Wat was er aan de hand dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Zolang ze maar niet weer zo uber-vervelend gaat lopen doen hier
Oh, ze draafde nogal door over iets onbenulligs, beetje provoceren enzo. erg kinderachtig. maargoed. Never mindquote:
Oooh, nou ja, geloof dat we allemaal wel eens wat kinderachtig zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh, ze draafde nogal door over iets onbenulligs, beetje provoceren enzo. erg kinderachtig. maargoed. Never mind
Nee, laat je billen maar zienquote:Op zondag 30 juni 2013 02:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
Al draag ik die nu stiekem ook al. Is dat erg?
Ik wil je billahh ziennnquote:
Jij doet biggie want je blijft de hele tijd reageren. Ik ben duidelijk geweest.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet echt niet wat je biggie doet op deze manier
helemaal niet duidelijk, want dit is tamelijk idioot hoe je reageert.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij doet biggie want je blijft de hele tijd reageren. Ik ben duidelijk geweest.
Doe maar niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:09 schreef Ezell het volgende:
zou bijna een tc aanmaken voor adora's billen
Ik reageer niet idioot. Jij probeert grappig te doen door mij te beschuldigen van iets wat niet mag op het forum.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
helemaal niet duidelijk, want dit is tamelijk idioot hoe je reageert.
Aanvallen op het forum met iets totaal onpersoonlijks, jaja big dealquote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef AdoraBelle het volgende:
Als jij me aanvalt en beschuldigt dan reageer ik serieus
gebruik dan adblock srsquote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
wtf, youtube11 advertenties op 1 pagina, really
Het zit je diep hequote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aanvallen op het forum met iets totaal onpersoonlijks, jaja big deal
TR dan nog maar gemaakt, krijg je toch geen ban voor.quote:
Wat een kinderachtig ventje ben jij ookquote:Op zondag 30 juni 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
TR dan nog maar gemaakt, krijg je toch geen ban voor.
Dat mag geeneens van Google ADSensequote:Op zondag 30 juni 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
wtf, youtube11 advertenties op 1 pagina, really
ik ben tegen bans maar als jij zo idioot reageert om zo'n kleine opmerking alsof ik je wel ga aangeven bij de stasiquote:Op zondag 30 juni 2013 02:13 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat een kinderachtig ventje ben jij ook.
Beetje TR maken omdat je je zin niet krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |