleid wat hier wordt gevoerd. wat is nou de big deal aan een TR die in eerste instantie niet eens verstuurd werdquote:Op zondag 30 juni 2013 02:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die TR maar blijkbaar kun jij niet lezen:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:16 schreef hazmat88 het volgende:
Oh en als ik de sfeer zo proef: vrede op aarde mensen
Waarom kom jij eigenlijk trollen in andere SC's? Zo was het ook jouw idee om in de KSC deel 6000 te kapen en vervolgens vind je het dan vreemd als mensen daar iets van zeggen.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben tegen bans maar als jij zo idioot reageert om zo'n kleine opmerking alsof ik je wel ga aangeven bij de stasi
en wat maakt t, mod leest t en vind het idiote melding
ait wanneer ga je makenquote:Op zondag 30 juni 2013 02:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Thnx ga deze wel ff fixen en dan geef ik het een cijfer 1/10
Laat haar maar johquote:Op zondag 30 juni 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik beschuldig je van niet, als ik iets doe is het het met vlagen idiote beleid wat hier wordt gevoerd. wat is nou de big deal aan een TR die in eerste instantie niet eens verstuurd werd
Ik heb geen zin meer in jouw gezeur hoe blijkbaar alles aan mij zou liggen.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
Eerst haat-dm sturen en daarna mij blokkeren Adora?
Volwassen hoor![]()
Intens
Triest
Kind
Waar troll ik , post gisteravond al en vandaag normaal alleen adorabella gaat opeens zo reageren tegen mij.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk trollen in andere SC's? Zo was het ook jouw idee om in de KSC deel 6000 te kapen en vervolgens vind je het dan vreemd als mensen daar iets van zeggen.
Ik drink Stella en dat is Belgischquote:
Ik had het dus niet over die TR, hou daar nou eens over op oké?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik beschuldig je van niet, als ik iets doe is het het met vlagen idiote beleid wat hier wordt gevoerd. wat is nou de big deal aan een TR die in eerste instantie niet eens verstuurd werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |