Omdat hij meeging met de uitvaart, van die vent. terwijl heel het CIA gebouw in puin lag, en hij Arabisch praat in de slotscene?quote:
wat was de eerste keerquote:Op zondag 30 juni 2013 01:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
De eerste keer was het grappig. Nu klaar, oké?
Dat was in DM. Ik vind het niet zo grappig. En naar mijn mening is dit ook geen overtreding van de policy.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat was de eerste keer
maar sowieso geen TR ben geen NSB ahaha
Nah, ik vind het niet zo heel vreemd dat iemand meegaat om te kijken hoe het gaat. En dat hij Arabisch sprak, dat was vanwege de ceremonie.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat hij meeging met de uitvaart, van die vent. terwijl heel het CIA gebouw in puin lag, en hij Arabisch praat in de slotscene?
wat maak je je druk, sorry.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat was in DM. Ik vind het niet zo grappig. En naar mijn mening is dit ook geen overtreding van de policy.
Nee, toen Carrie naar hem toe kwam lopen, bij al die lijken. Dan ga je toch niet Arabisch praten? Als een Moslim net een aanslag heeft gepleegdquote:Op zondag 30 juni 2013 02:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, ik vind het niet zo heel vreemd dat iemand meegaat om te kijken hoe het gaat. En dat hij Arabisch sprak, dat was vanwege de ceremonie.
Is het niet, dat is niet aan jou om te beoordelen namelijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat maak je je druk, sorry.
maar is het wel maar maak je niet druk krijg je geen ban voor alleen als je van vbl bent.
Ik weet niet of dat onder het bespreken van een ban valt, dus daar doe ik geen uitspraken over.quote:
is welquote:Op zondag 30 juni 2013 02:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is het niet, dat is niet aan jou om te beoordelen namelijk.
Gast, dat bepaal jij helemaal niet. Dat bepaalt een moderator wel. Jij maakt dat hier niet uit hoor. En nu kappen.quote:
wiequote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Zolang ze maar niet weer zo uber-vervelend gaat lopen doen hier
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat onder het bespreken van een ban valt, dus daar doe ik geen uitspraken over.
O, dat herinner ik mij even niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, toen Carrie naar hem toe kwam lopen, bij al die lijken. Dan ga je toch niet Arabisch praten? Als een Moslim net een aanslag heeft gepleegd
Ik weet niet waar je je druk om maakt.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gast, dat bepaal jij helemaal niet. Dat bepaalt een moderator wel. Jij maakt dat hier niet uit hoor. En nu kappen.
Waar we het over hebben hequote:
Dat weet ik eigenlijk ook niet. Nou goed, we zien het wel danquote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat onder het bespreken van een ban valt, dus daar doe ik geen uitspraken over.
doe ik wel 48 uurquote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je je druk om maakt.
De laatste scenequote:Op zondag 30 juni 2013 02:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat herinner ik mij even niet.Maar ik denk dat hij wel ok is.
Wat was er aan de hand dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Zolang ze maar niet weer zo uber-vervelend gaat lopen doen hier
Oh, ze draafde nogal door over iets onbenulligs, beetje provoceren enzo. erg kinderachtig. maargoed. Never mindquote:
Oooh, nou ja, geloof dat we allemaal wel eens wat kinderachtig zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ze draafde nogal door over iets onbenulligs, beetje provoceren enzo. erg kinderachtig. maargoed. Never mind
Nee, laat je billen maar zienquote:Op zondag 30 juni 2013 02:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
Al draag ik die nu stiekem ook al. Is dat erg?
Ik wil je billahh ziennnquote:
Jij doet biggie want je blijft de hele tijd reageren. Ik ben duidelijk geweest.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet echt niet wat je biggie doet op deze manier
helemaal niet duidelijk, want dit is tamelijk idioot hoe je reageert.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij doet biggie want je blijft de hele tijd reageren. Ik ben duidelijk geweest.
Doe maar niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
zou bijna een tc aanmaken voor adora's billen
Ik reageer niet idioot. Jij probeert grappig te doen door mij te beschuldigen van iets wat niet mag op het forum.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
helemaal niet duidelijk, want dit is tamelijk idioot hoe je reageert.
Aanvallen op het forum met iets totaal onpersoonlijks, jaja big dealquote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Als jij me aanvalt en beschuldigt dan reageer ik serieus
gebruik dan adblock srsquote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
wtf, youtube11 advertenties op 1 pagina, really
Het zit je diep hequote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aanvallen op het forum met iets totaal onpersoonlijks, jaja big deal
TR dan nog maar gemaakt, krijg je toch geen ban voor.quote:
Wat een kinderachtig ventje ben jij ookquote:Op zondag 30 juni 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TR dan nog maar gemaakt, krijg je toch geen ban voor.
Dat mag geeneens van Google ADSensequote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
wtf, youtube11 advertenties op 1 pagina, really
ik ben tegen bans maar als jij zo idioot reageert om zo'n kleine opmerking alsof ik je wel ga aangeven bij de stasiquote:Op zondag 30 juni 2013 02:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig ventje ben jij ook.
Beetje TR maken omdat je je zin niet krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |