Ezell is onwetende tattaquote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 juni 2013 02:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten mensen![]()
Hahaquote:Op zondag 30 juni 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand achter mij liet laatst zijn hele zak met m&ms vallen. hoor je al die dingen dor de zaal heen rollend
14 ja?quote:Op zondag 30 juni 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
toen ik nog kleine jongen was, jaartje of 14-15, nam ik wel eens blikken bier mee naar bios. deed ik dan in jaszak zodat ze niet zagen, maar dat gaat schudden. doe je blik open midden in bioscoop zaal
Lol ja man of je kon je bottle niet open krijgen omdat het te donker was in de zaal en ga je lopen fluisteren dit datquote:Op zondag 30 juni 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
toen ik nog kleine jongen was, jaartje of 14-15, nam ik wel eens blikken bier mee naar bios. deed ik dan in jaszak zodat ze niet zagen, maar dat gaat schudden. doe je blik open midden in bioscoop zaal
dan moet je aan de zijkant tikken of zoquote:Op zondag 30 juni 2013 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik lustte nog geen bier op mijn 14dequote:Op zondag 30 juni 2013 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
viel wel mee, maar was stoer toch op die leeftijd
amateurquote:Op zondag 30 juni 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lustte nog geen bier op mijn 14deblikjes passoa halen in de supermarkt in de pauze
quote:Op zondag 30 juni 2013 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik lustte nog geen bier op mijn 14deblikjes passoa halen in de supermarkt in de pauze
Nu nog best lekker hoorquote:
Ja kloptquote:
Voor deze ene keer danquote:Op zondag 30 juni 2013 02:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kloptBegon pas later bier te waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |