Uitgespeeld van het weekend. Beetje kort (maar moet bijna alle side missions nog doen), maar wel goed eigenlijk.quote:Op maandag 16 december 2013 13:13 schreef Komakie het volgende:
Ik vond Arkham City het coolste. Gewoon het grootse. Daarnaast vond ik het deel met Ivy niet zo leuk.
Met deze vermaak ik me trouwens ook prima.
Ik ben toevallig ook net bij dat gedeelte van Bane en ik vind de cut scene die erna komt met de Joker echt goed
Het sfeer gehalte vind ik van AO trouwens wel wat hoger dan van de andere games. Het kerstsfeertje doet het wel goed
Absoluut.quote:Op maandag 16 december 2013 14:59 schreef Tim86 het volgende:
AA had wel meer dat claustrofobische sfeertje..en toen was het allemaal nog nieuw enzo, dat maakt het dan toch wel extra tof. Bossfights waren wel vrij matig vond ik. Die waren beter in AC en het feit dat je ineens die hele stad had waar je lekker doorheen kon zweven maakte het ook wel erg tof
Haha, ik vind het juist wel stijl dat je ze tegen blijft komen. In ieder geval wordt het niet heel saai.quote:Op maandag 16 december 2013 16:29 schreef Tim86 het volgende:
En ik heb echt een hekel aan snipers..die zitten standaard in (ik geloof) het Diamond District als je in free roam zit na de main story. Echt irritant is dat..vlieg je lekker rond, ben je op zoek naar wat kleine dingetjes, krijg je dat gezeik weer
Geen van de door jou genoemde games!quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:11 schreef GTAnoob het volgende:
Ik heb Arham City voor de PS3, aantal jaar geleden gekocht, nooit opengemaakt (gisteren gevonden).
Is het een waardige game? Wat voor soort game is het, openworld zoals AC:4, RDR, GTA etc. ?
(Destijds gekocht tijdens een van de Amazon black friday's, zonder te weten wat het precies was, was overal iets van 50-65 Euro, zelf voor 9 euro de Limited Edition kunnen kopen).
Inderdaad ja dat counterenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
Deathstroke was voor mij ook echt moeilijk ja..Denk dat ik daar wel 15 pogingen voor nodig had. Timing van de counter was steeds slecht![]()
Andere delen zijn zeker een aanrader. Zijn zelfs nog beter
Ik vond hem wel tof, maar ook niet erg bijzonder. Verhaal is sowieso prima, maar het is gewoon een bestaand en bekend verhaal, dus dat was ook makkelijk. Die freeze dingetjes waren wel leuk, maar werden ook snel eentonig. Bossfight met Freeze zelf was wel heel tofquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:19 schreef CoExist het volgende:
De DLC "Cold Cold Heart" is vandaag uitgekomen en kost ¤ 9,99
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel tof, maar ook niet erg bijzonder. Verhaal is sowieso prima, maar het is gewoon een bestaand en bekend verhaal, dus dat was ook makkelijk. Die freeze dingetjes waren wel leuk, maar werden ook snel eentonig. Bossfight met Freeze zelf was wel heel tof
Ook weer een nieuwe trailer voor Arkham Knight. Ziet er echt geniaal uit
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel tof, maar ook niet erg bijzonder. Verhaal is sowieso prima, maar het is gewoon een bestaand en bekend verhaal, dus dat was ook makkelijk. Die freeze dingetjes waren wel leuk, maar werden ook snel eentonig. Bossfight met Freeze zelf was wel heel tof
Verdomme. VERDOMME. RRGAAAHHHH!!!!!!!!!!111quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef Tim86 het volgende:
Fucking insanequote:
Deze trailer is echt nog 10x toffer dan ik had gedacht. Jammer dat hij is uitgesteld, maar als de game daardoor beter wordt is het ook primaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Fucking insane
ubisoft kijken jullie mee??!
Ziekelijkquote:
Ik heb het idee dat er wat geknipt is in het filmpje.quote:Op dinsdag 25 november 2014 09:24 schreef Tim86 het volgende:
Gameplay ziet er behoorlijk chaotisch uit als je dit zo ziet. Ben benieuwd hoe het in de praktijk zal zijn. Wel tof dat John Noble de stem van Scarecrow doet
Release van Arkham Knight is 2 juni 2015.quote:
Fuck me, ik was te enthousiast en werd er spontaan dom door. Amerikaanse datum vs Europese datum...6-2 of 2-6quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:57 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Release van Arkham Knight is 2 juni 2015.
LOLquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fuck me, ik was te enthousiast en werd er spontaan dom door. Amerikaanse datum vs Europese datum...6-2 of 2-6
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |