Wanneer mag ze hier weer posten?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:44 schreef AdoraBelle het volgende:
Oh, iedereen krijgt hier de groeten van xcachet. En een kusje.
Jaa, kun je je broeken aanquote:Op zondag 30 juni 2013 01:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen sporten om er uiteindelijk ook zo uit te zien als jij.
Oke!quote:
als je goed doet niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:45 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me slecht voor je rug.
Ze doen het toch niet voor niks op die manier? Ik denk dat 't wel meevalt maar dat baseer ik op eh ja niks. Maar je gaat toch vanuit je benen?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:45 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me slecht voor je rug.
Haha, hoeft ook niet hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Blegh.Weet eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet zeggen.
Maar wel top dat die groep helpt.
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, kun je je broeken aan.
[..]
Oke!
Waar zou je zo'n billending trouwens moeten kopen? Verkopen ze die gewoon in een beetje lingeriezaak?
Joh, die fitnessfiguren doen de meest rare dingen om sneller spieren te kweken en zo.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze doen het toch niet voor niks op die manier? Ik denk dat 't wel meevalt maar dat baseer ik op eh ja niks. Maar je gaat toch vanuit je benen?
wie bedoel je met fitnessfigurenquote:Op zondag 30 juni 2013 01:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
[..]
Joh, die fitnessfiguren doen de meest rare dingen om sneller spieren te kweken en zo.![]()
Is juist goed voor je rug als je goede form hebtquote:Op zondag 30 juni 2013 01:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze doen het toch niet voor niks op die manier? Ik denk dat 't wel meevalt maar dat baseer ik op eh ja niks. Maar je gaat toch vanuit je benen?
Figuren zoals mijn broer, die leven op kwark, eiwitshakes en kipfilet, en minstens 4 keer per week naar de sportschool gaan.quote:
wat is daar mis meequote:Op zondag 30 juni 2013 01:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Figuren zoals mijn broer, die leven op kwark, eiwitshakes en kipfilet, en minstens 4 keer per week naar de sportschool gaan.
Enge foto'squote:Op zondag 30 juni 2013 01:50 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verhaal trouwens.
Vrouw verslaafd aan meth en toen ze zelf meth ging maken kwam er een explosie en is ze voor 70% verbrand.
Die ouders van der hebben een oproep gedaan in de media (krant geloof ik) met een oude foto erbij waar ze er nog super mooi uit zag om geld te doneren. Ze gaven er alleen niet de reden bij waardoor ze zo verbrand is..
Nog steeds verslaafd natuurlijk
Beetje overdreven imo. Mijn broer flipt hem helemaal als we eens geen kwark in huis hebben.quote:
Bij de sportzaak of online.quote:
Ja.. al die foto's van meth gebruikers zijn eng..quote:
Gewoon lief zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, hoeft ook niet hoor.
Zou 't zelf ook niet echt weten. Ook niet als andere mensen tegen mij zeggen dat ze een eetprobleem hebben weet ik niet wat ik moet zeggen
.
Bizar gewoonquote:Op zondag 30 juni 2013 01:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. al die foto's van meth gebruikers zijn eng..
Maar las ergens dat die foto's die ze lieten zien van mensen en hoe ze veranderen niks helpt om mensen tegen te houden het te gaan gebruiken.
Ik kijk nu Breaking Bad. Raad eens waar het over gaat? Padum, drugs.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:50 schreef Crack_ het volgende:
Die ouders van der hebben een oproep gedaan in de media (krant geloof ik) met een oude foto erbij waar ze er nog super mooi uit zag om geld te doneren. Ze gaven er alleen niet de reden bij waardoor ze zo verbrand is ..
Oh, waar ben je?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kijk nu Breaking Bad. Raad eens waar het over gaat? Padum, drugs.
Leuke seriequote:Op zondag 30 juni 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kijk nu Breaking Bad. Raad eens waar het over gaat? Padum, drugs.
En Homeland mee gestopt natuurlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
S01E03, dus niet zo heel ver..Krijg van sommige scenes echt de kriebels.
Nou nou, niet scheldenquote:
tofquote:Op zondag 30 juni 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou, niet schelden![]()
hoe vond ej hem?
Daarom ook seizoen 2 kijken, of heb je die ook al gezien?quote:
Alles wat uitgezonden is.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom ook seizoen 2 kijken, of heb je die ook al gezien?
Baasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |