Mja, tortillachips is iets anders dan tortilla's.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had het nog verkeerd ookhet is wel tortilla chips
Ik haal dat nooit uit elkaar
net als burrito`s die heb je ook nog
Slushie?
roodquote:
"her en der speelt" het is een internet forum man. En ik weet dat sommige mensen dat veel te serieus nemen, zoals iemand die een virtueel 6000e topic paktquote:Op zondag 30 juni 2013 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij komt nog niet lang genoeg op het forum blijkbaar om te weten wat er zoal her en der speelt, dat blijkt wel
oh slushpuppies, had er laatst weer eentje opquote:Op zondag 30 juni 2013 02:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, tortillachips is iets anders dan tortilla's.En ja, slushiesssss.
[..]
rood
Zo veel bijzonders was het ook niet, posts over en weer zonder dat iemand echt wat ergs deed en toen kregen mensen banquote:
Daar ging het mij in deze even niet om eigenlijkquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh slushpuppies, had er laatst weer eentje opSinds dat ik kind was ofzo
![]()
krijg je altijd zo`n koala veel hoofdpijn van
Maar ik zeg je eerlijk, het zijn bij mij altijd geintjes. Je zal mij nooit iemand persoonlijk zien aanvallen ofzo. Dat versta ik als trollen.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ging het mij in deze even niet om eigenlijk
ja lief synoniem voor wat anders tochquote:
Welnee joh. Ik ben al opgehouden met reagerenquote:Op zondag 30 juni 2013 02:31 schreef d4v1d het volgende:
Als het zo doorgaat moet er straks nog een disclaimer in de op.
lekker makkelijk van je. nog steeds geen troll van mijn kant gezien.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh. Ik ben al opgehouden met reageren
is voor mensen die veel moeten aankomen in korte tijd op gezonde manierquote:
Ik deed gewoon een poging om grappig te zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh. Ik ben al opgehouden met reageren
Waz dezequote:Op zondag 30 juni 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is voor mensen die veel moeten aankomen in korte tijd op gezonde manier
Hij heeft wel gelijk hoor. Banaan en pindakaas zijn goeie koolhydraten en gezonde vetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |