bios is tortilla`s of doritosquote:Op zondag 30 juni 2013 02:25 schreef Rozzje het volgende:
Altijd als ik bios pak is het soieso gemixed
Een dom geintje waar jij toe had opgeroepen thoughquote:Op zondag 30 juni 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
en dat van KSC was gewoon geintje waar door sommige veel te fel op werd reageerd, waardoor ruzie ontstond.
ja, had van mij niet gehoeven, ik zeg je eerlijk, maak me daar niet druk over op een forum. wij liepen 5 bans op, maar no big deal. hadden er van mij van beide kanten 0 mogen zijn. en je moet mij niet zomaar van dingen gaan beschuldigen want ik post hier gewoon normaal altijd.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Wat ik wel weet is dat door dat leuke plan er een ban kwam voor een user die boos reageerde en dat was na een TR. Maar goed, het is mij verder om het even. Ik heb hier verder geen zin in namelijk
ja, maar van mij had niemand ban gehoeven vind dat zo overdreven op een forumquote:Op zondag 30 juni 2013 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een dom geintje waar jij toe had opgeroepen though
Lees eens terug. Dan zou je kunnen zien dat ik wel klaar ben met deze non discussiequote:Op zondag 30 juni 2013 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Stuart, ik wacht nog steeds waar ik troll want er was echt niets aan de hand tot 5 minuten geleden.
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
lol tortilla`swat zeg ik, taco`s bedoel ik
had je m niet aan moeten gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lees eens terug. Dan zou je kunnen zien dat ik wel klaar ben met deze non discussie
Had het nog verkeerd ookquote:
Is dat zo? Ik kom je hier anders nooit tegenquote:Op zondag 30 juni 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, had van mij niet gehoeven, ik zeg je eerlijk, maak me daar niet druk over op een forum. wij liepen 5 bans op, maar no big deal. hadden er van mij van beide kanten 0 mogen zijn. en je moet mij niet zomaar van dingen gaan beschuldigen want ik post hier gewoon normaal altijd.
Jij komt nog niet lang genoeg op het forum blijkbaar om te weten wat er zoal her en der speelt, dat blijkt welquote:Op zondag 30 juni 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, maar van mij had niemand ban gehoeven vind dat zo overdreven op een forum
Daar valt niets meer in te zien hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 02:27 schreef d4v1d het volgende:
Iemand linkje naar dat ksc topic? ( 6000 dus)
Goed, dit was mijn laatste reactie op je. Bekijk het maar lekker met je gezeurquote:
Hij zit er langer op dan ABquote:Op zondag 30 juni 2013 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij komt nog niet lang genoeg op het forum blijkbaar om te weten wat er zoal her en der speelt, dat blijkt wel
Hoezo is dat van TR nu weer een trollquote:Op zondag 30 juni 2013 02:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kom je hier anders nooit tegen
En je reacties nu naar Adora en het dreigen van je TR's is niet trollen zeker? Hou toch op man.
Mja, tortillachips is iets anders dan tortilla's.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had het nog verkeerd ookhet is wel tortilla chips
Ik haal dat nooit uit elkaar
net als burrito`s die heb je ook nog
Slushie?
roodquote:
"her en der speelt" het is een internet forum man. En ik weet dat sommige mensen dat veel te serieus nemen, zoals iemand die een virtueel 6000e topic paktquote:Op zondag 30 juni 2013 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij komt nog niet lang genoeg op het forum blijkbaar om te weten wat er zoal her en der speelt, dat blijkt wel
oh slushpuppies, had er laatst weer eentje opquote:Op zondag 30 juni 2013 02:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, tortillachips is iets anders dan tortilla's.En ja, slushiesssss.
[..]
rood
Zo veel bijzonders was het ook niet, posts over en weer zonder dat iemand echt wat ergs deed en toen kregen mensen banquote:
Daar ging het mij in deze even niet om eigenlijkquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh slushpuppies, had er laatst weer eentje opSinds dat ik kind was ofzo
![]()
krijg je altijd zo`n koala veel hoofdpijn van
Maar ik zeg je eerlijk, het zijn bij mij altijd geintjes. Je zal mij nooit iemand persoonlijk zien aanvallen ofzo. Dat versta ik als trollen.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ging het mij in deze even niet om eigenlijk
ja lief synoniem voor wat anders tochquote:
Welnee joh. Ik ben al opgehouden met reagerenquote:Op zondag 30 juni 2013 02:31 schreef d4v1d het volgende:
Als het zo doorgaat moet er straks nog een disclaimer in de op.
lekker makkelijk van je. nog steeds geen troll van mijn kant gezien.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh. Ik ben al opgehouden met reageren
is voor mensen die veel moeten aankomen in korte tijd op gezonde manierquote:
Ik deed gewoon een poging om grappig te zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 02:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh. Ik ben al opgehouden met reageren
Waz dezequote:Op zondag 30 juni 2013 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is voor mensen die veel moeten aankomen in korte tijd op gezonde manier
Hij heeft wel gelijk hoor. Banaan en pindakaas zijn goeie koolhydraten en gezonde vetten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |