Dan ben ik eerlijk waar benieuwd waar ik je aanviel want dat was niet mijn bedoeling. Zou ook niet weten waaorm.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik had het dus niet over die TR, hou daar nou eens over op oké?
ja tuurlijk, snel even mij een probleem aanpraten. Makkelijk ookquote:Op zondag 30 juni 2013 02:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer in jouw gezeur hoe blijkbaar alles aan mij zou liggen.
Niemand heeft problemen met mijn manier van posten, alleen jij. Ik haal volgens jou het bloed onder je nagels vandaan en jij irriteert je aan me. Vraag dat eens aan andere users hier in dit topic, die hebben daar geen last van.
Jij hebt serieus een probleem en ik vind het jammer dat je dat zelf niet in wilt zien.
Je lijkt uit te zijn op het plaatsen van TR's. Je oproep in VBL om topic 6000 te pakken in de KSC is toch wel een duidelijk genoeg voorbeeld met wat ik bedoel. Maar goed, het zal wel jouw manier van vermaak zijn. Laat maar verderquote:Op zondag 30 juni 2013 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar troll ik , post gisteravond al en vandaag normaal alleen adorabella gaat opeens zo reageren tegen mij.
ook lekkerquote:
Jij hebt zelf een hele post in R&P gewijd aan je psychologische en lichamelijke problemen. Hoezo praat ik je dan wat aan?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja tuurlijk, snel even mij een probleem aanpraten. Makkelijk ook
En dat heeft hier mee te maken omdat?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij hebt zelf een hele post in R&P gewijd aan je psychologische en lichamelijke problemen. Hoezo praat ik je dan wat aan?
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je lijkt uit te zijn op het plaatsen van TR's. Je oproep in VBL om topic 6000 te pakken in de KSC is toch wel een duidelijk genoeg voorbeeld met wat ik bedoel. Maar goed, het zal wel jouw manier van vermaak zijn. Laat maar verder
Zo kan het ook. Een domme stelling neergooien omdat je geen antwoord kunt of wilt geven op een gestelde vraag. Maar goed, ik was er al klaar mee hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 02:19 schreef Insomnia_ het volgende:
stuart, je bent op moment gewoon aan het moraalridderen gister trollde ik toch ook niet en net ook niet en nu ook niet.
welke vraagquote:Op zondag 30 juni 2013 02:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo kan het ook. Een domme stelling neergooien omdat je geen antwoord kunt of wilt geven op een gestelde vraag. Maar goed, ik was er al klaar mee hoor
Als jij mij gaat beschuldigen dan houd ik jou graag even de spiegel voor. Jij bent de enige die zo verschrikkelijk hapt op mijn posts en zich zo ergert aan mij. Dan kan ik niet anders concluderen dan dat het aan jou ligt.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat heeft hier mee te maken omdat?
Trouwens snap ik ook echt niet waarom je dit naar boven haalt hoor, walgelijk gewoon.
Als het maar gezellig is tochquote:Op zondag 30 juni 2013 02:20 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ook lekkerik houd het bij de hertog jan en grolsch vanavond. Helaas is de kroeg dicht dus verder drinken bij een vriend
Waar beschuldig ik je van dan? Ik geef mijn mening over je. Ik heb je nergens van beschuldigd.quote:Op zondag 30 juni 2013 02:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij mij gaat beschuldigen dan houd ik jou graag even de spiegel voor. Jij bent de enige die zo verschrikkelijk hapt op mijn posts en zich zo ergert aan mij. Dan kan ik niet anders concluderen dan dat het aan jou ligt.
ik heb popcorn hier wel zoetequote:Op zondag 30 juni 2013 02:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Genieten dit, maar zonder popcorn helaas
Goeie tijden slechte tijden meets FOK!-forumquote:Op zondag 30 juni 2013 02:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Genieten dit, maar zonder popcorn helaas
Geen idee. Wat ik wel weet is dat door dat leuke plan er een ban kwam voor een user die boos reageerde en dat was na een TR. Maar goed, het is mij verder om het even. Ik heb hier verder geen zin in namelijkquote:Op zondag 30 juni 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]Denk je nou echt dat ik dat meen van die TRs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |