Website: http://www.batmanarkhamorigins.com/quote:Batman: Arkham Origins is an upcoming video game being developed by Warner Bros. Games Montreal and released by Warner Bros. Interactive Entertainment for the PlayStation 3, Wii U and Xbox 360 video game consoles, and Microsoft Windows. Based on the DC Comics superhero Batman, it is the successor to the 2011 video game Batman: Arkham City, and the third installment in the Batman: Arkham series. The game's main storyline is set five years before that of 2009's Batman: Arkham Asylum and follows a younger and less refined Batman who becomes the target of assassins on Christmas Eve. It is scheduled for release on October 25, 2013.
A spin-off game, Batman: Arkham Origins Blackgate, is scheduled for release alongside Arkham Origins for Nintendo 3DS and PlayStation Vita.
Ik vond de omvang van AC juist heel vet. Zeker als opvolger van AA. Sloot perfect aan op elkaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:18 schreef Shygirl18 het volgende:
Hoop dat deze net zo goed wordt al AA. Vond die grote map best saai in AC. Heb m daarom ook niet uitgespeeld. De nieuwe speelt zich af in Gotham en de map wordt 2x zo groot als die van AC.
Ik kan er niets van downloaden volgens mij.... Ik krijg alleen maar reclame.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:13 schreef Shygirl18 het volgende:
De beta is uit!
http://www.batman-arkhamorigins.com/
Te laatquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik kan er niets van downloaden volgens mij.... Ik krijg alleen maar reclame.
Het verhaal was gewoon klaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef Tearsoftheriver het volgende:
Arkham city was al super vet. Ik vond de story helemaal geweldig met zoveel supervillains. Wel jammer dat dit nu een prequel is en het verhaal niet verder gaat.
Maar ik ga hem toch wel kopen
Ik heb er aardig wat verhalen over gelezen en wat filmpjes over gezien, maar deze nieuwe studio heeft het wel goed voor elkaar volgens mij hoor..Ze doen er alles aan om het op dezelfde manier aan te pakken als de vorige delen. Heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat komenquote:Op maandag 29 juli 2013 01:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het verhaal was gewoon klaar.
Ze hadden misschien nog wel iets kunnen bedenken, maar het verhaal was klaar na de dood van the Joker.
Hoewel ik dat nog steeds jammer vind. Hij had eigenlijk niet doos gemogen, maar goed daar kun je over twisten
Volgens mij wordt en prequel ook wel vet. Alleen jammer dat het niet door dezelfde studio wordt gedaan.
Aan de andere ziet het er wel goed uit
The Joker was ook de beste character van de reeks, maar als je ervoor kiest hem dood te laten gaan, dan moet je daar mee verder gaan. Een prequel is een makkelijke oplossing om weer met the Joker verder te kunnen. Terwijl Arkham City genoeg had om verder te kunnen. Hush had het gezicht van Bruce Wayne gestolen en was ontsnapt aan Batman. En Azrael zei Batman dat Gotham vernietigd zou worden en hij het niet kan stoppen. Dat lijkt me genoeg voor een sequel toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het verhaal was gewoon klaar.
Ze hadden misschien nog wel iets kunnen bedenken, maar het verhaal was klaar na de dood van the Joker.
Hoewel ik dat nog steeds jammer vind. Hij had eigenlijk niet doos gemogen, maar goed daar kun je over twisten
Volgens mij wordt en prequel ook wel vet. Alleen jammer dat het niet door dezelfde studio wordt gedaan.
Aan de andere ziet het er wel goed uit
Had dat van Azrael niet te maken met de plannen van Dr. Strange?quote:Op maandag 29 juli 2013 06:37 schreef Tearsoftheriver het volgende:
[..]
The Joker was ook de beste character van de reeks, maar als je ervoor kiest hem dood te laten gaan, dan moet je daar mee verder gaan. Een prequel is een makkelijke oplossing om weer met the Joker verder te kunnen. Terwijl Arkham City genoeg had om verder te kunnen. Hush had het gezicht van Bruce Wayne gestolen en was ontsnapt aan Batman. En Azrael zei Batman dat Gotham vernietigd zou worden en hij het niet kan stoppen. Dat lijkt me genoeg voor een sequel toch?
Maar de prequel zal inderdaad ook wel cool worden. Als die sequel ook ooit nog komt vind ik het goed
Ik dacht ook dat het stoppen van Mark Hamill de reden was dat ze the Joker lieten doodgaan. Daarom nu een beetje raar dat ze toch een 'nieuwe Joker' nemen.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Had dat van Azrael niet te maken met de plannen van Dr. Strange?
Dat verhaal van Hush zou kunnen werken, maar hij is niet bekend genoeg als karakter om veel mensen te kunnen trekken denk ik. Leuk als figuur voor er bij, maar als hoofdschurk niet genoeg.
Gelijk ook een beetje het "probleem" van Batman. Er zijn een paar villians die erg bekend zijn onder het grote publiek en die zul je er toch een beetje in moeten houden.
Dus de Joker, Penguin en Bane zijn sowieso "verplicht". Als is het maar om de mensen een bekend gevoel te geven. Dan is de Joker, toch de arch enemy, echt wel nodig en dat kon niet meer na Arkham City. Iets wat ik nog steeds een gemis vindt aan de game. De dood van de Joker
Van mij had de rol van 2-face trouwens wel wat groter gemogen in Arkham City. Een sterk en interessant personage. Het zou leuk zijn als hij weer terug komt in een grotere rol.
Black Mask is ook wel vet. Goed dat hij er in zit. Interessant personage. Alleen jammer dat hij bij het grote publiek niet zo bekend is.
Natuurlijk hadden ze er om heen ook wel een goede opvolger van AC kunnen bedenken. Nadat Batman in AC is bezig geweest heeft bijv Black Mask de macht in Gotham overgenomen ofzo.
Maar ik denk dat ze gedacht hebben, zonder Joker geen Batman....
Btw, wat me wel een beetje steekt als fan. Geen Kevin Conroy als stem van Batman en geen Mark Hamill als Joker
De stem van de Joker lijkt mij ook niet echt anders te maken.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:36 schreef Tearsoftheriver het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het stoppen van Mark Hamill de reden was dat ze the Joker lieten doodgaan. Daarom nu een beetje raar dat ze toch een 'nieuwe Joker' nemen.
Nee, maar die tijd die ze aan de MP spenderen, kan ook extra aan de Singleplayer worden besteed. Als het echt extra budget is, maakt het weinig uit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:13 schreef Komakie het volgende:
Wil toch niet zeggen dat automatisch dan de single player minder wordt?
Echt een toffe trailer dit hoorquote:
De makers van de vorige 2 spellen hebben ook niks te maken met dit spelquote:Op maandag 29 juli 2013 13:36 schreef Tearsoftheriver het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het stoppen van Mark Hamill de reden was dat ze the Joker lieten doodgaan. Daarom nu een beetje raar dat ze toch een 'nieuwe Joker' nemen.
Awesome, kan echt niet wachten. Een van de beste games deze generatie vind ik, de Arkham reeks.quote:
Godver... begint nou toch wel te kriebelen! En ik wilde deze game niet bij release kopen. Heb al zoveel Nintendo games de afgelopen maanden gekocht en er komen nog zoveel uit de komende tijd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Awesome, kan echt niet wachten. Een van de beste games deze generatie vind ik, de Arkham reeks.
Ik heb zelfs GTA er voor laten liggenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:04 schreef CoExist het volgende:
[..]
Godver... begint nou toch wel te kriebelen! En ik wilde deze game niet bij release kopen. Heb al zoveel Nintendo games de afgelopen maanden gekocht en er komen nog zoveel uit de komende tijd.
Voor Batman of Nintendo games?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:09 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik heb zelfs GTA er voor laten liggen
Voor Origins en Origins Blackgatequote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:54 schreef CoExist het volgende:
[..]
Voor Batman of Nintendo games?
Ik ben sowieso geen GTA liefhebber. Deel 1 was in '97 al niet hoogstaand.
Mja...alleen zit er een tijdslimiet op. Meer tijd kan je kopen, of wachten tot je meer tijd krijgt. Ziet er wel leuk uit op de ipad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:51 schreef Tim86 het volgende:
Er is een gratis mobile game van Arkham Origins nu. Hij is al uit voor iOS en komt later nog naar Android.
http://www.gamespot.com/a(...)ut-now/1100-6415635/
Ziet er wel prima uit voor een free mobile game
Lady Shiva is een pussy....quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Killer Croc en Lady Shiva zijn de laatste 2 assasins.
Veel gamers/mensen denken dat Lady Shiva een cute generic "redelijke zwakke" vrouw.Die hebben zeker de pre-Nu52 comics nooit gelezen blijkbaar.![]()
1.Ze is de dodelijkste vechtkunstenaar ter wereld,waar zelfs B-man meerdere keren problemen mee had.Lid van League of Assasins.
2.Daag je haar uit of je wordt je uitgedaagd??Prepare to be killed of verzwak haar van tevoren(Tim Drake's Robin had dat gedaan,opzettelijk)
3.Haar nakomeling is even gevaarlijk en dodelijk als haarzelf,zeker als je bedenkt wie dat is.En natuurlijk hebben ze tegen elkaar gevochten in fucking death matches.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Lady Shiva is een pussy....
Zit is nog niet in de New 52 Batman comics (Batman, Detective Comics, The Dark Knight, Batman and Robin) voor gekomen. Of het moet in de laatste paar issues zijn geweest... Die heb ik nog niet gelezen. Wel in Nightwing en Red Hood, maar die volg ik niet echt.
Ze was in Red Hood and The Outlawsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Lady Shiva is een pussy....
Zit is nog niet in de New 52 Batman comics (Batman, Detective Comics, The Dark Knight, Batman and Robin) voor gekomen. Of het moet in de laatste paar issues zijn geweest... Die heb ik nog niet gelezen. Wel in Nightwing en Red Hood, maar die volg ik niet echt.
Dat zei ikquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Ze was in Red Hood and The Outlaws
Vond AA ook wat leuker en volgens mij lag dat ook aan de map idd.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:18 schreef Shygirl18 het volgende:
Hoop dat deze net zo goed wordt al AA. Vond die grote map best saai in AC. Heb m daarom ook niet uitgespeeld. De nieuwe speelt zich af in Gotham en de map wordt 2x zo groot als die van AC.
Blackgate schijnt op de Ipad een leuke toevoeging te zijn. Vermakelijk, maar na een tijdje gaat het vervelen en gaan ze proberen uit te melken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:36 schreef Cid het volgende:
Zie net dat Origins en Blackgate al te krijgen zijn. Heeft Fok! geen review exemplaren gehad van deze games?
Nergens zijn er reviews te vinden, wat vaak niet zo'n goed teken is... Maak me vooral zorgen om Blackgate...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
Het is een beetje langzaam in het begin. Maar naarmate je vordert kan ik je vertellen dat deze versie van batman verruit de meest toffe is. Echt ongelofelijk vette acteerwerk en cut-scenes. Wil niet teveel spoilen maar je zult tevreden zijn als je wat doorzet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:51 schreef MrDrako het volgende:
Heb nogal een enorm deja vu gevoel. Verhaal is dan wel anders, spel voelt bijna aan als een kopie van de vorige versies. Veel muisklikken als een gek in de gevechten, verhaal gaat niet bijzonder snel. Tot nu toe voor mij een enorme tegenvaller tov de verwachting die ik had.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:45 schreef MrDrako het volgende:
Heb deel 1 en 2 ook prima op de pc kunnen spelen, full HD met alles op max ziet er toch een stuk beter uit dan op de consoles. Zal zo eens testen of mn xbox 360 controller op de pc beter werkt, want het gevecht met deathstroke is niet te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
PC ziet er altijd beter uit dan op een console. Gezien de mogelijke hardware updates van een PC ook niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:45 schreef MrDrako het volgende:
Heb deel 1 en 2 ook prima op de pc kunnen spelen, full HD met alles op max ziet er toch een stuk beter uit dan op de consoles. Zal zo eens testen of mn xbox 360 controller op de pc beter werkt, want het gevecht met deathstroke is niet te doen.
Ik kan hem met een i7 3740qm, 32gb ram, en een overclockte Quadro K4000M met 4gb vram, op ultra en de hoogste physx spelen op 1440p. Alleen de anti-aliasing staat op fxaa high (al staat die op ultra standaard uit).quote:Op zondag 27 oktober 2013 01:14 schreef LeaderRoel het volgende:
Komt er nog een demo uit van dit spel? Ik wil namelijk even testen of hij een beetje goed draait op mijn PC
Hier m'n specs:
Windows 7 64-bit
Intel Core i7 3720QM 2,6Ghz
12GB RAM DDR3
Nvidia GeForce GTX 675M met 2GB VRAM
Arkham City kan ik gewoon zonder problemen op de hoogste settings spelen met 60 FPS
Kan ik even kijken ja iddquote:Op zondag 27 oktober 2013 01:46 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik kan hem met een i7 3740qm, 32gb ram, en een overclockte Quadro K4000M met 4gb vram, op ultra en de hoogste physx spelen op 1440p. Alleen de anti-aliasing staat op fxaa high (al staat die op ultra standaard uit).
Ik heb echter geen idee hoe die Quadro zich verhoud tot een GTX 675M. Bij gpu-z zegt hij dat het 960 unified shaders heeft op een kloksnelheid van 980mhz. Misschien kan je dat vergelijken met jouw videokaart?
Aan de andere kant draait het hier toch op Quadro drivers, dus die zijn minder efficient. Is een torrent downloaden om te kijken een optie?
Ik vind het verhaal iets minder sterk en het is vrij veel van hetzelfde als AC. Ik vermaak me er in ieder geval prima meequote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef Timo-Tea het volgende:
Ik ben geen batman fan maar arkham city vond ik fantastisch.
Is Origins het kopen waard? Had dit tppic in ieder geval drukker verwacht..
Batman is wel iets meer bad ass inderdaadquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:00 schreef Cid het volgende:
Nog maar 2 uurtjes gespeeld of zo, maar ik vind hem erg leuk. Batman is wat opvliegender wat ik erg goed vind, en ik schiet af en toe in lach van die henchmen commentaren:
"Penguin called me a floppy noodle!"
Speel trouwens de PS3 versie, tot nu toe geen last van framedrops of glitches maar ik hoor een hoop slechte verhalen helaas.
Op de PC bashen ze Origins echt kapot. Spel is nu dan ook gewoon voor 18 euro te koop.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:32 schreef Timo-Tea het volgende:
Ik ben geen batman fan maar arkham city vond ik fantastisch.
Is Origins het kopen waard? Had dit tppic in ieder geval drukker verwacht..
http://www.bol.com/nl/p/batman-arkham-origins/9200000013720251/quote:Op vrijdag 1 november 2013 02:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op de PC bashen ze Origins echt kapot. Spel is nu dan ook gewoon voor 18 euro te koop.
https://www.g2play.net/store/Batman-Arkham-Origins-Steam-Key.htmlquote:Op vrijdag 1 november 2013 09:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/batman-arkham-origins/9200000013720251/
Waar dan?
Een retailbox vergelijken met een digitale downloadquote:Op vrijdag 1 november 2013 13:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
https://www.g2play.net/store/Batman-Arkham-Origins-Steam-Key.html
Denken dat bol.com goedkoop is
Nog meer linkjes
http://www.dlcompare.com/games/buy-batman-arkham-origins-550
Oh ja vet belangrijk zo'n doosje. Daar gaat het natuurlijk om bij games. Er zitten natuurlijk oh zo veel extraatjes bij. Een stuk plastic met een dvd er in. Is natuurlijk die extra 30 euro waard.quote:Op vrijdag 1 november 2013 14:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een retailbox vergelijken met een digitale download
Als je bij de retails van je lijstje kijkt zijn ze net zo duur als bol.com.
en ja, ik weet heus wel dat bol.com niet de goedkoopste is. Het ging mij vooral om een grote aanbieder.
Nee hoor, maar ik liet een retailbox zien van Bol.com en jij vergelijkt het met een digitale download.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Oh ja vet belangrijk zo'n doosje. Daar gaat het natuurlijk om bij games. Er zitten natuurlijk oh zo veel extraatjes bij. Een stuk plastic met een dvd er in. Is natuurlijk die extra 30 euro waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt het een stuk beter en zaten er wel echt veel supertoffe dingen in. Qua gameplay is er weinig anders eigenlijk. Dat is in principe positief voor mij omdat er gewoon niks mis mee was, maar ze hebben zich er ook wel erg makkelijk vanaf gemaakt zo door eigenlijk echt niks toe te voegen verder. Ook mis ik een beetje de verwijzingen en easter eggs die je vooral in City zoveel zag. Heb nog wel wat sidequests te gaan, al heb ik de belangrijkste daarvan ook al gedaan.
Viel me wel echt op hoe matig de lipsyncing was tov de vorige 2 delen..daar is het me echt nooit opgevallen, nu wel regelmatig.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Geen enkele glitch gezien hier op de xbox..behalve 1x een enemy die wat in de grond zakte..kleine graphics glitch.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:55 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Is de spel wel waard om te halen? Ben zelf wel een fan van Batman en mijn favo karakter Deathstroke is er ook dus de storyline lijk wel bruut, maar hoorde ook dat er veel glitches waren.
Ik had er nog 2x zoveel pogingen voor nodig. Ik ben echt teveel een button-basher voor dat soort dingen en die counters van mij waren echt standaard te vroeg of te laatquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
Na 5x toch Deathstroke kunnen verslaan.
die is echt zo fucking simpel 1x nodig gehad haalde hem meteen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Jezusss, het gevecht tegen Copperhead. Nog erger dan Deathstroke. Counteren in een groepsgevecht gaar ook voor geen moer. Voorheen kreeg je nog de counter button te zien, nu niet meer. Daarom vaak counter mis.
En die camerahoeken zijn ook echt kut.
Zal denk ik de eerste batman game zijn die ik links laat liggen.
Ben ik het mee eens Tearsoftheriver! Multiplayer is beetje verspilling. Maar wil hem toch wel spelen. Ik zie hem op zavvi.nl staan, is het ergens anders ook goedkoper?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:32 schreef Tearsoftheriver het volgende:
Ik had liever dat ze al het geld voor de multiplayer in de singleplayer zouden steken. Wie koopt de Batman games nou voor de multiplayer? Lijkt me ook niet echt een slimme zet, want ik vond bij Assassins Creed ook niet echt goed uitpakken.
Haha, mooi gedichtje.quote:the bigger they are, the harder they fall
try to resist & i'll kill them all
here's to gotham turned upside down
come x-mas day, i run this town!!
Bij die helikopter-view duurde het echt lang voor ik doorhad dat ik zelf aan het vechten wasquote:Op maandag 16 december 2013 00:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
Dat gevecht met Bane.Hij volgt je dodge gewoon. Werkt ook voor geen moer.
Je bedoelt hij 2de bane gevecht?quote:Op maandag 16 december 2013 00:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij die helikopter-view duurde het echt lang voor ik doorhad dat ik zelf aan het vechten was
Op die rooftop is dat..bij het hotel.quote:Op maandag 16 december 2013 00:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je bedoelt hij 2de bane gevecht?
Zonder twijfel. Maar dit was verder ook een prima game imo.quote:
Oh 1ste dus. Snap niet waarom er altijd 3/4 mannetjes bij moeten komen. Irritant!quote:Op maandag 16 december 2013 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op die rooftop is dat..bij het hotel.
Arkham Asylum was het tofst.quote:
Uitgespeeld van het weekend. Beetje kort (maar moet bijna alle side missions nog doen), maar wel goed eigenlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 13:13 schreef Komakie het volgende:
Ik vond Arkham City het coolste. Gewoon het grootse. Daarnaast vond ik het deel met Ivy niet zo leuk.
Met deze vermaak ik me trouwens ook prima.
Ik ben toevallig ook net bij dat gedeelte van Bane en ik vind de cut scene die erna komt met de Joker echt goed
Het sfeer gehalte vind ik van AO trouwens wel wat hoger dan van de andere games. Het kerstsfeertje doet het wel goed
Absoluut.quote:Op maandag 16 december 2013 14:59 schreef Tim86 het volgende:
AA had wel meer dat claustrofobische sfeertje..en toen was het allemaal nog nieuw enzo, dat maakt het dan toch wel extra tof. Bossfights waren wel vrij matig vond ik. Die waren beter in AC en het feit dat je ineens die hele stad had waar je lekker doorheen kon zweven maakte het ook wel erg tof
Haha, ik vind het juist wel stijl dat je ze tegen blijft komen. In ieder geval wordt het niet heel saai.quote:Op maandag 16 december 2013 16:29 schreef Tim86 het volgende:
En ik heb echt een hekel aan snipers..die zitten standaard in (ik geloof) het Diamond District als je in free roam zit na de main story. Echt irritant is dat..vlieg je lekker rond, ben je op zoek naar wat kleine dingetjes, krijg je dat gezeik weer
Geen van de door jou genoemde games!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef GTAnoob het volgende:
Ik heb Arham City voor de PS3, aantal jaar geleden gekocht, nooit opengemaakt (gisteren gevonden).
Is het een waardige game? Wat voor soort game is het, openworld zoals AC:4, RDR, GTA etc. ?
(Destijds gekocht tijdens een van de Amazon black friday's, zonder te weten wat het precies was, was overal iets van 50-65 Euro, zelf voor 9 euro de Limited Edition kunnen kopen).
Inderdaad ja dat counterenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Deathstroke was voor mij ook echt moeilijk ja..Denk dat ik daar wel 15 pogingen voor nodig had. Timing van de counter was steeds slecht![]()
Andere delen zijn zeker een aanrader. Zijn zelfs nog beter
Ik vond hem wel tof, maar ook niet erg bijzonder. Verhaal is sowieso prima, maar het is gewoon een bestaand en bekend verhaal, dus dat was ook makkelijk. Die freeze dingetjes waren wel leuk, maar werden ook snel eentonig. Bossfight met Freeze zelf was wel heel tofquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:19 schreef CoExist het volgende:
De DLC "Cold Cold Heart" is vandaag uitgekomen en kost ¤ 9,99
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel tof, maar ook niet erg bijzonder. Verhaal is sowieso prima, maar het is gewoon een bestaand en bekend verhaal, dus dat was ook makkelijk. Die freeze dingetjes waren wel leuk, maar werden ook snel eentonig. Bossfight met Freeze zelf was wel heel tof
Ook weer een nieuwe trailer voor Arkham Knight. Ziet er echt geniaal uit
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel tof, maar ook niet erg bijzonder. Verhaal is sowieso prima, maar het is gewoon een bestaand en bekend verhaal, dus dat was ook makkelijk. Die freeze dingetjes waren wel leuk, maar werden ook snel eentonig. Bossfight met Freeze zelf was wel heel tof
Verdomme. VERDOMME. RRGAAAHHHH!!!!!!!!!!111quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef Tim86 het volgende:
Fucking insanequote:
Deze trailer is echt nog 10x toffer dan ik had gedacht. Jammer dat hij is uitgesteld, maar als de game daardoor beter wordt is het ook primaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Fucking insane
ubisoft kijken jullie mee??!
Ziekelijkquote:
Ik heb het idee dat er wat geknipt is in het filmpje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:24 schreef Tim86 het volgende:
Gameplay ziet er behoorlijk chaotisch uit als je dit zo ziet. Ben benieuwd hoe het in de praktijk zal zijn. Wel tof dat John Noble de stem van Scarecrow doet
Release van Arkham Knight is 2 juni 2015.quote:
Fuck me, ik was te enthousiast en werd er spontaan dom door. Amerikaanse datum vs Europese datum...6-2 of 2-6quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:57 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Release van Arkham Knight is 2 juni 2015.
LOLquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fuck me, ik was te enthousiast en werd er spontaan dom door. Amerikaanse datum vs Europese datum...6-2 of 2-6
quote:
Die heb ik net zitten kijken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:26 schreef Tim86 het volgende:
Tof dat ze zulke goede acteurs voor de stemmen hebben. Naast de gebruikelijke "bekende" voice actors ook o.a. Jonathan Banks (Mike van Breaking Bad/Better Call Saul) en John Noble (o.a. bekend van Fringe, Lord of the Rings)
quote:Bats is back, folks!
Batman: Arkham Knight is set to be the game of the summer. The anticipated finale in Rocksteady's Batman series sees Bruce Wayne taking the fight to the Scarecrow and his army of supervillain chums for one last epic confrontation. This time though, he has help from an array of characters like Oracle, Nightwing, and Robin, not to mention the use of the awesome-looking Batmobile. It's going to be the must-have game of the summer!
BATMAN-ARKHAM-SAVE40
Now's the perfect time to pre-purchase, as you’ll also get to play as Harley Quinn and get 4 EXCLUSIVE Challenge Maps! Punch in the code above when you pre-purchase Batman: Arkham Knight or Batman: Arkham Knight Premium Edition and get a whopping 40%
off!*
*Voucher valid until [5th June 2015 and 5pm UTC].
Voucher only valid on Batman: Arkham Knight or Batman: Arkham Knight Premium Edition.
May not be used in conjunction with other vouchers or GMG credit.
User must be subscribed to newsletter to redeem voucher.
Hij is niet heel snel, maar dat is hij in het echt ook niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 15:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zit nu op een kwart van Arkham City. Mooi spel, goede gameplay en een boeiend verhaal. Maar ik vind het in essentie gewoon een brawler met heel veel polish en hoge productiewaarden. Goed spel, absoluut, maar lang niet het meesterwerk dat ik verwachtte.
Ik had gehoopt dat Batman meer als Kratos zou spelen. Als hij loopt, is hij behoorlijk sloom en stijf.
Arkham Origins: Blackgate op de Vita vond ik ook leuk, beetje een throwback naar de Batman games die ik vroeger op de Mega Drive speelde.
originsquote:Op zondag 14 juni 2015 03:37 schreef topdeck het volgende:
Origins heeft de beste stem voor Batman
"WHERE IS HE!!??"
mensen die origins haten omdat de rest dat doet en niet willen erkennen dat voice acting,cinematics en animaties beter zijn dan in de vorige delenquote:
Origins is gewoon inferieur.quote:Op zondag 14 juni 2015 15:17 schreef topdeck het volgende:
[..]
mensen die origins haten omdat de rest dat doet en niet willen erkennen dat voice acting,cinematics en animaties beter zijn dan in de vorige delen
Dude....quote:Op zondag 14 juni 2015 03:37 schreef topdeck het volgende:
Origins heeft de beste stem voor Batman
"WHERE IS HE!!??"
Ik denk dat ik City de beste vond ik in de serie....quote:Op zondag 14 juni 2015 16:27 schreef ems. het volgende:
Ik vond Asylum echt heel tof. City ben ik nooit doorheen gekomen, misschien omdat ik toen ondertussen alweer een beetje verveeld was met de gameplay. Daarom ook origins nooit aangeraakt.
Ben wel benieuwd naar knight
Ik ook jaquote:Op zondag 14 juni 2015 21:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik City de beste vond ik in de serie....
Vooral omdat hij zo uitgebreid is en het verhaal is erg goed.quote:
Ok dus het lijkt er op dat Joker wordt gecremeerd....?quote:
Zou flauw zijn om hem weer terug te halen denk ik, hoe iconisch hij ook is. Maar goed, we weten ook nog weinig over de Arkham Knight. Ben benieuwd wat daar achter zal zittenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ok dus het lijkt er op dat Joker wordt gecremeerd....?
Of komt hij stiekem toch terug?
Ik zou het ook niet zo relaxt vinden. Het is dan net iets te ver gezocht. Zelfs voor Batman.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou flauw zijn om hem weer terug te halen denk ik, hoe iconisch hij ook is. Maar goed, we weten ook nog weinig over de Arkham Knight. Ben benieuwd wat daar achter zal zitten
Rocksteady, noobquote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo relaxt vinden. Het is dan net iets te ver gezocht. Zelfs voor Batman.
Maar die gast die de agent aanvalt ziet er ook beetje creapy uit. Net alsof hij verbrand is ofzo. Dat maakt me dan toch weer een beetje achterdochtig
Ik weet niet hoe het met die Arkham Knight zit, maar het klinkt allemaal niet echt heel erg "Batman". Ik ben benieuwd wat ze er van maken.
Nu staat Rockstar wel bekend om hun goede verhalen en waren de vorige Arkham games verhaal technisch ook prima dus het voordeel van de twijfel geef ik ze wel.
quote:
ik heb een ps4quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:27 schreef Komakie het volgende:
Fuck.
Mijn pc gaat AK niet trekken. Ik had het net uitgekiend dat ik een nieuwe computer zou hebben afgebouwd als hij er zou zijn, maar kom 2 weken te kort. Ik moet dus 2 weken extra wachten, maar dan kan ik hem wel met de settings op max spelen
Consolesquote:
Dat is gewoon een gevalletje Scarecrow toxin lijkt me.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet zo relaxt vinden. Het is dan net iets te ver gezocht. Zelfs voor Batman.
Maar die gast die de agent aanvalt ziet er ook beetje creapy uit. Net alsof hij verbrand is ofzo. Dat maakt me dan toch weer een beetje achterdochtig
Ik weet niet hoe het met die Arkham Knight zit, maar het klinkt allemaal niet echt heel erg "Batman". Ik ben benieuwd wat ze er van maken.
Nu staat Rockstar wel bekend om hun goede verhalen en waren de vorige Arkham games verhaal technisch ook prima dus het voordeel van de twijfel geef ik ze wel.
Verwacht ik ook aan de ene kant. Aan de andere kant.... Je weet nooitquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gevalletje Scarecrow toxin lijkt me.
Jepquote:Op woensdag 17 juni 2015 09:43 schreef Phoenix78 het volgende:
Release is 23-06-2015 toch ? Nog maar 6 dagen !
Das niet moeilijk, want Originsquote:Op woensdag 17 juni 2015 10:36 schreef Phoenix78 het volgende:
Preorder premium edition gekocht voor ¤27,95 via mmoga.com staat al klaar in steam.
Deze gaat echt zo vet worden zeker na het teleurstellende origins.
zou leuk om daar eens argumenten bij te zien ipv alleen een smileyquote:
quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:49 schreef Minotarumon het volgende:
Arkham City vond ik een goede opvolger van Asylum. De gameplay werd naar een hoger niveau getild. Het enige nadeel van City was het verhaal. Die vond ik veel minder aangrijpend dan die van Asylum.
Bij Origins was de gameplay meer van hetzelfde t.o.v. van City en op sommige momenten zelfs minder. Glitches, bugs en het vechtsysteem die af en toe haperde. Het verhaal van Origins pakte mij daarentegen wel veel meer dan het verhaal van City.
Conclusie: veel zin in Arkham Knight
Op zich vond ik het verhaal van City juist heel erg goed. Het is de perfecte opvolger van Asylum.quote:Op woensdag 17 juni 2015 14:49 schreef Minotarumon het volgende:
Arkham City vond ik een goede opvolger van Asylum. De gameplay werd naar een hoger niveau getild. Het enige nadeel van City was het verhaal. Die vond ik veel minder aangrijpend dan die van Asylum.
Bij Origins was de gameplay meer van hetzelfde t.o.v. van City en op sommige momenten zelfs minder. Glitches bugs en het vechtsysteem die af en toe haperde. Het verhaal van Origins pakte mij daarentegen wel veel meer dan het verhaal van City.
Conclusie: veel zin in Arkham Knight
Hier nog wat meer beelden van een bossfight met Firefly en en het gaat ook nog over Joker in het interview met de game director:quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:14 schreef Komakie het volgende:
[..]
Verwacht ik ook aan de ene kant. Aan de andere kant.... Je weet nooit
Die boss fight vind ik er niet zo boeiend uit zien eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 17 juni 2015 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier nog wat meer beelden van een bossfight met Firefly en en het gaat ook nog over Joker in het interview met de game director:
goeie outfit heeft die chick aanquote:Op woensdag 17 juni 2015 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier nog wat meer beelden van een bossfight met Firefly en en het gaat ook nog over Joker in het interview met de game director:
Dat veel fans twijfelden of hij wel echt dood was en dat ze met deze intro wilden Laten zien dat hij echt dood is.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die boss fight vind ik er niet zo boeiend uit zien eerlijk gezegd.
Alleen wat zegt hij over Joker?
Ik kan hier niet het geluid van de laptop even aanzetten
PS4?quote:Op maandag 22 juni 2015 11:22 schreef Komakie het volgende:
Op Kinguin.net staat hij nog een stuk goedkoper.
Dan heb je alleen geen hoesje enzo.
Oh daar had ik geen rekening mee gehoudenquote:
Daar ben ik ook het meest bang voor ja. Ik vind de Batmobile geniaal, maar continu dat racen enzo hoeft van mij niet. Op basis van de trailers lijkt het echt een heel groot deel van het spel te zijn en ik hoop dat het een beetje meevalt en dat ze het alleen zo pushen omdat het de big new feature is.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens bepaalde reviewsites is die batmobiel niet best qua missies (eentonig etc)
Zou wel jammer wezen
Over het algemeen zijn de reviews wel goed, maar je hoort soms dat de Batmobiel er wel onnodig vaak wordt bij gehaald.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Volgens bepaalde reviewsites is die batmobiel niet best qua missies (eentonig etc)
Zou wel jammer wezen
Zoiets moet je sowieso in het spel gebruiken als slechts een hulpmiddel en niet als main voor de verhaallijn . Maar dat doen ze dus helaas wel . (tankveldslagen , achtervolgen etc) en best wel vaak ook naar het schijntquote:Op maandag 22 juni 2015 16:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn de reviews wel goed, maar je hoort soms dat de Batmobiel er wel onnodig vaak wordt bij gehaald.
waarschijnlijk kun je sowieso alles overbruggen met de Batmobiel, maar je kunt een heleboel dingen waarschijnlijk ook zonder doen. Dat was in Origins ook al zo.
Tsja haha, die boete zal niet mals zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 17:29 schreef CoExist het volgende:
Was net ff bij de Media-Markt. Game is al binnen maar kreeg 'm niet mee...
Toch gebeurt het wel vaak. Bij FIFA in ieder geval wel.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tsja haha, die boete zal niet mals zijn.
boete my assquote:Op maandag 22 juni 2015 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tsja haha, die boete zal niet mals zijn.
Game is toch vertraagd door productieproblemen? Niet alleen de LE, maar ook de normale versie? Dat geeft Bol iig wel aan.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
boete my ass
bij mm den bosch hadden ze em nog niet eens binnen :/
Paar keer uitgesteld, maar hij komt morgen uit nu.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Game is toch vertraagd door productieproblemen? Niet alleen de LE, maar ook de normale versie? Dat geeft Bol iig wel aan.
quote:Op maandag 22 juni 2015 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Paar keer uitgesteld, maar hij komt morgen uit nu.
twitter:bol_com_games twitterde op maandag 22-06-2015 om 16:48:53Batman Arkham Knight is helaas vertraagd. Alle klanten met een pre-order worden binnen 1 uur per email op de hoogte gebracht. 1/2 reageer retweet
amazonquote:Op maandag 22 juni 2015 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]twitter:bol_com_games twitterde op maandag 22-06-2015 om 16:48:53Batman Arkham Knight is helaas vertraagd. Alle klanten met een pre-order worden binnen 1 uur per email op de hoogte gebracht. 1/2 reageer retweet
Eerst zelf maar eens zien en dan oordelen.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoiets moet je sowieso in het spel gebruiken als slechts een hulpmiddel en niet als main voor de verhaallijn . Maar dat doen ze dus helaas wel . (tankveldslagen , achtervolgen etc) en best wel vaak ook naar het schijnt
Dat ligt dan aan Bol zelf.quote:Op maandag 22 juni 2015 19:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]twitter:bol_com_games twitterde op maandag 22-06-2015 om 16:48:53Batman Arkham Knight is helaas vertraagd. Alle klanten met een pre-order worden binnen 1 uur per email op de hoogte gebracht. 1/2 reageer retweet
Onderschat dat bedrag nietquote:
quote:Hello,
You recently ordered "Batman: Arkham Knight (PS4)" in your Amazon order # and have successfully qualified for the following pre-order bonus:
We're pleased to include your code for the Waynetech Prototype Batmobile DLC below. Please note, the second DLC, the Harley Quinn Playable Add-on, will be included on a leaflet contained within the game box.
Nice. Ik heb Harley Quinn Storypack en Red Hood Storypackquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 22:20 schreef Jefixed het volgende:
Ik zit de game al lekker te pre-loaden op Steam, morgen maar eens ff kijken wat het is! Al is het niets, zal mij een worst wezen... Game toch gratis gekregen bij aanschaf van mijn videocard =)
Wel nice, deze game ga jij echt wel tof vinden, dat kan bijna niet foutquote:
Ik hoop het ja, zal wel leuk zijnquote:Op maandag 22 juni 2015 23:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wel nice, deze game ga jij echt wel tof vinden, dat kan bijna niet fout
Idd. Het lijkt er op dat die batmobile er steeds met de haren bijgesleept wordt. Van alle dikke trailers vond ik die met batmobile-footage het minst. Het is vooral links en rechts 'strafen' en bommen exchangen met andere tanks. yayyy.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoiets moet je sowieso in het spel gebruiken als slechts een hulpmiddel en niet als main voor de verhaallijn . Maar dat doen ze dus helaas wel . (tankveldslagen , achtervolgen etc) en best wel vaak ook naar het schijnt
Ik vind er iig niets aanquote:Op maandag 22 juni 2015 20:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eerst zelf maar eens zien en dan oordelen.
Misschien is het juist wel allemaal super vet.
Publishers, vooral. Verder wel eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:28 schreef ems. het volgende:
En terecht. Dit soort praktijken moet je keihard afstraffen. Developers hebben het er tegenwoordig maar moeilijk mee, dat er van ze verwacht wordt dat hun producten degelijk werken
hoeveel gb is die updatequote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:17 schreef Dagger87 het volgende:
Jezus die update binnenhalen duurt 9 uur lang. Dat wordt ps4 nachtje op stand-by mode zetten
Bijna 3,6GB.quote:
Zet in options de toggle aan voor battle mode. Dan kan je l2 gebruiken om te remmenquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:24 schreef OMG het volgende:
Ik vind de Batmobile tot nu toe stiekem best leuk, ook al bakte ik niks van die eerste Riddler challenge.
Moet wel nog steeds wennen aan dat de linker trigger niet remmen/achteruit is, maar battlemode.
Dat is nog steeds 5 keer zoveel als wat ik voor vier Batman Arkham-spellen heb betaald. Gezien de kwaliteit van Asylum en City alleen al, zie ik dan nog steeds niet wat de meerwaarde is van Arkham Knight, buiten de Batmobile-levels en betere graphics.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zet in options de toggle aan voor battle mode. Dan kan je l2 gebruiken om te remmen.
Splackavellie hij is 46 euro bij MM.
Vind ik een beetje kromme vergelijking, een stel games van al een paar jaar oud vs een game die net een dag uit is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds 5 keer zoveel als wat ik voor vier Batman Arkham-spellen heb betaald. Gezien de kwaliteit van Asylum en City alleen al, zie ik dan nog steeds niet wat de meerwaarde is van Arkham Knight, buiten de Batmobile-levels en betere graphics.
Op G2A: is hij 20-25 euro overigens: https://www.g2a.com/batman-arkham-knight-steam-cd-key-global.html
Op Kinguin is hij ook zoiets voor 20 euro.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is nog steeds 5 keer zoveel als wat ik voor vier Batman Arkham-spellen heb betaald. Gezien de kwaliteit van Asylum en City alleen al, zie ik dan nog steeds niet wat de meerwaarde is van Arkham Knight, buiten de Batmobile-levels en betere graphics.
Op G2A: is hij 20-25 euro overigens: https://www.g2a.com/batman-arkham-knight-steam-cd-key-global.html
Dat snap ik wel. Ook snap ik wel dat dit spel er beter uitziet en dat de gameplay beter getweakt is. Het was ook niet een kwestie van kwaliteit. Het is alleen dat het spel kopen voor full price voor mij niet aantrekkelijk is nadat ik de vier andere games voor minder dan een tientje heb kunnen kopen. Sure, dat zijn oudere spellen. Maar als je ze nog nooit hebt gespeeld, zijn dat nog steeds kwalitatief goede spellen, zeker de eerste twee, waar je veel plezier aan kunt beleven. Dat Arkham Knight wellicht een betere game is, doet daar niets aan af.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op Kinguin is hij ook zoiets voor 20 euro.
Maar meerwaarde
Het is een nieuwe game met een nieuw verhaal waar je dan weer meer plezier aan kunt beleven. Het zal geen wereld van verschil zijn in gameplay, maar wel meer gameplay.
Tja, dan koop je dus gewoon nooit nieuwe producten als je die zelfde afweging overal maakt. Is allemaal prima verder, maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ook snap ik wel dat dit spel er beter uitziet en dat de gameplay beter getweakt is. Het was ook niet een kwestie van kwaliteit. Het is alleen dat het spel kopen voor full price voor mij niet aantrekkelijk is nadat ik de vier andere games voor minder dan een tientje heb kunnen kopen. Sure, dat zijn oudere spellen. Maar als je ze nog nooit hebt gespeeld, zijn dat nog steeds kwalitatief goede spellen, zeker de eerste twee, waar je veel plezier aan kunt beleven. Dat Arkham Knight wellicht een betere game is, doet daar niets aan af.
Het is een beetje hetzelfde verhaal als ik een tijd geleden had met de Rayman games. Rayman Jungle Run en Rayman Fiesta Run heb ik voor pakweg vier euro in totaal gekocht en met veel plezier gespeeld. Rayman Legends en Origins moesten voor de Vita al snel 30+ euro kosten. Nu zijn ook dat veel uitgebreidere spellen met meer gameplay, maar bieden voor mij niet het tienvoudige aan spelplezier. Toen ze voor 4,99 in de sale voorbij kwamen, heb ik ze echter wel gekocht.
Jawel hoor, regelmatig zelfs. Maar in het geval van games maak ik die overweging wel, ja. Als ik 60 euro per spel wil betalen, koop ik wel een PS4.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, dan koop je dus gewoon nooit nieuwe producten als je die zelfde afweging overal maakt. Is allemaal prima verder, maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur.
Wat heb je nu dan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jawel hoor, regelmatig zelfs. Maar in het geval van games maak ik die overweging wel, ja. Als ik 60 euro per spel wil betalen, koop ik wel een PS4.
Ik heb een laptop waarop ik game.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat heb je nu dan?
Gezien de prijzen had ik verwacht dat je een console hebt.
20 euro ben je kwijt bij Kinguin.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb een laptop waarop ik game.
Ik zag het, ja. Dat is inderdaad wel te overzien. Eerst maar eens de andere drie spelen. Ik ben nu nog bezig met Shadow of Mordor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
20 euro ben je kwijt bij Kinguin.
Is nog wel te overzienBeter dan 50 euro iig.
nee, verpest zelfs de game voor mijquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:19 schreef Scorpie het volgende:
Ben ik de enige die de batmobile kut vind?
Ben er al mee gestopt toen ik iets te veel tanks moest kapotknallenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:25 schreef VixenFromHell het volgende:
Voor mij helaas ook ja. Heb hem wel redelijk uitgespeeld nu (op Riddler na), maar denk niet dat ik hem nog vaak opnieuw ga spelen. Met de andere games wel gedaan maar ik vind die batmobile echt zwaar ruk
Op de youtube video ziet het er best cool uit die battlequote:Op zondag 12 juli 2015 17:47 schreef OMG het volgende:
Godver, welke mongool dacht dat die Cloudburst battle een goed idee was?
Hoewel ik de Batmobile in eerste instantie leuk vond (die Riddler dingen, bijvoorbeeld) kan ik me nu volledig vinden in alle klachten. Wat een bagger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan dus wel, bij mij is rightbutton switch naar battlemode en terug en lefttrigger achteruit rijden. (xbox) Speelt zoveel fijner.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik niet de enige ben die na 12 pogingen pas de helikopter bij Ace Chemicals aan bonken geschoten kreeg.
Zo irritant dat je die aanvalsstand van de Batmobile niet kan locken ofzo. De controlls fuckten me.
jij hoeft je trigger niet vast te houden?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:22 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dat kan dus wel, bij mij is rightbutton switch naar battlemode en terug en lefttrigger achteruit rijden. (xbox) Speelt zoveel fijner.
Nee, kun je in de settings aanpassen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jij hoeft je trigger niet vast te houden?
Ik heb een PS4 overigens.
Verdomme! Helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:54 schreef Young_David het volgende:
[..]
Nee, kun je in de settings aanpassen.
Ik heb hem pas geleden nog gehad en ik vond hem best goed. Het is een uitdaging, maar na een tijdje had ik hem wel. Hij is lastig, maar ik vond hem best cool.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:47 schreef OMG het volgende:
Godver, welke mongool dacht dat die Cloudburst battle een goed idee was?
Hoewel ik de Batmobile in eerste instantie leuk vond (die Riddler dingen, bijvoorbeeld) kan ik me nu volledig vinden in alle klachten. Wat een bagger.
Hmm bizar. Terwijl ik in een review juist las dat het allemaal zo fantastisch liep.quote:Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef Young_David het volgende:
Heb trouwens op een console nog nooit een spel gehad wat zo vaak vastloopt. Begint genant te worden.
Welke console dan?quote:Op maandag 20 juli 2015 19:15 schreef Young_David het volgende:
Heb trouwens op een console nog nooit een spel gehad wat zo vaak vastloopt. Begint genant te worden.
Xbox one. Als ik soms een ander gedeelte van de stad in rijd loopt hij vast. Ik heb een keer gehad dat hij in mission select vastliep en twee keer dat ik door de vloer viel en dat je dan de stad boven je zietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welke console dan?
Op mijn PS4 draait het allemaal supersmooth. Geen problemen.
Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat de game is ontwikkeld op PS4 en is geport naar de andere systemen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 10:08 schreef Young_David het volgende:
[..]
Xbox one. Als ik soms een ander gedeelte van de stad in rijd loopt hij vast. Ik heb een keer gehad dat hij in mission select vastliep en twee keer dat ik door de vloer viel en dat je dan de stad boven je ziet
Als je een beetje bekend met de batman-franchise is het ook niet heel moeilijk te achterhalen. Een soortgelijk verhaal heeft zich in de strips ook al eens afgespeeld.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 09:52 schreef Komakie het volgende:
Ik weet wie de Arkham Knight is....
En eigenlijk werd het mij in de loop van het spel steeds duidelijker dat hij/zij (ik laat het zo veel mogelijk in het midden) het moest zijn.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:13 schreef Young_David het volgende:
[..]
Als je een beetje bekend met de batman-franchise is het ook niet heel moeilijk te achterhalen. Een soortgelijk verhaal heeft zich in de strips ook al eens afgespeeld.
Hmm welke dan?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 13:13 schreef Young_David het volgende:
[..]
Als je een beetje bekend met de batman-franchise is het ook niet heel moeilijk te achterhalen. Een soortgelijk verhaal heeft zich in de strips ook al eens afgespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Komakie op 21-07-2015 20:28:37 ]Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Hier staat per ongeluk een vrij grote spoiler in nuquote:
Ik dacht dat je z'n identiteit in het midden lietquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:50 schreef Komakie het volgende:
Hmm welke dan?
Ik ben redelijk goed bekend met de batman franchise, maar die ken ik nog niet.
Voor zover ik weet is -- niet echt zonder duidelijk verhaal terug gekomen.
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:04 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik dacht dat je z'n identiteit in het midden liet
Maar ik refereer naarIk kwam dit ook nog tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit lijkt er ook op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je die Arkham Knight comics had gelezen dan wist je ook al wel hoe het zat volgens mij..als ik dit zo lees:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oh crap sorryquote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier staat per ongeluk een vrij grote spoiler in nu
Gelijk ff in tags gezet, maar wel een beetje laat
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kwam dit ook nog tegen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dit lijkt er ook op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je die Arkham Knight comics had gelezen dan wist je ook al wel hoe het zat volgens mij..als ik dit zo lees:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 20:30 schreef Komakie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:54 schreef Young_David het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: